The sentence below is true.
The sentence above is false.
Idd Nintendo leende in de N64 tijd gewoon de licentie uit aan Rare om zo die game te maken. Zelfde geld voor nu met de F-zero licentie aan Sega.AudiRS4 schreef op 30 August 2003 @ 12:10:
[...]
Ze waren bezig met zo'n soort racegame voor de Gamecube, maar de licentie van Donkey Kong is bij Nintendo gebleven. Volgens de laatste geruchten zou deze game dan ook rond karakters van de Banjo-Tooie-Kazooie licentie worden gemaakt.
Ik dacht trouwens dat diddy ook bij de licentie hoorde maar dat weet ik niet 100% zeker.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maarja, wat mij betreft zouden ze rustig Blinx erin kunnen stoppen, Banjo, Kazooie, maar geen MC!
Maar dat ze geen licentie hebben voor figuurtjes, wil toch niet zeggen dat er geen Diddy Kong Racing kan worden gemaakt? Het zou dan bijvoorbeeld Blinx Racing kunnen heten
Maar al die figuren moesten eens geintroduceerd worden, dus ik denk dat het spel net zo goed zou kunnen zijn met nieuwe figuren
Ze moeten alleen het id van DKR goed naleven en ook zorgen dat het leuk is!
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Diddy (en de rest van de karakters) was (zijn) ontworpen door Rare, maar zijn wel onderdeel van de Kong licentie. Maar het spelprincipe gaan we waarschijnlijk dus terug zien in een game met karakters uit andere rare games.schnumi schreef op 30 August 2003 @ 13:10:
[...]
Idd Nintendo leende in de N64 tijd gewoon de licentie uit aan Rare om zo die game te maken. Zelfde geld voor nu met de F-zero licentie aan Sega.![]()
Ik dacht trouwens dat diddy ook bij de licentie hoorde maar dat weet ik niet 100% zeker.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Mits goed uitgewerkt, zou ik dan erg blij zijnAudiRS4 schreef op 30 August 2003 @ 13:16:
[...]
Diddy (en de rest van de karakters) was (zijn) ontworpen door Rare, maar zijn wel onderdeel van de Kong licentie. Maar het spelprincipe gaan we waarschijnlijk dus terug zien in een game met karakters uit andere rare games.
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het origineel op de N64 nooit heb gespeeld, maar weet wel wat voor game het is. Soort mario kart, maar dan ter land ter zee en in de lucht met een verhaal erachter. Spreekt mij persoonlijk wel aan
Imo weet je niet wat je mistAudiRS4 schreef op 30 August 2003 @ 13:23:
[...]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het origineel op de N64 nooit heb gespeeld, maar weet wel wat voor game het is. Soort mario kart, maar dan ter land ter zee en in de lucht met een verhaal erachter. Spreekt mij persoonlijk wel aan
Als je een n64 hebt, moet je kijken of je het te pakken kunt krijgen, maar je kan het natuurlijk eerst op de emulator proberen, dat werkt ook goed
Het is idd met auto, hovercraft en vliegtuig en de meeste levels kan je met alle drie de voertuigen doen, sommige niet met de auto of hovercraft, omdat deze zich in het water of in de lucht afspelen.
Er zit idd ook een verhaaltje achter en het menu doe je grotendeels door te spelen > Soort basisruimte en je moet naar de andere levels rijden, zzweven, of vliegen.
De levels zijn erg leuk, de multiplayer is heel koel (bijv. 2 in auto, 1 in hovercraft, 1 in vliegtuig, altijd leuk
Moeilijkheidsgraad, tja, op het begin zijn sommige dingen wel lastig, maar het valt gewoon wel uit te spelen, hoor
Al met al vond ik het 1 van de meest geslaagde n64 titels
Alone at last
Just nostalgia and I
Mijn zusje heeft wel een N64 staan, eens kijken of er wat te regelen valtOkyah schreef op 30 August 2003 @ 13:28:
[...]
Imo weet je niet wat je mist
Als je een n64 hebt, moet je kijken of je het te pakken kunt krijgen, maar je kan het natuurlijk eerst op de emulator proberen, dat werkt ook goed
Het is idd met auto, hovercraft en vliegtuig en de meeste levels kan je met alle drie de voertuigen doen, sommige niet met de auto of hovercraft, omdat deze zich in het water of in de lucht afspelen.
Er zit idd ook een verhaaltje achter en het menu doe je grotendeels door te spelen > Soort basisruimte en je moet naar de andere levels rijden, zzweven, of vliegen.
De levels zijn erg leuk, de multiplayer is heel koel (bijv. 2 in auto, 1 in hovercraft, 1 in vliegtuig, altijd leuk), battles zijn ook leuk
Moeilijkheidsgraad, tja, op het begin zijn sommige dingen wel lastig, maar het valt gewoon wel uit te spelen, hoor
Al met al vond ik het 1 van de meest geslaagde n64 titels
Of ik wacht netjes tot Rare met het vervolg op de Xbox komt
Voor 12.50!
Kan je bijna niet laten, toch?
Lees anders even wat oude reviews
Maar het is echt leuk, zeker als je een zusje hebt
http://www.gamespot.com/n...ddykongracing/review.html
Gek genoeg krijgt het een 6.6
Van users een 8.0 btw...
Nja, misschien ligt het aan mij, hoor
http://ign64.ign.com/articles/152/152146p1.html?fromint=1
Das al beter, een 8.4
Maarja, blijkbaar heeft het toch wat minpuntjes, lees ik....
Misschien vind ik het gewoon zo leuk uit nostalgie?
Maarja, het is al weer 6 jaar oud, misschien was ik toen gewoon tevreden met minder?
Probeer het dus eerst even op de emu (project64 werkt er perfect mee
Maarja, ik stop nu, want ik ga een bit (

[ Voor 47% gewijzigd door Okyah op 30-08-2003 13:41 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
5 September: Disney Skate
5 September: Otogi
5 September: The Italian Job
5 September: Mace Griffin: Bounty Hunter
5 September: Ghost Recon: Island Thunder
5 September: Pirates of the Caribbean
11 September: Madden NFL 2004
12 September: Unreal Championship (Classics)
12 September: Burnout (Classics)
12 September: Hitman 2 (Classics)
12 September: Timesplitters 2 (Classics)
12 September: Outlaw Volleyball
12 September: Star Wars: Knights of the Old Republic
19 September: Freestyle Metal X
19 September: WWE RAW 2
19 September: Freedom Fighters
19 September: Conflict Desert Storm 2
19 September: Alter Echo
19 September: XGRA
19 September: Judge Dredd
19 September: Colin McRae Rally 4
19 September: NFL Fever 2004
25 September: Tiger Woods PGA Tour 2004
26 September: Group S Challenge
26 September: Soul Calibur 2
26 September: Dragons Lair 3D
26 September: Gladius
26 September: NHL 2004
26 September: Pro Cast Fishing
26 September: Finding Nemo
Soul Calibur 2 ga ik zeker halen, en over KOTOR en Group S Challenge twijfel ik nog.
Reviews zijn ook wel redelijk lovend, niet?
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik heb nog geen review gelezen die onder de 9,5 zat, dus redelijk lovend jahOkyah schreef op 01 September 2003 @ 17:20:
Oeh!KOTOR lijkt mij eik wel koel
Reviews zijn ook wel redelijk lovend, niet?Ik geloof dat ik KOTOR eind vorig jaar wilde kopen, want toen werd die verwacht
Tenminste, dat zeiden ze voor de zomer
Waarom twijfel je dan?AudiRS4 schreef op 01 September 2003 @ 17:56:
[...]
Ik heb nog geen review gelezen die onder de 9,5 zat, dus redelijk lovend jah
Alone at last
Just nostalgia and I
Ben niet zo'n RPG speler inderdaad. En van wat ik hoor gaat ie redelijk diep. Wil hem dus eerst bij een vriend zien en spelen voordat ik hem daadwerkelijk koop.
Mjah... Dan moet ik ook maar eens goed gaan kijken... Ik kan een vrolijke RPG wel waarderen (Fallout, Planescape, Arcanum en oude snes rpgsAudiRS4 schreef op 01 september 2003 @ 18:04:
[...]
Ben niet zo'n RPG speler inderdaad. En van wat ik hoor gaat ie redelijk diep. Wil hem dus eerst bij een vriend zien en spelen voordat ik hem daadwerkelijk koop.
Maar SW trekt me wel weer
Alone at last
Just nostalgia and I
Op XGRA zit ik ook al heel lang te wachten. En natuurlijk Soul Calibur 2.
Verwijderd
Verwijderd
http://www.sega-europe.com/otogi/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2003 20:21 ]
Verwijderd
Nee, er is nu een pakket waarbij Rallisport Challenge bij zit samen met twee S=controllers een een editie van OXM.Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 23:19:
misschien domme vraag maar als je nu een xbox koopt krijg je dan sega gt en jet set radio er nog bij?
Verwijderd
waar haal je die release lijst nou vandaan?AudiRS4 schreef op 01 September 2003 @ 17:15:
Release lijst September
5 September: Disney Skate
5 September: Otogi
5 September: The Italian Job
5 September: Mace Griffin: Bounty Hunter
5 September: Ghost Recon: Island Thunder
5 September: Pirates of the Caribbean
11 September: Madden NFL 2004
12 September: Unreal Championship (Classics)
12 September: Burnout (Classics)
12 September: Hitman 2 (Classics)
12 September: Timesplitters 2 (Classics)
12 September: Outlaw Volleyball
12 September: Star Wars: Knights of the Old Republic
19 September: Freestyle Metal X
19 September: WWE RAW 2
19 September: Freedom Fighters
19 September: Conflict Desert Storm 2
19 September: Alter Echo
19 September: XGRA
19 September: Judge Dredd
19 September: Colin McRae Rally 4
19 September: NFL Fever 2004
25 September: Tiger Woods PGA Tour 2004
26 September: Group S Challenge
26 September: Soul Calibur 2
26 September: Dragons Lair 3D
26 September: Gladius
26 September: NHL 2004
26 September: Pro Cast Fishing
26 September: Finding Nemo
Soul Calibur 2 ga ik zeker halen, en over KOTOR en Group S Challenge twijfel ik nog.
Verwijderd
4 november dus voor de XboxNEW YORK--(BUSINESS WIRE)--Sept. 3, 2003--Rockstar Games, the world-renowned publishing division of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO - News), announced today that it plans to ship the award-winning Grand Theft Auto 3 and Grand Theft Auto: Vice City as a "double pack" for both the PlayStation®2 computer entertainment system and the Xbox® video game system from Microsoft. The Grand Theft Auto "double pack" is set to hit shelves in North America on October 22, 2003 for PlayStation®2 and on November 4, 2003 for Xbox.
Developed by Rockstar North, the Grand Theft Auto franchise has long been applauded and praised for its expansive and open-ended gameplay, cinematic scripts, and epic soundtracks. Since its introduction in 1997, the franchise has received countless awards of excellence and universal critical acclaim. With sales of more than 25 million units worldwide, Grand Theft Auto is one of the most recognized franchises in the history of the videogame marketplace.
Additional information about Grand Theft Auto 3 and Grand Theft Auto: Vice City is available at: http://www.rockstargames.com/grandtheftauto.
Persbericht @ Take2
Okyah, Diddy Kong Racing bevalt goed
[ Voor 10% gewijzigd door Wom op 03-09-2003 16:10 ]
Ziet er strak uitVerwijderd schreef op 03 September 2003 @ 22:53:
zo ik ga ook maar weer eens hier posten (-:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Graphics zijn erg mooi, beginlevel is gehuld in mist en is zeer realistisch gemaakt
Geluid is zeer authentiek--->chinees/japans zoals je verwacht met een ninja-game
Gameplay is goed, tis puur hack&slash, maar dat mag de pret niet drukken. Wat me wel opviel is dat je meter rechtsonder constant beetje bij beetje leegloopt. Waarom? Geen idee.
Je hebt 2 soorten attacks, een medium slash en een hard. Persoonlijk vondt ik dat ze hier wat meer variatie in hadden mogen brengen.
Overall geef ik het spel momenteel ongeveer een 9. Dit is te wijten aan een slecht punt van het spel, en dat is de camera-voering. Die is af en toe een beetje minder. Staat er spontaan een monster achter je, draait de camera niet fatsoenlijk mee.
Nu maar hopen dat ze binnenkort ook The Last Ninja gaan uitbrengen
Verwijderd
Ik neem aan dat jij net als ik ook op Ninja Gaiden zit te wachten?
Verwijderd
In het minder legale circuitVerwijderd schreef op 04 September 2003 @ 09:45:
Waar hebbie Otogi gehaald? Of had je hem ergens preordered?
Ik neem aan dat jij net als ik ook op Ninja Gaiden zit te wachten?
Sure....wat ik zo aan Ninja Gaiden screens heb gezien
Ik heb voordat Halo uitkwam al gezien hoe het eruit ging zien, en toen dacht ik echt van jeez.......moet dat het worden? Dus movies/screenies zeggen ook niet alles
Verwijderd
Maar ik hoop dat ik hem vandaag of morgen kan krijgen Otogi, hij zou uit moeten zijn een dezer dagen. Ik las dat het best groot was voor het type spel, 29 levels, want dit genre heeft de laatste tijd alleen maar korte games gekend.
Over die meter .... dat is als het goed is je magic meter. Die loopt terug, die krijg je weer gevuld door monsters te killen. Sega kennende doen ze er altijd wel iets aan om snelheid in het spel te krijgen, zo ook nu. Ga je lekker op je gemak een wereld verkennen, dan heb je pech .... want je magic meter loopt leeg, en als die leeg is je health meter. Aldus .... blijf rammen
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Kan ze beiden van harte aanradenVerwijderd schreef op 04 September 2003 @ 15:51:
Weet niet of het al langs is gekomen maar ik heb net Quantum Redshift gekocht bij de MediaMarkt voor 7 euro.... SegaGT kost een tientje...
Is geen geld bijna.
[ Voor 56% gewijzigd door Wom op 04-09-2003 15:53 ]
Verwijderd
De toekomstplannen voor de Xbox onthuldEurogamer heeft een uitgebreid artikel online gezet waarin de toekomstplannen van Microsoft voor de Xbox op een rijtje worden gezet. Het artikel is gebaseerd op een nieuw overzicht van Microsoft en bevat derhalve een aantal interessante nieuwtjes. Allereerst het minder leuke nieuws: vertraagde games. Halo 2 is verschoven naar april 2004. Opvallend is wel dat een nieuwe game aanwezig is in de laatste releaselijst en wel Phantom Dust. Dit spel zal in juni 2004 verschijnen, maar wie het ontwikkelt en wat het precies gaat worden is nog onbekend. Ook kondigt Microsoft opnieuw plannen aan voor een prijsverlaging, dit maal rond kerst. De prijs zou nu op ongeveer 100 pond komen te liggen, wat gelijk staat aan ongeveer €160.
© Gamer.nl
Rareextreme.com heeft een Q&A gehouden met Rare, want wanneer laten ze nou eens de eerste beelden zien van Perfect Dark Zero? Welke sappige onderwerpen kwamen hier allemaal aan bod? Ook is de Raretopia mailbag vol sappige informatie over de aankomende Xbox X03 event in Nice, Frankrijk op 16 en 17 september.
Rare Extreme vraagt onder andere hoe het zit met Conker: Live and Uncut. In de originele versie op de N64 kwamen veel parodieën voor over veel verschillende films. Daar het originele spel zonder blikken of blozen gepoort word naar de Xbox is er de vraag of er nog bepaalde parodieën worden verwijdert of juist bijgevoegd worden is Rare niet duidelijk over, maar hij laat wel los dat de crew erg gesteld is op Tolkien, dus wie weet kunnen we een bloederige Lord of the Rings parodie terugvinden in de Xbox Live game Conker: Live and Uncut. Ook maken ze duidelijk dat de game zich vooral richt op het multi-player gedeelte on-line, maar dat was waarschijnlijk al wel duidelijk geworden door de titel.
Maar hoe zit het dan met Perfect Dark Zero? Het vervolg op de grote hit die op de N64 verscheen? Ik zal jullie weer moeten teleurstellen, geen screenshots, geen filmpjes en geen nieuwe informatie. Het enige wat Rare liet weten is dat binnen afzienbare tijd een explosie van dit alles toch eindelijk zal arriveren. Waarschijnlijk zal dit op de X03 gebeuren wat op 16 en 17 september zal plaatsvinden. Vorig jaar op de X02 was namelijk de grote aankondiging over de overname van Rare.
Alweer een tijdje gelden berichtte we over een mogelijke remake van de klassieker Sabrewulf, genaamd Sabreman Stampede. Rare heeft dit nu bevestigd, maar helaas nog geen informatie er over uitgegeven. Wie weet krijgen we wel meer te zien op de X03?
Zo te zien gaat de X03 ons heel wat Rare lekkernijen brengen, het is echter nog maar afwachten. Ik zou Xboxworld.nl rond de tijd van de X03 maar extra in de gaten houden!
Xboxworld.nl
Verwijderd
Hier stond een illegale vraag over een bepaalde chip.... :-)
Mensen die willen weten waar de vraag over ging mogen me mailen op
stereomurder@hotmail.com
>>
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 13:52 ]
Sorry, dat mag hier nietPolicy omtrend modchips.
Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. Niet alle modchips zijn illegaal, maar toch willen wij topics hierover niet hebben. Mocht je hier toch een topic over openen, gaat je topic op slot, en bij herhaling kunnen er minder leuke maatregelen getroffen worden. Klinkt hard, maar modchips zitten nou eenmaal in een nogal grijs gebied qua legaliteit
This space is occupied
Verwijderd
soul caliber tsja.. ach.. je moet er van houden imho.AudiRS4 schreef op 01 September 2003 @ 17:15:
Release lijst September
5 September: Disney Skate ff testen
5 September: Pirates of the Caribbean zuigende game
12 September: Outlaw Volleyball wel geinig
12 September: Star Wars: Knights of the Old Republic zuigende game imho
19 September: Alter Echo zuigende game
19 September: Colin McRae Rally 4 ff testen
26 September: Dragons Lair 3D leuk voor de nostalgie
26 September: Pro Cast Fishing ZUIG!
Vanavond disney skate en colin 4 testen. De rest zag er echt allemaal slecht uit. KOTOR had ik persoonlijk veel meer van verwacht. Dan heb ik liever de vorige SW game. (kan ff niet op de naam komen).
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
PS: Misschien toch maar gaan importeren...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 13:57 ]
Wat bedoel je precies met 'droog' ?Verwijderd schreef op 05 september 2003 @ 13:56:
Binnenkort Knights of the Old Republic (over enkele dagen). DAT lijkt me nou echt een ge-wel-dig spel. Verder ziet Crimson Skies er ook erg goed uit. Ik vond het persoonlijk heel erg 'droog' op de releaselijsten deze zomer (voor alle consoles). Dat is natuurlijk ieder jaar het geval maar dit jaar kwamen we er erg slecht vanaf in Europa.
PS: Misschien toch maar gaan importeren...
Tja, de zomer was inderdaad niet geweldig wat games betreft. Maar ik game toch minder in de zomer dus erg vind ik het niet. Hoewel Brute Force en Midtown Madness 3 niet slecht te noemen waren natuurlijk. Maar het echte vuurwerk komt eind dit jaar, en zeker begin volgend jaarVerwijderd schreef op 05 september 2003 @ 14:01:
Hmm, sorry, ik bedoelde dat er niet veel bijzonders is uitgekomen naar mijn mening.
Verwijderd
Ik vond de graphics nou niet echt om over naar huis te schrijven ..Verwijderd schreef op 04 september 2003 @ 09:49:
[...]
In het minder legale circuit![]()
Sure....wat ik zo aan Ninja Gaiden screens heb gezienMaar het is toch altijd afwachten of een game zo goed is als wat ze op trailers/screenies laten zien.
Ik heb voordat Halo uitkwam al gezien hoe het eruit ging zien, en toen dacht ik echt van jeez.......moet dat het worden? Dus movies/screenies zeggen ook niet alles
maar wel goeie gameplay
Wanneer staat nou de release van GTA op de Box gepland??
AudiRS4; CM4 al uit? ik ben um in het illegale circuit nog niet tegengekomen zeg maar ..
19 September is releasedate. Nog even geduld dusVerwijderd schreef op 05 September 2003 @ 14:07:
[...]
Ik vond de graphics nou niet echt om over naar huis te schrijven ..
maar wel goeie gameplay
Wanneer staat nou de release van GTA op de Box gepland??
AudiRS4; CM4 al uit? ik ben um in het illegale circuit nog niet tegengekomen zeg maar ..
En GTA komt 4 november naar de Xbox. Is wel in USA. Pal release is nog niet bekend.
[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 05-09-2003 14:11 ]
Verwijderd
of iig spoedig zal verschijnen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 14:17 ]
Het vorige deel was ook (veel) later uitgebracht in USA dan de PAL release, puur omdat het spel populairder is in Europa en de ontwikkelaar uit Engeland komt.Verwijderd schreef op 05 September 2003 @ 14:14:
Dan neem ik aan dat de USA release er al wel is .. maar wil graag CM4 proberen .. kijken of het echt zo goed verbeterd is ..
Het zal de meeste Amerikanen aan hun reet roesten of hij wel of niet uitgebracht wordt, deze sport is totaal niet populair in USA.
[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 05-09-2003 14:18 ]
Alleen nu effe geen internet thuis...
[ Voor 17% gewijzigd door MrBaaco op 05-09-2003 16:48 ]
Greetz MrBaaco
Verwijderd
Is GTA een sport?AudiRS4 schreef op 05 September 2003 @ 14:17:
[...]
Het vorige deel was ook (veel) later uitgebracht in USA dan de PAL release, puur omdat het spel populairder is in Europa en de ontwikkelaar uit Engeland komt.
Het zal de meeste Amerikanen aan hun reet roesten of hij wel of niet uitgebracht wordt, deze sport is totaal niet populair in USA.
lezen
hij had et over CM4
of loop ik nou weer uit me nek te lullen?

[ Voor 19% gewijzigd door Eeruku op 05-09-2003 16:58 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
lezen3CLipZ schreef op 05 September 2003 @ 16:57:
[...]
lezen
hij had et over CM4
offtopic:
of loop ik nou weer uit me nek te lullen?
ik had het over GTA release, niet CM4
AudiRS4 reageerde daarop, maar had ook niet goed gelezen
Ik had 2 releasedates genoemd, en ik dacht dat je op CM4 wachtte voor de USA release. My mistakeVerwijderd schreef op 05 September 2003 @ 16:59:
[...]
lezen
ik had het over GTA release, niet CM4
AudiRS4 reageerde daarop, maar had ook niet goed gelezen
Releasedata Microsoft Games
• Voodoo Vince - 17 oktober
• Crimson Skies: High Road to Revenge - 31 oktober
• Top Spin - 7 november
• Amped 2 - 14 november
• Grabbed By The Ghoulies - 14 november
• Project Gotham Racing 2 - 28 november
Crimson Skies, PGR2 en Top Spin staan op mijn lijstje.... aargh.. .teveel games
[ Voor 35% gewijzigd door Wom op 05-09-2003 19:37 ]
Terwijl bij alle gamesshops ed de game voor 60 euro over de toonbank gaat.
Zie ook hier, rechts in het infoblokje.
Fout of werkelijkheid ? Zou wel mooi zijn trouwens
Waarschijnlijk zit de fout erin dat hij in de verkeerde catagorie is geplaatst nl. Classics. En die kosten 30 € maar kan me niet voorstellen dat SCII gelijk een classic is
[ Voor 23% gewijzigd door Wom op 05-09-2003 19:58 ]
Pluspunten:
- betere graphics dan CM3
- auto beter te besturen dan CM3
- championship kan nu ook met andere auto's gereden worden dan alleen de Ford Focus
Minpunten:
- geen bonnet/hood view meer (grrr....
- volgens mij roteert de auto nog steeds om 1 middenas...
voodoo vince:AudiRS4 schreef op 05 September 2003 @ 18:28:
[...]
Ik had 2 releasedates genoemd, en ik dacht dat je op CM4 wachtte voor de USA release. My mistake
Releasedata Microsoft Games
• Voodoo Vince - 17 oktober
• Crimson Skies: High Road to Revenge - 31 oktober
• Top Spin - 7 november
• Amped 2 - 14 november
• Grabbed By The Ghoulies - 14 november
• Project Gotham Racing 2 - 28 november
Crimson Skies, PGR2 en Top Spin staan op mijn lijstje.... aargh.. .teveel games

Crimson Skies:

Top Spin:

Amped 2:
Grabbed by the ghoulies:

PGR2:
tot zover mijn beschijden mening
pgr wordt gewoon een toppertje.
Ligt er aan hoe je stuurt... Doe je het met je D-pad, heb je er een grote kans van ja, omdat je dan je stuur in 1x omgooit. Stuur je met het analoge stickje, stuurt hij gewoon hoorMr Magic schreef op 06 september 2003 @ 00:28:
Net even heel kort CM4 gespeeld...
Pluspunten:
- betere graphics dan CM3
- auto beter te besturen dan CM3
- championship kan nu ook met andere auto's gereden worden dan alleen de Ford Focus
Minpunten:
- geen bonnet/hood view meer (grrr....). Alleen nog maar chase, in-car en bumper. Valt me erg tegen van Codemasters.
- volgens mij roteert de auto nog steeds om 1 middenas...
(wat ik me kan herrinneren van de 80% beta op Campzone..)
Ik geloof dat Codemasters ook aangekondigd had dat de pivot besturing eruit was, en er een "echte" voor in de plaats was.Neejoh schreef op 06 September 2003 @ 01:03:
[...]
Ligt er aan hoe je stuurt... Doe je het met je D-pad, heb je er een grote kans van ja, omdat je dan je stuur in 1x omgooit. Stuur je met het analoge stickje, stuurt hij gewoon hoor
(wat ik me kan herrinneren van de 80% beta op Campzone..)
Nieuwe screens R: Racing Evolution

meer screens
[ Voor 36% gewijzigd door Wom op 06-09-2003 13:39 ]
Ik heb via de ILoveLive-actie mijn gratis games eindelijk gekregen, ofja tenminste 1tje namelijk Midnight Club II. Er zat een briefje bij dat ik die andere game nog opgestuurd zou krijgen. Midnight Club II is een goede arcade-racer. Alleen vind ik de grapchis niet echt a la Xbox.AudiRS4 schreef op 06 September 2003 @ 13:22:
[...]
Ik geloof dat Codemasters ook aangekondigd had dat de pivot besturing eruit was, en er een "echte" voor in de plaats was.
Nieuwe screens R: Racing Evolution
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
meer screens
Maar wat ik me nou afvraag is dat er veel race-games zijn voor de Xbox, maar dat er weinig sim-racers zijn. Racen is absoluut mijn favoriete genre. Ik heb daarom ook veel racers. Ik zou graag zien dat er een echte F1-sim om de Xbox zou verschijnen met uitgebreide Live-mogelijkheden.
Mijn favo Live-game van dit moment is nog altijd Midtown Madness 3 maarja dat is nog altijd een diehard arcade-racer...
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Simracen in het algemeen is niet echt populair onder de consolegames. Het niveau van laten we zeggen een GP2 en een GPL zul je niet terugvinden op de consoles. Ligt een beetje aan de doelgroep die men voor ogen heeft bij een console en een PC.CaptainM schreef op 08 September 2003 @ 12:44:
[...]
Ik heb via de ILoveLive-actie mijn gratis games eindelijk gekregen, ofja tenminste 1tje namelijk Midnight Club II. Er zat een briefje bij dat ik die andere game nog opgestuurd zou krijgen. Midnight Club II is een goede arcade-racer. Alleen vind ik de grapchis niet echt a la Xbox.
Maar wat ik me nou afvraag is dat er veel race-games zijn voor de Xbox, maar dat er weinig sim-racers zijn. Racen is absoluut mijn favoriete genre. Ik heb daarom ook veel racers. Ik zou graag zien dat er een echte F1-sim om de Xbox zou verschijnen met uitgebreide Live-mogelijkheden.
Mijn favo Live-game van dit moment is nog altijd Midtown Madness 3 maarja dat is nog altijd een diehard arcade-racer...
Wat betreft die F1 sim, er is een kleine kans dat GP4 alsnog uitgegeven wordt. De game zou zou goed als klaar zijn, er is alleen geen publisher voor. Maar dat zal dan zeker weten zonder Live zijn, en een nieuwe game hoef je niet te verwachten want de licentie ligt nu bij Sony voor de komende 3 seizoenen.
Dus helaas, echt realistische games zul je niet vinden op een console. Wel games die gebaseerd zijn op de werkelijkheid (MotoGP ed.).
Too badAudiRS4 schreef op 08 September 2003 @ 18:36:
[...]
...
Dus helaas, echt realistische games zul je niet vinden op een console. Wel games die gebaseerd zijn op de werkelijkheid (MotoGP ed.).

Forever raver!
Verwijderd
Is jullie iets bekend over problemen met Live icm Return To Castle Wolfenstein? Over het eruitklappen bij 4 of meer spelers bij een game?
Ik heb Tides Of War al een tijdje, maar ben het nog niet tegengekomen eerlijk gezegd. Zal waarschijnlijk aan de upload van de host liggen verwacht ik.Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 15:36:
Jongens,
Is jullie iets bekend over problemen met Live icm Return To Castle Wolfenstein? Over het eruitklappen bij 4 of meer spelers bij een game?
In het begin waren er trouwens ook snelheidsproblemen met RTCW, wat later weer opgelost is. Misschien iets van tijdelijke aard ?
Verwijderd
Zit er bij TIdes of War trouwens dezelfde characters als bij Enemy Territory? Of de characters van Wolfenstein Mulitplayer die bij de PC versie zat? Enemy Territory is namelijk stukke beter.
Ik ben nog geen problemen tegen gekomen van dien aard bij RTCW, eigenlijk helemaal geen probs. Maar wat ik wel heel wazig vind is dat als je bij SOFII: Double Helix Optimatch of Quickmatch kiest dan ziet mijn Xbox geen enkele beschikbare games. Dit ligt niet aan mijn Xbox of de verbinding, want 5 mensen die ik ken hebben hetzelfde probleem. Net alsof er helemaal niemand SOFII: Double Helix via Live speelt.Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 15:36:
Jongens,
Eigenlijk vind ik het niet zo'n groot probleem want ik vind SOFII: Double Helix toch een kutgame maar het is wel lekker vaag.
[ Voor 6% gewijzigd door Techno Overlord op 09-09-2003 17:14 ]
Forever raver!
nieuws: Grafische processor Xbox 2 wordt gebaseerd op R500
Ok, kernwoorden:
Wpeo!!2..R500-core..
..GDDR2-geheugen .. 1,6GHz .. 256 bit brede bus .. 51,2GB/s aan bandbreedte..
..DirectX 10..
..release tegen het einde van 2005..
Nu maar hopen dat hij ook vrij stil is en xbox1 spellen speelt
Alone at last
Just nostalgia and I
Wat mij betreft mag die Xbox 2 nog wel even wegblijven. Maar wat betreft die Xbox 1 spellen, het is een DirectX architectuur dus daar zou ik niet mee inzitten. Je hebt best wel eens kans dat spellen nóg vloeiender en beter kunnen lopen (upgrade effect).Okyah schreef op 10 september 2003 @ 14:13:
Jeee, geruchten over de xbox2Dat rijmt + het is leuk
nieuws: Grafische processor Xbox 2 wordt gebaseerd op R500
Ok, kernwoorden:
[...]
Wpeo!!2
Nu maar hopen dat hij ook vrij stil is en xbox1 spellen speelt
Maargoed, ze gaan opdezelfde weg verder als ze nu doen, en daar sta ik positief tegenover.
Verder mag het voor mij wel iets minder luidruchtig... Die fan achterin is bij mij sinds een tijdje een rottig geluid aant produceren

Alone at last
Just nostalgia and I
Moet zeggen dat ik meer mensen over het geluid hoor klagen, maar ikzelf heb daar totaal geen last van. Ik ga dan ook totaal op in een game of film, kun je lullen wat je wilt, ik hoor je nietOkyah schreef op 10 September 2003 @ 14:23:
Ik heb nooit iets tegen betere hardware en als je xbox1 spellen echt kan spelen (dat ze dus niet ge-emuleerd moeten worden, dus als de hardware gewoon compatibel is), wil dat ook zeggen dat spellen van nu beter lopenWpeo!
Want co-op of multiplayer van sommige spelen gaat imo niet altijd vlekkenloos genoeg (Halo soms co-op, Quantum Redshift met z'n 4en bijv.)
Verder mag het voor mij wel iets minder luidruchtig... Die fan achterin is bij mij sinds een tijdje een rottig geluid aant producerenEven openbreken en schoonmaken prob, maarja
En van emulatie geen sprake, want de architectuur blijft hetzelfde (DirectX platform). De hardware wordt alleen krachtiger en beter, dus je kunt het vergelijken met je PC waar je van een Trident 1 MB naar een ATi Radeon 9800 Pro gaat ( bijv.
Tot voor de PS2 was het compitabel zijn van opvolgende consoles absoluut niet de norm. Na het succes van de feature wil ook Microsoft zijn nieuwe versie van de Xbox oude spellen laten afspelen. Of dit lukt wordt echter betwijfeld, omdat in de Xbox 1 gebruik wordt gemaakt van chips van nVidia en in de Xbox 2 ATi de grafische taken op zich zal gaan nemen:
ATI's hardware runs the same sort of pixel shaders and so on that the NVIDIA chipset does," one graphics programmer working on Xbox games explained to us, "but getting the hardware to exactly mimic the behaviour of an NVIDIA part could be very tricky... It'll be interesting to see if Microsoft can get Xbox 2 to play Xbox games without glitches, especially ones that have been written to tie in closely with the console's specs.

Dat zou wel minder zijn, niet?
nieuws: PlayStation 3 zal bestaande PS-games ondersteunen overigens
[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 10-09-2003 14:32 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Tja, dat zelfde probleem heb je natuurlijk een beetje als je eerste een Nvidia kaart had, en daarna een ATi in je PC douwde. (en dan vergeten we de drivers even). Dan zul je inderdaad hebben dat bepaalde spellen niet meer goed werken. Maar dat ligt meestal omdat die spellen niet aan een bepaalde standaard voldoen, welke helemaal gestandariseerd is (DirectX dus).Okyah schreef op 10 September 2003 @ 14:32:
Nja, dat dacht ik eerst ook, tzijn immers een soort pc-spellen (lichtelijk specifief voor 1 pc geschreven, maarja) dus dan zou op een snellere "pc" het ook wel mogelijk moeten zijn om die spellen te draaien... Maar toen las ik dus een artikel @ T.net waar mijn hoop onderuit gehaald werd
[...]
Dat zou wel minder zijn, niet?
nieuws: PlayStation 3 zal bestaande PS-games ondersteunen overigens
Maar omdat Microsoft zelf wat te maken heeft met DirectX (
Maw, als de standaard netjes aangehouden is mag het geen probleem zijn.
Kostenbesparing ? Eén van de grote fouten die MS gemaakt heeft was de hoge introductieprijs. Dat willen ze nu ten alle tijden voorkomen.-ETz-Memphis Z schreef op 10 September 2003 @ 15:23:
Waarom maken ze van die 256bit brede bus in Xbox 2 geen 512bit brede bus?
Bvd
Alone at last
Just nostalgia and I
Daar heb ik een beetje overheen gelezenOkyah schreef op 10 September 2003 @ 19:34:
Verwijderd in "Het Grote XBOX Topic deel 5"
Hij vindt het ieg leuk
Verder nog mensen die hebben mogen kennismaken met Otogi ?
Ben nu allerlei reviews aan het lezen, maar ze zijn nogal tegenstrijdig met elkaar op één punt na : de graphics.
Lijkt me erg vet spel
Wie hebben MK/hebben gespeeld en wat vinden jullie ervan?
wil je een goede fight game, koop dan doa3 of soul calibour 2 alsi e uit komt. mk is meer voor de fans.. Het is aardig maar ook niet meer dan dat.RekZ schreef op 10 September 2003 @ 23:42:
Ik zag net dat Mortal Kombat nog maar 29.99 kost
Lijkt me erg vet spel
Verwijderd
MezelfAudiRS4 schreef op 10 september 2003 @ 19:32:
Vraagje: Iemand hier die Otogi heeft gespeeld ? Is het een goed spel, want ik krijg nogal wisselende reacties. Grafisch moet hij erg goed zijn, maar hoe is de levelopbouw ed. ?
Bvd
Verwijderd in "Het Grote XBOX Topic deel 5"
Ik neem aan dat de XBox 2 meer geheugen krijgt en wellicht een geheugen-gebruik dat meer op dat van de PC lijkt. Nu is het natuurlijk een grote plus voor MS als ze de oude spellen ondersteunen en het zal ook wel gebeuren, maar dat het zonder moeite gaat is niet waar.
Je hebt het dus over Mortal Kombat 5: Deadly Alliance???RekZ schreef op 10 September 2003 @ 23:42:
Ik zag net dat Mortal Kombat nog maar 29.99 kost
Lijkt me erg vet spel
Ik zou hem je dus echt zwaar aanraden hoor. Is een supervette fight-game vind ik. Wel raar dat ie nu al zo goedkoop is geworden.
Let wel, ik ben een superfan (zie me UserIcon
Forever raver!
Met als bijkomend voordeel dat game-ontwikkelaars dan makkelijker en sneller alle kracht uit de Xbox 2 kunnen halen omdat de techniek dan wat "vertrouwder" is.Finwe schreef op 11 september 2003 @ 14:03:
Ik neem aan dat de XBox 2 meer geheugen krijgt en wellicht een geheugen-gebruik dat meer op dat van de PC lijkt.
Forever raver!

P.S. Sorry voor de 3 posts achter elkaar maar met al die quotes is het me een beetje heftig dus dan maar zo...
Peace Out!
Forever raver!
Als dat weer niveautje KOTOR wordt, is het weer een mooie toevoegingHet was al een tijdje bekend dat de Canadese ontwikkelaar Bioware bezig was met een nieuwe game welke zou worden uitgegeven door Microsoft. Vandaag is de naam van deze Xbox exclusieve titel bekend gemaakt: Jade Empire. Naar alle waarschijnlijkheid betreft dit een RPG, het genre waarin Bioware verreweg de meeste ervaring heeft en waarin ze daarnaast uitblinken als geen ander. Momenteel heeft deze ontwikkelaar namelijk al een grote hit met de Xbox RPG Knights of the Old Republic, gebaseerd op het Star Wars universum.
Of Jade Empire op een bestaand universum gebaseerd zal zijn is niet bekend, maar naar alle waarschijnlijkheid zal dit niet het geval zijn en daarmee zal Jade Empire het eerste spel van Bioware zijn dat niet gekoppeld is aan een bepaalde franchise zoals Star Wars of Dungeon's & Dragons.
"Microsoft today announced that acclaimed RPG developer BioWare is currently developing Jade Empire exclusively for Xbox. BioWare, whose publishing relationship with Microsoft was announced one year ago at the Microsoft press event X02 in New York, has most recently been recognized for the smash hit Star Wars: Knights of the Old Republic. More information about Jade Empire will be revealed in Japan at the Tokyo Game Show on September 26."
Jade Empire zal volledig onthuld worden op de Tokyo Game Show op 26 september.
Race Driver 2 wordt onthuldt op X03
Er komt al een 1.5 versie met Xbox Live ondersteuning. Het lijkt er verdacht veel op dat hij exclusief Xbox gaat worden, want wat is anders het nut om een game op een Xbox only event te showen ??Codemasters zal de opvolger op DTM Race Driver op de X03, het Europese Xbox evenement van Microsoft dat op 16 en 17 september plaats zal gaan vinden, aankondigen. DTM Racer Driver 2 zal ergens in 2004 verschijnen en zal een uitgebreid gamma aan verschillende racevarianten bevatten. Men hoopt zo de beste en meest complete racegame tot op heden neer te zetten.
Onduidelijk is of de aankondiging op de X03 ook zal betekenen dat het spel exclusief op de Xbox zal verschijnen, of dat er ook nog 'gewoon' een PS2 versie in de pipeline zit. Codemasters is alvast thrilled en over een weekje zullen we weten wat men voor ons in petto heeft.
Screens Counter-strike

Vond persoonlijk CS op de PC niet echt geweldig (

en toch mis ik z'n cape....
[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 11-09-2003 19:59 ]
iedereen die 20 euro "over" heeft, deze kopen
Verwijderd
Verwijderd
Otogi sux IMHO ..AudiRS4 schreef op 10 September 2003 @ 19:32:
Vraagje: Iemand hier die Otogi heeft gespeeld ? Is het een goed spel, want ik krijg nogal wisselende reacties. Grafisch moet hij erg goed zijn, maar hoe is de levelopbouw ed. ?
Bvd
Verwijderd
Puur persoonlijk
Check ff www.xboxworld.nl, dat forum staat ook een post in over Otogi. Het is wel een pure actie arcade game, hack n' slash en een beetje airborne blijven, coole boos fights and zowieso coole actie. Mocht je meer zoeken, niet dit spel kopen, het is geen RPG of iets dergelijks.
Verwijderd
Okay.....en probeer dat nou ook eens te relativeren? Want simpelweg blaten in de trend van this sucks hebben we niks aan
was trouwens goede koop, kreeg 20 € teveel wisselgeld terug
Verwijderd
Het komt er eigenlijk op neer dat je nu, bij inschakelen van je Xbox, meteen in het Xbox Live-menu terecht komt, en dat je Xbox dan ook meteen kijkt wie van je vriendjes online is. Je hebt nog steeds de feature 'Main menu' waarmee je in het normale dashboard terecht komt, om bij je memory en je opties te kunnen komen. De knop 'Account management' stuurt je naar de 'klassieke' Xbox Live-menu's, waar alles nog zit behalve alles wat met je buddies te maken heeft.
Kortom, ze hebben een extra menu-layer aangebracht tussen het Xbox dashboard en het Xbox Live-menu, waar allerlei friends-related dingetjes in zitten, met een nieuwe feature in de vorm van chatten. Op zich niet verkeerd, maar het is volgens mij nou ook weer niet echt een revolutionair nieuwe feature.
Speaking of friends... is er een overzichtje van alle GoT'ers met Xbox Live?
Maargoed, het beloofde Otogi verhaal. Heb er nu zo'n 3 uur mee gespeeld en elke level tot aan die met die boot (Otogi bezitters weten wel waar
Ik had het boekje niet gelezen voordat ik begon, maar merkte wel dat ik dat beter even had gedaan. Er zijn namelijk nogal een aantal varianten wat aanval betreft. De basis is je zwaard en je sprongen, maar je kunt dit uitbouwen en combineren. Zo kun je je vijand wegbeuken en daarna een mega klap geven, of gewoon alsmaar kleine plaagstootjes geven. Je zult merken dat bepaalde soorten aanvallen beter werken dan andere bij bepaalde vijanden. In de basis kun heb je : kleine klap, grote klap en sprong. Later komt daar magic bij, wat je kunt kunt kopen in een soort van winkel.
Dit systeem lijkt eigenlijk wel wat op Onimusha, een vijand laat een ziel gaan als hij sterft waar jij weer bepaalde powers en experience mee opbouwt. Er zit dus een RPG element in het spel. Hoe beter, hoe meer mogelijkheden, dat lijkt me duidelijk.
Opvallen is ook dat er meerdere wegen naar Rome leiden, maw hoe je het doet maakt niet uit, als je de objective van de missie maar haalt. Dit gaat van het verzamelen van goud tot het zorgen dat je schip niet zinkt. Het levelverloop is echter wel liniear, maar je kunt elke gecomplete missie overnieuw spelen zo vaak als je wilt.
De vijanden die ik tot nu heb gezien zijn al heel afwisseld geweest. Plantsoortige, vliegende, met wapens etc etc etc. Ze zijn mooi geanimeerd en reageren goed op je bewegingen. Af en toe zullen ze dus ook je aanval blocken, iets wat jijzelf ook kunt.
Ook de levelbosses zijn origineel en leuk om tegen te vechten. Elke vereist weer een andere stijl.
De cameravoering is wat wennen, het is bijsturen wat de klok slaat, maar na een uur (en het ontdekken dat de rechterstick indrukken 180 graden is
De levels zijn redelijk groot en ik vind ze erg sfeervol. Ook de muziek draagt hieraan bij, die is echt perfect bij de game. Japanse sfeer, maar met een duister tintje.
Grafisch gezien is de game trouwens toch erg goed, lichtval ed. zijn goed gedaan. Animaties zien er goed uit en de algehele indruk is verzorgd. Je kunt trouwens alles in mekaar beuken wat je tegenkomt, hier wordt je ook voor beloond. Hoe meer je sloopt, de beter je het doet. Huizen, palen, lichten, muren etc etc. Het kan allemaal kapot.
Het leuke is dat gaandeweg een level je powers afzwakken, dus het is je taak om ervoor te zorgen dat je niet treuzeld. Je health wordt automatisch aangevuld, maar is wel verdeeld in drie niveaus.
Waar je het mee kunt vergelijken ? Devil May Cry (De sprongen en het vechten zijn echt super uitgevoerd), Omnimusha Warlords (Opbouw experience, upgraden en aanschaffen wapens), Panzer Dragoon Orta (Sfeer en verhaalopbouw).
Als je een Hack & Slash fanaat bent dat kun je deze titel zeker niet missen, maar ook voor mensen die fan zijn van Japanse games is het een aanrader.
Nadeel vind ik wel dat de cutscenes gewoon tussen de actie door zitten en je van de hak op de tak sprint. Zo zit je naar een cutscene te kijken, en *plof* gelijk aktie. Dit had wat beter gekund naar mijn idee.
Nu is dat allemaal gebaseerd op 3 uur spelen, en natuurlijk veel te vroeg voor een echt oordeel. Ik heb het dan ook out of the blue even mijn gedachten hier neergezet.
en nu vergeet is dus het lock systeem, de speciale amuletten met speciale powers, de werking van magic etc etc etc, maar mijn verhaal wordt wat lang
[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 12-09-2003 21:02 ]
Verwijderd
beargumenteer dat toch eens allemaal voegt zo weinig toe dit soort commentaar.Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 12:29:
MAW OTOGI OWND
/me begint te kwijlen na het lezen van het volgende stukje
Voor de echte hardcore mechliefhebbers is er niks spectaculairder dan Steel Battalion. Dit extreem moeilijke spel is een pure mechsimulatie die smeekt om in competitieverband online gespeelt te worden. Die wens komt dan ook in vervulling met de release Steel Battalion: Line of Contact, die ergens in 2004 op de schappen zal liggen. Een volledig Xbox Live enabled versie van misschien wel het meest unieke Xbox spel dat er bestaat.
Uiteraard moet je voor Steel Battalion: Line of Contact de 40 knoppen tellende controller bezitten die je bij het origineel moest kopen. Hoewel overwogen wordt om een nieuwe controller te fabriceren voor de mensen die alleen online willen en het origineel niet hebben gekocht.
Aan het arsenaal van Steel Battalion zijn 10 nieuwe VT's (Virtual Tanks) toegevoegd en zul je dit keer ook verborgen VT's kunt unlocken. Online begint het feest pas echt, want in groepen van vijf tegen vijf kun je strijden om stukken land in het Steel Battalion universum. Elke keer zal online vastgelegd worden welke clan welk stuk land onder controle heeft. Bij elke aanval moet je uiteraard nieuwe aanvalstactieken bedenken, want elke groep spelers zal op zijn eigen manier verdedigen of aanvallen. Het klinkt alsof Steel Battalion: Line of Contact een regelrechte sci-fi oorlogssimulator wordt, en niet simpelweg een spel waarin je in Deathmatches[ elkaar probeert uit te roeien. Deze tactische en meeslepende online gameplay is waarschijnlijk precies waar de Steel Battalion gameplay zich voor leent.
Stel je je eigen factie samen om voor land te strijden, dan kan je een eigen logo voor op je eigen VT's en je teamleden VT's maken. Zo kun je op het strijdveld vriend van vijand onderscheiden en onthouden wie die laatste raket in je knar schoot.
Check hier onder de laatste screenshots van dit geweldige stukje mechsimulatie. Zo te zien zijn de graphics zeker verder ontwikkeld dat het origineel. Meer informatie als het vrijkomt.

Dat ziet er wel erg stoer uit.Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 17:51:
/me begint te kwijlen na het lezen van het volgende stukje
...
Gisteren heb ik Knights of the Old Republic gekocht. Inderdaad een top-game. Toen ik voor de eerste keer handmatig savede, schrok ik me rot: ik had alweer 7 uur zitten spelen. En nog geen minuut verveeld.
Ik vind de graphics nou niet zo geweldig als in sommige (p)reviews gezegd wordt, maar voor de rest klopt alles wat ze over het spel zeggen. Goed verhaal, veel opties qua character development, veel verschillende manieren om iets op te lossen. En je bent inderdaad veel, (heel veel) aan het praten.
Het onderscheid tussen de light en dark side is ook erg leuk. Ik ga nu volledig voor de light side, maar als ik het spel uitgespeeld heb ga ik het zeker nog eens doen als dark side.
Waarschuwing: Potentiële spoiler hier onder!
Light side is niet altijd leuk. Of je wilt iemand met een prijs op zijn hoofd helpen. Je kunt hem natuurlijk gewoon neerslaan en de beloning gaan opstrijken, maar als light side zijnde gaf ik hem gewoon genoeg geld om zijn schuld af te betalen. Het enige dat ik ervoor terug kreeg was een 'Thanks!' en een light point. Je verwacht dan toch wel op z'n minst een leuk itempje ofzo. |
[ Voor 4% gewijzigd door Maniakje op 14-09-2003 19:42 ]
Dit topic is gesloten.