Toon posts:

[Win2k] Programma starten bij inpluggen kabel *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Heeft er iemand enig idee hoe ik onder Win2k voor elkaar kan krijgen dat, zodra mijn lan-verbinding actief wordt, ik een programmatje kan afvuren? Alle tips in die richting zijn welkom.

Zelf dacht ik aan:
* een ping-progje wat kijkt of dit een nieuwe "ping" is, en zoja, dan is de kabel aangesloten en kan ik m'n laptop sychroniseren, anders niet...

Dat is me eigenlijk iets voor als het bewuste programmatje/instelling binnen win2k niet bestaat...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 23:07 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OK toegevoegd conform de WOS-Policy :).

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Waarvoor wil je dit gaan gebruiken? Dat je wilt weten of de verbinding wegvalt kan ik nog wel begrijpen maar dat deze verschijnt? Is het een gewone netwerkverbinding of ADSL met een modem/router btw?

Verwijderd

volgensmij bedoelt ie zoiets asl bijv. ICQ die start op het moment dat ie connectie detecteert, maar dan met een prog die dit niet automatiesch ondersteund, en niet persé met internet verbinding.
lijkt me opzich wel cool met USB stuurtjes ofzow, dat ie vanzelf je racegame start 8)

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dat zodra mijn laptop aan het netwerk gehangen wordt, het synchronisatie-prog wordt gestart.. ik denk toch maar dat ik de windows sdk maar ga doorspitten en zelf wat ga bouwen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 22:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waarom start je dan niet bij het booten van je laptop dat sync-progje automatisch? Als ie niks van vinden zal het ding waarschijnlijk met een foutmelding afbreken...als ie wel iets ziet kan ie meteen syncen. Easy as that lijkt me....

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Gebruik je gewoon de standaard Windows 2000 synchronisatie technieken?
Pagina: 1