Toon posts:

Medion MD 9783 BIOS update M58 mislukt

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een serieus probleem. Ik heb de notebook geupdated met de M58 bios update dat beschikbaar is op de german medion website. De update zelf is blijkbaar goed verlopen maar bij het heropstarten van de PC had ik een verrassing.
De PC doet niets anders meer dan rebooten, ongeveer iedere 2s. Ik kan zelf PC niet meer uitschakelen. Ik moet de batterij uit monteren voordat hij stopt. In die 2s blijkt alles goed te verlopen. Een power management probleem ??

Kan er mij iemand helpen ?? Bestaat er een methode om bios her te laden met een short key ?? |:(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

de cmos al eens gereset?
en wat bedoel je met een shortkey??

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou nie weten hoe ik een cmos moet resetten op deze laptop. Ik kan niet aan het mobo.

Met shortkey wil ik bedoelen een soort sneltoets die een emergency boot opstart om een bios op te laden. Zeg zomaar iets. Ik zou anders de oude bios terug opladen. Zoals het nu is kan ik niets meer doen.

I

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Even een reactie voor een vriend van me die sinds 10 minuten nu precies hetzelfde probleem heeft....

Laptop blijft herstarten na bios update.... iemand nog suggesties? Nieuwe bios halen? Hot swap? Bios reset?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* dion_b copy/paste z'n laatste sluitmessage, van een paar minuten terug nog eens:
Welkom op GoT :)

Zoals RoamoR aangeeft staat dit letterlijk in de FAQ:

PMG FAQ - Hoe recover ik een mislukte BIOS flash?

Zelf zou ik iig hotswappen, maar er zijn zoals je er kunt lezen verschillende manieren, doe er je voordeel mee :z
Enig verschil is dat jij itt die TS lang genoeg hier rondloopt om te wegen dat je een oude topic niet zomaar hoort te schoppen, dat de FAQ er niet voor niets is en dat meer info dan je hier post toch wel minimaal vereist is :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.