Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Last posted nick weergeven (of betere oplossing?)

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Topicstarter
Naast de last post datum ook de nick weergeven. Zou kan je snel zien of iemand na jouw gereageerd heeft. Nu moet je de tijd onthouden ofzo :)

Of een hele andere constructie. Ik vind het nu moeilijk (niet?) te zien of iemand na mij er nog op gereageerd heeft als de reacties erg snel achterelkaar komen.

Waneer wordt een topic niet meer rood? Misschien moet ie ook niet rood worden als ik er zelf als laatste op gereageerd heb. Ik heb nu de indruk dat mijn reacties ook als nieuwe post voor mezelf aangegeven worden.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

de nick wordt ook weergegeven; hou de cursor maar over de topictitle.

topics zijn niet meer rood als ze de laatste reactie voor jouw sessie-begintijd ligt. Nieuwe sessie begin je als > 30 minuten (oid) niet op het forum bent geweest,

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Topicstarter
Ah, dankje. Ik houd de pagina (sessie) gewoon open de hele tijd en ververs alleen af en toe. Dat vandaar dat ik wat moeite heb te zien of er al wat nieuws is. Maar de tooltip zal al een beetje helpen :)

Misschien een idee om de kleur van een topic anders te doen als er een nieuwe reactie geplaats is in een thread waar jij ook al gereageerd hebt. Ongeveer zoals het brilletje naast de mailtjes in OE (moet je wel even de kolom aanzetten)

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

andere kleur zal helaas neit gaan per topic, dat wordt een *enorme* tabel
wat kleine testjes:

http://dbadmin.tweakers.net/index.php?server=2
PHP:
1
echo 'hoi";