http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/761517
Deze topic heeft ook opengestaan in het "Spielerij - Problemen & Vragen" forum, maar ik denk dat daar iets te weinig OC-goeroe's komen.
Korte omschrijving van het probleem:
Ik OC mn systeem, en alles loopt prima, lekker benchmarken en blij met de resultaten. Alleen lijkt Unreal Tournament 2003 niet te willen draaien. Keiharde reset van mn systeem bij het opstarten.
Ik wil die 200MHZ FSB kunnen draaien!
Naja, de fatale specs:
Specs:
SB Audigy2
Hercules 9700Pro (non-OCed)
Epox 8RDA+ met FSB 200 <- normaal 166
TB B 2600+ (mp10 <- normaal dus 12.5)
Samsung DDR400 @ 6-3-3-3 (loopt echt prima. Ligt t zeker niet aan)
Prima temperaturen, goeie airflow.
UT gebruikt blijkbaar iets dat de rest niet gebruikt, maar wat de boel wel doet klappen. Zijn er meer programma's die waarschijnlijk niet zullen draaien?
Zijn er meer mensen met een dergelijke OC die dit probleem hebben ondervonden? Wat doe je dr'an?
Deze topic heeft ook opengestaan in het "Spielerij - Problemen & Vragen" forum, maar ik denk dat daar iets te weinig OC-goeroe's komen.
Korte omschrijving van het probleem:
Ik OC mn systeem, en alles loopt prima, lekker benchmarken en blij met de resultaten. Alleen lijkt Unreal Tournament 2003 niet te willen draaien. Keiharde reset van mn systeem bij het opstarten.
Ik wil die 200MHZ FSB kunnen draaien!
Naja, de fatale specs:
Specs:
SB Audigy2
Hercules 9700Pro (non-OCed)
Epox 8RDA+ met FSB 200 <- normaal 166
TB B 2600+ (mp10 <- normaal dus 12.5)
Samsung DDR400 @ 6-3-3-3 (loopt echt prima. Ligt t zeker niet aan)
Prima temperaturen, goeie airflow.
UT gebruikt blijkbaar iets dat de rest niet gebruikt, maar wat de boel wel doet klappen. Zijn er meer programma's die waarschijnlijk niet zullen draaien?
Zijn er meer mensen met een dergelijke OC die dit probleem hebben ondervonden? Wat doe je dr'an?