[PC] GTA: Vice City - Deel 7

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.314 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 10:15:
uhm. ik heb net de credits gezien en heb zoon 130 missies gedaan, game zatnu op zoon 65%. wat staat mij nog te wachten?? kan ik nog missies doen of alleen die dingen verzamelen oid??
Heb je alle winkels/gebouwen gekocht? Alle assets gedaan? Taxi missies gedaan? Packages gevonden? Als je zo ver bent weet ik het ook niet want zo ver ben ik :) (alleen nog 22 packages :( )

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
BrEeZeR schreef op 10 June 2003 @ 10:21:
Zijn er ook nog mensen die eigenlijk geen zin hebben om die ambu, politie en firetruck missie's te doen omdat ze simpelweg niks aan zijn :?

Die 100% boeit me eigenlijk niet zo.. :X
Ja dat heb ik ook. Maar bij GTA3 heb ik ze gedaan door F1 2x in te drukken, dan waren ze meteen completed. Dat werkt bij VC helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
Grappig: GTA in het echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 09:45:
[...]
Loop anders eens aan, en kijk dan of de deur dicht gaat, ze accepteren hem in iedergeval wel, want de deur gaat dus open.
Misschien ben je nog bezig met de pizza delivery missie? ie moet wel afgerond/afgelopen zijn.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10

FlashBang

Hoi.

Iemand zin in nog eens Dildo Dodo te doen?
Hij wil maar niet... :'(

Geef je e-mail als je em wil doen.

Alvast bedankt! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door FlashBang op 10-06-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 22:33
Russian Phoenix schreef op 10 juni 2003 @ 10:58:
Iemand zin in nog eens Dildo Dodo te doen?
Hij wil maar niet... :'(

Geef je e-mail als je em wil doen.

Alvast bedankt! _/-\o_
s3rialx@hotmail.com

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 10:15:
uhm. ik heb net de credits gezien en heb zoon 130 missies gedaan, game zatnu op zoon 65%. wat staat mij nog te wachten?? kan ik nog missies doen of alleen die dingen verzamelen oid??
sja, dat vraag ik mij nou ook af. Ik zit nu op 70%, dat houdt in: alle missies (denk ik), politie, pizza's, radiografische vliegtuigjes op de parkeergarage, radiografische autootjes op het strand, 60 keer taxi, 2 verschillende circuits met die kleine helicopter, alle races en auto's bij de garage, 22 packages (ik gebruik geen lijst dus die heb ik zelf gevonden), stunten met dirtbike in het stadion, alles gekocht en alle assets completed, en brandweeer en ambulance geprobeerd maar niet ver genoeg volgens mij. wheelie en stoppie lukt, op 2 wielen rijden niet lang genoeg blijkbaar, iemand een tip?

ik moet nog: een stuk of wat rampages, behoorlijk wat unique jumps en een paar keer dat stadion in, wat ik wel leuk vind

ook nog niet klaar, maar vrij saai: nog 40 keer taxi, alle packages zoeken en ambulance en fire missies proberen totdat ik goodies krijg (oneindige conditie en fireproof als ik mij niet vergis). 100% ga ik in elk geval nooit halen, het spel gaat mij niet lang meer boeien, ik zal de multiplayer optie eens proberen. En natuurlijk hopen dat er snel een uitbreiding o.i.d. uitkomt met meer missies enzo

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op 10 juni 2003 @ 11:13:
[...]

sja, dat vraag ik mij nou ook af. Ik zit nu op 70%, dat houdt in: alle missies (denk ik), politie, pizza's, radiografische vliegtuigjes op de parkeergarage, radiografische autootjes op het strand, 60 keer taxi, 2 verschillende circuits met die kleine helicopter, alle races en auto's bij de garage, 22 packages (ik gebruik geen lijst dus die heb ik zelf gevonden), stunten met dirtbike in het stadion, alles gekocht en alle assets completed, en brandweeer en ambulance geprobeerd maar niet ver genoeg volgens mij. wheelie en stoppie lukt, op 2 wielen rijden niet lang genoeg blijkbaar, iemand een tip?

ik moet nog: een stuk of wat rampages, behoorlijk wat unique jumps en een paar keer dat stadion in, wat ik wel leuk vind

ook nog niet klaar, maar vrij saai: nog 40 keer taxi, alle packages zoeken en ambulance en fire missies proberen totdat ik goodies krijg (oneindige conditie en fireproof als ik mij niet vergis). 100% ga ik in elk geval nooit halen, het spel gaat mij niet lang meer boeien, ik zal de multiplayer optie eens proberen. En natuurlijk hopen dat er snel een uitbreiding o.i.d. uitkomt met meer missies enzo
Multiplayer?

Ik heb gistermiddag nog die Esperanto gevonden en het vreemde is natuurlijk dat ik nu ineens 100-en van die Esperanto's zie rijden. Op het moment dat je 1 nodig hebt vindt je ze niet, heb je ze niet nodig dan zie je er meteen tig van die dingen rijden. Heb 2e lijstje ook al klaar en ga gauw met de 3e beginnen. Moet makje zijn, want dat zijn alleen maar van die snelle autootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 17:42:
weet iemand wanneer ik die missies van phil krijg want ik kan al alle dingen kopen mar waarbij zitten de missies van phil want ik wil een minigun :D
De minigun kan je ook halen bij de opgeblazen fabriek van de haiti gang members, dan ligt ie ergens boven op het ingestorte dak.

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 11:49:
[...]

Multiplayer?

Ik heb gistermiddag nog die Esperanto gevonden en het vreemde is natuurlijk dat ik nu ineens 100-en van die Esperanto's zie rijden. Op het moment dat je 1 nodig hebt vindt je ze niet, heb je ze niet nodig dan zie je er meteen tig van die dingen rijden. Heb 2e lijstje ook al klaar en ga gauw met de 3e beginnen. Moet makje zijn, want dat zijn alleen maar van die snelle autootjes.
Ja das met elke auto, in GTA3 ook, was je dat nog nooit opgevallen?
Dat is om texture-gebruik wat terug te dringen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:20
Aikon schreef op 10 June 2003 @ 12:25:
Texture en model gebruik inderdaad :) Ongeveer dezelfde reden waarom auto's verdwenen zijn als je er met je rug naartoe draait en weer terugdraait.
Die Pizza-Boy die je moet brengen naar je sunshine showroom willen ze maar niet accepten.. Garage gaat open.. ..Zet de Pizza-Scooter goed in de garage.. ..Loop naar buiten.. ..Ten slotte gaat de deur maar niet dicht Snap niks van...
Dit heb ik heel vaak gehad, ook met auto's. Vaak moet je gewoon even een beetje door de garage rijden, af/uit-stappen en de garage uitlopen. Dan pakt hij 'm vanzelf. Zoniet, dan is het een echte bug. Rij anders gewoon uit je garage en probeer het opnieuw. Uiteindelijk heeft hij 'm bij mij altijd gepakt.

[ Voor 57% gewijzigd door eborn op 10-06-2003 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Haha!! Echt kewl!! ;) :7

[ Voor 32% gewijzigd door SanderTje! op 10-06-2003 12:38 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrEeZeR schreef op 10 June 2003 @ 10:21:
Zijn er ook nog mensen die eigenlijk geen zin hebben om die ambu, politie en firetruck missie's te doen omdat ze simpelweg niks aan zijn :?

Die brandweer en ambulance missies vind ik eigenlijk niet zo saai, behalve dan dat je bij die ambulance missie steeds moet terugrijden. Als je alle "normale" missies al hebt gedaan is het wel leuk om gewoon ff een ambulance te pakken ofzo. Heb gister pas die ambulance missie gehaald na tig pogingen. Best frustrerend en totaal geen zin om het nog een keer te proberen als je pas Level 10 hebt gehaald en vervolgens failed omdat je een patient doodrijdt :X

Waar ik tot nu toe echt geen zin in heb gehad is die saaie pizza-boy missie waarbij je pizza's moet uitdelen. Dat ding gaat gewoon veel te sloom en je moet steeds weer terugrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm hoeveel mensen moet je vervoerd hebben met de taxi en welke level moet je halen bij de brandweer en politie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 13:08:
uhm hoeveel mensen moet je vervoerd hebben met de taxi en welke level moet je halen bij de brandweer en politie??
Bij de Taxi moet je 100 Fares doen. je hoeft het niet 8er elkaar te halen. Brandweer. Politiie en Ambulance weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 10 juni 2003 @ 12:25:
[...]

Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik moest die auto hebben voor die showroom opdracht, maar kon hem eerst niet vinden (vet veel kilometers gemaakt), maar toen ik hem eenmaal had gevonden hoefde ik maar te knipperen met mijn ogen en ik zag meteen weer 1 staan.
Alsof het spel "weet" dat je erna op zoek bent ofzo en dat het dan om 1 of ander reden moeilijker word om de auto te vinden die je nodig hebt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Police, Ambulance en Brandweer is 12 levels.
Taxi is 100 fares en hoeft idd niet in een keer.
Pizza is tot en met 10 klanten.

P= 150 armor
A= Oneindige conditie (d8 ik)
B= Niet meer in de fik staan (als je niet in een auto zit).
T= Jumpen met elke taxi als je op toeter drukt.
P= 150 Health

[ Voor 34% gewijzigd door FlashBang op 10-06-2003 13:36 . Reden: ff wat toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 13:23:
[...]

Volgens mij begrijp je mij verkeerd. Ik moest die auto hebben voor die showroom opdracht, maar kon hem eerst niet vinden (vet veel kilometers gemaakt), maar toen ik hem eenmaal had gevonden hoefde ik maar te knipperen met mijn ogen en ik zag meteen weer 1 staan.
Alsof het spel "weet" dat je erna op zoek bent ofzo en dat het dan om 1 of ander reden moeilijker word om de auto te vinden die je nodig hebt :)
Ach so, dan begreep ik je idd verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 13:23:
[...]

Precies hetzelfde hier!
(Die Esperanto is trouwens erg lelijk, net een lijkwagen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, had na lang zoeken een Sabre aan de andere kant van de stad gevonden, kom ik terug, rijd er gewoon een voor de deur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrEeZeR schreef op 10 juni 2003 @ 10:21:

hiero :D

dikke aan die 100%... en die ambu, firetruck en politie missies zijn idd BOOORING... politie valt eik nog wel mee, maar taxi, ambulance en firetruck zijn echt saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 13:46:
[...]

hiero :D

dikke aan die 100%... en die ambu, firetruck en politie missies zijn idd BOOORING... politie valt eik nog wel mee, maar taxi, ambulance en firetruck zijn echt saai...
saai? :X
bij ambu heb ik de hele tijd in spanning gezeten omdat ik maar steeds NET op tijd kwam :o

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fire dingûhs heb ik al 3 x tot de 11 gehaald, maar ik rijd steeds tegen de autos aan en dan onploft alles de heletijd. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:41
Ambulance missie moet je gewoon de eerste volle ambulance snel terugbrengen. Als je er drie uitkiest in het begin die dicht bij elkaar liggen en niet te ver van de hospital dan moet t wel lukken (die van Ocean Beach is wel rlx, veel mensen van het strand oppikken)
Ik had vanaf lvl6 steeds meer dan 4 minuten over :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik weet dat het eerder gevraagd / gezegd is maar kan het niet echt vinden.. ik ben nu bij die missie dat je luitjes moet neer snipen (bij die negerin) maar wordt telkens 'gespot'.. waar moet ik gaan staan :?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrEeZeR schreef op 10 June 2003 @ 14:10:
Ik weet dat het eerder gevraagd / gezegd is maar kan het niet echt vinden.. ik ben nu bij die missie dat je luitjes moet neer snipen (bij die negerin) maar wordt telkens 'gespot'.. waar moet ik gaan staan :?
Er is een trap die omhoog gaat ff goed zoeken en dan moet je in het roze spot staan.. dan kan je ze snipen... :*) s6

Ik ben nu bij een missie bij de Recording Studios waar de Love Fist Band is, samen met Paul Suxxx.. De 3e missie snap ik er niets van, je rijdt dan met z'n allen in een auto, en die blaast altijd op.. als de detonation full is. Wat moet ik doen? En waar moet ik heen? :?
Tnx anyway

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Laatst online: 15-09 17:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 13:42:
Hehe, had na lang zoeken een Sabre aan de andere kant van de stad gevonden, kom ik terug, rijd er gewoon een voor de deur :P
Die had ik met de Comet. Ik rij eerst gewoon wat rond en lkan hem nergens vinden, dus doorrijden naar de golfclub dan maar. Kom ik ermee terug en dan is er bllijkbaar een comet-meeting vlak voor de deur van de showroom. Een stuk of 6 in een rijtje na elkaar 8)7

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:41
Volgens mij is dit gewoon 'expres' gedaan want ik had hetzelfde met de Phoenix (laatste wagen die ik moest hebben in die lijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 14:14:
[...]

Er is een trap die omhoog gaat ff goed zoeken en dan moet je in het roze spot staan.. dan kan je ze snipen... :*) s6

Ik ben nu bij een missie bij de Recording Studios waar de Love Fist Band is, samen met Paul Suxxx.. De 3e missie snap ik er niets van, je rijdt dan met z'n allen in een auto, en die blaast altijd op.. als de detonation full is. Wat moet ik doen? En waar moet ik heen? :?
Tnx anyway
Ah tnx, straks even proberen!

Bij de missie waar jij bent moet je gewoon wat rondrijden tot ze door hebben hoe ze de bom onschadelijk maken. Ik reed gewoon precies hard genoeg zodat het balkje niet opliep.. gewoon wat rustig tussen de auto's door en vooral niet plankgas en overhaast gaan rijden.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

[...]

Tnx anyway
Ik heb die in een keer gehaald door richting die lange weg te rijden richting de docks (met de bocht mee links en eerste rechts) en dan gewoon net zo hard rijden dat die meter niet hoger komt (dus niet zomaar vol gas) Als je dan aan het einde bij de docks bent, is die bom wel defused.

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WooK schreef op 10 June 2003 @ 14:26:
[...]

Ik heb die in een keer gehaald door richting die lange weg te rijden richting de docks (met de bocht mee links en eerste rechts) en dan gewoon net zo hard rijden dat die meter niet hoger komt (dus niet zomaar vol gas) Als je dan aan het einde bij de docks bent, is die bom wel defused.
Bedankt jongens... Ik ga het dadelijk ff proberen.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Die Pizza-Boy die je moet brengen naar je sunshine showroom willen ze maar niet accepten.. Garage gaat open.. ..Zet de Pizza-Scooter goed in de garage.. ..Loop naar buiten.. ..Ten slotte gaat de deur maar niet dicht Snap niks van...
Dit heb ik dus ook gehad, op de ps2, en nu ik die pizza-boy geleverd heb, krijg ik geen nieuwe meer. volgens mij heb we een vette bug ontdenkt

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Je moet de pizza boy missie wel cancellen natuurlijk he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

[...]

Tnx anyway
Gassen!!

Hint: Rij langs het water dat is een lange weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Mischien ook leuk om toe te voegen aan de FAQ. alle submissies en hun rewards (geen geld missies). ik begin wel, vul aan:
100 Taxi Missies: Flying taxi's (?)
Level 12 Paramedic: Oneindig Sprint
Level 12 Firefighter: ?
Level 12 Vigilante: Max 150 Armor
100 IJsjes bezorgt: ?
100 Pizza's bezorgt: ?
Alle 36 Unique Stunts: ?
Alle 36 Rampages: ?
Alle 100 Hidden Packages: ?
Alle 15 Stores Knocked off: ?
100% Completion: 200 Max HP en 200 Max Armor (?)

vul aan en vul in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

alle pizza's bezorgt krijg je een max van 150 HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
CU2morO schreef op 10 June 2003 @ 14:54:
Mischien ook leuk om toe te voegen aan de FAQ. alle submissies en hun rewards (geen geld missies). ik begin wel, vul aan:
Level 12 Firefighter: fireproof als je lopend bent
100 IJsjes bezorgt: nix toch?
100 Pizza's bezorgt: eh tot level 10 geloof ik.. krijg je 150 health
Alle 36 Unique Stunts: nix?
Alle 36 Rampages: nix?
Alle 100 Hidden Packages: 100k en de hunter
Alle 15 Stores Knocked off: nix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 13:35

TrekDr0p

QR niet scannen

Level 12 Firefighter: ?
100 IJsjes bezorgt: ?
100 Pizza's bezorgt: ?
Alle 36 Unique Stunts: ?
Alle 36 Rampages: ?
Alle 100 Hidden Packages: hunter
Alle 15 Stores Knocked off: ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Level 12 Firefighter: Niet dood in brand
100 IJsjes bezorgt: niks, je hoeft maar 50
100 Pizza's bezorgt: max 150 health
Alle 36 Unique Stunts: niks, maar dichter bij 100%
Alle 36 Rampages: niks, maar dichter bij 100%
Alle 100 Hidden Packages: Hunter
Alle 15 Stores Knocked off: niks, maar dichter bij 100%

[ Voor 10% gewijzigd door FlashBang op 10-06-2003 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100 Taxi Missies: Turboboost op alle taxi's
Level 12 Firefighter: Niet dood in brand
50 IJsjes bezorgt: Geld voor Cherrypop asset
100 Pizza's bezorgt: max 150 health
Alle 100 Hidden Packages: Hunter, sea swallow, meerdere guns in hotel bezorgt
100% Completion: 200 Max HP en 200 Max Armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Alle 15 Stores Knocked off

wat is dat voor missie ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet 15 winkels beroven... dus een zaak in lopen, wapen op ventje achter de toonbank mikken en dan geeft tie geld.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100 Taxi Missies: Turbo Boost (druk op toeter in elke taxi)
Level 12 Firefighter: Geen health kwijt als je in brand staat (bijv. Molotov Cocktail)
100 IJsjes bezorgt: 50 is genoeg, dan heb je ice cream asset gehaald
100 Pizza's bezorgt: max 150 health (<--- klopt dees wel :?)
Alle 100 Hidden Packages: Hunter @ militaire basis (achterin, niet op de middelste H)
Storyline uitspelen: Hunter @ helipad helemaal onderin het rechtereiland.
100% Completion: 200 Max HP en 200 Max Armor + 3 bodyguards in je mansion & een andere outfit

Dees is compleet ;)

Maar "100 pizza's" klopt volgens mij niet
iemand hierboven zei dat je tot de 10 klanten moet gaan (dat je dus langs 10 mensen moet om een pizza te bezorgen)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 15:10:
....
100 Pizza's bezorgt: max 150 health (<--- klopt dees wel :?)
...
Alle 100 Hidden Packages: Hunter @ militaire basis (achterin, niet op de middelste H)
......
100 Pizza's = 150 health
100 packages = Hunter bij Ocean Beach... De hunter stond bij mij bij 70 al @ militaire basis. Ik denk omdat ik toen al de storyline had uitgespeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:11
Pizza's moeten tot level 10. Dat is dus 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 = 55 pizza's ;)
En je moet toch echt 100 ijsjes afleveren (ik ben tot 120 gegaan oid :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcj schreef op 10 juni 2003 @ 15:17:
Pizza's moeten tot level 10. Dat is dus 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 + 10 = 55 pizza's ;)
En je moet toch echt 100 ijsjes afleveren (ik ben tot 120 gegaan oid :X)
Nope, lees de mission inleiding maar :P
50 ijsjes, en niet wachten tot het eind vanzelf komt maar uitstappen \
zodra je uitstapt heb je het gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 12 Firefighter: Geen health kwijt als je in brand staat (bijv. Molotov Cocktail)
50 IJsjes bezorgt:ice cream asset gehaald
10 Pizza's bezorgt: max 150 health
100% Completion: 200 Max HP en 200 Max Armor + 3 bodyguards in je mansion & een andere outfit

denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 15:18:
[...]

Nope, lees de mission inleiding maar :P
50 ijsjes, en niet wachten tot het eind vanzelf komt maar uitstappen \
zodra je uitstapt heb je het gehaald
hoe doe ik dat trouwen? ik heb nu wel die ice-fab gekocht alleen hoe verkoop ik die ijsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 15:38:
[...]

hoe doe ik dat trouwen? ik heb nu wel die ice-fab gekocht alleen hoe verkoop ik die ijsjes?
Gewoon in de ijswagen stappen, wordt ook uitgelegd. Zo moeilijk is het toch niet allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenK schreef op 10 June 2003 @ 15:37

Level 10 Pizza's: max 150 health

Het is Level 10 Pizza's, en dat is 55 pizza's achterelkaar bezorgen
Heb het zojuist gecomplete namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een tip voor de mensen met de taxi missies:
Probeer een taxi te vinden die op het 2e eiland rijd en dan op die lange rechte weg van Cherry Poppers (ofzo) richting de Dock. Dan hoef je alleen maar mensen te vervoeren, waarbij je alleen maar op dat rechte stuk hoeft te rijden. Heel af en toe moet je eens een straatje links afslaan om iemand af te zetten, maar alle passagiers moeten over dat lange rechte stuk. Zo had ik binnen no-time 100 mensjes vervoerd. Lekker rechtdoor de hele tijd :)

Ik zit nu op 45% van het spel. Redelijk ver voor mijn doen en veel moeite met de missies heb ik nog niet echt gehad. De enige missie waar ik echt spanning voelde was dat je in het winkelcentrum samen met Lance een winkel moest opblazen. De eerste keer werd ik gewoon omver gereden door die irri cops, 2e keer haalde ik net nog de Paint Spray maar toen reed ik per ongeluk Lance dood 8)7 . Daarna meteen gehaald.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

juh verkoopt geen ijsjuhs tis drugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of het al gevraagd is maar ik zit met een probleempje....

het is zo dat de helikopter in vice city met (Q) naar links gaat en met (E) naar rechts
(A) (D)

Nu is mijn vraag of je dus Q,A en E,D op een knop kan zetten op de een of andere manier via software oid

en nee ik ben niet van plan de knoppen aan elkaar te lijmen }:O

em ja ik weet het je kunt ook gewoon Q en E gebruiken maar probeer maar eens wat het fijnste stuurd...

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Lama, stond paar topics omhoog al

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 16:27:

--> En dat houd in ?
Als je 15 winkels hebt beroofd ben je dichter bij het einde(=100%) van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

heeft er trouwens al iemand de vissen gevoerd?!
ik heb er iets van 11 gevoerd ofzo alleen zou totaal niet weten hoe :?

ik meen me wel een keer te herinneren dat ik een keer met een boot rond ben gaan varen met die hengels erop (meen dat die een Reefer heet of zoiets) en toen midden in het water gestopt en rond in de boot ben gaan lopen
is er iemand die dit zeker weet :?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Stap nog eens in zo'n boot. Even wachten je blijft op 11, spring in het water en je staat op 12.

(Fishes fed=verzopen)

[ Voor 8% gewijzigd door FirmPete op 10-06-2003 16:45 ]

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha :*) , Dat bedoelen ze niet, als je in het water dood gaat, dan heb je de vissen gevoerd.
Het is een engelse uitdrukking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

:X :D

hehehehe ik zou zweren dat het echt iets met vissen te maken zou hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[totalie_onzin] Hoevaak moet je dan verzuipen??[/totalie_onzin]
:P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD :@
ik heb het al een paar keer, je kent die remote grenades wel. daar heb je ook zon stomme detonator bij, maar als je die "per ongeluk" kiest dan kun je geen andere wapen meer kiezen. dat iriteert me MATIG! weet iemand een oplossing? nee de fire-knop helpt daar niet bij. noch de zoekmachine...

help svp :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel net geinstalleerd, maar als ik het speel, loopt mijn mannetje automatisch naar links toe zonder mijn muis of toetsenbord aan te raken. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen. BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
joystick aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Serial-X schreef op 10 juni 2003 @ 11:10:
[...]

s3rialx@hotmail.com
Ik zit hier nu ook, heb je misschien wat tips om te vliegen? Wil hem toch eigenlijk liefst zelf doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartstikke bedankt, ik had inderdaad mijn stuur aangesloten. Toch vreemd dat ie dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 17:30:
GVD :@
ik heb het al een paar keer, je kent die remote grenades wel. daar heb je ook zon stomme detonator bij, maar als je die "per ongeluk" kiest dan kun je geen andere wapen meer kiezen. dat iriteert me MATIG! weet iemand een oplossing? nee de fire-knop helpt daar niet bij. noch de zoekmachine...

help svp :S
heb ik dus ook! zwáár irritant :(
ik pak dan altijd maar de cheat: icanttakeitanymore
is volgens mij geen andere oplossing |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 15:59:
Level 10 Pizza's: max 150 health
Is deze lijst compleet? Zo ja, dan zal ik 'm toevoegen aan de FAQ :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MaRc0 schreef op 10 juni 2003 @ 18:26:
[...]

Deze 2 moeten omgedraaid worden ;).
Zo dus:

Alle 100 Hidden Packages: Hunter @ helipad helemaal onderin het rechtereiland.
Storyline uitspelen: Hunter @ militaire basis (achterin, niet op de middelste H)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
bij 100 packages krijg je ook 100k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij 100% completion krijg je ook Unlimited Ammo.

Tevens, De 1e Hunter komt op de Airbase, de 2e onderaan Ocean Beach.
Of je nu eerst 100 Hidden Packages haalt of alle missies, dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

:X

heb een firefighter probleempje, steeds al ik bij level 7 a 8 ben en blus de branden krijg ik nix nieuws meer en kan ik zo eeuwig rond blijven rijden zonder dat ik bij het volgende level kom 8)7

waar kan dit aan liggen of hoe is het te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
waar vind ik dit ding:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/handding.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vind je niet... die moet je zelf craften.... Je hebt hiervoor een lesser shaping ... ohw ehm... dis geen AC2 :P ... neej hij ligt achter het ocean hotel ( je eerste hide out ) in die steegjes ergens waar precies weet ik ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Laatst online: 15-09 17:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Steegje inlopen naast het ocean view hotel (je eerste plaats waar je kan saven), daar tussen de huizen naar rechts. Dan aan je rechterkant vind je achtereenvolgens de baseball bat en het boksijzer.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

niemand een oplossing voor mijn firefighter probleem?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Duracell schreef op 10 juni 2003 @ 19:53:
[...]

Steegje inlopen naast het ocean view hotel (je eerste plaats waar je kan saven), daar tussen de huizen naar rechts. Dan aan je rechterkant vind je achtereenvolgens de baseball bat en het boksijzer.
ok, ff zoeke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook anderen die aan het hooghouden zijn in het zwembad tegenover Tommi's Mansion? Dat huis met die Amerikaanse vlag :)
Mijn record is 8x, als je hooghoudt zie je hoeveel je hebt hooggehouden door cijfertjes :P
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.verwaal/vicehooghoudenbal2.JPG
Edit: plaatje veranderd naar nieuwe record, 19 :)
Edit2: lol je moet er eens met je shotgun op schieten, vliegt ie een km de lucht in :D Het staat zelfs ook nog in je stats, onder de race tijden, bij 'Highest score with Keepie-Uppy beach ball' :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Laatst online: 14-09 22:33
Aikon schreef op 10 June 2003 @ 17:44:
[...]

Ik zit hier nu ook, heb je misschien wat tips om te vliegen? Wil hem toch eigenlijk liefst zelf doen :)
Goed gebruik maken van de ruimte... als je nog niet kunt vliegen, of het lukt nog niet, doe de missie dan een keer niet en ga rustig rondvliegen met dat ding, zodat je weet wanneer je de bocht in moet gaan en zo. En ga regelmatig hoog vliegen om dan weer een duikvlucht te maken, zodat je je fuel opspaart(zal toch wel niet nodig zijn, heb meestal 3/4 fuel over :D)

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Je kan die boksbeugel ook in de "toolshop" kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Metalium- schreef op 10 June 2003 @ 20:16:
[...]

Je kan die boksbeugel ook in de "toolshop" kopen.
of gewoon een uitsmijter neermaaien in de malibuclub >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 18:45:
Bij 100% completion krijg je ook Unlimited Ammo.

Tevens, De 1e Hunter komt op de Airbase, de 2e onderaan Ocean Beach.
Of je nu eerst 100 Hidden Packages haalt of alle missies, dat maakt niet uit.
Ah, eindelijk de juiste oplossing,
dat zal het dan wel zijn

Want ik weet zeker dat ik met 100 packages de mijne op militaire basis kreeg
en anderen zeggen het zonder packages maar met story lijn uitspelen op de basis kregen.

Hierbovenstaande antwoord zal dus wel correct zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 10 June 2003 @ 19:27:
:X

heb een firefighter probleempje, steeds al ik bij level 7 a 8 ben en blus de branden krijg ik nix nieuws meer en kan ik zo eeuwig rond blijven rijden zonder dat ik bij het volgende level kom 8)7

waar kan dit aan liggen of hoe is het te verhelpen?
:? Weet je zeker dat je alle personen die uit de wagens rennen ook blust?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 20:44:
[...]

:? Weet je zeker dat je alle personen die uit de wagens rennen ook blust?
ja de voertuigen branden niet meer, en de personen zijn geblust. zie ook geen gele stipjes op de radar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 20:43:
[...]

Ah, eindelijk de juiste oplossing,
dat zal het dan wel zijn

Want ik weet zeker dat ik met 100 packages de mijne op militaire basis kreeg
en anderen zeggen het zonder packages maar met story lijn uitspelen op de basis kregen.

Hierbovenstaande antwoord zal dus wel correct zijn :)
ik had hem zonder 100 packages maar met wel de story line op de militaire basis en bij de 100ste package pas bij het strand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 10 June 2003 @ 21:06:
[...]

ja de voertuigen branden niet meer, en de personen zijn geblust. zie ook geen gele stipjes op de radar :?
Vaag ;(
Maikeltje schreef op 10 June 2003 @ 21:07:
[...]

ik had hem zonder 100 packages maar met wel de story line op de militaire basis en bij de 100ste package pas bij het strand
Ja, dat klopt dus ;)

----

Weet iemand waar die freakin Unique Jump #17 is?
(http://www.oddweb.net/gta4/index.asp)

Kan het trappetje niet vinden :(

-edit
lama, heb het al gevonden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteAlthmAn
  • Niet online
aaaaaaargh ontploft de laatste auto die ik moest blussen in level12 bij firetruck missies... de laatste!!!!!! omg frustrerend

iemand tips ervoor? die k*t ventjes rennen ook alle kanten op :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 10 June 2003 @ 18:26:
[...]
Volgens mij hebben we ook nog side-missions (of was het nou slide-missions?) die je ook nodig hebt om de 100% te kunnen halen. Die moet dus ook nog tussen het rijtje. Kweet alleen niet hoeveel het er zijn.
Dat zijn van die missies waarbij je moet racen met auto/motor door bepaalde checkpoints en je moet vliegen met helicopters door bepaalde checkpoints.
Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 20:04:
Ook anderen die aan het hooghouden zijn in het zwembad tegenover Tommi's Mansion? Dat huis met die Amerikaanse vlag :)
Mijn record is 8x, als je hooghoudt zie je hoeveel je hebt hooggehouden door cijfertjes :P
[afbeelding]
Edit: plaatje veranderd naar nieuwe record, 19 :)
Edit2: lol je moet er eens met je shotgun op schieten, vliegt ie een km de lucht in :D Het staat zelfs ook nog in je stats, onder de race tijden, bij 'Highest score with Keepie-Uppy beach ball' :P
Dit had ik een weekje geleden ook al uitgevonden. Volgens mij kwam ik to 4 a 5 keer. Moet ik toch maar us ff proberen, maar het is wel moeilijk. Je kan dat ding inderdaad erg ver weg knallen.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat echt alles wat nodig is voor 100% en wat je krijgt.

(gtaforums.com kan wel es down zijn echter....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, eindelijk 100% gehaald :*)
die unique jumps zijn iets van 20% "waard" ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 23:43:
Woei, eindelijk 100% gehaald :*)
die unique jumps zijn iets van 20% "waard" ofzo 8)7
Ik moet nog steeds 4 UJs heb ze allemaal al gehad dus erg moeilijk om de goede 4 te vinden :( zit hier al een week op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schreef degene die ik niet had gehaald ook gewoon op zodat ik achteraf de opgeschreven nummers nog eens had kunnen proberen. En het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
[CSC]Outlaw schreef op 11 June 2003 @ 00:06:
[...]
Ik moet nog steeds 4 UJs heb ze allemaal al gehad dus erg moeilijk om de goede 4 te vinden :( zit hier al een week op vast.
De goede 4? 'k Wil je niet ontmoedigen maar ik ben op zoek naar de goede één. Al een poosje.... :'( :'( :'( :'(

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik moet er nog 12, heb ze vandaag weer allemaal gehad maar nog steeds niet gehaald :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 00:21:
Ik schreef degene die ik niet had gehaald ook gewoon op zodat ik achteraf de opgeschreven nummers nog eens had kunnen proberen. En het werkt :)
Dat werkt dus niet echt want ik ben ze allemaal al 3x af geweest en in die 2x na de 1x heb ik er pas één bij gekregen dat was ook erg, het was de 1ste jump op het kaartje die je eigenlijk in de G-spotlight missie zou moeten halen en aangezien ik die missie gehaald had ging ik er van uit dat ik hem had, niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FirmPete schreef op 11 June 2003 @ 00:31:
[...]

De goede 4? 'k Wil je niet ontmoedigen maar ik ben op zoek naar de goede één. Al een poosje.... :'( :'( :'( :'(
[CSC]Outlaw schreef op 11 June 2003 @ 00:47:
[...]

Dat werkt dus niet echt want ik ben ze allemaal al 3x af geweest en in die 2x na de 1x heb ik er pas één bij gekregen dat was ook erg, het was de 1ste jump op het kaartje die je eigenlijk in de G-spotlight missie zou moeten halen en aangezien ik die missie gehaald had ging ik er van uit dat ik hem had, niet dus :(
Zet jullie savegames eens online
Ik wil wel helpen zoeken :>
Dan heb ik weer wat te doen

Of als je niet kunt uploaden ergens;
hichamassidah bij hotmail punt com

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

* BaatZ SPOILER ALERT
Ik zit nu bij de missie dat je Vance & Sonny moet afmaken, maar tering hee wat is die moeilijk ! vance lukt me wel, maar sonny is echt vet moeilijk gewoon !

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaatZ schreef op 11 June 2003 @ 01:18:
/me SPOILER ALERT
Ik zit nu bij de missie dat je Vance & Sonny moet afmaken, maar tering hee wat is die moeilijk ! vance lukt me wel, maar sonny is echt vet moeilijk gewoon !
Sonny vond ik juist makkelijk? :) Ik heb gewoon van bovenaan de trap met een M60 zitten schieten totdat hij neerviel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
BaatZ schreef op 11 June 2003 @ 01:18:
* vacuumcleaner SPOILER ALERT
Ga met de zijtrap naar beneden en schiet daar eens met een autosniper >:). moet lukken. succes

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.