Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Laatste post zien in myReact

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 17:33

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Topicstarter
Eigenlijk is mijn verzoek ongeveer hetzelfde als hier genoemd staat, doch alleen in het myReact venster.

Nou gaat dit verhaal niet op bij Custom Fora (want daar zie je het wel), maar bij Bookmarks en Post History lijkt het me toch handig om te zien wie er de laatste post heeft gemaakt, en dan niet alleen een rood mapje, zeker als er (zie link voor meer beargumentatie) snel achter mij aan wordt gereageerd in een forum.

Zou het mogelijk zijn om zoiets te implementeren? Of is dat al gebeurd en kijk ik eroverheen (ben in het bezit van WinXP+SP1 met IE6)?

[ Voor 5% gewijzigd door DUX op 01-06-2003 15:21 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:39

TeeDee

CQB 241

Dit is volgens mij al geimplementeerd.
Als je over de titel van het topic gaat en eventjes wacht dan zie je wie als laatste heeft gepost.

/edit:
Hmm, alleen in de Bookmarks werkt dit. Niet bij de post history dus.

Maar ja, then again, als je op je eigen naam klikt in een topic dan zie je je complete post history (buiten my react om zeg maar) en daar werkt het weer wel :)

[ Voor 47% gewijzigd door TeeDee op 02-06-2003 11:02 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 17:33

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Topicstarter
Ik begrijp dat als je je complete Post History voor je neus neemt dat het dan wel werkt, en ook dat het dan zou werken bij je Bookmarks. Maar het gaat me juist om dit te kunnen in myReact bij zowel Active Topics, Post History en Bookmarks (en eventueel Custom Fora, maar daar zie je reeds de tijd staan)!

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

de rest zit ook in de devversie al goed :)

die is hier nog niet aanwezig, zoals je vast al geraden had ;)

Dit topic is gesloten.