Toon posts:

W32.Pinfi virus

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me helpen wat voor virus dit is en waarom er ineens iemand in m'n msn bij kwam toen het stopte !!!

Alvast bedankt

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:22
[google=W32.Pinfi virus]

edit:
Sorry.. Zie dat dit je aller eerste post is.. Welkom op GoT!

Je topic staat in het compleet verkeerde forum

Als ik jou was zou ik iig even de http://gathering.tweakers.net/forum/faq lezen.. anders kom je hier nergens.. suc6 ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Sn3akz op 04-06-2003 00:02 ]

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Hoort iig niet thuis in [TFF]

ik move deze naar Software Algemeen

Verder welkom op GoT en lees de FAQ's nog eens door :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
W32.Pinfi heb ik ook ooit eens gehad... het maakt exe-files corrupt en als je een exe-file runt die besmet is raken andere exe's ook weer besmet. Hoogst irritant, en kwestie van een goede virusscanner runnen (en de FAQ's eens doorlezen) :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wat moet ik met virussen?
Links naar virus Knowledge Bases / anti-virus sites
Allemaal uit de SA-FAQ. En inderdaad welkom op GoT, lijkt mij dat het wel duidelijk is dat we graag willen dat je de [faq]FAQ[/] eens goed doorleest ;).

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:53

DUX

blijft ook nu voor Oranje

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Het is een bijzonder lastige virus. Ik heb een tijdje mee zitten worstelen. Ik heb nu norton virusscanner 2003 geinstalleerd en dat werkt goed. Ik ben bang dat je het beste alles kunt formateren en overnieuw kunt beginnen.

Verwijderd

Kwam toevallig bij een removal tool van panda uit, waar je een hele lijst aan registratiezooi moet invullen. Omdat ik vandaag toch tijd over heb aangezien m'n grafisch rekending foetsie is, heb ik hem maar ge-upped.

klik hier

• Wasmachine|IA
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-12-2007

Wasmachine|IA

Het is hier met HANS TEEUWEN!!

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2003 @ 00:28:
Het is een bijzonder lastige virus. Ik heb een tijdje mee zitten worstelen. Ik heb nu norton virusscanner 2003 geinstalleerd en dat werkt goed. Ik ben bang dat je het beste alles kunt formateren en overnieuw kunt beginnen.
Dat heb ik bij de PC van een vriend van mij al gedaan, virus is NOG steeds actief. Ik las op de site van Symantec dat hij ook in het register zat ik deze key:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer

Hij zit niet alleen in deze key, maar in het hele register. Ze praten op de site ook over de waarde ervan te veranderen. Maar waarin moet je de waarde veranderen. Mij lijkt ook dat het van een of andere raclamesite oid af moet komen. In het register is het namelijk vermeld in een map genaamd, search assistant. De map waar het zich bevind op de schijf is de volgende.

D:\WINDOWS\srchasst\chars

Daar zie je allemaal icoontjes, 3 als het goed is en in Rover schijnt het virus te zitten. Volgens de KEY althans. Maar als ik het scan met de virusscanner vind hij NIETS.

Mijn vraag is nu, hoe kan ik het echt verwijderen? Het virus is wel al over uitgehaald etc. Maar staat nog op de PC. Kan ik de map in windows waar die bestanden inzitten gewoon verwijderen, of krijg ik dan gezeik?

GreetZzZz Tom

[ Voor 4% gewijzigd door Wasmachine|IA op 09-12-2004 20:07 ]

GreetZzZz Wasmachine

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12 12:26

P-ter

...

Ik denk dat het probleem na een jaar wel is opgelost hoor :)

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

P-ter schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:07:
Ik denk dat het probleem na een jaar wel is opgelost hoor :)
Mwoah.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.