Toon posts:

[XP] USB in front panel werkt niet *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er staat hie reen Packard Bell pc voor mij met daarop Winbdows XP geinstalleerd, hierbij heb ik een USB-kabelmodem die ik graag in de voorkant van de pc wil doen. maar als ik deze in de front panel druk, komt er geen melding/piepje van windows XP dat het modem herkent, als ik heb achterin de pc zet, herkend hij hem echter wel

Zijn hier bepaalde drivers voor, op de site van packard bell zelf kan ik niets vinden...

Verwijderd

misschien is je bay niet goed aangesloten. Kijk dat even na :)

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

is was bij mij ook, denk ik dat die frontpanel USB's niet zijn aangesloten op je moederbord (denk trouwens dat die eerder een HW draad is)

[ Voor 7% gewijzigd door KolNedra op 03-06-2003 22:08 . Reden: correctie ]

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Of je poorten staan niet geactiveerd in de bios

Verwijderd

Topicstarter
alles werkte wel voordat ik naar XP ging, ervoor had ik trouwens ME

Verwijderd

bij PB pc's kan het zijn dat een van de 2 voorste niet werkt, omdat er maar support is voor 3 op het mobo oid. Dan komt het nog wel eens voor dat die uitgeschakelde vd 2 ook dichtgeknepen is. Je kan ook effe checken in je bios of die voorste wel aanstaan, en het is zelfs mogelijk dat deze dmv jumper is uitgezet. Je vermeldt niet welk mobo je hebt maar PB mobo's komen ofwel van MSI ofwel van Gigabyte, je kan dus mbv de sites van die gasten wel achter de juiste jumpers komen. Makkelijker is ff de helpdesk te bellen als je nog garantie hebt. (Buiten garantie kan je het sinds een maand geleden wel vergeten...)

edit:
type een beetje langzaam.. hmm helpdesk bellen als je van me naar xp gaat heeft ook weinig zin.. hmm dan wordt het vreemd. check op de site eens bij core ofwel de via 4-in-1 ofwel de intel chipset drivers?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 22:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 22:16:
bij PB pc's kan het zijn dat een van de 2 voorste niet werkt, omdat er maar support is voor 3 op het mobo oid. Dan komt het nog wel eens voor dat die uitgeschakelde vd 2 ook dichtgeknepen is. Je kan ook effe checken in je bios of die voorste wel aanstaan, en het is zelfs mogelijk dat deze dmv jumper is uitgezet. Je vermeldt niet welk mobo je hebt maar PB mobo's komen ofwel van MSI ofwel van Gigabyte, je kan dus mbv de sites van die gasten wel achter de juiste jumpers komen. Makkelijker is ff de helpdesk te bellen als je nog garantie hebt. (Buiten garantie kan je het sinds een maand geleden wel vergeten...)

edit:
type een beetje langzaam.. hmm helpdesk bellen als je van me naar xp gaat heeft ook weinig zin.. hmm dan wordt het vreemd. check op de site eens bij core ofwel de via 4-in-1 ofwel de intel chipset drivers?
_/-\o_
die eerste oplossing !! dat was die wat ik nodig had, heel erg bedankt :D

Verwijderd

you're welcome... werk bij pak en bel helpdesk toch nog ergens goed voor geweest :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OS toch maar even toegevoegd conform de WOS-Policy, handig voor de search :P.
Pagina: 1