Ik heb pas een virus gehad, weet niet precies welke maar weet wel dat mijn pc erg vastliep. Inmiddels is virus volledig verwijderd, alleen toen ik Windows XP of Windows 2003 wou installeren, liep hij vast. Bij de setup loopt hij vast bij het onderdeel 'Starting Windows' (DOS-gedeelte) en als hij Windows 2003 van de hd start (niet setup, maar windows zelf) loopt hij direct vast op de plek waar het windows logo zou moeten verschijnen, en kan ik de PC alleen herstarten door de stekker er opnieuw in te doen.
Ook aan de HP Helpdesk heb ik niks. Als ik hun bel en vraag naar een oplossing zeggen ze alleen 'Probeer dit es... probeer dat es..''... Dat werkt dus geen van alle, gevolgd door een 'Dan weet ik het ook niet..." aan de andere kant van de lijn...
Heeft iemand dit probleem ook, of weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Ook aan de HP Helpdesk heb ik niks. Als ik hun bel en vraag naar een oplossing zeggen ze alleen 'Probeer dit es... probeer dat es..''... Dat werkt dus geen van alle, gevolgd door een 'Dan weet ik het ook niet..." aan de andere kant van de lijn...
Heeft iemand dit probleem ook, of weet iemand hoe ik dit op kan lossen?