Ik post dit even voor iemand die zich op dit moment niet kan aanmelden
dank u
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een correct antwoord te gevenVolgens mij zit ik met een groot probleem..
Ik zal het zo goed mogelijk uitleggen zodat iedereen die het weet me kan helpen en zo effe het probleem oplossen..
Ik had iedereen gehoord over MSN 6 en dat het zo leuk was dit en dat..dus ik denk ik download het..krijg ik de volgende melding bij het downloaden :
En ik wist hier geen raad mee..ben toen naar het FOK! Forum gegaan (daar zitten ook mensen met verstand van comp's..) en gevraagt wat ik hier tegen kan doen.. Ik kreeg een reactie om de bestandstypen die verwijzen naar *.exe te verwijderen, staat in 'Extra -> Mapopties'..
HIER heb ik de fout gemaakt, ik ben naar Extra -> Mapopties gegaan en toen het tabblad Bestandstypen aangeklikt..en daar op nieuw gedrukt..en bij het invulvakje wat je hieronder ziet heb ik .exe ingevoerd..
Na het opnieuw opstarten van mij computer (had hem s'avonds afgesloten en vanmiddag weer opgestart) kon ik AL MIJN .EXE BESTANDEN NIET OPENEN..Geen Word,MSN,Outlook,Photoshop..noem maar op!
Al de bestanden die .exe files zijn krijgt de computer niet zelf geopend..als ik erop klikt krijg ik ook zo'n scherm met : "Openen Met" en moet daar de juiste selecteren..
Hoe kan ik dit probleem oplossen zodat alles weer makkelijk gaat werken? Want heb nu boze vader en moederWie helpt?
Ik heb ook MSN..rooiejood@hotmail.com
Alvast bedankt..
dank u
Ter land, ter zee en in de kroeg