Iiyama Vision Master Pro 454 - SchermPositie onthouden

Pagina: 1
Acties:

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:10

the-spawn

.: Dark Storm :.

Topicstarter
Ik ben sinds een tijdje in bezit van een Hercules Ati Radeon 9800 Pro met daarop een iiyama Vision Master Pro 454.
Nu heb ik regelmatig last dat bij het aanzetten van de monitor de positie van het beeld is verschoven.

De ene keer is het beeld verschoven naar links en wat naar onder en dan weer in totaal kleiner of groter :?

Iedere keer stel ik de positie bij alleen zowel via de monitor of via de software van Ati blijft hij nooit hetzelfde staan.

Het is gewoon heel irritant dat het beeld steeds veranderd na het aan of uitzetten van de monitor.

Iemand met een oplossing? Of een idee waar het aan kan liggen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Stel je de monitor steeds gelijk in nadat ie een tijd uitgestaan heeft of als de monitor goed opgewarmd is (na een uur aanstaan ofzo dus)?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
kleine afweikingen zijn normaal als je m net aanzet.
zijn ze echter groter(bv, beeld helft kleiner) dan zou ik eens gaan bellen met de aardige intelligente en ook snelle mensen van teleplan :D

Verwijderd

[rml][ Iiyama VM Pro 454] Beeld verschuift na uit- en aanzetten[/rml]
Hier staan wel een aantal redenen / tips. Ik heb er hier ook enigszins last van, maar het is niet zo extreem. De oplossingen die door Iiyama worden aangedragen via de mail in dat topic, zouden misschien uitkomst kunnen bieden. De overlast die ik er van ondervind is echter niet genoeg om dat te gaan proberen, maar misschien heb je er wat aan :)

Van de garantie van Teleplan gebruik maken zou ik voor dit probleem waarschijnlijk niet doen, maar wellicht dat het als laatste toevluchtsoord kan dienen ;)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik heb dat probleem ook maar bij mij ligt het aan de drivers (heb Radeon 8500).
Die veanderen namelijk steeds willekeurig de refreshrate van 100 naar 75 of naar 120 (te hoog, dan is het helemaal niet te lezen dus).

Heb ik opgelost met Powerstrip. Zodra deze wordt opgestart zie je dus ook het beeld ineens weer terugspringen :+

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:10

the-spawn

.: Dark Storm :.

Topicstarter
Ik heb hem nu eerst een uutje of wat warm laten worden, heb daarna alles goed ingesteld, en nu na weer een uurtje verder is alles toch weer een beetje verschoven.
Pagina: 1