En hoe importeer je die velgen?
Maar je kunt dus ook 3d velgen van een andere gemodde auto weer ergens anders op doen... ?CyberDoX schreef op 12 June 2003 @ 10:30:
[...]
Hmm...stel, je hebt een nieuwe auto gedownload, deze heet taxi.dff en taxi.txd. Deze auto wil je ipv een banshee hebben. Rename taxi.dff en taxi.txd gewoon naar banshee.txd en banshee.dff.
Daarna moet je GTA3.IMG en GTA3.DIR ff van alleen-lezen halen, dan GTA3.IMG openen met ImgEd. Vervolgens verwijder banshee.txd en banshee.dff. Daarna importeer je banshee.txd en banshee.dff gewoon. Close het bestand nu en close het proggie.
Start nu gtaVC weer op en vind een banshee. suc6
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Ik heb nu jou logo erop gezet, maar het blijft wazig:
euhm...hangt er vanaf, want meestal zitten die 3d velgen bij de auto 'ingebakken' en kan het dus niet. Maar je kan volgens mij wel 3d velgens apart downloaden, dan importeren (dus eigenlijk de 3d velgen over de normale standaard velgen van gta plakken)._VooDooMen_ schreef op 12 June 2003 @ 10:49:
[...]
Maar je kunt dus ook 3d velgen van een andere gemodde auto weer ergens anders op doen... ?
zo ongeveer
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
waar kan je die politie auto haluh ?
die is leip
die is leip
is de andere kant nogsteeds gespiegelt ?Sjonny75 schreef op 12 juni 2003 @ 11:34:
[...]
Ik heb nu jou logo erop gezet, maar het blijft wazig:
[afbeelding]
ik heb nu bv 3 auto's ge-add gewoon die 2 files in de img geramd maar ik zie de textures niet ,
hele auto is gewoon wit
hele auto is gewoon wit
Moeilijk he lezen? Ik schreef letterlijk;
Meer valt er niet over te zeggen...met viceTXD kun je wheel_sport64 ofzo overschrijven met dat plaatje wat bij die subaru zit
I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
ik heb een PJC600 snel gemaakt maar ik wil eigenlijk de orignele houden, dus dacht ik: ik maar van een "Angel" een "pjc600snel"
dat is gelukt maar nu klinkt hij nog als een angel, tommy zit met zijn handen in de lucht, en ik kan geen stoppies maken. maw sommige eigenschappen zijn niet veranderd. terwijl ik de regel van de pjc600 uit de handling.cfg file heb gekopieerd over de regel van de angel (zonder A te veranderen natuurlijk)
toen dacht ik ik verander ook nog in de default.ide de eigenschappen van de angel zodat ze overeenkomen met die van de pjc600, maar als ik nu in de buurt van de angel kom dan crashed gta-VC met een mooie ping en wordt teruggestuurd naar windoos.
1 --> weet iemand wat ik fout doe (crash)
2 --> weet iemand hoe ik dan wel kan bereiken wat ik wil bereiken (nl. 2 soorten pjc600's waarvan 1 snel en 1 normaal)

ik heb het nu geprobeerd met een freeway, maar enigsinds hetzelfde probleem, gelukkig geen crash (ook niet naar wijzigen default.ide) maar nogsteeds dus de handejes de lucht in!
dat is gelukt maar nu klinkt hij nog als een angel, tommy zit met zijn handen in de lucht, en ik kan geen stoppies maken. maw sommige eigenschappen zijn niet veranderd. terwijl ik de regel van de pjc600 uit de handling.cfg file heb gekopieerd over de regel van de angel (zonder A te veranderen natuurlijk)
code:
1
2
| BIKE 500.0 0.8 1.8 1.2 0.0 0.05 -0.09 103 1.6 0.9 0.48 5 190.0 50.0 R P 15.0 0.50 0 35.0 0.85 0.15 0.3 0.15 10000 0.15 -0.16 0.5 0.0 10102 1 1 ANGEL 800.0 1.2 2.2 1.5 0.0 0.15 0.0 103 1.2 0.86 0.52 4 190.0 45.0 R P 12.0 0.55 0 35.0 0.65 0.20 0.3 0.24 10000 0.09 -0.11 0.55 0.0 10103 1 1 |
code:
1
2
| BIKE 500.0 0.8 1.8 1.2 0.0 0.05 -0.09 103 1.6 0.9 0.48 5 190.0 50.0 R P 15.0 0.50 0 35.0 0.85 0.15 0.3 0.15 10000 0.15 -0.16 0.5 0.0 10102 1 1 ANGEL 400.0 0.8 1.8 1.2 0.0 0.05 -0.09 103 1.9 1.0 0.45 5 290.0 70.0 R P 30.0 0.50 0 35.0 0.85 0.15 0.3 0.15 10000 0.15 -0.16 0.5 0.0 10102 1 1 |
toen dacht ik ik verander ook nog in de default.ide de eigenschappen van de angel zodat ze overeenkomen met die van de pjc600, maar als ik nu in de buurt van de angel kom dan crashed gta-VC met een mooie ping en wordt teruggestuurd naar windoos.
code:
1
2
| 191, pcj600, pcj600, bike, BIKE, PCJ600, bikes, motorbike, 10, 7, 0, 16, 0.67 166, angel, angel, bike, ANGEL, ANGEL, bikeh, ignore, 10, 7, 0, 23, 0.654 |
code:
1
2
| 191, pcj600, pcj600, bike, BIKE, PCJ600, bikes, motorbike, 10, 7, 0, 16, 0.67 166, angel, angel, bike, ANGEL, ANGEL, bikes, motorbike, 10, 7, 0, 16, 0.67 |
1 --> weet iemand wat ik fout doe (crash)
2 --> weet iemand hoe ik dan wel kan bereiken wat ik wil bereiken (nl. 2 soorten pjc600's waarvan 1 snel en 1 normaal)

ik heb het nu geprobeerd met een freeway, maar enigsinds hetzelfde probleem, gelukkig geen crash (ook niet naar wijzigen default.ide) maar nogsteeds dus de handejes de lucht in!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 17:28 . Reden: plaatje toegevoegt ]
ff een ander soort mod vraagje: Ik ben nu bezig met die lijst met auto's te verzamelen (bij sunshine auto's) ik zoek alleen nog de stretch ik weet dat ie een tijdje bij Diaz's huis heeft gestaan maar daar staat nu alleen die car van lance..... kan ik ergens aanpassen dat in plaats van lance's auto er daar een stretch staat??
daag
Verwijderd
Gewoon weggaan bij je mansion, brugje over, weer terug naar de mansion, en dan 'kan' de stretch er staan. Soms staan zelfs alle 3 de wagens er. (infernus, stretch, sentinel)
De game bepaalt telkens weer welke auto's hij moet "spawnen" en bij de mansion zijn er een aantal gedefineerd. Net zoals er bijna altijd een Oceanic voor het start hotel staat, maar toch niet altijd...
De game bepaalt telkens weer welke auto's hij moet "spawnen" en bij de mansion zijn er een aantal gedefineerd. Net zoals er bijna altijd een Oceanic voor het start hotel staat, maar toch niet altijd...
kan iemand me de enforcer.txd en enforcer.dff mailen of zeggen waar die te downloaden is? E-mail adres staat in mijn profile.
Ik heb em verkl**t en mijn back-up was ineens corrupt
Heeft iemand even een originele handling.cfg voor mij? Mijn backup is ineens verrot en het spel loopt steeds vast
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Modbreak:
Helaas, je bent de zwakste schakel, tot ziens!
[ Voor 52% gewijzigd door M@NIC op 13-06-2003 21:32 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
u heeft / krijgt meelSjonny75 schreef op 12 June 2003 @ 14:56:
kan iemand me de enforcer.txd en enforcer.dff mailen of zeggen waar die te downloaden is? E-mail adres staat in mijn profile.
ik doe het met IMG TOOLVerwijderd schreef op 12 June 2003 @ 17:12:
Hoe wijzig je bestaande auto's dan??
ik heb Z modeler..
kan ik dat daar mee doen?
http://www.gta3mods.de/cg...ownload.pl?file=IMGTool13
Verwijderd
Ow sorry overheen gelezenWooK schreef op 12 June 2003 @ 14:11:
[...]
Moeilijk he lezen? Ik schreef letterlijk;
[...]
Meer valt er niet over te zeggen...

Ik zal het ffkes proberen, dank
Edit: ik heb in misc.txd wheel_sport64.bmp veranderd, maar de file in de subaru zip is .tga. Ik heb er .bmp van gemaakt maar dan ziet die velg er niet uit, veel roze enzo
Tja, wat kan ik nu doen?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 19:19 ]
fuck! ik heb mn vehicles.col veranderd maar het werkt niet en ik ben vergeten te backuppen
kan iemand m uppen plz?
daarbij komt dat dmagics wheelmod vraagt om de juiste GTA folder, maar welke folder ik ook aangeef, hij pakt m niet!
daarbij komt dat dmagics wheelmod vraagt om de juiste GTA folder, maar welke folder ik ook aangeef, hij pakt m niet!
[ Voor 35% gewijzigd door Gulli op 12-06-2003 19:22 ]
Connaisseur des femmes
vehicles.colGulli schreef op 12 June 2003 @ 19:21:
fuck! ik heb mn vehicles.col veranderd maar het werkt niet en ik ben vergeten te backuppenkan iemand m uppen plz?
uw input wordt ten zeerste gewaardeerd!
Connaisseur des femmes
Kijk eens in handling.cfg wat meer naar onderen. Daar staan nog een aantal regels over bikes, beginnend met een uitroepteken.Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 14:34:
ik heb een PJC600 snel gemaakt maar ik wil eigenlijk de orignele houden, dus dacht ik: ik maar van een "Angel" een "pjc600snel"
*knip*
code:
1
2
| ! BIKE 0.33 0.15 0.28 0.15 45.0 38.0 0.93 0.70 0.5 0.1 35.0 -40.0 -0.009 0.7 0.6 ! ANGEL 0.10 0.05 0.30 0.065 30.0 25.0 0.93 1.00 0.7 0.1 33.0 -55.0 -0.006 0.5 0.3 |
Even testen, maar volgens mij is dit het (staat boven: StoppieStabMult, LeanFwdForce etc...)
tnxz..was me nog niet opgevallenMarcj schreef op 12 June 2003 @ 23:39:
[...]
Kijk eens in handling.cfg wat meer naar onderen. Daar staan nog een aantal regels over bikes, beginnend met een uitroepteken.
code:
1 2 ! BIKE 0.33 0.15 0.28 0.15 45.0 38.0 0.93 0.70 0.5 0.1 35.0 -40.0 -0.009 0.7 0.6 ! ANGEL 0.10 0.05 0.30 0.065 30.0 25.0 0.93 1.00 0.7 0.1 33.0 -55.0 -0.006 0.5 0.3
Even testen, maar volgens mij is dit het (staat boven: StoppieStabMult, LeanFwdForce etc...)
ik ga er nu ff mee kloten....
btw; hier zijn ze ook al bezig met het maken van motorwoute...
[ Voor 14% gewijzigd door NaZ- op 13-06-2003 11:04 ]
Waar ken ik dat programma vinden waar je gewoon een plaatje ziet als je op een bestand drukt
wielen bijv ..
wielen bijv ..
hier moeten natuurlijk wel wheelies mee getrokken kunnen worden!Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 23:59:
[afbeelding]
Rara hoet heet dit voertuitg? ik heb geen idee terwijl ik het wel maak![]()
Hoe krijg ik het in GTA VC? ja ik zou nog steeds een tutorial willen
Nog Commentaar/kritiek? laat het me weten.
(ipv een motor moet ie dan dus komen...) hmm..k denk dat je dan hetzelfde effect krijgt als bij die motor mod..zonder handen!
Nu fatsoendelijk te downloaden op www.vicecity75.cjb.net
nu gehost bij @home, ben ik tenminste van dat f*ck geocities af
Verwijderd
Ja idd wheeliesmaar geen stopies/donuts/2wheels dus eigenlijk een totaal ander voertuig.
Mocht iemand interese hebben om hem in gta VC te zetten dan graag want ik heb ruzie met Zmodeler. Skin zit er nu helemaal op (3 128*128+alpha map tga). Ben bereid er nog een schade model op te maken maar dan moet iemand wel weten hoe dat moet.
Mocht iemand interese hebben om hem in gta VC te zetten dan graag want ik heb ruzie met Zmodeler. Skin zit er nu helemaal op (3 128*128+alpha map tga). Ben bereid er nog een schade model op te maken maar dan moet iemand wel weten hoe dat moet.
Kun je zondermeer IEDERE gta3 auto in Vice city zetten?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Is der ook een Mod voor Gta3 vice city dan??
of is die der nog niet.. (ik bedoel net zoiets als gta3 nl mod)
Waarom zag ik nergens een Topic Report of een SM draadje maar wel offtopic replies ?
De heren: greatgonzo, party42, RexomniuM en GTC mogen dit voortaan laten, bij herhaling volgt er mail
De heren: greatgonzo, party42, RexomniuM en GTC mogen dit voortaan laten, bij herhaling volgt er mail
[ Voor 96% gewijzigd door M@NIC op 13-06-2003 21:53 ]
Je kán alle auto's erin zetten, het is alleen de vraag of ze ook goed lukken.Maverick schreef op 13 June 2003 @ 20:29:
Kun je zondermeer IEDERE gta3 auto in Vice city zetten?
De textures kunnen nog wel eens een probleem zijn, zoals eerder te zien in dit topic met de Golf4 van Don3k...
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
kun je dat dan vervolgens oplossen op een manier?
Bij de Golf niet, dacht ikMaverick schreef op 14 June 2003 @ 10:33:
kun je dat dan vervolgens oplossen op een manier?
Verwijderd
Ik vroeg me af, is er ook een bump_fornt/rear_dummy?
Aangezien elke mesh een dummy moet hebben.
Aangezien elke mesh een dummy moet hebben.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 21:06:
Is der ook een Mod voor Gta3 vice city dan??
Misschien wat beter rondkijken/zoeken: De Nederlandse GTA:VC mod?
The devil is in the details.
ik wil juist een airwolf heli
is er wel...zal ff linkie opzoeken...Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 15:10:
is er al iemand die die dodo heeft gemod naar een f-16 ofzo
Verwijderd
http://www.modding-univer...db.php?action=file&id=115 deze ziet er ook wel strak uitCyberDoX schreef op 14 June 2003 @ 21:54:
[...]
ken hem niet zo snel vinden, maar heb deze wel gevonden... klik hier ff
Verwijderd

Leuk hé? klike downloaden en

Ha dook nog iets zinnigs te melden, waarom is Zmodler zo ontzettend traag?
Als ik een dummy wil verplaatsen lagt ie als een bezetende.
Nee m'n PC(256 ram; 1,2 ghz; gf4ti; win xp prof) is niet kapot omdat 3dsmax/maya wel het okey doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 13:01 ]
Ik krijg het gewoon helemaal niet voor elkaar met al die velgen. Wat ik ook probeer, hij loopt vast of hij hangt bij het spel laden in die gele balk. Hoe kan dit mensen??
kun je, net zoals in gta3, de eigenschappen van auto's veranderen mbv een programma? ik heb het geprobeerd met "gta3 car editor", maar hij werkt niet bij vc.
de taxi's gaan namelijk nogal langzaam, en taximissies zijn zo niet leuk
de taxi's gaan namelijk nogal langzaam, en taximissies zijn zo niet leuk
Verwijderd
Hoe meer glans hoe beter vind ik
.... maar ik heb net ff rondgekeke op gtaforums.com en ben een mooie mustang tegen gekomen ook met glans : 
download hier

download hier
Verwijderd
Wauw .... de model is echt mooi maar ik denk dat je wel wat werk aan de skin kan doen want het is allemaal een beetje onscherp
... verders mooi werk
Verwijderd
het valt me op dat er hier alleen maar auto mods gepost worden .
ik vind dat mensen veel beter ook eens een soundmod moeten maken . bijvoorbeeld eentje voor die minigun . dat geluid kan veel beter . en is niet eens eecht realistische geluid he
ik vind dat mensen veel beter ook eens een soundmod moeten maken . bijvoorbeeld eentje voor die minigun . dat geluid kan veel beter . en is niet eens eecht realistische geluid he
Maak er dan zelf eenVerwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 19:57:
het valt me op dat er hier alleen maar auto mods gepost worden .
En btw, een zin eindig je met een punt. Niet met een 'spatie-punt'.
[/zeikmodus]
Verwijderd
shit net m'n minigun aan me zusje uitgeleerd . Dan maar die shotgun... waar is dat klote ding nâh ? en jahoor weer vergeten raketten te kopen voor m'n rocketlauncher .Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 19:57:
...
Ff serieus, we zijn hier geen LPF. Als je iets wil moet je het zelf maken het is al moeilijk genoeg om iets ingame te krijgen dus request zitten er niet zo 123 in in
butzooi , heb die mod geinstalleerd dat al die hiddenpackages + rampages zo'n vette lichtbron afgeven , maar ik moet nu nog 1 hidden package maar ik kan em niet vinden , al die f0ckin rampages lichten heel erg op en ik zie die package niet meer , heb al 3 uur rondgevlogen zonder resultaat
alle rampages halen. en dan zie je vanzelf denk ik weer de package
Ik heb een of andere rook mod geinstaleerd, zodat als je wegrijdt je auto flink rookt, maar die wil ik terugzetten, ik heb backups gemaakt, maar wil niet al mijn mods kwijt zijn. Ik weet niet meer welk bestand dat was met die rook, weet iemand dat?
Verwijderd
Heel erg gaaf gedaan.. dubbele uitlaat ziet er koel uit...
Effe nog een paar puntjes:
1. Het licht komt door de sticker met 5 heen.
2. De skin is een beetje onduidelijk waardoor het wazig wordt.
3. De 2de persoon die achterop zit zit met z'n poot in de uitlaat.
4. Je been zit in de motor als je bochten maakt..
Maar ondanks dat... Heel Stoer!
v1.0, hèVerwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 22:04:
[...]
Heel erg gaaf gedaan.. dubbele uitlaat ziet er koel uit...
Effe nog een paar puntjes:
1. Het licht komt door de sticker met 5 heen.
2. De skin is een beetje onduidelijk waardoor het wazig wordt.
3. De 2de persoon die achterop zit zit met z'n poot in de uitlaat.
4. Je been zit in de motor als je bochten maakt..
[afbeelding]
Maar ondanks dat... Heel Stoer!
1 + 2. Klopt, komt doordat ik de textures moest resizen naar 128x128, om ze te kunnen importeren in m'n .txd.
3. Klopt ook, komt doordat de kont schuin afloopt. De PCJ600 heeft een rechte kont, dus niks aan te doen
4. Klopt óók, dit keer omdat de tank eiglijk ietsje te groot is voor Tommy
Als ik Tom naar achteren zet, komt ie niet bij 't stuur.
Tommy moet wat meer eten, dan groeit 'ie, en kan Tom ook beter op z'n Yamahaatje
Het ken aan mij legge, Maar ken nergens op de site vinden waar ik hem downe kan?
Ja kan het wel vinden maar denk dat de link niet werkt
Ja kan het wel vinden maar denk dat de link niet werkt
[ Voor 27% gewijzigd door StaarTT op 15-06-2003 22:49 ]
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Mwaaaaah, flex gedaan!
Hm...kan btw ook geen downloadlinkje vinden
ik kon m ook niet vinden, na een btje zoekewn kwam ik hier uit:
http://members.home.nl/rossi/YamahaYZR500.zip
Edit:
Goh, nu staat er wel eindelijk een downloadlink op de site (vanmorge niet geloof ik).
Edit:
Goh, nu staat er wel eindelijk een downloadlink op de site (vanmorge niet geloof ik).
[ Voor 32% gewijzigd door -LA- op 16-06-2003 12:40 ]
ROFL-LA- schreef op 16 juni 2003 @ 12:38:
ik kon m ook niet vinden, na een btje zoekewn kwam ik hier uit:
Edit:
Iemand op MSN zei vanochtend idd... ''waar kan ik hem downloaden?''
Gewoon domweg vergeten de hele download link te plaatsen
Check www.vcmods.tk voor de goeie download link
[ Voor 9% gewijzigd door Valentino Rossi op 16-06-2003 13:59 ]
Rook en vlammen enzo zitten in particle.cfg, dus ik denk dat je die moet terugzetten.bram1234 schreef op 15 June 2003 @ 22:00:
Ik heb een of andere rook mod geinstaleerd, zodat als je wegrijdt je auto flink rookt, maar die wil ik terugzetten, ik heb backups gemaakt, maar wil niet al mijn mods kwijt zijn. Ik weet niet meer welk bestand dat was met die rook, weet iemand dat?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
jawohl-LA- schreef op 16 June 2003 @ 14:03:
Valentino Rossi, hebje alweer een nieuw projectje in gedachten?![]()
Was 5 minuutjes geleden bezig met een Suzuki RGV500, maar mn PC is gecrashed.
Gelukkig had ik nog niet veel gedaan, dus er is ook bijna nix verloren gegaan.

Dmagic1 (van de wheelmod) gaat me helpen met betere, scherpere tectures voor de Yamaha YZR.
Ondertussen ga ik dus verder met deze Suzuki

En nog ff een ''gettherefast'' probleempje:

Is er iemand die een auto voor mij kan omzetten van nfs4 naar vice city?
kan niemand hier nou ff een mooie fiets bouwe, een mountainbikje of zo
www.onbereikbaar.nl
Verwijderd
een paar piccies van gedownloade oto's 

De ferrari ^^

De politie BMW
^^

En nog een bakkie ^

De ferrari ^^

De politie BMW

En nog een bakkie ^

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 17:03 ]
Motoren kan ik, maar auto's bevatten schade...Sjonny75 schreef op 16 juni 2003 @ 16:46:
Is er iemand die een auto voor mij kan omzetten van nfs4 naar vice city?
En laat ik nou nèt niet snappen hoe ik schade-parts textures geef
Beetje lauw als je iemand raakt, en opeens een witte voorbumer hebt
Zou je zo'n auto wel kunnen maken zonder schademodel?Valentino Rossi schreef op 16 June 2003 @ 17:25:
[...]
Motoren kan ik, maar auto's bevatten schade...
En laat ik nou nèt niet snappen hoe ik schade-parts textures geef
Beetje lauw als je iemand raakt, en opeens een witte voorbumer hebt
Ik zou dat namelijk niet zo erg vinden als ie geen schademodel heeft.
Het gaat om de Opel Kadett GSI die Hier te downloaden is
Jah ik ben een echte Sjonny
waar is die f40 te vindenVerwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:59:
een paar piccies van gedownloade oto's
[afbeelding]
De ferrari ^^
[afbeelding]
De politie BMW^^
[afbeelding]
En nog een bakkie ^
[afbeelding]
ermz, een fiets? Volgens mij niet echt nuttig, want dan zou Tommy moeten trappen..FRoSTy schreef op 16 June 2003 @ 16:48:
kan niemand hier nou ff een mooie fiets bouwe, een mountainbikje of zo

of het moet een motorfiets worden

Ziet er nog flexer uit!!Valentino Rossi schreef op 16 June 2003 @ 14:12:
[...]
jawohl
Was 5 minuutjes geleden bezig met een Suzuki RGV500, maar mn PC is gecrashed.
Gelukkig had ik nog niet veel gedaan, dus er is ook bijna nix verloren gegaan.
[afbeelding]
Dmagic1 (van de wheelmod) gaat me helpen met betere, scherpere tectures voor de Yamaha YZR.
Ondertussen ga ik dus verder met deze Suzuki
[ Voor 3% gewijzigd door NaZ- op 16-06-2003 22:05 ]
Nu nog een mooie scoot!
Enne is t btw mogelijk om neon onder je auto te legge? In GTA3 was het geloof ik wel mogelijk op 1 og andere manier.....
Enne is t btw mogelijk om neon onder je auto te legge? In GTA3 was het geloof ik wel mogelijk op 1 og andere manier.....
Allemaal hartstikke leuk natuurlijk om net zoals in de film (FnF) de wagen op het achterwiel te gooien, ik heb alleen nog geen truuk gevonden om de auto ook nog een beetje stabiel op de weg te houden. Ik verplaats dus gewoon (Centre of Mass = [G]) naar achter om wheelies te kunnen maken, maar dat is onaangenaam tijdens het rijden.
handling.cfg:
SABRETUR 1800.0 2.1 4.5 2.1 0.0 -1.1 0.1 70 1.05 0.84 0.52 5 190.0 40.0 R P 6.1 0.52 0 33.0 1.3 0.10 0.3 0.55 45000 0.30 -0.10 0.5 0.40 3009901 1 1
Valentino, ga je ook nog aan de slag met deze, de Repsol Honda RC211V?
dan heb ik het dus hier over

Ik hoop het wel

Ik hoop het wel
Niet best als ik niet zou weten wat de RC211v isgreatgonzo schreef op 17 juni 2003 @ 14:52:
Valentino, ga je ook nog aan de slag met deze, de Repsol Honda RC211V?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop het wel
Ik heb de RCV in een bikeset voor GP500, alleen als ik geconverteerd heb naar .3ds, krijg ik het beessie niet in Zmodeler

Pappie zal 3dsMax wel ff installeren
Hou jullie op de hoogte
offtopic:
Die foto's gaan we over 11 dagen int echt maken
Die foto's gaan we over 11 dagen int echt maken
[ Voor 6% gewijzigd door Valentino Rossi op 17-06-2003 15:28 ]
Valentino,
Hoe heb jij de scooter (Faggio) veranderd en in GTA:VC gezet??
Wat ik doe is dit:
- Import in Zmodeler (faggio.DFF)
- Export als .3ds
- Import als .3ds in 3dsMax
- Export als .3ds
- Import als .3ds in Zmodeler
Maar als ik hem dan probeer te exporten als .DFF dan geeft ie een foutmelding
(En ja, ik heb de nieuwste DFF Filter voor Zmodeler).
Of heb jij het via een andere manier gedaan?
Je kan trouwens via 2 manieren exporteren:
- Via File -> Export...
- Via File -> Export multiple Files...
(Ik zal als ik thuis ben wel effe een screenshot van de foutmelding laten zien)
Wat ik doe is dit:
- Export als .3ds
- Export als .3ds
Maar als ik hem dan probeer te exporten als .DFF dan geeft ie een foutmelding
- Via File -> Export...
Probleempje waar jij mee zit, is dat je in plaats van ''faggio'', ''faggio.dff'' in moet typenMr_UnAnimouS schreef op 17 June 2003 @ 15:40:
Valentino,
Wat ik doe is dit:
- Export als .3ds
- Export als .3ds
Maar als ik hem dan probeer te exporten als .DFF dan geeft ie een foutmelding(En ja, ik heb de nieuwste DFF Filter voor Zmodeler).
- Via File -> Export...
Dus als je de bestandsnaam moet opgeven om te xporten, moet je de extensie erachter zetten
Btw, wat doe je moeilijk met 3dsmax??
Gewoon importen in Zmodeler en dan exporten kan ook, hoor
[ Voor 9% gewijzigd door Valentino Rossi op 17-06-2003 15:45 ]
ARGH!!!!!! WAT STOM!!Valentino Rossi schreef op 17 June 2003 @ 15:44:
[...]
Probleempje waar jij mee zit, is dat je in plaats van ''faggio'', ''faggio.dff'' in moet typen
Dus als je de bestandsnaam moet opgeven om te xporten, moet je de extensie erachter zetten
Btw, wat doe je moeilijk met 3dsmax??
Gewoon importen in Zmodeler en dan exporten kan ook, hoor
De reden dat ik het in 3dsmax exporteer is dat ik goed met dat programma overweg kan
Voorbeeldje wat ik in 3dmax kan ;):

[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 17-06-2003 16:04 ]
Heb een probleem. Ik wil dus die Lamborginie installeren. Die moet ik dus in die Infernus veranderen ofzo. Maar als ik met die IMG tool het wil deleten, zegt hij dat het bestand in use is. Ik heb computer opnieuwe gestart en nog niks daar. Kan iemand mij helpen?
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Heb je de "Read Only" optie er al af gehaald of ook wel "Alleen Lezen"
Ik zou graag een save bestand van iemand willen hebben, maakt niet uit waar hij is maar het gaat erom dat er een BF Injection in de garage moet staan, deze ben ik aan het modden. En ik kan hem nergens vinden
Ik zou graag een save bestand van iemand willen hebben, maakt niet uit waar hij is maar het gaat erom dat er een BF Injection in de garage moet staan, deze ben ik aan het modden. En ik kan hem nergens vinden
Thx! Ik had dat nog niet eraf gehaald, eens ff kijken of hij nu wel werkt. Als ik die BF injection vind, plaats ik hem in mijn garage en dan krijg je hem wel.PPanic schreef op 17 juni 2003 @ 17:37:
Heb je de "Read Only" optie er al af gehaald of ook wel "Alleen Lezen"
Het lukt me nog steeds niet?xtreme_lunatic schreef op 17 June 2003 @ 17:42:
[...]
Thx! Ik had dat nog niet eraf gehaald, eens ff kijken of hij nu wel werkt. Als ik die BF injection vind, plaats ik hem in mijn garage en dan krijg je hem wel.
'Dir file error! It might be in use.. exiting...'
Iemand nog een idee? Heb hem in middels van Read Only afgehaald. Wat nu?
"gta3.dir" ook van dit bestand de fuctie "Read Only" uitzetten. (staat in dezelfde map als het "gta3.img" bestand)
En die injection zou mooi zijn
Thx! Hij doet het!PPanic schreef op 17 June 2003 @ 18:10:
"gta3.dir" ook van dit bestand de fuctie "Read Only" uitzetten. (staat in dezelfde map als het "gta3.img" bestand)
Downloaden lukt echt amper van die duitse sites. Ik heb ook nog nergens een goed werkende link gevonden naar IMG Ed 0.2, ViceTXD v.1.0.b of TDX Tool
Hier komt iets hips te staan
Deze site is goed voor tools + auto's:HyperMan schreef op 17 juni 2003 @ 18:24:
Downloaden lukt echt amper van die duitse sites. Ik heb ook nog nergens een goed werkende link gevonden naar IMG Ed 0.2, ViceTXD v.1.0.b of TDX Tool
http://gta3.gamigo.de
Kan ik een GTA3 auto downen voor GTA3:VC ?
En waar open ik default.ide mee?
En waar open ik default.ide mee?
[ Voor 30% gewijzigd door DenniZ op 17-06-2003 18:59 ]
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Dit topic is gesloten.