Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
1 moment ik zoek het voor je op ... be back in 5 minsBruceLee schreef op 10 juni 2003 @ 13:18:
[...]
waar kan ik die krijgen ? en hoe kan ik hem veranderen ?
Ik heb de ene laatste op deze pagina
http://gta3.gamigo.de/?pa...=287&catid=15&sortby=name
en je moet ze verwerken met IMG Tool 1.3 (eerst back up maken van Data en Models
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 13:32 ]
das wel jammerrrrrSjonny75 schreef op 10 June 2003 @ 13:14:
[...]
dat was me nog niet opgevallen
maar ik kan het niet fixen omdat die skin daar gespiegelt word
maar wel vette mod
maar nog 1 klein dingetjuh kan juh niet dat politie op de zijkanten scherperkrijgen ???
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Dit is het scherpste wat ik em tot nu toe gekregen heb, maar ik zal er nog eens naar kijken.$eik0 schreef op 10 juni 2003 @ 13:45:
[...]
das wel jammerrrrr
maar wel vette mod![]()
mooi gedaan
maar nog 1 klein dingetjuh kan juh niet dat politie op de zijkanten scherperkrijgen ???
Help je mee een aerox bouwen?
Ik zou alles willen doen behalve moddellen, kan ik niet
Wie helpt?
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
jep. dat heb ik ook altijd$eik0 schreef op 10 June 2003 @ 13:58:
mij valt het enorm op dat als ik in een cheetah rijd dak ineens heel veel cheetahs zie en da met elke auto.. als juh een banshee rijd die bijna niet te vinden is en je rijd erin dan zie je ze om de 2 seconde
er rijden ineens wel erg veel ferrari's rond
is dit misshien een kleine bug in ut spel k vind het wel jammer
en wie weet waar ik de idaho en de esperanto ofzo kan vinden ??
Verwijderd
kijk ff op deze site als je GTA3 wilt multiplayeren maar voor ViceCity is de mod nog niet klaar
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 15:46 ]
Toen ik bij gta3 een auto met veel poly erin zette draaide het vaak slecht een ging het schokke...
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Ik zou wel willen helpen jah, maar ik kan alleen skinnen.Valentino Rossi schreef op 10 June 2003 @ 14:22:
heuj sjonnie...
Help je mee een aerox bouwen?
Ik zou alles willen doen behalve moddellen, kan ik niet
Wie helpt?
kookSjonny75 schreef op 10 June 2003 @ 15:04:
[...]
Ik zou wel willen helpen jah, maar ik kan alleen skinnen.
Ik heb al even door de handling.cfg heen zitten snuffelen, maar volgens mij kun je daar niet de grootte van de wielen instellen? Kijk ik ergens overheen?
edit: Stom, stom, eroverheen gelezen!!! In default.ide kan je de grootte van de velgen wel instellen! (Stond een paar pagina's terug
211, deluxo, deluxo, car, DELUXO, DELUXO, null, ignore, 10, 6, 2ff0, 249, 0.95
handling.cfg:
DELUXO 1600.0 2.2 4.9 1.7 0.0 0.0 0.2 75 0.80 0.85 0.52 5 200.0 26.0 4 P 10.0 0.53 0 30.0 2.25 0.16 0.28 0.52 35000 0.27 -0.02 0.5 0.35 8182 0 1
[ Voor 40% gewijzigd door F0kke op 10-06-2003 15:56 ]
Verwijderd
Zeg nou zelf, dit ziet er toch super uit?!
Maargoed, na de paintshop te hebben bezocht komt mijn auto er zo uit:
Hoe kan ik instellen dat dat restant wit ook de kleur van de paint wordt? Ik neem dus aan dat er een primaire en een secundaire kleur op die auto zit. Hoe kan ik die 2 samenvoegen, zodat het painten wel gewoon goed gaat?
Het kan dus welVerwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 12:44:
Zelf vindt ik deze ook aardig gelukt
[afbeelding]
Hij staat half op een heuvel.. dus niet zeggen van dat ie wat lager moet
[ Voor 23% gewijzigd door F0kke op 11-06-2003 00:33 ]
FF het hele topic doorlezen want dat heeft Rtukkers uitgelegd...
nu moet ik nog een link hebben waar ik wielen ken vindenFokkie schreef op 10 June 2003 @ 16:31:
[...]
FF het hele topic doorlezen want dat heeft Rtukkers uitgelegd...
Verwijderd
Ook als ik de Eclipse (van FnF) erin pleur, krijgt ie hele brede achterwielen
Faggio without mirrors

Alles wat ik ongeveer kán met Zmodeler, is deleten, dus heb ik dat gedaan
Download hier
Of is dat een heel gepruts
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde met de Mercedes Benz SL 500Fokkie schreef op 10 June 2003 @ 16:21:
Hetgeen waar ik nog wel tegenaan hik is hetvolgende. Ik ben dus bezig om alle auto's in het spel te vervangen door de echte merken. Dus ipv Cheetah de Ferrari F355, ipv Infernus de Murcielago (Ik weet dat dit de countach moet zijn) etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kan ik instellen dat dat restant wit ook de kleur van de paint wordt? Ik neem dus aan dat er een primaire en een secundaire kleur op die auto zit. Hoe kan ik die 2 samenvoegen, zodat het painten wel gewoon goed gaat?
Verwijderd
en idaho.dff en txd.
Of diegene die ff ter upload kan aanbieden? bvd.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 18:06 . Reden: typos ]
Verwijderd
Kijk eens bij carcols.dat bij de autonaam waar jij het wilt veranderen... dan zie je steeds cijfers (bijv. 4,5, 4,6) enz. Als je de auto 1 kleur wilt hebben moet je dus zorgen dat het 4,4, 5,5 is.. snapje?[b]Fokkie schreef op 10 juni 2003 @ 16:21 VERHAAL
Verwijderd
Kijk eens bij carcols.dat bij de autonaam waar jij het wilt veranderen... dan zie je steeds cijfers (bijv. 4,5, 4,6) enz. Als je de auto 1 kleur wilt hebben moet je dus zorgen dat het 4,4, 5,5 is.. snapje?Fokkie schreef op 10 June 2003 @ 16:21:
Hetgeen waar ik nog wel tegenaan hik is hetvolgende. Ik ben dus bezig om alle auto's in het spel te vervangen door de echte merken. Dus ipv Cheetah de Ferrari F355, ipv Infernus de Murcielago (Ik weet dat dit de countach moet zijn) etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Het kan dus wel, maar hoe?
Verwijderd
/edit: Spuit 11Fokkie schreef op 10 June 2003 @ 16:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Het kan dus wel, maar hoe?
open carcols.dat eens in \data (wel een backup maken en alleen lezen uitzetten)..
Achter de auto staan dan telkens twee kleuren;
Voorbeeld:
faggio, 2,37, 68,78, 11,79, 15,8, 33,37, 44,78, 56,79, 60,8
Deze veranderen in bijvoorbeeld:
faggio, 2,2, 68,68, 11,11, 15,15, 33,33, 44,44, 56,56, 60,60 en klaar is Fokkie
Dus de getallen erachter moeten telkens in paren hetzelfde zijn..
Want als ik dat doe en dan speel ik GTA VC en dan heb ik de orginele Banshee e.d. gewoon weer. Wat doe ik verkeerd? Heb t al 100 x opnieuw gedaan en dingen omgewisseld e.d., ben radeloos, en ja 't zijn geen read only files
Verwijderd
Delete je ze nu of hernoem je ze? Ikzelf heb ooit eens gewerkt met IMGTool voor GTA III (nu met IMGed) en daar moest je volgens mij het bestand rebuilden.Tekn0z schreef op 10 June 2003 @ 20:32:
WTF doe ik fout![]()
Ik download een auto, met een .dff bestand en een .txd bestand Bijvoorbeeld Banshee.dff en Banshee.txd, nu OPEN ik de GTA.IMG dmv IMG Tool en delete en/of rename de ORGINELE Banshee.dff en Banshee.txd dan voeg ik beurtelings de nwe Banshee bestanden toe, en dan moet het klaar zijn
Want als ik dat doe en dan speel ik GTA VC en dan heb ik de orginele Banshee e.d. gewoon weer. Wat doe ik verkeerd? Heb t al 100 x opnieuw gedaan en dingen omgewisseld e.d., ben radeloos, en ja 't zijn geen read only files( dat vinkje was al weg )
Ik denk dat ik ff ga kijken naar de andere bestanden in de \data directory:
De enige (interessante) bestanden (plus al bekende) zijn volgens mij:
Carcols.dat
Hierin staan de kleuren die een auto kan hebben; op het begin staan de rgbwaarden, in een lijst en achter een auto staan de kleuren die een auto kan hebben: eerst primair en dan secundair; dit allemaal achter elkaar.
Default.dat
Bevat default objecten; niet echt nodig om te editten en alleen nodig om dmagic's wheel mod te installeren (zie elders voor een verduidelijkende post van mij).
Default.ide
Staat info over in van de objecten in het spel; zo kunnen er dingen worden toegewezen: hierin kunnen de algemene kenmerken van de voetgangers, zoals welke auto ze in rijden, worden toegewezen.
Het belangrijkste is het echter voor het toewijzen van globale kenmerken als auto's: welk soort wielen ze moeten gebruiken en de grootte ervan bijvoorbeeld.
Van de andere delen ben ik niet echt uit wat ze doen (wapens bijvoorbeeld).
FistFite.dat
Informatie over fistfight moves; onder andere hoe krachtig ze zijn.
gta_vc.dat
Welke maps er moeten worden geladen voor het spel; hieraan kunnen objecten worden toegevoegd, zoals nieuwe kaarten (ik weet niet of er al een nieuwe mapeditor is, maar er zijn al mapmods gemaakt).
Misschien is er wel iemand zo gek om de wereld van gta III aan vice city toe te voegen (lijkt me imho wel stoer; heb je alleen problemen met missies en dat er misschien te veel op het scherm komt).
Handling.cfg
De overbekende file om de karakteristieken aan te passen voor auto's. Hier ging redelijk wat mis met mensen die auto's wilden toevoegen aan vice city maar die gemaakt waren voor gta III; er is namelijk één extra dataveld bijgekomen.. De "anti veringsduik" factor..
Deze staat voor de extra vlaggen en kan meestal op 0.0 worden gezet (4 na laatste item). Deze tip is dus voor mensen die gta III handlings willen omzetten naar vice city.
Main.scm
Het script bestand van gta vice city: hierin staan de beschrijvingen van alle missies, rampages, etc die zich in het spel voordoen: ze zijn opgeschreven in een assemblertaal, waarvan een (de)compiler is te vinden op: deze link
Om een wijziging te testen aan dit bestand is het nodig om een nieuw spel te starten.. De meeste saved games werken namelijk niet samen met een nieuwe main.scm: hiermee dient rekening te worden gehouden!
Object.dat
Beschrijving van objecten van vice city; vooral de objecten die stuk kunnen. Onder andere de massa kan aangepast worden en hoe dingen beschadigen.. Niet echt spectaculair.
Particle.cfg
Wie kan zich de missie "The Job" nog herinneren (vanwege de framdrops)? Dit bestand aanpassen leidt tot veel snellere framerates. Een betere/beterlopende, maar wel wat gaardere uitziende particle.cfg is hier te vinden.
Hierin staan de rookeffecten beschreven.. Door hiermee te kloten kunnen geinige effecten worden verkregen maar ook traagheidsproblemen worden opgelost.
Een paar screens van de (goede en slechte
(Redelijk) goed: teargas ziet er redelijk uit met een vrij goede framerate
Fout: ga niet zomaar wat kloten
ped.dat
Zo te zien was er wel multiplayer gepland voor vc maar hebben ze het eruit gelaten! (kijk maar: PLAYER1, .. , PLAYER4)
Hierin staat welke persoonsgroepen welke groepen moeten worden vermeden en welke bedreigingen er zijn. Van de nummers die erbij staan weet ik niet waarvoor ze zijn.
pedgrp.dat
Bevat info over de voetgangers die in bepaalde zones voorkomen. Lees ook de waarschuwing voordat het bestand wordt aangepast!!
pedstats.dat
Dit bestand bevat informatie over voetgangers: hoe bang ze voor je zijn en wat meer dingen.. Vooral handig om aanvallende bendes uit te zetten (als ze te vaak irritant doen bijvoorbeeld). Zo kan het wel handig zijn voor de militairen!!
surface.dat
Het doel ontgaat me bij dit bestand
timecyc.dat
Tijdscyclus van het spel staat hierin... Ik weet zo niet wat de getallen betekenen (Amb_Obj_Bl ??)
water.dat
Gedrag van het water aanpassen.
Weapon.dat
Gedrag van wapens aanpassen: Altijd al willen rennen met de rocketlauncer? Niet genoeg schade kunnen aanrichten met de gatling? Kloot met dit bestand en zie het verschil!! (of een unhandled excpetion
Er staan meer bestanden in, maar dit zijn degene die me het meest bekend/aanpasbaar leken.
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 21:58 . Reden: even wat bestanden toegevoegd ]

Ik kan zelf nog niet geloven wat IK zelf net heb geflikt....

Geconverteerd van GP500, flink aangepast met Zmodeler.. EN HET WERKT OOK NOG
Beta soon
Enne het begint er al optelijken Rossi
Nu nog andere kleur en die 5 inruilen voor 46
[ Voor 28% gewijzigd door StaarTT op 10-06-2003 21:39 ]
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
[ Voor 6% gewijzigd door _VooDooMen_ op 10-06-2003 21:33 ]
Verwijderd
Want in de readme van sommige files staat dat je in je default.ide 89, 1.0 moet zetten ofzo, maar als ik 89 doe crasht het spel, please give me some advice
Verwijderd
Hoewel bijna alles werkt daarbij, de default.ide van gta3 en vc zitten net iets anders in elkaar.
Hier moet je dus even opletten en niet zomaar de gehele regel aanpassen zoals de readme aangeeft.
Verwijderd
probeer eens 249..Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 21:42:
Zeg Rtukkers, jij weet er veel vanaf zo te zien, kan je niet ff snel uitleggen hoe je nou 3drims installeerd?
Want in de readme van sommige files staat dat je in je default.ide 89, 1.0 moet zetten ofzo, maar als ik 89 doe crasht het spel, please give me some advice
En de dmagic wheel mod moet ook geinstalleerd zijn. (zie daarvoor een eerdere post).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 22:00 ]
Waar heb je die supra gedownloadFokkie schreef op 10 juni 2003 @ 15:37:
Dit heb ik weer, hoe krijg ik die velgen groter, want dit is dus echt brak. Ik heb de Supra over de Deluxo heen gegooit en de verlgen in default.ide aangepast van 237 naar 249. En dan krijg ik dit:
[afbeelding]
Ik heb al even door de handling.cfg heen zitten snuffelen, maar volgens mij kun je daar niet de grootte van de wielen instellen? Kijk ik ergens overheen?
edit: Stom, stom, eroverheen gelezen!!! In default.ide kan je de grootte van de velgen wel instellen! (Stond een paar pagina's terug)
[afbeelding]
handling.cfg:
DELUXO 1600.0 2.2 4.9 1.7 0.0 0.0 0.2 75 0.80 0.85 0.52 5 200.0 26.0 4 P 10.0 0.53 0 30.0 2.25 0.16 0.28 0.52 35000 0.27 -0.02 0.5 0.35 8182 0 1

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Dat heb ik geprobeerd, maar dat helpt ook niksVerwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 18:06:
[...]
Kijk eens bij carcols.dat bij de autonaam waar jij het wilt veranderen... dan zie je steeds cijfers (bijv. 4,5, 4,6) enz. Als je de auto 1 kleur wilt hebben moet je dus zorgen dat het 4,4, 5,5 is.. snapje?
manana, 58,58, 69,69, 75,75, 18,18, 32,32, 45,45, 13,13, 34,34
infernus, 2,2, 11,11, 12,12, 35,35, 36,36 (standaard waarden zijn al gelijk
als ik "infernus, 3,3" bijvoorbeeld neem wordt de auto gedeeltelijk cherry red en de rest van de auto blijft gewoon wit?!
Ik blijf dat vervelende effect dus houden. Iemand een oplossing? Dit is echt klote namelijk

edit: nu 02:00 en ik heb het nog steeds niet voor elkaar gekregen. (ik ga slapen) Als er iemand is die deze auto wil installeren en wil kijken of hij/zij de kleuren wel in orde krijgt red deze persoon mijn dag! Ik krijg het namelijk echt niet voor elkaar...
Ik heb hem van deze site en dit is de download link. Het gaat dus om de Supra versie 1.4CyberDoX schreef op 10 June 2003 @ 23:10:
[...]
Waar heb je die supra gedownload...ik ken hem nergens vinden
Wielgrootte heb ik 0,96 (default.ide) en rijhoogte heb ik -0,02 (handling.cfg)
[ Voor 56% gewijzigd door F0kke op 11-06-2003 01:57 ]
[ Voor 99% gewijzigd door F0kke op 10-06-2003 23:19 ]
ik rename ze in 1e instantie en als ik ze helemaal delete en er 't nwe bestand in zet, doet ie ook niets, dus 1e bestand verwijderen, IMG sluiten, 2e bestand verwijderen, sluiten, 1e bestand toevoegen, sluiten en 2e bestand toevoegen sluiten EN rebuilden en sluiten
Dan doet ie nog niets

O ja, dan nog een vraagje. Hoe kan ik zorgen dat ik nergens meer bloed zie? Ik heb in particle.cfg alles wat er in stond met blood, op nul gezet. Nu is alleen nog, wanneer iemand dood op grond ligt, dat er nog bloed uitstroomd. Hoe zet ik dat ook nog eens uit? Simpele vraag voor jullie neem ik aan?
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
moest even
die 2 helemaal rechts bleven gewoon in de auto zitten
[ Voor 26% gewijzigd door Sjonny75 op 11-06-2003 08:47 ]
OMG, je snapt toch wel dat de maker van die auto dat zo in de textures heeft ingebouwd?!?!?Fokkie schreef op 10 June 2003 @ 23:16:
[...]
Dat heb ik geprobeerd, maar dat helpt ook niks
infernus, 2,2, 11,11, 12,12, 35,35, 36,36 (standaard waarden zijn al gelijk)
als ik "infernus, 3,3" bijvoorbeeld neem wordt de auto gedeeltelijk cherry red en de rest van de auto blijft gewoon wit?!
Ik blijf dat vervelende effect dus houden. Iemand een oplossing? Dit is echt klote namelijk
edit: nu 02:00 en ik heb het nog steeds niet voor elkaar gekregen. (ik ga slapen) Als er iemand is die deze auto wil installeren en wil kijken of hij/zij de kleuren wel in orde krijgt red deze persoon mijn dag! Ik krijg het namelijk echt niet voor elkaar...
[...]
Ik heb hem van deze site en dit is de download link. Het gaat dus om de Supra versie 1.4
Wielgrootte heb ik 0,96 (default.ide) en rijhoogte heb ik -0,02 (handling.cfg)
Veel plezier met het kleuren van je lambo vandaag
Sjonny75 schreef op 10 juni 2003 @ 14:05:
[...]
Dit is het scherpste wat ik em tot nu toe gekregen heb, maar ik zal er nog eens naar kijken.
scherper krijg ik em niet, of heb je misschien een politie logo voor mij dat zo klein is? door het resizen verliest ie telkens kwaliteit en word ie dus wazig.
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
Als ik 249 doe heb ik helemaal geen wielenVerwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 21:59:
[...]
probeer eens 249..
En de dmagic wheel mod moet ook geinstalleerd zijn. (zie daarvoor een eerdere post).
Wat bedoel je precies met geinstalleerd zijn? Ik heb die nowheel.dff in models\generic gezet, en wat dingen aangepast, maar verder snap ik er niet veel van
zitten dan in je ctrl+vSileX schreef op 11 juni 2003 @ 12:57:
als ik 'print screen' doe - waar komen dan de plaatjes terecht ? kan ze niet vinden
gewoon Paint ofzo opstarten, dan ctrl+v doen en hupla
je kan er maar 1 per keer in doen, ze overwriten elkaar anders in je geheugen...
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Yonni schreef op 11 juni 2003 @ 13:02:
[...]
zitten dan in je ctrl+v
gewoon Paint ofzo opstarten, dan ctrl+v doen en hupla(wel even als .jpg saven hè
)
je kan er maar 1 per keer in doen, ze overwriten elkaar anders in je geheugen...
Verwijderd
En hoe kan ik dan zorgen dat ik de 'gouden' velgen onder m'n Subaru krijg?stefijn schreef op 11 juni 2003 @ 12:46:
Dat blijktDie wielen zitten dan dus niet in de 2 files van die auto, zoals dat bij andere auto's wel is.
Die 3D velgen zitten BIJ de auto - je kan ze er niet zomaar onder gooien !Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 13:06:
[...]
En hoe kan ik dan zorgen dat ik de 'gouden' velgen onder m'n Subaru krijg?
Niet zo moeilijk doenSileX schreef op 11 June 2003 @ 12:57:
als ik 'print screen' doe - waar komen dan de plaatjes terecht ? kan ze niet vinden
Download Fraps 1.9d van www.fraps.com en zet de screenshot knop op bijv. Scroll Lock. Als je nu in het spel op Scroll Lock drukt saved ie het scherm als een bitmapje (2 meg
Verwijderd
Ik heb succesvol een aantal auto's in het game gezet, maar ik heb er vandaag nog enkele bijgezet, met als gevolg dat het spel opstart, maar ik kan geen savegame meer laden noch een nieuw spel beginnen. Halverwege de balk blijft het spel hangen en krijg ik een xp foutmelding (fout opgetreden in...) , gebruik win xp.
Verwijderd
Auto's erbij plaatsen doormiddel van main.scm editten ?
Verwijderd
Ga proberen de savegames te redden en zal moeten reinstallen vrees ik
Verwijderd
Ze zitten er toch niet voor niks bij? Ze zaten in de zip file van de Subaru, dus dan zal ik ze ook wel onder de Subaru kunnen zetten toch, maar hoe?SileX schreef op 11 June 2003 @ 13:08:
[...]
Die 3D velgen zitten BIJ de auto - je kan ze er niet zomaar onder gooien !
Denk dat ik pas kan rijden als de velgen eronder zitten ofzo, want als ik in de auto stap (hij rijdt wel rond), blijven de wielen ronddraaien maar ik kom niet vooruit
Het is mij nu wel gelukt dmv een trainer. Ik had hetzelfde probleem met m'n Mercedes.Fokkie schreef op 10 June 2003 @ 23:16:
[...]
Dat heb ik geprobeerd, maar dat helpt ook niks
infernus, 2,2, 11,11, 12,12, 35,35, 36,36 (standaard waarden zijn al gelijk)
Je kan met GTA Vice Ultimate Trainer V2 een garage editor gebruiken, dan select je de garage waar je auto in staat, en dan kan je de kleuren ook aanpassen. Ik deed wit en er kwam een (heel raar
Alleen als ik de auto spawn hebben ze wel weer van die 'vlekken'
PS. heb meteen ook m'n Sanchez volledig zwart gemaakt, ziet er best kewl uit
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 14:22 ]
Verwijderd
Voordeel is dat het zeer eenvoudig is, nadeel dat main.scm en savegames nogal van elkaar afhankelijk zijn en dat er dus een new game gestart dient te worden na elke edit aan de file...
Zie GTAForums.com » Editing Discussion » Mission Coding voor voorbeelden hoe dit in z'n werk gaat.
Zo groot moet ie zijn
dit is hetzelfde logo als jij hier neerzette.
Verwijderd
Heeft iemand er al andere velgen in gekregen.. naast die Sniper en Dmagic wheelpack?
Verwijderd
Thanx 4 de info Pompom! Ben aan het reinstallen nu, hopelijk loopt het nu weer gauw.Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:25:
Nieuw geparkeerde autos toevoegen gaat ook via main.scm edits in ieder geval.
Voordeel is dat het zeer eenvoudig is, nadeel dat main.scm en savegames nogal van elkaar afhankelijk zijn en dat er dus een new game gestart dient te worden na elke edit aan de file...
Zie GTAForums.com » Editing Discussion » Mission Coding voor voorbeelden hoe dit in z'n werk gaat.
Heb je de auto's van het spel vervangen door die nieuwe auto's?Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:07:
Is het mogelijk van teveel auto's in het game te plaatsen? Ik bedoel dat de file dan te groot wordt bv, en daardoor niet meer laad?
Ik heb succesvol een aantal auto's in het game gezet, maar ik heb er vandaag nog enkele bijgezet, met als gevolg dat het spel opstart, maar ik kan geen savegame meer laden noch een nieuw spel beginnen. Halverwege de balk blijft het spel hangen en krijg ik een xp foutmelding (fout opgetreden in...) , gebruik win xp.
Of heb je een paar nieuwe auto's erbij gezet? (Je kan maar 4 nieuwe erbij zetten).
Maar ik denk dat je dan een foutje gemaakt hebt met 1 van die nieuwe auto's die je erin gezet hebt.
Verwijderd
Indeed, er moet ergens iets fout gegaan zijn, ik heb de orginele autos gerenamed naar stallionOLD bv, en dan de nieuwe de naam van de auto (bv stallion) gegeven.Mr_UnAnimouS schreef op 11 June 2003 @ 14:35:
[...]
Heb je de auto's van het spel vervangen door die nieuwe auto's?
Of heb je een paar nieuwe auto's erbij gezet? (Je kan maar 4 nieuwe erbij zetten).
Maar ik denk dat je dan een foutje gemaakt hebt met 1 van die nieuwe auto's die je erin gezet hebt.
Dat moet je niet doenVerwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 14:41:
[...]
Indeed, er moet ergens iets fout gegaan zijn, ik heb de orginele autos gerenamed naar stallionOLD bv, en dan de nieuwe de naam van de auto (bv stallion) gegeven.
Anders krijg je idd die error. Daar had ik ook last van in het begin (en ik was echt 10x overnieuw begonnen om te kijken waar het fout ging
Lucky youstefijn schreef op 11 juni 2003 @ 15:26:
Ik heb geen problemen als ik de oude auto's hernoem naar "OLDxxxx", dus OLD ervoor.
Wél fijn, want je hebt zo een backup van elke auto bij de hand...
Verwijderd
Zo doe ik het ook, super handigstefijn schreef op 11 June 2003 @ 15:26:
Ik heb geen problemen als ik de oude auto's hernoem naar "OLDxxxx", dus OLD ervoor.
Connaisseur des femmes

[ Voor 3% gewijzigd door _VooDooMen_ op 11-06-2003 17:28 ]
Deze week beloof ik een beta... zolang er niks fout gaat en ik mn files kwijt raak, of hij niet meer ingame te zien is_VooDooMen_ schreef op 11 June 2003 @ 17:28:
Gaaf valentino.. Op die forums van gta3 laten ze wel heel gaaf mooie pics zien van moters.. Maar je kunt die dingen nooit downloaden..
Verwijderd
Ik las nl in de start post dat er weinig bekend was. Heeft iemand een leuk tutorialtje?
Als het een beetje gaat kunnen we strax hier in scheuren:

Beschrijving
Een oudevandage electrische rijstoel (of hoe het heet), moet zeg maar als een fagio rijden (dus ook wheelies). Beestje heeft nog geen texture en heeft ook geen schade model.
Neem eens de moeite om één pagina terug te kijken, derde post van onderVerwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 20:20:
Heeft iemand al meer info over het maken van voertuigen in gta VC.
Ik las nl in de start post dat er weinig bekend was. Heeft iemand een leuk tutorialtje?
[afbeelding]
Beschrijving
Een oudevandage electrische rijstoel (of hoe het heet), moet zeg maar als een fagio rijden (dus ook wheelies). Beestje heeft nog geen texture en heeft ook geen schade model.
Made by me
Verwijderd
Ziet er geinig uitVerwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 20:20:
Heeft iemand al meer info over het maken van voertuigen in gta VC.
[afbeelding]
Beschrijving
Hopelijk heb je dan niet de motor-opstap-style, als je begrijpt wat ik bedoel
En dat ie niet zo plat door de bochten gaat, want het heeft nu 3 wielen
Verwijderd
'T .dff filter voor zmodeler is geupdate zodat VC files nu ook geimporteert en exporteert kunnen worden. Zie de homepage van zmodeler.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 20:42 ]
Verwijderd
Hmmz dat jij hem in game kan krijgen is leuk, nu alleen ik nog.Valentino Rossi schreef op 11 juni 2003 @ 20:31:
[...]
Neem eens de moeite om één pagina terug te kijken, derde post van onder
Made by me
Waar heb jij dan die kennis vandaan? Ik ben zwaar desperate opzoek naar een tutorial
alles zelf opgezocht en uitgevondenVerwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 20:43:
[...]
Hmmz dat jij hem in game kan krijgen is leuk, nu alleen ik nog.
Waar heb jij dan die kennis vandaan? Ik ben zwaar desperate opzoek naar een tutorial
voor de dff filter ga je idd naar zmodeler.com.
Ingame... ja da's ff prutsen
zijn ze al mee bezig volgens mij hebben ze zelfs al een versie dat juh in nederlands alles hebt auto namen en missie namen + teksten erinVerwijderd schreef op 11 June 2003 @ 20:49:
komt er ook een 'echte' totale MOD uit??
eentje die je kunt installen over je GTA heen?
Dit is mijn default.ide 10, 7, 0, 249, 0.7 ( laatste stukje )
en op die manier zoeken naar de beste setting, veel plezier met het tunen
Zeer makkelijke Car Editor: http://www.hostultra.com/...20Stat%20Editor%202.1.exe
de site: http://www.hostultra.com/~numtel/Mocha/download.php
Werkt echt uitstekend!
[ Voor 61% gewijzigd door PPanic op 11-06-2003 23:34 ]
' veel plezier met het tunen ' haha thxPPanic schreef op 11 June 2003 @ 23:22:
je moet in je handling.cfg de ab waarde veranderen als je omhoog wilt moet je de waarde verlagen dus ipv. bijvoorbeeld -0.09 naar -0.10
en op die manier zoeken naar de beste setting, veel plezier met het tunen
Ga gelijk weer de garage in...
Het beste wat ik ervan kan makenSjonny75 schreef op 11 juni 2003 @ 14:27:
[...]
Zo groot moet ie zijn
dit is hetzelfde logo als jij hier neerzette.

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Bagagerekje voorop en achter een houder voor de wandelstokVerwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 23:59:
[afbeelding]
Rara hoet heet dit voertuitg? ik heb geen idee terwijl ik het wel maak![]()
Hoe krijg ik het in GTA VC? ja ik zou nog steeds een tutorial willen
Nog Commentaar/kritiek? laat het me weten.
Distributed.net, the only reason my computer is on right now !
Die is echt mooi, maar ik heb hem per ongeluk iets te snel gemaakt. Hieroor is hij niet echt te controlerenFokkie schreef op 10 June 2003 @ 15:37:
Dit heb ik weer, hoe krijg ik die velgen groter, want dit is dus echt brak. Ik heb de Supra over de Deluxo heen gegooit en de verlgen in default.ide aangepast van 237 naar 249. En dan krijg ik dit:
[afbeelding]
edit: Stom, stom, eroverheen gelezen!!! In default.ide kan je de grootte van de velgen wel instellen! (Stond een paar pagina's terug)
[afbeelding]
handling.cfg:

Hier nog een verzamelinkje van mij

Van links naar recht:
De BMW 760Li, Lamborgini Diablo, Mini en de BMW Z4
alleen ik moet ook nog ff de wielen vergroten van die linkse BMW

Als ik die 16e auto toevoeg als één van de 15 eerdere mods werkt het wel, maar een 16e krijg ik er niet bij.
(Dat aantal van 15 is niet precies, heb het niet geteld)
Eventueel in dat bagagerekje iets van een hondje of tasje zettenVerwijderd schreef op 11 June 2003 @ 23:59:
[afbeelding]
Rara hoet heet dit voertuitg? ik heb geen idee terwijl ik het wel maak![]()
Hoe krijg ik het in GTA VC? ja ik zou nog steeds een tutorial willen
Nog Commentaar/kritiek? laat het me weten.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
WooK in "Het grote GTA:VC mods topic"Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 14:20:
[...]
Ze zitten er toch niet voor niks bij? Ze zaten in de zip file van de Subaru, dus dan zal ik ze ook wel onder de Subaru kunnen zetten toch, maar hoe?
Denk dat ik pas kan rijden als de velgen eronder zitten ofzo, want als ik in de auto stap (hij rijdt wel rond), blijven de wielen ronddraaien maar ik kom niet vooruit
I'm not as think as you stoned I am
ik krijg het nog niet helemaal voor elkaar
wie heeft hier msn / irc en wil me ff helpeh
gratis irc bouncer
Je kan die auto's die voor GTA3 zijn gewoon renamen...Mikez schreef op 12 juni 2003 @ 10:06:
ik zie alleen maar auto's voor GTAIII en die hebben allemaal nadere namen , niet de namen die je in de GTA3.IMG van vice city ziet
mike@pyrostorm.nl = msn , add ff en help me of #LD op quakenet
en het moet toch fysiek dezelfde auto zijn , in de vorm van een banshee kan moeilijk een taxi veranderen
ik krijg die txd.img niet geopent , omdat hij niet in mijn map models staat , ik kan die file nergens vinden
[ Voor 30% gewijzigd door nudie op 12-06-2003 10:24 ]
Hmm...stel, je hebt een nieuwe auto gedownload, deze heet taxi.dff en taxi.txd. Deze auto wil je ipv een banshee hebben. Rename taxi.dff en taxi.txd gewoon naar banshee.txd en banshee.dff.Mikez schreef op 12 June 2003 @ 10:24:
ja maar waarnaar toe dan ?
en het moet toch fysiek dezelfde auto zijn , in de vorm van een banshee kan moeilijk een taxi veranderen
ik krijg die txd.img niet geopent , omdat hij niet in mijn map models staat , ik kan die file nergens vinden
Daarna moet je GTA3.IMG en GTA3.DIR ff van alleen-lezen halen, dan GTA3.IMG openen met ImgEd. Vervolgens verwijder banshee.txd en banshee.dff. Daarna importeer je banshee.txd en banshee.dff gewoon. Close het bestand nu en close het proggie.
Start nu gtaVC weer op en vind een banshee. suc6
Dit topic is gesloten.