HP loopt vast bij XP of 2003

Pagina: 1
Acties:

• Jannis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04:28
Ik heb pas een virus gehad, weet niet precies welke maar weet wel dat mijn pc erg vastliep. Inmiddels is virus volledig verwijderd, alleen toen ik Windows XP of Windows 2003 wou installeren, liep hij vast. Bij de setup loopt hij vast bij het onderdeel 'Starting Windows' (DOS-gedeelte) en als hij Windows 2003 van de hd start (niet setup, maar windows zelf) loopt hij direct vast op de plek waar het windows logo zou moeten verschijnen, en kan ik de PC alleen herstarten door de stekker er opnieuw in te doen.

Ook aan de HP Helpdesk heb ik niks. Als ik hun bel en vraag naar een oplossing zeggen ze alleen 'Probeer dit es... probeer dat es..''... Dat werkt dus geen van alle, gevolgd door een 'Dan weet ik het ook niet..." aan de andere kant van de lijn...

Heeft iemand dit probleem ook, of weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 08:17

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Maak een boot CD-ROM van Windows XP/2003 in het probleem is weg.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Verwijderd

specs :?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Klinkt als een HP server :? Laat ze dan een mannetje sturen :?

zie: Het stappenplan

[ Voor 44% gewijzigd door Illegal_Alien op 31-05-2003 19:06 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Jannis
1. Bootcdrom heb ik al, maar probleem blijft.
2. specs:
HP Pavillion 783.nl
768 MB RAM (ofzoiets, 3x 256 iig)
80 GB HD (in ME staat maar 4,7)
Windows XP, maar door dit probleem Windows ME.
3. Het is geen server, dat wil ik er van maken.
4. Een mannetje langs laten komen... Tja, dat doen ze niet zo gauw, zeggen ze... ze willen natuurlijk eerst dat je vaak genoeg belt zodat hun er wat aan verdienen.

Bovendien vertrouw ik hun voor geen cent, ik ga liever naar een ECHTE professionele computerwinkel, al moet ik er dan wat geld aan uitgeven... Ik hoor wel vaker dat ze je bij HP vaak bedonderen, of proberen extra kosten te geven.

Zo probeerde ze me bij het vorige telefoontje (gister:)) een nieuw CPU te kopen, en wel een P4 van 3.0<nogwat> ghz, wat inhoudt dat er een nieuw moederboord bij komt (waar een P4 op past), en een voeding die genoeg stroom geeft ofzoiets had die vent het over... kosten: 1000+ euro. Tja, ik ben nog net niet helemaal gek... En ze weten lang niet alles, toen een contactpersoon een vraag had over Low level format, wisten ze geeneens wat dat was;-)... (oke, weet het zelf ook niet, maar hun HOREN het te weten :)).

Maar goed, tot nu toe zit ik nog steeds achter ME, heeft er iemand misschien nog werkende tips?

Ik zal overigens dat artikel over dat 'stappenplan' ofiets dergelijks zo even bekijken, alvast bedankt.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
als je nog garrantie hebt...... ter reparatie sturen :)

• Jannis
Mja, weet niet precies hoeveel garantie erop zit... zal wel in een van die duizenden boekjes van HP staan. He, nu we het toch over HP hebben, is het niet een beetje erg verdomd asociaal om alleen de HP shit te versturen? Ik bedoel, ik heb in de loop der tijd heel wat computers gehad, maar bij ELKE COMPUTER kregen we ALLES erbij, verpakking hardware, iets wat men 'diskettes (of cd's) met DRIVERS noemt', en zoiets als de originele Windows software. Kopen we een HP... Drivers? nope, handleidingen? Ja, 1 handleiding: 300 pagina's dik boekje over gebruik van de HP Pavillion mx70 (monitor). Software? Nope... ja, de vern**kte Windows shit met hp zooi er op etcetera... En dan vinden ze het gek dat ik na het eerste virus wat er op zat (binnen 1 week al...) zelf voor de installatiesoftware zorg:s...

In elk geval ga ik maandag ff naar HP bellen...
Pagina: 1