Het Grote XBOX Topic deel 5

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.631 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-10 17:39
Verwijderd schreef op 10 August 2003 @ 16:12:
Zo!

Mijn broer is weer even langsgekomen met de xbox(kabel), en mijn verzameling wordt meteen uitgebreid :) . De xbox liep een beetje stof te verzamelen de laatste tijd, en werd uitsluitend gebruikt voor dvd's, dead or alive 3 en voor snes roms. Verder leverde mijn pas aangeschafte gamecube met spellen als Resident Evil flinke concurrentie. :>

Nu komen daar de volgende dingen bij:

-MotoGP2
-Star Wars: Knights of the old republic
-Kung Fu Chaos
-Burnout 2
-Tao Feng
-Midtown Madness 3
-Project Zero
-Sega Genesis Emu met alle spellen.
-en nog wat spellen, waarvan ik de naam ff kwijt ben ;)

Xbox is back
hmm sega genesis emu met alle spellen... kwijl die moet ik ook hebben

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 10 August 2003 @ 19:03:
[...]

hmm sega genesis emu met alle spellen... kwijl die moet ik ook hebben
zeker weten :9~

Nog een extra spelletje geinstalleerd:

Mace Griffin: bounty hunter.

Echt een heel cewl spel, hij bevalt me nu al beter dan halo, en is ongeveer dezelfde setting _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keb pas Sega GT 2002 en een peugeot 206 gekocht

ik een paar keer karren met een 2dehands uitlaat en ja hoor, op de speedring oid vloog mijn uitlaat los ofzo, en roken dat ie deed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
woei ik heb gisteren THPS4, Burnout2 en NBA Street Volume 2 besteld, en waarschijnlijk krijg ik ze dinsdag binnen. Daar zal ik wel even zoet mee zijn dunkt me. Onderhand heb ik ook nog besloten Morrowind te bestellen want dat lijkt me ook een cool spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-10 16:59
Hmm, ik lees net op IGN dat XGRA nog even is uitgesteld. De release is nu verschoven van 22 augustus naar 12 september. Jammer, ik zit al een behoorlijke tijd op deze game te wachten. :(

Maar goed, 12 september is wel m'n verjaardag, dus met een beetje geluk kan ik wat geld uitsparen en toch de game krijgen. >:) ;)

Heeft iemand trouwens al Yager gespeeld? Dat lijkt me wel een erg cool spel, maar voor ik het koop wil ik eerst zeker weten of het die 70 euro wel waard is. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Maniakje op 11-08-2003 13:49 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je van actie flightshooters houdt wel ja, her en der ook wat grond werkzaamheden zoals het besturen van een aantal turrets. Het is zeker een toppertje in dit genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Er zijn weer nieuwe pix van NFS: underground uit! Check ze hier allemaal op XBworld.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/needforspeedunderground035.jpg
Heerlijk dat hij vervroegt is :) Hoop dat ze hem wel goed afmaken, maar dat zal toch wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:39

-ET-

Phone Home

ziet er wel gelikt uit... Dat gebeurt trouwens ook niet vaak dat ze een game eerder releasen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de creditcard binnen..
nu heb ik 2 vragen

1:welk spel? moet ik halen? (ik zit zelf te denken aan Motogp maar ik weet niet welke want ik las ergens dat motogp1 meer online word gespeelt?)

2:Zijn er nog Actie's voor nieuwe xbox live mensen? bijv 1 spel gratis oid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Bassie en Adriaan

2. Ik dacht dat je 50% korting kreeg op een spel, of dit per winkel verschilt weet ik niet

.... als ik live had, zou ik zowieso Mech Assault gaan spelen, Unreal Championship aanschaffen .... en Ravenshield komt eraan, ik vond die preview erg cool bij Gamekings. Volgens mij hadden ze bij bepaalde guns een view van de achterkant ipv X-hairs, vind ikzelf zowieso cooler, vond het bij Vietcong als zeer stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik heb motogp 1 echter heb ik daar geen live functie in kunnen ontdekken.

Actie met gratis spel is helaas al afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ET- schreef op 12 augustus 2003 @ 11:38:
Ik heb motogp 1 echter heb ik daar geen live functie in kunnen ontdekken.

Actie met gratis spel is helaas al afgelopen.
ow
ik las toch laatst ergens dat jet motogp ook online kon
ik denk wel dat ik Motogp2 dan ga halen
want shooters op de console vind ik niet altijd top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Bij Live zit wel een Demo van MotoGP die online kan (duh anders krijg je hem niet bij live) alleen in MotoGP full version kon ik het niet vinden. Misschien dat iemand hier weet waar dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zit er niet (volgens mij)... Alleen die demo heeft X-box Live functie...

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
MotoGP 1 heeft van zichzelf geen Live! functies. De demo die bij het Live startpakket zit wel. Maar als je de volledige versie van MGP1 hebt, dan kun je met de demo wel alle tracks online spelen, en je eigen biker gebruiken. Zie het maar als een uitbreiding op MotoGP. Wanneer je single player (of system link) wilt spelen, gebruik je de originele MotoGP cd. Als je online wilt spelen, doe je de demo disk erin.

MotoGP 2 heeft standaard al Live functies. Welke van de twee games het meest wordt gespeeld weet ik niet, maar ik denk dat je bij allebei wel meer dan genoeg spelers zult vinden. :)

Korting? Volgens mij is de enige actie die nog loopt, dat je 50% korting krijgt op de prijs van een XB Live starterskit, bij aankoop van Midtown Madness 3, Brute Force of MechAssault.

Enne, als je XBox Live neemt, neem er dan zeker Midtown Madness 3 bij. Dat spel roeleert de pan uit (online). :)

[ Voor 12% gewijzigd door Maniakje op 12-08-2003 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maniakje schreef op 12 August 2003 @ 12:30:
MotoGP 1 heeft van zichzelf geen Live! functies. De demo die bij het Live startpakket zit wel. Maar als je de volledige versie van MGP1 hebt, dan kun je met de demo wel alle tracks online spelen, en je eigen biker gebruiken. Zie het maar als een uitbreiding op MotoGP. Wanneer je single player (of system link) wilt spelen, gebruik je de originele MotoGP cd. Als je online wilt spelen, doe je de demo disk erin.

MotoGP 2 heeft standaard al Live functies. Welke van de twee games het meest wordt gespeeld weet ik niet, maar ik denk dat je bij allebei wel meer dan genoeg spelers zult vinden. :)

Korting? Volgens mij is de enige actie die nog loopt, dat je 50% korting krijgt op de prijs van een XB Live starterskit, bij aankoop van Midtown Madness 3, Brute Force of MechAssault.

Enne, als je XBox Live neemt, neem er dan zeker Midtown Madness 3 bij. Dat spel roeleert de pan uit (online). :)
Midtown madness had ik 2 weken geleden gekocht
en de dag erna maar weer geruild vond er niks aan..
mischien koop ik het over een tijdje nog eens maar nu niet.

ik ga voor Motogp2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier misschien iemand die me kan helpen met jetsetradiofuture?
Ik zit vast op Rokkaku-Dai Heights en ik moet een ventje verslaan in een soort van kooi met hekken die onder stroom staan. Maar ik heb werkelijk geen idee hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2003 @ 23:49:
beat this 141 keer gejumped en gebukt met dat stomme ding dat je omhoog rent
Dat is Twisted System, komt niet echt in de buurt van m'n 219 he :+ >:)

Gisteren toch wat raars meegemaakt...
Ik had ongeveer anderhalf jaar geleden een Advanced Scart Cable (ASC) gekocht bij de FRS. Ik had hem weer teruggebracht omdat hij niet op m'n systeem kon worden aangesloten. Dus ik weer de verpakking dichtplakken en geld terug gekregen.
Maar nu heb ik een eigen dolbysetje op me kamer, en wilde ik weer zo'n ASC hebben. Dus ik weer naar de FRS, krijg ik die oude kabel weer terug! 8)7
Met het plakband nog om de verpakking heen! :D
Roelt best wel dat Surround :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me niet om op live te komen
gister 100'en error's nu ben ik een stukkie verder...
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=259069
iemand een idee hoe dit te verhelpen is? (provder is @home)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, eventjes een vraagje over Orta Panzer Dragoon. Ik wil graag levels meerdere malen kunnen spelen, maar ik merk dat alles aan elkaar geplakt zit. Na een 'mission clear' gaat het spel gewoon vrolijk door.

Komt er na het uitspelen van het spel een mogelijkheid om levels opnieuw los te spelen? Met missie 1 moet je anders dus elke keer een nieuw spel starten, beetje rare opzet. Verder wel een erg kick spel. Ik begin maar op difficulty easy om het een beetje onder de knie te krijgen.

Daarnaast nog een vraag, als je een missie herspeelt, beginnen je draakjes dan op het level waar ze mee begonnen zijn toen je er net aankwam?

Ik had ook begrepen dat er meerdere paden waren in sommige missie's .... beetje vreemd, aangezien je levels niet los kan herspelen. Komt die optie er later, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Gisteren Shemue II gekocht, maar dat gaat mij veeeeels te langzaam allemaal. Dan weer daarheen lopen, dan naar die, dan dat zoeken enz enz

Dus net geruild voor Tour de France. Geinig spel tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-10 13:33
lees net op xbox-scene dat er een emulator is die halo (NTSC!!) kan spelen op de pc :)
iemand al getest? ik heb nmlk de pal versie..

had trouwens liever gehad dat ze doa3 deden, halo komt nu toch al naar de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RekZ schreef op 13 August 2003 @ 17:47:
Gisteren Shemue II gekocht, maar dat gaat mij veeeeels te langzaam allemaal. Dan weer daarheen lopen, dan naar die, dan dat zoeken enz enz

Dus net geruild voor Tour de France. Geinig spel tot nu toe :)
lol Tour de France :D

Ik zit nu ook op Live :)
na heel wat klooien lukte het eindelijk.
net ff Motogp2 gedaan echt vet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharkzor schreef op 13 augustus 2003 @ 18:32:
lees net op xbox-scene dat er een emulator is die halo (NTSC!!) kan spelen op de pc :)
iemand al getest? ik heb nmlk de pal versie..

had trouwens liever gehad dat ze doa3 deden, halo komt nu toch al naar de pc
Er zijn ook al een paar Halo map editors uit :)
Zijn helaas nog wat buggy, het is mij nog niet gelukt om het werkend te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Ja is vet, lekker knoppies rammen B)

Verwijderd

Laatst las ik ik iets van dat de xbox in prijs wordt verlaagd? Ik wil misschien een xbox kopen.

Wie weet wanneer de prijsverlaging is? En wat de xbox dan gaat kosten ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 augustus 2003 @ 11:03:
Laatst las ik ik iets van dat de xbox in prijs wordt verlaagd? Ik wil misschien een xbox kopen.

Wie weet wanneer de prijsverlaging is? En wat de xbox dan gaat kosten ?
Zoals ik al zei, ik werk bij Ms Xbox en heb nog niks gezien van prijsverlagingen...het zijn speculaties-->verwachtingen dus er is nog helemaal niks officieel bekend :)

Mocht er tzt iets bekend worden, dan zal ik het hier laten weten :)

Verwijderd

Ik had een code voor Level Select gevonden bij Panzer Dragoon Orta:

'Press Up(2), Down(2), Left, Right, Left, Right, X, Y, White at the title screen'

Werkt dit? En met welke knoppen moet je up/down/left/right? Stick 1,2 of direction pad? Ik heb alle drie geprobeerd, in het openingsscherm als je het spel start. Geen idee verder, ik maak hier nooit gebruik van, maar vreemdgenoeg heeft dit spel geen losse missie select .... erg vreemd voor een spel waar dat echt in moet zitten.

Verwijderd

En dit is natuurlijk super nieuws :)

nieuws: ATi gaat videochip voor Microsoft Xbox 2 leveren

Laten we hopen dat er een opgefokte versie van een Radeon onder de kap komt te liggen >:) :9~

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 16:41:

Laten we hopen dat er een opgefokte versie van een Radeon onder de kap komt te liggen >:) :9~
Er gingen al lange tijd geruchten over wat er in een eventuele X-Box 2 zou zitten. Een gerucht die waarschijnlijk dus waarheid gaat worden is een afgeleide van R500 (die qua techniek tussen R420 en R500 in zit).

Hier trouwens de officiele bevestiging van ATi: http://www.ati.com/companyinfo/press/2003/4678.html

[ Voor 5% gewijzigd door CJ op 14-08-2003 16:43 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• Neejoh
Voor de grote Soul Calibur II fans onder ons, is er leuk nieuws verschenen op gamer.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200308/1060838735_0.jpg
Nuby president Paul Chen today told IGN that the Universal Soul Calibur II Arcade Stick would be available for a retail price of just $39.99 on August 31, five days after the official launch of the three versions. Apparently the slight delay is due to some last minute changes to the artwork that appears on the controller's face.

Verwijderd

Pff, wat is dat knights of the old republic een geniaal spel zeg. De verschillen tussen de light en dark side zitten echt leuk in elkaar, ook vind ik het leuk dat je zeg maar een 'vriendinnetje' kan regelen in de vorm van bastilla in dit geval :)

Ik heb nu 30 uur zitten spelen (vrijwel elke dag) en ik ben nu bijna bij het eind, dat ik bastilla moet uitschakelen met haar battle meditation....

• RekZ
  • Niet online
Die Soul Calibur arcade stick is wel vet zeg :9

Verwijderd

RekZ schreef op 14 augustus 2003 @ 21:47:
Die Soul Calibur arcade stick is wel vet zeg :9
de controller op zich wel, alleen wat een verschrikkelijk embleem van soul calibur hebben ze erop geplant zeg :{

• RekZ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 22:04:
[...]

de controller op zich wel, alleen wat een verschrikkelijk embleem van soul calibur hebben ze erop geplant zeg :{
Ik vind het juist wel vet... zou die ook met verschillende afbeeldingen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Zou ik niet van uitgaan, maar de tijd zal ons leren ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk zullen alleen die jappen die verschillende afbeeldingen krijgen terwijl geen hond het koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 01:16

Wom

RekZ schreef op 14 August 2003 @ 22:41:
[...]

Ik vind het juist wel vet... zou die ook met verschillende afbeeldingen komen?
Er komen 3 verschillende versies van. dus ik ga er wel van uit.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net eindelijk kfc uitgespeelt is toch nog best een moeilijke game (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik heb KFC ook ff te leen van een maat van me, en moet zeggen dat het toch wel onwijs grappig is. Had ik niet verwacht.

We doen nu constant het ijsleveltje met 7 man (winnaar blijft staan zeg maar, kan geen sys-link ;(), lache dat beuken in zwemband :P
AudiRS4 schreef op 16 August 2003 @ 12:43:
[...]

Er komen 3 verschillende versies van. dus ik ga er wel van uit.
Denk het niet. Ik denk dat er gewoon een verloopstekker tussen komt?

[ Voor 35% gewijzigd door Neejoh op 16-08-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Nou ik heb eindelijk NBA game gekocht. Na NBA street 2 gezien en gespeelt te hebben was ik verkocht. Ben dus nu toch naar 3 vs 3 basketbal gegaan. Game is best vet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-10 15:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 August 2003 @ 16:41:

offtopic:
ok, ik ben terug van vak, kon dus ff niet reageren hier.

Ik wordt hier best wel beetje ziek van, de xbox is anderhalf jaar op de markt hier, en nu al gaan ze lopen orakelen over een 2e console, daar wordt je echt niet vrolijk van als xbox bezitter die niet iedere 3 jaar geld heeft om een nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klik hier voor het irc kanaal van xbox

Bizzarro en ik onderhouden deze chatbox, er komt nog een botje, stats zijn er etc :)

en er valt nog zoveel uit de xbox te halen, dus waarom een vervolg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:36:
klik hier voor het irc kanaal van xbox

Bizzarro en ik onderhouden deze chatbox, er komt nog een botje, stats zijn er etc :)

en er valt nog zoveel uit de xbox te halen, dus waarom een vervolg?
Omdat de concurrenten ook met een nieuwe console komen en Microsoft daarom niet achter kan blijven. Ze denken dat het eerder uitkomen van de PS2 een groot deel van het succes is geweest, en dat willen ze voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
ja, maar waarom zo enorm snel alweer, 1.5 jaar issie hier op de markt, en dan heb ik nog geen behoefte om te moeten denken hoe groots de xbox2 wel niet zal worden, en hoe slecht de xbox1 dan wel niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 20 August 2003 @ 14:37:
ja, maar waarom zo enorm snel alweer, 1.5 jaar issie hier op de markt, en dan heb ik nog geen behoefte om te moeten denken hoe groots de xbox2 wel niet zal worden, en hoe slecht de xbox1 dan wel niet is.
Ik denk dat Microsoft zelf ook wel wat langer zou willen wachten, maar de markt is op dit moment nou eenmaal zo dat na 4 jaar de levensduur van een console zo goed als klaar is blijkbaar. Maar niemand verplicht je tot aanschaf van een opvolger hoor, het is alleen de gedachte dat je met een oude console zit dat wat kan tegenwerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De motogp2 stats worden aardig verneukt door een hoop cheaters
ze rijden op valencia een ronde tijd van 30 sec

hier een pic
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=275399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 17:18:
De motogp2 stats worden aardig verneukt door een hoop cheaters
ze rijden op valencia een ronde tijd van 30 sec

hier een pic
[afbeelding]
hmm, hoe krijgen ze dat dan voor elkaar? met welke cheat?

Zonde dat ze dit toelaten, kben benieuwd of ze dat gaan filteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Je linkt werk niet echt, een URL van telegraaf waar fuckhed instaad?? Ga iemand anders vervelen met zulke berichten.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm... Misschien ben ik gek, maar ik trapte er in en vond het eik wel erg grappig :)

Een grapje moet kunnen toch? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Huntor schreef op 20 augustus 2003 @ 23:40:
[...]

Je linkt werk niet echt, een URL van telegraaf waar fuckhed instaad?? Ga iemand anders vervelen met zulke berichten.
Doe rustig, het is maar een grapje :)

Ja doe maar.

Verwijderd

lol :)
maar het was al een ouwe hoor, met dat telegraaf berichtje.

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10 08:43

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Een vriend van mij die zich ook heeft aangemeld voor de I Love Live actie heeft zijn Midnight Club II al mogen ontvangen. Ik heb ook de brief gekregen en MotoGP2 en Midnight Club II besteld maar tot op heden nog niets ontvangen. Iemand die wel of niet zijn game(s) al heeft ontvangen???

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Berichtje klopt zowiezo niet, 1 miljard gekost :?

vele malen meer, bill begon met zijn kapitaal op 43 miljard oid, en daar bleef 27 van over. (of iets in die richting)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Bizzarro schreef op 21 August 2003 @ 11:21:
Berichtje klopt zowiezo niet, 1 miljard gekost :?

vele malen meer, bill begon met zijn kapitaal op 43 miljard oid, en daar bleef 27 van over. (of iets in die richting)
lol, ik typte echt zomaar wat uit mn duim hoor, en had geen idee hoeveel geld die dude heeft :P

maar het heeft hem dus vele milijarden gekost? Mooi >:) hopen dat ie ooit een keer failiet gaat (niet dat dat logisch is, maar toch :P)

This space is occupied

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 21 August 2003 @ 11:29:
[...]
maar het heeft hem dus vele milijarden gekost? Mooi >:) hopen dat ie ooit een keer failiet gaat (niet dat dat logisch is, maar toch :P)
Nog een reden voor die uitspraak? Vind het wel grappig dat jij zo te zien pro-N, anti-MS, en Linkin Park-fan bent, maar is Linkin Park niet die band die door His Billness was gehuurd voor een promo-actie voor de Xbox? ;)

Voor de gein wel een echt persbericht:
http://www.microsoft.com/...1-28LinkinParkPromoPR.asp

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 12:12 ]

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 12:10:
[...]

Nog een reden voor die uitspraak? Vind het wel grappig dat jij zo te zien pro-N, anti-MS, en Linkin Park-fan bent, [b]maar is Linkin Park niet die band die door His Billness was gehuurd voor een promo-actie voor de Xbox? ;)[b]

Voor de gein wel een echt persbericht:
http://www.microsoft.com/...1-28LinkinParkPromoPR.asp
NEEE!! :( :(

Ik heb een hekel aan die typische Amerikaanse, If you can't beat em, buy em manier van zakendoen :r daarom haat ik M$ omdat die daarin toch wel de beste is.

This space is occupied

• Wom

Wom

TheEvilCuber schreef op 21 August 2003 @ 11:29:
[...]

lol, ik typte echt zomaar wat uit mn duim hoor, en had geen idee hoeveel geld die dude heeft :P

Die miljoenen die hij verloren heeft zijn helemaal niet in het Xbox project gestoken, maar zijn pure verlies door de lage aandeelkoersen. Denk je nu echt dat hij die vele miljarden gewoon op de bank heeft staan ? Dat geld zit in alles wat hij bezit, en dus niet alleen harde dollars.

En daarbij, de financiën van Bill Gates en die van Microsoft zijn gescheiden van elkaar. Al gaat Microsoft failliet, het enige wat Bill Gates daar van merkt is dat zijn aandelen niks meer waard zijn, de verdiende miljarden staan daar compleet los van.

Maar het persbericht was wel leuk ;)

Verwijderd

Nee, Japanners, dat zijn fijne kerels om zaken mee te doen. Ok, Amerikanen hebben grote ogen en willen het liefst alles kopen wat ze zien, maar Japanners zijn toch zo ongeveer de meest ruthless personen om zaken mee te doen.

En als je het over de deal met Rare hebt: Nintendo wou van ze af.

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 12:19:
Nee, Japanners, dat zijn fijne kerels om zaken mee te doen. Ok, Amerikanen hebben grote ogen en willen het liefst alles kopen wat ze zien, maar Japanners zijn toch zo ongeveer de meest ruthless personen om zaken mee te doen.

En als je het over de deal met Rare hebt: Nintendo wou van ze af.
Pocket Monsters is ook een leuk voorbeeld... ;)

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 21 August 2003 @ 12:19:

En als je het over de deal met Rare hebt: Nintendo wilde van ze af.
Dat weet ik ja, ik doelde meer op Halo (eigenlijk een pc game) enzo

Inderdaag was Nintendo niet tevreden met de hoeveelheid werk dat RARE afleverde na een aantal jaren en zoveel milijoenen. dus dan moeten ze weg.

inderdaad zijn ze daar in heel hard, maar dat kopen van games en studio's kan ik echt niet uitstaan, zit je op een leuke game te wachten (halo pc) word hij ineens voor 2 jaar xbox exclusive :(

This space is occupied

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 21 August 2003 @ 12:19:
[...]

Die miljoenen die hij verloren heeft zijn helemaal niet in het Xbox project gestoken, maar zijn pure verlies door de lage aandeelkoersen. Denk je nu echt dat hij die vele miljarden gewoon op de bank heeft staan ? Dat geld zit in alles wat hij bezit, en dus niet alleen harde dollars.

En daarbij, de financiën van Bill Gates en die van Microsoft zijn gescheiden van elkaar. Al gaat Microsoft failliet, het enige wat Bill Gates daar van merkt is dat zijn aandelen niks meer waard zijn, de verdiende miljarden staan daar compleet los van.

Maar het persbericht was wel leuk ;)
ik had het ook over zn kapitaal, en daar wordt dus de hele mikmak onder verstaan, maar toch wel typisch dat met launchen van de xbox in dat jaar alles naar beneden keldert, omdat de xbox invloed heeft op de beurskoersen van ms, heeft slechte verkoop daar ook invloed op, dus de xbox heeft microsoft zeker veel geld gekost tot nu toe, meer dan wij in ons leven zullen verdienen :+

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 21 August 2003 @ 12:45:
[...]

ik had het ook over zn kapitaal, en daar wordt dus de hele mikmak onder verstaan, maar toch wel typisch dat met launchen van de xbox in dat jaar alles naar beneden keldert, omdat de xbox invloed heeft op de beurskoersen van ms, heeft slechte verkoop daar ook invloed op, dus de xbox heeft microsoft zeker veel geld gekost tot nu toe, meer dan wij in ons leven zullen verdienen :+
Vergeet niet dat de gehele IT in die tijd zware klappen kreeg, en het hele verlies kun je dus niet aan de lancering van de Xbox wijten verwacht ik. Feit is wel toen bekend werd dat ATi de chipset voor de opvolger ging leveren, de aandelen Ati omhoog schoten

• Neejoh
En ik snap het probleem tegen MS nog niet.

Ik oordeel wat ik thuis heb liggen, en niet hoe ze handelen. Mijn windows draait als een tiet, en de XboX is een van mijn allerbeste aankopen ooit geworden.. Wat ies probleem??

• Thunder
  • Niet online
Neejoh schreef op 21 August 2003 @ 19:48:
En ik snap het probleem tegen MS nog niet.

Ik oordeel wat ik thuis heb liggen, en niet hoe ze handelen. Mijn windows draait als een tiet, en de XboX is een van mijn allerbeste aankopen ooit geworden.. Wat ies probleem??
Concurrentie wegkopen, oneerlijke concurrentie, met een flinke zak geld je in elke markt die ze maar willen inkopen, 80% marge op windows en office, DRM, al dat gelobby voor de DMCA, Palladium, InternetExplorer, gekut met MSN nu weer moe'k nog ff doorgaan? :)
Begrijp me niet verkeerd, ze bouwen wel leuke dingetjes af en toe, Xbox is een erg leuke console hoor heb er zelf ook een staan hier :), maar de manier waarop ze het aan de man proberen te brengen staat mij niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 20:01

twi

Thunder schreef op 21 August 2003 @ 20:03:
[...]

Concurrentie wegkopen, oneerlijke concurrentie, met een flinke zak geld je in elke markt die ze maar willen inkopen, 80% marge op windows en office, DRM, al dat gelobby voor de DMCA, Palladium, InternetExplorer, gekut met MSN nu weer moe'k nog ff doorgaan? :)
Begrijp me niet verkeerd, ze bouwen wel leuke dingetjes af en toe, Xbox is een erg leuke console hoor heb er zelf ook een staan hier :), maar de manier waarop ze het aan de man proberen te brengen staat mij niet aan :)
Afbeeldingslocatie: http://www.cybercomm.nl/~twi/calimerovrij.gif

Square, Rockstar, EA, F1 licentie, etcetera etcetera.

[ Voor 3% gewijzigd door twi op 22-08-2003 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
twi schreef op 22 August 2003 @ 00:33:
[...]

[afbeelding]

Square, Rockstar, EA, F1 licentie, etcetera etcetera.
"Zij doen gemeen en daarom doen wij gemener."
Nee da's een fijne instelling ;)

Feit is gewoon dat Microsoft dingen doet die imo niet door de beugel kunnen, dat Sony ook wel eens wat doet (Wat eigenlijk niks voorsteld in vergelijking met wat MS allemaal geflikt heeft de afgelopen zoveel jaar), betekend niet dat die acties van MS goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dan koop je toch geen MS-produkten? Heb je trouwens sowieso betaald voor je Windows, of ben je zo iemand die het wel leuk vind om MS af te plassen, maar ze wel goed genoeg vindt om hun Windows te gebruiken, zolang je er maar niet voor hoeft te betalen?

Ik heb echt een grotere hekel aan Sony dan aan MS. Sowieso de exclusiviteitsdeals met bijvoorbeeld Rockstar en het faken van recenties van Vice City, maar ook buiten de PS2. Ik heb echt nog niet 1 goed Sony-product gezien, elke versterker, televisie, discman, whatever, is stuk gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLA BLA BLA
Dit is het grote XBOX Topic, dus flikker even op met je MS/Sony/What ever flames en ga het weer lekker over de XBOX hebben, nog leuke games gekocht de laatste tijd? of zijn we allemaal aan het wachten op SoulCalibur2 en de feestdagen voor Fable, Deus Ex2, Thief3, Doom3, Half-Life2 en Halo2? aangezien die allemaal voor de XBOX uit zullen komen? Ik denk dat ik zelf Doom3 en Half-Life2 voor de PC ga halen... maar wie weet, Halo ging ook prima op de XBOX dus waarom die FPSers niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin een beetje moe te worden van dat anti-MS gezeik hier, .. mensen die MS flink aan het afkraken zijn, maar ondertussen zelf XP & Office XP als iso's hebben gefikt ..
Feit blijft dat als je zo erg achter je standpunt staat dat MS een k*tbedrijf is, koop dan ook geen XBOX ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 10:58:
BLA BLA BLA
Dit is het grote XBOX Topic, dus flikker even op met je MS/Sony/What ever flames en ga het weer lekker over de XBOX hebben, nog leuke games gekocht de laatste tijd? of zijn we allemaal aan het wachten op SoulCalibur2 en de feestdagen voor Fable, Deus Ex2, Thief3, Doom3, Half-Life2 en Halo2? aangezien die allemaal voor de XBOX uit zullen komen? Ik denk dat ik zelf Doom3 en Half-Life2 voor de PC ga halen... maar wie weet, Halo ging ook prima op de XBOX dus waarom die FPSers niet?
Als Doom en Half Life niet super op mijn systeem gaan draaien koop ik ze gewoon voor de Xbox, weet ik tenminste zeker dat ik het vloeiend kan spelen zonder kunstgrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Voor de geinteresseerden :

Hardware sales USA Juli

Platform / Month Sales / Total U.S. Userbase

Game Boy Advance -- 488,671 / 15,269,930
Playstation 2 -- 312,992 / 18,485,673
Xbox -- 136,841 / 5,682,847
GameCube -- 126,561 / 4,429,930

Software Sales USA Juli

Rank / Platform / Title / Month Sales / Total Sales

1. PS2 NCAA Football 2004 -- 495,093 / 495,093
2. Xbox Star Wars : Knights of the Old Republic --299,597/299,597
3. Xbox NCAA Football 2004 -- 128,301 / 128,301
4. GBA Dragon Ball Z: The Legacy of Goku II -- 118,175 / 215,449
5. GBA Donkey Kong Country -- 97,863 / 253,375
6. GBA Pokémon Ruby -- 95,207 / 1,240,400
7. PS2 Grand Theft Auto III -- 93,011 / 4,800,871
8. GBA Pokémon Sapphire -- 88,315 / 1,144,599
9. GBA Yu-Gi-Oh! Worldwide Edition -- 66,955 / 370,580
10. PS2 Grand Theft Auto: Vice City -- 66,384 / 5,288,319
11. PS2 NBA Street Vol. 2 -- 61,134 / 675,688
12. GCN Mario Golf: Toadstool Tour -- 60,684 / 60,684
13. PS2 Enter the Matrix -- 60,263 / 870,770
14. PS2 Midnight Club II -- 56,896 / 418,962
15. GBA Finding Nemo -- 54,036 / 169,646
16. GBA Advance Wars 2: Black Hole Rising -- 53,950 / 112,116
17. GCN The Legend of Zelda: The Wind Waker --52,599 /1,195,441
18. PS2 Tomb Raider: The Angel Of Darkness -- 50,883 / 207,869
19. GBA Sonic Advance 2 -- 49,998 / N/A
20. GCN Sonic Adventure DX Director's Cut -- 48,398 / 109,200

Japan
De hardwarecijfers en softwarecijfers uit Japan voor de week eindigend op 17 augustus

Software

1. Winning Eleven 6 (Konami/PS2) - 128,100 (770,500)
2. Monster Farm 4 (Temco/PS2) - 100,800 (Nieuw)
3. Final Fantasy Crystal Chronicles (Square-Enix/GC) - 82,000 (276,100)
4. Pokemon Pinball Ruby & Sapphire (Nintendo/GBA) - 54,400 (132,200)
5. Super Mario Advance 4 (Nintendo/GBA) - 50,200 (298,200)
6. Super Robot (Banpresto/GBA) - 40,500 (154,100)
7. Kirby's Air Ride (Nintendo/GC) - 38,200 (246,400)
8. Samon Night 3 (Banpresto/PS2) - 32,100 (188,400)
9. On-the-spot PPB 10 (Konami/PS2) - 28,500 (421,200)
10. Masters Tournament (Takara Deyuery/GBA) - 23,100 (58,900)

Hardware

1. GameBoy Advance SP - 64,400 (1,500,400)
2. PlayStation 2 - 59,000 (1,884,600)
3. GameCube - 26,900 (435,400)
4. GameBoy Advance - 21,800 (1,007,400)
5. PS One 1,200 - (52,500)
6. Xbox - 880 (71,400)
7. WonderSwan Crystal - 610 (28,400)
8. WonderSwan Color - 280 (14,600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja,

Japanners en de x-box....tis een liefde-haat verhouding daar.... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens nog een idee waar de Xbox momenteel het goedkoopst uit te halen is (dus het liefste zo'n actiepakket) :?

Aangezien ik nu voor Ms-xbox werk, wordt het nu toch eens tijd om er eentje aan te schaffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 21-10 13:33
Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 20:23:
Iemand trouwens nog een idee waar de Xbox momenteel het goedkoopst uit te halen is (dus het liefste zo'n actiepakket) :?

Aangezien ik nu voor Ms-xbox werk, wordt het nu toch eens tijd om er eentje aan te schaffen :P
vraag het eens intern? volgens mij geeft microsoft altijd riante kortingen aan z'n personeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharkzor schreef op 23 August 2003 @ 22:43:
[...]

vraag het eens intern? volgens mij geeft microsoft altijd riante kortingen aan z'n personeel...
Natuurlijk heb ik dat gevraagd :)

Jammer genoeg momenteel nog niet hier, we moeten ons eerst maar eens bewijzen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
Vandaag komt als het goed is de nieuwe website van Xbox Live online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maniakje schreef op 25 augustus 2003 @ 09:30:
Vandaag komt als het goed is de nieuwe website van Xbox Live online. :)
Jep,

En ik kan je alvast verklappen, dat het er beter uit gaat zien+betere functionaliteit (Passport thingies) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus jij kan daar je bek open trekken? zorg dan even voor een fatsoenlijke "released" en "to be released", lijst voor Nederland, dat kan je vast regelen, of even vermelden dat dat gewild is :)
want dat is dus nu echt warrig... en ik snap dat Microsoft alles geweldig vindt wat met de XBOX te maken heeft, maar dat Tao Feng verhaaltje is echt te erg, bij een spel dat zo slecht is, zet er dan gewoon een neutrale beschrijving bij... want dit is bijna je klanten voorliegen, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 14:46:
dus jij kan daar je bek open trekken? zorg dan even voor een fatsoenlijke "released" en "to be released", lijst voor Nederland, dat kan je vast regelen, of even vermelden dat dat gewild is :)
want dat is dus nu echt warrig... en ik snap dat Microsoft alles geweldig vindt wat met de XBOX te maken heeft, maar dat Tao Feng verhaaltje is echt te erg, bij een spel dat zo slecht is, zet er dan gewoon een neutrale beschrijving bij... want dit is bijna je klanten voorliegen, toch? ;)
Je hebt het dus over de xbox.com website? Je bedoelt dat nu die lijst gewoon niet overzichtelijk is....ik weet het, je hebt gelijk :)

Ik zal een dezer dagen eens een improvement suggestion doen :+

En wat betreft Toa Feng......moet je zo vergelijken: Stel dat Bmw of whatever een slechte maakt, dan gaan ze toch ook geen fruttel-verhaaltje schrijven dat hun eigen back zo slecht is. Hetzelfde is het geval bij Toa Feng.

Ook al zijn er mensen die de game shit vinden, er zijn er ook bij die het dope vinden (raar maar waar) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat begrijp ik wel hoor, ik krijg alleen elke keer als ik er langs surf weer een raar gevoel als ik dat stukje zie :P fijn dat je een balletje wil opgooien mbt de lijsten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2003 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
www.xbox.com/live:
August
Update: We are in the final stages of verification. Thanks for your patience!

You'll see a fresh new Web site at www.xbox.com/live. This will include an option for Xbox Live subscribers to use their Gamertags to log on to a special area of the site called My Live. Here subscribers will be able to see their Friends List and the games their friends are playing on Xbox Live.
Het heeft even geduurd (ze hebben het stiekum ook een dag uitgesteld) maar de vernieuwde website zit er nu echt aan te komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
EN WEER EEN NIEUWE XBOX AANBIEDING
A.S vrijdag, overal te krijgen:
2 (ja TWEE) controller s + xbox + rallysprt challenge voor maar 219 euro
Damn, das toch gewoon te mooi om te laten liggen!!
Ik ga dr bijna gewoon NOG eentje kopen!!
Xbox whohooo

http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan©
  • Laatst online: 19-10 22:51

Stefan©

Toet toet

Ik heb trouwens vandaag mijn gratis game ontvangen van de 'free-game-offer' van ilovelive.com

Kwam helemaal aangetekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Ik heb mijn gratis game ook binnen. Lekker mechassault spelen. Wel mooi spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Ik was twee dagen te laat met het aanmelden op Xbox live, dus heb mijn gratis game gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden we van de vernieuwde website, www.xbox.com/live ?

Zit trouwens met een probleempje wat Live betreft... Heb betaald met de creditcard van m'n vriendin, zij is Amerikaanse en ik heb dus een geimporteerde Xbox met geimporteerde Xbox Live... Maar de relatie is over, en ik kan het niet helemaal maken om op haar kosten verder te gamen. Je kunt in Xbox Live wel van creditcard wisselen, echter je kunt niet opnieuw een land selecteren! En omdat ik dus een Nederlandse CC heb, gaat het feestje dus niet door. Ik denk dat ik weinig keuze heb behalve een nieuwe Live-kit aan te schaffen. :( Weet iemand of een europese Live-kit gaat werken op een import Xbox? Ik hoor verhalen dat het wel kan, maar wil daar eigenlijk niet 60 euro aan wagen. Then again, kan er altijd eentje via dvdboxoffice.com bestellen, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 13:07:
Wat vinden we van de vernieuwde website, www.xbox.com/live ?

Zit trouwens met een probleempje wat Live betreft... Heb betaald met de creditcard van m'n vriendin, zij is Amerikaanse en ik heb dus een geimporteerde Xbox met geimporteerde Xbox Live... Maar de relatie is over, en ik kan het niet helemaal maken om op haar kosten verder te gamen. Je kunt in Xbox Live wel van creditcard wisselen, echter je kunt niet opnieuw een land selecteren! En omdat ik dus een Nederlandse CC heb, gaat het feestje dus niet door. Ik denk dat ik weinig keuze heb behalve een nieuwe Live-kit aan te schaffen. :( Weet iemand of een europese Live-kit gaat werken op een import Xbox? Ik hoor verhalen dat het wel kan, maar wil daar eigenlijk niet 60 euro aan wagen. Then again, kan er altijd eentje via dvdboxoffice.com bestellen, maar toch...
De nieuwe website ziet er goed uit, maar ik kan mezelf nog niet registreren. Krijg een foutmelding op serverniveau :).

Wat betreft je Live kit, misschien een idee om je account te verwijderen en proberen opnieuw aan te melden ? Heb het nog nooit geprobeerd, dus weet ook niet of dat zomaar kan eerlijk gezegd, maar misschien is het een optie. Maar een Live kit is zowiezo niet regio gebonden, dus volgens mij zou dat geen problemen moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
AudiRS4 schreef op 27 August 2003 @ 13:19:
[...]

De nieuwe website ziet er goed uit, maar ik kan mezelf nog niet registreren. Krijg een foutmelding op serverniveau :).
Ik heb het ook een paar keer moeten proberen voor het werkte, maar inmiddels heb ik me succelvol aangemeld. Zal wel door de plotselinge drukte komen. :)

Overigens werken de scoreboards en forums nog niet.

Verwijderd

Er staat trouwens ook nergens op de website hoe je je abo op Xbox Live opzegt. Zal m'n ex leuk vinden, als m'n eerste jaar over is.

• Maniakje
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 11:33:
Er staat trouwens ook nergens op de website hoe je je abo op Xbox Live opzegt. Zal m'n ex leuk vinden, als m'n eerste jaar over is.
Dat staat beschreven in die overeenkomst die je geaccepteerd hebt bij het aanmelden. Die hebben we natuurlijk allemaal gelezen. O-)

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:38
Verwijderd schreef op 28 August 2003 @ 11:33:
dat zal ze zeker leuk vinden... ROFLMAO :)

• Wom

Wom

Screens R: Racing Evolution

Afbeeldingslocatie: http://www.membres.lycos.fr/cedricavec1c/xboxgazette/rre01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.membres.lycos.fr/cedricavec1c/xboxgazette/rre02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.membres.lycos.fr/cedricavec1c/xboxgazette/rre03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.membres.lycos.fr/cedricavec1c/xboxgazette/rre04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.membres.lycos.fr/cedricavec1c/xboxgazette/rre05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.membres.lycos.fr/cedricavec1c/xboxgazette/rre06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.membres.lycos.fr/cedricavec1c/xboxgazette/rre07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.membres.lycos.fr/cedricavec1c/xboxgazette/rre08.jpg

Zoals het er naar uitziet zal dit een emo-racer worden, een racegame met een verhaal dus.

• RekZ
  • Niet online
Dat ziet er erg leuk uit...

• Wom

Wom

RekZ schreef op 28 August 2003 @ 14:47:
Dat ziet er erg leuk uit...
Mij persoonlijk lijkt het weer een racegame "zoals velen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht momenteel eigenlijk maar op 1 racegame en dat is sega gt online.

Denk niet dat er veel nieuws nog te bieden valt op racegebied.
En mariokart double dash lijkt me leuk maarja daar heb ik ander topic voor (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Tzou leuk zijn om Diddy Kong Racing op de xbox te hebben :9
Dan wel met andere figuren, natuurlijk, maar hetzelfde principe en uitgevoerd door Rare...
Als dat ook maar een beetje zou lijken op het origineel, zou ik vooraan staan :Y)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Okyah schreef op 30 augustus 2003 @ 10:36:
Tzou leuk zijn om Diddy Kong Racing op de xbox te hebben :9
Dan wel met andere figuren, natuurlijk, maar hetzelfde principe en uitgevoerd door Rare...
Als dat ook maar een beetje zou lijken op het origineel, zou ik vooraan staan :Y)
Ze waren bezig met zo'n soort racegame voor de Gamecube, maar de licentie van Donkey Kong is bij Nintendo gebleven. Volgens de laatste geruchten zou deze game dan ook rond karakters van de Banjo-Tooie-Kazooie licentie worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/CosmicFire/200308/1062235080_0.jpg

Voor de draadlozen onder ons, komt Microsoft met een Wireless netwerk adapter voor op je Xbox. Zo kun je draadloos Live'en :)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.