Toon posts:

Ondertitels willen niet xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn ondertitels, ze werken niet meer :|
Ik krijg ze met geen mogelijkheid meer aan de praat, niet met directvobsub,
niet met microdvd, niet met mediaplayer, zelfs als ik een SVCD wil maken met ondertitels laat hij ze niet zien. Ik snap er niets meer van, eerst werkte ze altijd maar toen ik 1x mijn computer had geformateerd, werkte niets meer. Weet iemand hier een oplossing voor??

Alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 22:14 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10
av --> sa

Mijn Home Cinema in aanbouw

• MichielioZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 17:06
Misschien heel simpel hoor, maar heb je al BSPlayer geprobeerd ? (hoef je helemaal nix van VobSub voor te hebben ....)

Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...

Verwijderd

Topicstarter
Daar deed de film het niet eens op :S maar op microdvd hebben de subtitles het altijd gedaan :s

Verwijderd

Codec/Overlay problems imo , want MicroDVD hoeft niet geinstalleerd of specifiek ingesteld te worden om subtitles weer te geven (dat is ook de reden waarom je standalone CD's kunt branden met ingebouwde player, film en ondertitel inéén...

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02

Jimbolino

troep.com

had eerst ongeveer hetzelfde probleem, kreeg onder geen mogelijkheid ondertitels aan de gang, nu na een format c: werkte het meteen!
de support op de site van vobsub is ook niet echt uitgebreid :(

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
en hoe zou ik dat kunnen verhelpen? xvid nog een keer installeren? of gewoon alle codecs er af gooien en dan weer alles opnieuw installeren?

hmmz misschien moet ik dan toch maar weer c: formateren als het niet lukt

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 17:05 ]

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Regel één GEEN codec pacs (Nimo Tsunami) installeren...alleen FFDSHOW gebruiken voor video en AC3 voor geluid er bij. Dan werkt alles. Codec pacs zorgen er soms voor dat je wel 3-6 codecs tegelijk aan het werk hebt. En de een wil een overlay, de ander juist niet weer een ander draait het beeld om en nog een ander draait het WEER om. En als je dan ook maar iets verandert werk het niet meer. Kijk vooral ook op: www.inmatrix.com in het zoomplayer forum. Daar staat keurig uitgelegd hoe je met minimale middelen (En dus minimale kans op storing) alls aan de praat krijgt

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Topicstarter
thanx ik ga het ff proberen!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Wat je ook nog zou kunnen proberen is het programma Divx Subtitle Displayer. Die werkt bij mij ook erg goed :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
yes het werkt!! ff alle packs en troep er afgegooid, ff andere xvid (nieuwere) versie er op gegooid, vobsub er bij en hoppa het werkte! bedankt!
Pagina: 1