Het grote GTA:VC mods topic

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.306 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 12:44:
Zelf vindt ik deze ook aardig gelukt :P

[afbeelding]

Hij staat half op een heuvel.. dus niet zeggen van dat ie wat lager moet :+
waar kan ik die krijgen ? en hoe kan ik hem veranderen ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op 10 juni 2003 @ 13:18:
[...]

waar kan ik die krijgen ? en hoe kan ik hem veranderen ?
1 moment ik zoek het voor je op ... be back in 5 mins

Ik heb de ene laatste op deze pagina
http://gta3.gamigo.de/?pa...=287&catid=15&sortby=name

en je moet ze verwerken met IMG Tool 1.3 (eerst back up maken van Data en Models _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Sjonny75 schreef op 10 June 2003 @ 13:14:
[...]

dat was me nog niet opgevallen :)

maar ik kan het niet fixen omdat die skin daar gespiegelt word :(
das wel jammerrrrr

maar wel vette mod :) (y) mooi gedaan

maar nog 1 klein dingetjuh kan juh niet dat politie op de zijkanten scherperkrijgen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:48
Ik zit nog met iets.. heb nu de manana gemod maar ik zie de auto vaker dan normaal.. kan ik dat veranderen.. of ligt dat aan mij.. alvast dank..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

mij valt het enorm op dat als ik in een cheetah rijd dak ineens heel veel cheetahs zie en da met elke auto.. als juh een banshee rijd die bijna niet te vinden is en je rijd erin dan zie je ze om de 2 seconde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2021
$eik0 schreef op 10 juni 2003 @ 13:45:
[...]

das wel jammerrrrr

maar wel vette mod :) (y) mooi gedaan

maar nog 1 klein dingetjuh kan juh niet dat politie op de zijkanten scherperkrijgen ???
Dit is het scherpste wat ik em tot nu toe gekregen heb, maar ik zal er nog eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

heuj sjonnie...
Help je mee een aerox bouwen?
Ik zou alles willen doen behalve moddellen, kan ik niet :+
Wie helpt?

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:30
$eik0 schreef op 10 June 2003 @ 13:58:
mij valt het enorm op dat als ik in een cheetah rijd dak ineens heel veel cheetahs zie en da met elke auto.. als juh een banshee rijd die bijna niet te vinden is en je rijd erin dan zie je ze om de 2 seconde :?
jep. dat heb ik ook altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

seiko, dat viel mij dus ook al op. ik heb de banshee vervangen door een ferrari.
er rijden ineens wel erg veel ferrari's rond

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

vind dat wel jammer want in GTA3 had juh dat niet of iig niet dat het mij opviel

is dit misshien een kleine bug in ut spel k vind het wel jammer

en wie weet waar ik de idaho en de esperanto ofzo kan vinden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, al die auto's is leuk maaru hoe zit het met een multiplayer mod?? dat is het enige wat ik wel zou willen zien

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik zie nu wel als je een auto met hoog poly gehalte in vicecity zet dat het spel beter draait, temminste dat is bij mij het geval..

Toen ik bij gta3 een auto met veel poly erin zette draaide het vaak slecht een ging het schokke...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
Valentino Rossi schreef op 10 June 2003 @ 14:22:
heuj sjonnie...
Help je mee een aerox bouwen?
Ik zou alles willen doen behalve moddellen, kan ik niet :+
Wie helpt?
Ik zou wel willen helpen jah, maar ik kan alleen skinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Sjonny75 schreef op 10 June 2003 @ 15:04:
[...]

Ik zou wel willen helpen jah, maar ik kan alleen skinnen.
kook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Dit heb ik weer :P, hoe krijg ik die velgen groter, want dit is dus echt brak. Ik heb de Supra over de Deluxo heen gegooit en de verlgen in default.ide aangepast van 237 naar 249. En dan krijg ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=148063

Ik heb al even door de handling.cfg heen zitten snuffelen, maar volgens mij kun je daar niet de grootte van de wielen instellen? Kijk ik ergens overheen?

edit: Stom, stom, eroverheen gelezen!!! In default.ide kan je de grootte van de velgen wel instellen! (Stond een paar pagina's terug ;))

211, deluxo, deluxo, car, DELUXO, DELUXO, null, ignore, 10, 6, 2ff0, 249, 0.95

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=148077

handling.cfg:

DELUXO 1600.0 2.2 4.9 1.7 0.0 0.0 0.2 75 0.80 0.85 0.52 5 200.0 26.0 4 P 10.0 0.53 0 30.0 2.25 0.16 0.28 0.52 35000 0.27 -0.02 0.5 0.35 8182 0 1

[ Voor 40% gewijzigd door F0kke op 10-06-2003 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou eens op het Graphics deel van GoT kunne vrage :) ... daar zit het vol met 3d modelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Hetgeen waar ik nog wel tegenaan hik is hetvolgende. Ik ben dus bezig om alle auto's in het spel te vervangen door de echte merken. Dus ipv Cheetah de Ferrari F355, ipv Infernus de Murcielago (Ik weet dat dit de countach moet zijn ;)) etc.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=148099
Zeg nou zelf, dit ziet er toch super uit?!

Maargoed, na de paintshop te hebben bezocht komt mijn auto er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=148102

Hoe kan ik instellen dat dat restant wit ook de kleur van de paint wordt? Ik neem dus aan dat er een primaire en een secundaire kleur op die auto zit. Hoe kan ik die 2 samenvoegen, zodat het painten wel gewoon goed gaat?
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 12:44:
Zelf vindt ik deze ook aardig gelukt :P

[afbeelding]

Hij staat half op een heuvel.. dus niet zeggen van dat ie wat lager moet :+
Het kan dus wel :), maar hoe? Dit is een andere auto..

[ Voor 23% gewijzigd door F0kke op 11-06-2003 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:15
Hoe ken ik er van die mooie 3d wielen inzetten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Shyne schreef op 10 June 2003 @ 16:26:
Hoe ken ik er van die mooie 3d wielen inzetten :'(
FF het hele topic doorlezen want dat heeft Rtukkers uitgelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:15
Fokkie schreef op 10 June 2003 @ 16:31:
[...]

FF het hele topic doorlezen want dat heeft Rtukkers uitgelegd...
nu moet ik nog een link hebben waar ik wielen ken vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik velgen onder de Subaru krijgen? Want er zitten 3 losse velgen pics bij.
Ook als ik de Eclipse (van FnF) erin pleur, krijgt ie hele brede achterwielen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Wielen zitten meestal bij de auto's. Je kunt ze ook zelf toevoegen. Als je dat Wielenproggie (DMagic Wheelmod) hebt gedownload staat in de readme een link waar je wat aan zult hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Mijn eerste bescheiden modje is klaar:
Faggio without mirrors:P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/faggio-nomirrors.jpg

Alles wat ik ongeveer kán met Zmodeler, is deleten, dus heb ik dat gedaan :)

Download hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Kun je trouwens de namen van auto's die je gemod hebt veranderen bijv: banshee naar bmw M5.

Of is dat een heel gepruts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fokkie schreef op 10 June 2003 @ 16:21:
Hetgeen waar ik nog wel tegenaan hik is hetvolgende. Ik ben dus bezig om alle auto's in het spel te vervangen door de echte merken. Dus ipv Cheetah de Ferrari F355, ipv Infernus de Murcielago (Ik weet dat dit de countach moet zijn ;)) etc.

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe kan ik instellen dat dat restant wit ook de kleur van de paint wordt? Ik neem dus aan dat er een primaire en een secundaire kleur op die auto zit. Hoe kan ik die 2 samenvoegen, zodat het painten wel gewoon goed gaat?
Ik heb precies hetzelfde met de Mercedes Benz SL 500 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog de orinele manana.dff en txd.....
en idaho.dff en txd.
Of diegene die ff ter upload kan aanbieden? bvd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 18:06 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens bij carcols.dat bij de autonaam waar jij het wilt veranderen... dan zie je steeds cijfers (bijv. 4,5, 4,6) enz. Als je de auto 1 kleur wilt hebben moet je dus zorgen dat het 4,4, 5,5 is.. snapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Het kan dus wel :), maar hoe?
Kijk eens bij carcols.dat bij de autonaam waar jij het wilt veranderen... dan zie je steeds cijfers (bijv. 4,5, 4,6) enz. Als je de auto 1 kleur wilt hebben moet je dus zorgen dat het 4,4, 5,5 is.. snapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de enter the matrix mod gespeeld? en wat vind ie er van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

[afbeelding]

[...]

Het kan dus wel :), maar hoe?
/edit: Spuit 11 :+

open carcols.dat eens in \data (wel een backup maken en alleen lezen uitzetten)..

Achter de auto staan dan telkens twee kleuren;

Voorbeeld:

faggio, 2,37, 68,78, 11,79, 15,8, 33,37, 44,78, 56,79, 60,8

Deze veranderen in bijvoorbeeld:

faggio, 2,2, 68,68, 11,11, 15,15, 33,33, 44,44, 56,56, 60,60 en klaar is Fokkie ;).

Dus de getallen erachter moeten telkens in paren hetzelfde zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
WTF doe ik fout :? :( Ik download een auto, met een .dff bestand en een .txd bestand Bijvoorbeeld Banshee.dff en Banshee.txd, nu OPEN ik de GTA.IMG dmv IMG Tool en delete en/of rename de ORGINELE Banshee.dff en Banshee.txd dan voeg ik beurtelings de nwe Banshee bestanden toe, en dan moet het klaar zijn :?

Want als ik dat doe en dan speel ik GTA VC en dan heb ik de orginele Banshee e.d. gewoon weer. Wat doe ik verkeerd? Heb t al 100 x opnieuw gedaan en dingen omgewisseld e.d., ben radeloos, en ja 't zijn geen read only files :) ( dat vinkje was al weg )

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tekn0z schreef op 10 June 2003 @ 20:32:
WTF doe ik fout :? :( Ik download een auto, met een .dff bestand en een .txd bestand Bijvoorbeeld Banshee.dff en Banshee.txd, nu OPEN ik de GTA.IMG dmv IMG Tool en delete en/of rename de ORGINELE Banshee.dff en Banshee.txd dan voeg ik beurtelings de nwe Banshee bestanden toe, en dan moet het klaar zijn :?

Want als ik dat doe en dan speel ik GTA VC en dan heb ik de orginele Banshee e.d. gewoon weer. Wat doe ik verkeerd? Heb t al 100 x opnieuw gedaan en dingen omgewisseld e.d., ben radeloos, en ja 't zijn geen read only files :) ( dat vinkje was al weg )
Delete je ze nu of hernoem je ze? Ikzelf heb ooit eens gewerkt met IMGTool voor GTA III (nu met IMGed) en daar moest je volgens mij het bestand rebuilden.

Ik denk dat ik ff ga kijken naar de andere bestanden in de \data directory:

De enige (interessante) bestanden (plus al bekende) zijn volgens mij:

Carcols.dat
Hierin staan de kleuren die een auto kan hebben; op het begin staan de rgbwaarden, in een lijst en achter een auto staan de kleuren die een auto kan hebben: eerst primair en dan secundair; dit allemaal achter elkaar.

Default.dat
Bevat default objecten; niet echt nodig om te editten en alleen nodig om dmagic's wheel mod te installeren (zie elders voor een verduidelijkende post van mij).

Default.ide
Staat info over in van de objecten in het spel; zo kunnen er dingen worden toegewezen: hierin kunnen de algemene kenmerken van de voetgangers, zoals welke auto ze in rijden, worden toegewezen.

Het belangrijkste is het echter voor het toewijzen van globale kenmerken als auto's: welk soort wielen ze moeten gebruiken en de grootte ervan bijvoorbeeld.

Van de andere delen ben ik niet echt uit wat ze doen (wapens bijvoorbeeld).

FistFite.dat
Informatie over fistfight moves; onder andere hoe krachtig ze zijn.

gta_vc.dat
Welke maps er moeten worden geladen voor het spel; hieraan kunnen objecten worden toegevoegd, zoals nieuwe kaarten (ik weet niet of er al een nieuwe mapeditor is, maar er zijn al mapmods gemaakt).

Misschien is er wel iemand zo gek om de wereld van gta III aan vice city toe te voegen (lijkt me imho wel stoer; heb je alleen problemen met missies en dat er misschien te veel op het scherm komt).

Handling.cfg
De overbekende file om de karakteristieken aan te passen voor auto's. Hier ging redelijk wat mis met mensen die auto's wilden toevoegen aan vice city maar die gemaakt waren voor gta III; er is namelijk één extra dataveld bijgekomen.. De "anti veringsduik" factor..

Deze staat voor de extra vlaggen en kan meestal op 0.0 worden gezet (4 na laatste item). Deze tip is dus voor mensen die gta III handlings willen omzetten naar vice city.

Main.scm
Het script bestand van gta vice city: hierin staan de beschrijvingen van alle missies, rampages, etc die zich in het spel voordoen: ze zijn opgeschreven in een assemblertaal, waarvan een (de)compiler is te vinden op: deze link

Om een wijziging te testen aan dit bestand is het nodig om een nieuw spel te starten.. De meeste saved games werken namelijk niet samen met een nieuwe main.scm: hiermee dient rekening te worden gehouden!

Object.dat
Beschrijving van objecten van vice city; vooral de objecten die stuk kunnen. Onder andere de massa kan aangepast worden en hoe dingen beschadigen.. Niet echt spectaculair.

Particle.cfg
Wie kan zich de missie "The Job" nog herinneren (vanwege de framdrops)? Dit bestand aanpassen leidt tot veel snellere framerates. Een betere/beterlopende, maar wel wat gaardere uitziende particle.cfg is hier te vinden.

Hierin staan de rookeffecten beschreven.. Door hiermee te kloten kunnen geinige effecten worden verkregen maar ook traagheidsproblemen worden opgelost.

Een paar screens van de (goede en slechte :+) effecten van het aanpassen van particle.cfg

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/vc/vc_teargas2.JPG

(Redelijk) goed: teargas ziet er redelijk uit met een vrij goede framerate

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/vc/vc_teargas3.JPG
Fout: ga niet zomaar wat kloten :+

ped.dat
Zo te zien was er wel multiplayer gepland voor vc maar hebben ze het eruit gelaten! (kijk maar: PLAYER1, .. , PLAYER4)

Hierin staat welke persoonsgroepen welke groepen moeten worden vermeden en welke bedreigingen er zijn. Van de nummers die erbij staan weet ik niet waarvoor ze zijn.

pedgrp.dat
Bevat info over de voetgangers die in bepaalde zones voorkomen. Lees ook de waarschuwing voordat het bestand wordt aangepast!!

pedstats.dat
Dit bestand bevat informatie over voetgangers: hoe bang ze voor je zijn en wat meer dingen.. Vooral handig om aanvallende bendes uit te zetten (als ze te vaak irritant doen bijvoorbeeld). Zo kan het wel handig zijn voor de militairen!!

surface.dat
Het doel ontgaat me bij dit bestand

timecyc.dat
Tijdscyclus van het spel staat hierin... Ik weet zo niet wat de getallen betekenen (Amb_Obj_Bl ??)

water.dat
Gedrag van het water aanpassen.

Weapon.dat
Gedrag van wapens aanpassen: Altijd al willen rennen met de rocketlauncer? Niet genoeg schade kunnen aanrichten met de gatling? Kloot met dit bestand en zie het verschil!! (of een unhandled excpetion ;) :P).

Er staan meer bestanden in, maar dit zijn degene die me het meest bekend/aanpasbaar leken.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 21:58 . Reden: even wat bestanden toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

OMG jongens hou me vast 8)7

Ik kan zelf nog niet geloven wat IK zelf net heb geflikt....

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/yamahayzr1.jpg
Geconverteerd van GP500, flink aangepast met Zmodeler.. EN HET WERKT OOK NOG :)

Beta soon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Hoe kom jij aan Zmodeler?
Enne het begint er al optelijken Rossi
Nu nog andere kleur en die 5 inruilen voor 46 ;)

[ Voor 28% gewijzigd door StaarTT op 10-06-2003 21:39 ]

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
w00t.. dat heb je netjes gedaan.. succes met het verloop van je pcg 600 :7

[ Voor 6% gewijzigd door _VooDooMen_ op 10-06-2003 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg Rtukkers, jij weet er veel vanaf zo te zien, kan je niet ff snel uitleggen hoe je nou 3drims installeerd? :7
Want in de readme van sommige files staat dat je in je default.ide 89, 1.0 moet zetten ofzo, maar als ik 89 doe crasht het spel, please give me some advice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat de "files" voor gta3 origineel waren ?
Hoewel bijna alles werkt daarbij, de default.ide van gta3 en vc zitten net iets anders in elkaar.
Hier moet je dus even opletten en niet zomaar de gehele regel aanpassen zoals de readme aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 21:42:
Zeg Rtukkers, jij weet er veel vanaf zo te zien, kan je niet ff snel uitleggen hoe je nou 3drims installeerd? :7
Want in de readme van sommige files staat dat je in je default.ide 89, 1.0 moet zetten ofzo, maar als ik 89 doe crasht het spel, please give me some advice :)
probeer eens 249.. ;)

En de dmagic wheel mod moet ook geinstalleerd zijn. (zie daarvoor een eerdere post).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Fokkie schreef op 10 juni 2003 @ 15:37:
Dit heb ik weer :P, hoe krijg ik die velgen groter, want dit is dus echt brak. Ik heb de Supra over de Deluxo heen gegooit en de verlgen in default.ide aangepast van 237 naar 249. En dan krijg ik dit:

[afbeelding]

Ik heb al even door de handling.cfg heen zitten snuffelen, maar volgens mij kun je daar niet de grootte van de wielen instellen? Kijk ik ergens overheen?

edit: Stom, stom, eroverheen gelezen!!! In default.ide kan je de grootte van de velgen wel instellen! (Stond een paar pagina's terug ;))

[afbeelding]

handling.cfg:

DELUXO 1600.0 2.2 4.9 1.7 0.0 0.0 0.2 75 0.80 0.85 0.52 5 200.0 26.0 4 P 10.0 0.53 0 30.0 2.25 0.16 0.28 0.52 35000 0.27 -0.02 0.5 0.35 8182 0 1
Waar heb je die supra gedownload :9~ ...ik ken hem nergens vinden :X

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 18:06:
[...]

Dat heb ik geprobeerd, maar dat helpt ook niks :?

manana, 58,58, 69,69, 75,75, 18,18, 32,32, 45,45, 13,13, 34,34

infernus, 2,2, 11,11, 12,12, 35,35, 36,36 (standaard waarden zijn al gelijk :?)

als ik "infernus, 3,3" bijvoorbeeld neem wordt de auto gedeeltelijk cherry red en de rest van de auto blijft gewoon wit?!

Ik blijf dat vervelende effect dus houden. Iemand een oplossing? Dit is echt klote namelijk :r

edit: nu 02:00 en ik heb het nog steeds niet voor elkaar gekregen. (ik ga slapen) Als er iemand is die deze auto wil installeren en wil kijken of hij/zij de kleuren wel in orde krijgt red deze persoon mijn dag! Ik krijg het namelijk echt niet voor elkaar...
CyberDoX schreef op 10 June 2003 @ 23:10:
[...]

Waar heb je die supra gedownload :9~ ...ik ken hem nergens vinden :X
Ik heb hem van deze site en dit is de download link. Het gaat dus om de Supra versie 1.4

Wielgrootte heb ik 0,96 (default.ide) en rijhoogte heb ik -0,02 (handling.cfg)

[ Voor 56% gewijzigd door F0kke op 11-06-2003 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
foutje

[ Voor 99% gewijzigd door F0kke op 10-06-2003 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 21:05:
[...]

Delete je ze nu of hernoem je ze? hoop geblaat :P.
ik rename ze in 1e instantie en als ik ze helemaal delete en er 't nwe bestand in zet, doet ie ook niets, dus 1e bestand verwijderen, IMG sluiten, 2e bestand verwijderen, sluiten, 1e bestand toevoegen, sluiten en 2e bestand toevoegen sluiten EN rebuilden en sluiten

Dan doet ie nog niets :( Wat doe ik GVD fout, dit is nie leuk meer :X

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:42
Hey mensen! Heb niet alles gelezen en gezien, maar ik wilde ff zeggen dat het heel mooi is wat jullie hier voormekaar krijgen! :*) Super! _/-\o_ Heb echt bewondering voor jullie. _/-\o_ _/-\o_

O ja, dan nog een vraagje. Hoe kan ik zorgen dat ik nergens meer bloed zie? Ik heb in particle.cfg alles wat er in stond met blood, op nul gezet. Nu is alleen nog, wanneer iemand dood op grond ligt, dat er nog bloed uitstroomd. Hoe zet ik dat ook nog eens uit? Simpele vraag voor jullie neem ik aan? :? B) ;)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/dutchpolice.JPG

moest even :p :9

die 2 helemaal rechts bleven gewoon in de auto zitten :? :)

[ Voor 26% gewijzigd door Sjonny75 op 11-06-2003 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Fokkie schreef op 10 June 2003 @ 23:16:
[...]

als ik "infernus, 3,3" bijvoorbeeld neem wordt de auto gedeeltelijk cherry red en de rest van de auto blijft gewoon wit?!

Ik blijf dat vervelende effect dus houden. Iemand een oplossing? Dit is echt klote namelijk :r

edit: nu 02:00 en ik heb het nog steeds niet voor elkaar gekregen. (ik ga slapen) Als er iemand is die deze auto wil installeren en wil kijken of hij/zij de kleuren wel in orde krijgt red deze persoon mijn dag! Ik krijg het namelijk echt niet voor elkaar...

[...]

Ik heb hem van deze site en dit is de download link. Het gaat dus om de Supra versie 1.4

Wielgrootte heb ik 0,96 (default.ide) en rijhoogte heb ik -0,02 (handling.cfg)
OMG, je snapt toch wel dat de maker van die auto dat zo in de textures heeft ingebouwd?!?!?

Veel plezier met het kleuren van je lambo vandaag })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
Die kleuren krijg je gewoon niet goed als je em over de infernus zet. Heb ik ook geprobeerd. Zet em gewoon over een andere auto en voer em op en dan ben je er vanaf. Of pak de Diablo, die werk wel goed op de infernus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
Sjonny75 schreef op 10 juni 2003 @ 14:05:
[...]

Dit is het scherpste wat ik em tot nu toe gekregen heb, maar ik zal er nog eens naar kijken.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/scherpste.JPG

scherper krijg ik em niet, of heb je misschien een politie logo voor mij dat zo klein is? door het resizen verliest ie telkens kwaliteit en word ie dus wazig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Moet je hem sharpenen met fotoshop...of zeg ik nou iets doms

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

hoe klein moet je hem hebben dan? Afbeeldingslocatie: http://test.wook.nl/politie.jpg

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 21:59:
[...]

probeer eens 249.. ;)

En de dmagic wheel mod moet ook geinstalleerd zijn. (zie daarvoor een eerdere post).
Als ik 249 doe heb ik helemaal geen wielen ;) :P (Bij de Subaru en Voodoo, bij andere auto's wel)
Wat bedoel je precies met geinstalleerd zijn? Ik heb die nowheel.dff in models\generic gezet, en wat dingen aangepast, maar verder snap ik er niet veel van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dat blijkt :) Die wielen zitten dan dus niet in de 2 files van die auto, zoals dat bij andere auto's wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
als ik 'print screen' doe - waar komen dan de plaatjes terecht ? kan ze niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
SileX schreef op 11 juni 2003 @ 12:57:
als ik 'print screen' doe - waar komen dan de plaatjes terecht ? kan ze niet vinden
zitten dan in je ctrl+v ;)

gewoon Paint ofzo opstarten, dan ctrl+v doen en hupla :D (wel even als .jpg saven hè ;) )

je kan er maar 1 per keer in doen, ze overwriten elkaar anders in je geheugen...

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Yonni schreef op 11 juni 2003 @ 13:02:
[...]

zitten dan in je ctrl+v ;)

gewoon Paint ofzo opstarten, dan ctrl+v doen en hupla :D (wel even als .jpg saven hè ;) )

je kan er maar 1 per keer in doen, ze overwriten elkaar anders in je geheugen...
:Y) you tha man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op 11 juni 2003 @ 12:46:
Dat blijkt :) Die wielen zitten dan dus niet in de 2 files van die auto, zoals dat bij andere auto's wel is.
En hoe kan ik dan zorgen dat ik de 'gouden' velgen onder m'n Subaru krijg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 13:06:
[...]

En hoe kan ik dan zorgen dat ik de 'gouden' velgen onder m'n Subaru krijg? :)
Die 3D velgen zitten BIJ de auto - je kan ze er niet zomaar onder gooien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Laatst online: 06-11-2024
SileX schreef op 11 June 2003 @ 12:57:
Niet zo moeilijk doen :)
Download Fraps 1.9d van www.fraps.com en zet de screenshot knop op bijv. Scroll Lock. Als je nu in het spel op Scroll Lock drukt saved ie het scherm als een bitmapje (2 meg :| ) in de map c:\program files\fraps oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk van teveel auto's in het game te plaatsen? Ik bedoel dat de file dan te groot wordt bv, en daardoor niet meer laad?
Ik heb succesvol een aantal auto's in het game gezet, maar ik heb er vandaag nog enkele bijgezet, met als gevolg dat het spel opstart, maar ik kan geen savegame meer laden noch een nieuw spel beginnen. Halverwege de balk blijft het spel hangen en krijg ik een xp foutmelding (fout opgetreden in...) , gebruik win xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just checking voordat ik een antwoord geef dat nerges op slaat:
Auto's erbij plaatsen doormiddel van main.scm editten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, gewoon door gta3.img te editten, zoals beschreven in het begin van de topic.
Ga proberen de savegames te redden en zal moeten reinstallen vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SileX schreef op 11 June 2003 @ 13:08:
[...]

Die 3D velgen zitten BIJ de auto - je kan ze er niet zomaar onder gooien !
Ze zitten er toch niet voor niks bij? Ze zaten in de zip file van de Subaru, dus dan zal ik ze ook wel onder de Subaru kunnen zetten toch, maar hoe?
Denk dat ik pas kan rijden als de velgen eronder zitten ofzo, want als ik in de auto stap (hij rijdt wel rond), blijven de wielen ronddraaien maar ik kom niet vooruit :(
Fokkie schreef op 10 June 2003 @ 23:16:
[...]

Het is mij nu wel gelukt dmv een trainer. Ik had hetzelfde probleem met m'n Mercedes.
Je kan met GTA Vice Ultimate Trainer V2 een garage editor gebruiken, dan select je de garage waar je auto in staat, en dan kan je de kleuren ook aanpassen. Ik deed wit en er kwam een (heel raar :P) witte/grijze kleur op, zonder die 'vlekken' dus :)
Alleen als ik de auto spawn hebben ze wel weer van die 'vlekken' :(
PS. heb meteen ook m'n Sanchez volledig zwart gemaakt, ziet er best kewl uit :) :7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw geparkeerde autos toevoegen gaat ook via main.scm edits in ieder geval.

Voordeel is dat het zeer eenvoudig is, nadeel dat main.scm en savegames nogal van elkaar afhankelijk zijn en dat er dus een new game gestart dient te worden na elke edit aan de file...

Zie GTAForums.com » Editing Discussion » Mission Coding voor voorbeelden hoe dit in z'n werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
WooK schreef op 11 June 2003 @ 10:49:
hoe klein moet je hem hebben dan? [afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/politielogo.JPG
Zo groot moet ie zijn

dit is hetzelfde logo als jij hier neerzette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De auto's erin proppen lukt nu wel.. al ben ik niet echt tevreden of het glimmen/spiegelen van de meeste auto's maar ok.

Heeft iemand er al andere velgen in gekregen.. naast die Sniper en Dmagic wheelpack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:25:
Nieuw geparkeerde autos toevoegen gaat ook via main.scm edits in ieder geval.

Voordeel is dat het zeer eenvoudig is, nadeel dat main.scm en savegames nogal van elkaar afhankelijk zijn en dat er dus een new game gestart dient te worden na elke edit aan de file...

Zie GTAForums.com » Editing Discussion » Mission Coding voor voorbeelden hoe dit in z'n werk gaat.
Thanx 4 de info Pompom! Ben aan het reinstallen nu, hopelijk loopt het nu weer gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:07:
Is het mogelijk van teveel auto's in het game te plaatsen? Ik bedoel dat de file dan te groot wordt bv, en daardoor niet meer laad?
Ik heb succesvol een aantal auto's in het game gezet, maar ik heb er vandaag nog enkele bijgezet, met als gevolg dat het spel opstart, maar ik kan geen savegame meer laden noch een nieuw spel beginnen. Halverwege de balk blijft het spel hangen en krijg ik een xp foutmelding (fout opgetreden in...) , gebruik win xp.
Heb je de auto's van het spel vervangen door die nieuwe auto's?
Of heb je een paar nieuwe auto's erbij gezet? (Je kan maar 4 nieuwe erbij zetten).

Maar ik denk dat je dan een foutje gemaakt hebt met 1 van die nieuwe auto's die je erin gezet hebt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 11 June 2003 @ 14:35:
[...]

Heb je de auto's van het spel vervangen door die nieuwe auto's?
Of heb je een paar nieuwe auto's erbij gezet? (Je kan maar 4 nieuwe erbij zetten).

Maar ik denk dat je dan een foutje gemaakt hebt met 1 van die nieuwe auto's die je erin gezet hebt.
Indeed, er moet ergens iets fout gegaan zijn, ik heb de orginele autos gerenamed naar stallionOLD bv, en dan de nieuwe de naam van de auto (bv stallion) gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 14:41:
[...]

Indeed, er moet ergens iets fout gegaan zijn, ik heb de orginele autos gerenamed naar stallionOLD bv, en dan de nieuwe de naam van de auto (bv stallion) gegeven.
Dat moet je niet doen ;). Je moet de oude auto's echt verwijderen uit de IMG.
Anders krijg je idd die error. Daar had ik ook last van in het begin (en ik was echt 10x overnieuw begonnen om te kijken waar het fout ging :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik heb geen problemen als ik de oude auto's hernoem naar "OLDxxxx", dus OLD ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

stefijn schreef op 11 juni 2003 @ 15:26:
Ik heb geen problemen als ik de oude auto's hernoem naar "OLDxxxx", dus OLD ervoor.
Lucky you ;), alleen wordt je GTA.IMG zo groot, als je al die auto's gaat importeren enzo...

Wél fijn, want je hebt zo een backup van elke auto bij de hand... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op 11 June 2003 @ 15:26:
Zo doe ik het ook, super handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

is het niet slimmer om gewoon een backup map in je gta folder te zetten en daar je gta3.img of de losse auto's in te gooien? mocht het foutgaan flikker je die er weer in :P

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Some progress by me:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/yamahayzr2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/yamahayzr3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/yamahayzr4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Gaaf valentino.. Op die forums van gta3 laten ze wel heel gaaf mooie pics zien van moters.. Maar je kunt die dingen nooit downloaden..

[ Voor 3% gewijzigd door _VooDooMen_ op 11-06-2003 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

_VooDooMen_ schreef op 11 June 2003 @ 17:28:
Gaaf valentino.. Op die forums van gta3 laten ze wel heel gaaf mooie pics zien van moters.. Maar je kunt die dingen nooit downloaden..
Deze week beloof ik een beta... zolang er niks fout gaat en ik mn files kwijt raak, of hij niet meer ingame te zien is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al meer info over het maken van voertuigen in gta VC.
Ik las nl in de start post dat er weinig bekend was. Heeft iemand een leuk tutorialtje?
Als het een beetje gaat kunnen we strax hier in scheuren:
Afbeeldingslocatie: http://svi.cs.hro.nl/~cazzz/elctro.jpg
Beschrijving
Een oudevandage electrische rijstoel (of hoe het heet), moet zeg maar als een fagio rijden (dus ook wheelies). Beestje heeft nog geen texture en heeft ook geen schade model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 20:20:
Ik las nl in de start post dat er weinig bekend was. Heeft iemand een leuk tutorialtje?
[afbeelding]
Beschrijving
Een oudevandage electrische rijstoel (of hoe het heet), moet zeg maar als een fagio rijden (dus ook wheelies). Beestje heeft nog geen texture en heeft ook geen schade model.
Neem eens de moeite om één pagina terug te kijken, derde post van onder :)
Made by me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 20:20:
[afbeelding]
Beschrijving
Ziet er geinig uit :)
Hopelijk heb je dan niet de motor-opstap-style, als je begrijpt wat ik bedoel :P
En dat ie niet zo plat door de bochten gaat, want het heeft nu 3 wielen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof niet dat 't al gemeldt was, maar.....
'T .dff filter voor zmodeler is geupdate zodat VC files nu ook geimporteert en exporteert kunnen worden. Zie de homepage van zmodeler.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valentino Rossi schreef op 11 juni 2003 @ 20:31:
[...]

Neem eens de moeite om één pagina terug te kijken, derde post van onder :)
Made by me
Hmmz dat jij hem in game kan krijgen is leuk, nu alleen ik nog.
Waar heb jij dan die kennis vandaan? Ik ben zwaar desperate opzoek naar een tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er ook een 'echte' totale MOD uit??
eentje die je kunt installen over je GTA heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 20:43:
[...]

Hmmz dat jij hem in game kan krijgen is leuk, nu alleen ik nog.
Waar heb jij dan die kennis vandaan? Ik ben zwaar desperate opzoek naar een tutorial
alles zelf opgezocht en uitgevonden :)
voor de dff filter ga je idd naar zmodeler.com.
Ingame... ja da's ff prutsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p

TrekDr0p

QR niet scannen

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 20:49:
komt er ook een 'echte' totale MOD uit??
eentje die je kunt installen over je GTA heen?
zijn ze al mee bezig volgens mij hebben ze zelfs al een versie dat juh in nederlands alles hebt auto namen en missie namen + teksten erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 08-09 18:09
ergens de originele handling.cfg te krijgen?

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Hoe kan ik m'n auto iets verhogen.. de bumber van mijn bmw z8 likt bijna de grond.. alvast dank..

Dit is mijn default.ide 10, 7, 0, 249, 0.7 ( laatste stukje )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 08-09 18:09
je moet in je handling.cfg de ab: suspension lower limit waarde veranderen als je omhoog wilt moet je de waarde verlagen dus ipv. bijvoorbeeld -0.09 naar -0.10
en op die manier zoeken naar de beste setting, veel plezier met het tunen

Zeer makkelijke Car Editor: http://www.hostultra.com/...20Stat%20Editor%202.1.exe

de site: http://www.hostultra.com/~numtel/Mocha/download.php

Werkt echt uitstekend!

[ Voor 61% gewijzigd door PPanic op 11-06-2003 23:34 ]

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
PPanic schreef op 11 June 2003 @ 23:22:
je moet in je handling.cfg de ab waarde veranderen als je omhoog wilt moet je de waarde verlagen dus ipv. bijvoorbeeld -0.09 naar -0.10
en op die manier zoeken naar de beste setting, veel plezier met het tunen
' veel plezier met het tunen ' haha thx

Ga gelijk weer de garage in... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Sjonny75 schreef op 11 juni 2003 @ 14:27:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/politielogo.JPG
Zo groot moet ie zijn

dit is hetzelfde logo als jij hier neerzette.
Het beste wat ik ervan kan maken

Afbeeldingslocatie: http://www.powercow.org/upload/politie.gif

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://svi.cs.hro.nl/~cazzz/electro3.jpg
Rara hoet heet dit voertuitg? ik heb geen idee terwijl ik het wel maak 8)7
Hoe krijg ik het in GTA VC? ja ik zou nog steeds een tutorial willen
Nog Commentaar/kritiek? laat het me weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 23:59:
[afbeelding]
Bagagerekje voorop en achter een houder voor de wandelstok :)

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 17:14
Fokkie schreef op 10 June 2003 @ 15:37:

[afbeelding]

[afbeelding]

handling.cfg:

Die is echt mooi, maar ik heb hem per ongeluk iets te snel gemaakt. Hieroor is hij niet echt te controleren :X

Hier nog een verzamelinkje van mij :)
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~jonge/images/GTA1.jpg

Van links naar recht:
De BMW 760Li, Lamborgini Diablo, Mini en de BMW Z4 8)

alleen ik moet ook nog ff de wielen vergroten van die linkse BMW :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik heb nu zo'n 15 auto's vervangen, maar nog meer lukt niet meer :? Bij elke auto meer gaat het fout als ie halverwege het laden kapt (bliep!).
Als ik die 16e auto toevoeg als één van de 15 eerdere mods werkt het wel, maar een 16e krijg ik er niet bij.

(Dat aantal van 15 is niet precies, heb het niet geteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 23:59:
[afbeelding]
Eventueel in dat bagagerekje iets van een hondje of tasje zetten :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:20:
[...]

Ze zitten er toch niet voor niks bij? Ze zaten in de zip file van de Subaru, dus dan zal ik ze ook wel onder de Subaru kunnen zetten toch, maar hoe?
Denk dat ik pas kan rijden als de velgen eronder zitten ofzo, want als ik in de auto stap (hij rijdt wel rond), blijven de wielen ronddraaien maar ik kom niet vooruit :(
WooK in "Het grote GTA:VC mods topic"

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik heb nu een bmw.. maar kan ik daar ook andere velgen onder zetten bijv; van een andere auto.. maar dan wel de 3d-velgen.. kan dat.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
heee

ik krijg het nog niet helemaal voor elkaar

wie heeft hier msn / irc en wil me ff helpeh

gratis irc bouncer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ik zie alleen maar auto's voor GTAIII en die hebben allemaal nadere namen , niet de namen die je in de GTA3.IMG van vice city ziet

mike@pyrostorm.nl = msn , add ff en help me of #LD op quakenet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Mikez schreef op 12 juni 2003 @ 10:06:
ik zie alleen maar auto's voor GTAIII en die hebben allemaal nadere namen , niet de namen die je in de GTA3.IMG van vice city ziet

mike@pyrostorm.nl = msn , add ff en help me of #LD op quakenet :)
Je kan die auto's die voor GTA3 zijn gewoon renamen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ja maar waarnaar toe dan ?

en het moet toch fysiek dezelfde auto zijn , in de vorm van een banshee kan moeilijk een taxi veranderen

ik krijg die txd.img niet geopent , omdat hij niet in mijn map models staat , ik kan die file nergens vinden

[ Voor 30% gewijzigd door nudie op 12-06-2003 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Mikez schreef op 12 June 2003 @ 10:24:
ja maar waarnaar toe dan ?

en het moet toch fysiek dezelfde auto zijn , in de vorm van een banshee kan moeilijk een taxi veranderen

ik krijg die txd.img niet geopent , omdat hij niet in mijn map models staat , ik kan die file nergens vinden
Hmm...stel, je hebt een nieuwe auto gedownload, deze heet taxi.dff en taxi.txd. Deze auto wil je ipv een banshee hebben. Rename taxi.dff en taxi.txd gewoon naar banshee.txd en banshee.dff.
Daarna moet je GTA3.IMG en GTA3.DIR ff van alleen-lezen halen, dan GTA3.IMG openen met ImgEd. Vervolgens verwijder banshee.txd en banshee.dff. Daarna importeer je banshee.txd en banshee.dff gewoon. Close het bestand nu en close het proggie.

Start nu gtaVC weer op en vind een banshee. suc6

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.