Chieftec *nieuwe* BX reeks

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 600 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 17:03:
Net reactie gekregen van Chieftec, en dat ding wat ik heb is inderdaad "the modified new cabinet" waarachter inderdaad geen fan geplaatst kan worden achter het filter. Slim zijn die mensen joh!

Maar is er iemand die wat van casemodden weet, en ervaring heeft met die pins waarmee alles aan elkaar vast zit? En hoe ik die los krijg? Of hoe ik het beste een stuk case kan los snijden?
Als het popnagels zijn moet je die uitboren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smason
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 07:21
en het zijn popnagels...

zal er maar niks aan veranderen want :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 09:50:
Ik snap er niet veel meer van. Ik heb de BX-02-B-B-B besteld en ontvangen, maar mijn HD rack is op de volgende manier..

[afbeelding] [afbeelding]

En dat zie ik nergens terug? Terwijl het toch op de Chieftec Arena site staat! Schijnt dat dit het nieuwe ontwerp is voor deze kast ofzoiets (zie onderaan, staat EN het nieuwe zij-HD-rack model met *note erbij, en het oude model). Dat is wel fijn, de HD's aan de zijkant eruit schuiven. Stuk makkelijker..
M'n vriend heeft net dezelfde kast gekocht, maaruh hij heeft wel een groot probleem.

Heb je al een SATA hd proberen aan te sluiten ?? Lukt niet hoor, je krijgt je kast dan niet meer dicht !!

Dus ik raad iedereen aan te kijken welke versie je krijgt eer je deze kast koopt, anders ben je eraan voor de moeite !!! Met dat nieuw systeem kan je geen SATA drives meer installeren !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smason
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 07:21
dan moet je vriend zijn HDD eens omdraaien, dan lukt dat wel

bij mij lukt het in ieder geval wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt speciale sata stekkers hiervoor, geen enkel probleem dus. Ik vind het juist een hele fijne kast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat een handje rechts aan de voorkant van het deurtje??????? wel ugly :s
http://members1.chello.nl/~jg.philipsen/bl00.JPG
^mijne zonder dom handje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodweep schreef op 24 augustus 2004 @ 11:48:
[...]

M'n vriend heeft net dezelfde kast gekocht, maaruh hij heeft wel een groot probleem.

Heb je al een SATA hd proberen aan te sluiten ?? Lukt niet hoor, je krijgt je kast dan niet meer dicht !!

Dus ik raad iedereen aan te kijken welke versie je krijgt eer je deze kast koopt, anders ben je eraan voor de moeite !!! Met dat nieuw systeem kan je geen SATA drives meer installeren !!!
Je kunt die paarse geleiderails een stukje afveilen zodat de S-ATA HD dieper in het rekje komt te liggen, de deur kan dan gewoon dicht! :*)
(je moet dan het middelste stukje laten zitten en hetgeen wat ernaast zit wegveilen)

Ik heb de CX-03, komt bijna overeen met de BX, zeker qua layout in de binnenzijde.
Ik heb zelfs een set dempingsmatten van BeQuiet geïnstalleerd, en dan kan de deur nog steeds dicht!
Pagina: 1 2 Laatste