Zomerprobleempje

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 294 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wbdsgnr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 19:00

Wbdsgnr

Discombobulated?

Fludizz schreef op 05 June 2003 @ 22:11:
[edit]
kwam er eergisteren ook achter dat de fan van me TNT2 al een maand ofzo stil stond ;) nouja, ik kan nogsteeds rustig UT spelen zonder problemen... alleen die heatsink ervan kan ik niet meer aanraken... UT laat ik met dit warme weer sindsdien ook maar met rust...

maargoed, me VGA WC blokje komt binnenkort binnen dus dan is et een stuk makkelijker :)
:| Ik heb heel poos met TNT2 gespeeld zonder koeler waarbij het koelblok los zat :D Er zat standaard geen koeler op...

i7 - GTX760 - triple boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, hele comp inmiddels verbouwd ... mn oom had nog een plaat koper liggen, die heb ik aangepast en das nu me backpanel, 8 in/out take fans op de kopere plaat gemikt (4 in, 4 out) dat koel de kast als een idioot!
Ding is nu wel pakweg zo'n 20 kilo, dus lanparty zal er niet 1..2..3.. inzitten :)
Verder 1 intake vanuit me window recht op de CPUcooler gezet, waardoor hij nu nog wal koeler wordt, 2 outtake van links van de CPU de kast uit.
2 intake op me 4 HDDs gemikt, me PCI coolert omgezet naar outtake, 2 outtakes op de kopplaat van de kast. CPU is nu na 10 uur stressed zo'n 48 graden, zeer acceptabel dus :)
Alleen is t weer wat kouder, dus is het nog even afwachten.

Volgende stap is een mini-koelkast mollen, en gebruiken voor extra koeling op de kopere plaat.

Me digicam is overleden, dus pics kon ik nog niet posten :)

Nu kan ik rustig verder gaan modden aan de kast, ik wed dat er nog wel wat kilootjes bij komen voor het eindresultaat :)
Pagina: 1 2 Laatste