In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
D'r zit een tin standbeeld van een pinky demon bij. Ziet er overigens wel gaaf uit. Maar dat was 't volgens mij.MAZZA schreef op 15 juli 2004 @ 14:48:
Weet iemand wat de Special Edition van Doom 3 in gaat houden? Die kost ook maar 5 euri meer bij Bol.com. Maar wat is er zo special aan de Special Edition?
En maar vragen waar om veel mensen hem DLL
Vind het wel erg vreemd allemaal wat ze moet die prijzen doen hoor.
Want toen de Gulden er nog was waren de meeste spellen gewoon 89gld of 99gld.
Maar moet je nu een zien:( 45 Euro dat is ruim 107 gld en nu willen ze het al naar 60 Euro gooien.
Dat is dan weer 130 gld.
Dus in 3 jaar tijd 30 % gestegen in prijs
Mogen ze met mijn loon ook wel doen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Toch allemaal erg vreemd. In het guldentijdperk waren games met een prijsdaling bezig, vroeger waren veel games gewoon 130 gulden maar in de latere jaren ging het omlaag naar 89 gulden ofzo. Nu met de euro gaan ze het dus maar tegenovergesteld doen: weer duurder.Blackhole schreef op 15 juli 2004 @ 16:03:
[...]
Vind het wel erg vreemd allemaal wat ze moet die prijzen doen hoor.
Want toen de Gulden er nog was waren de meeste spellen gewoon 89gld of 99gld.
Maar moet je nu een zien:( 45 Euro dat is ruim 107 gld en nu willen ze het al naar 60 Euro gooien.
Dat is dan weer 130 gld.
Sorry, maar er zijn grenzen aan wat ik voor een game overheb. Tot zo'n 45 euro vind ik acceptabel, maar daarboven wordt het gewoonweg te duur... zeker voor de vele games die je echt in een mum van tijd heb uitgespeeld...
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Mooi, dan kan ik dit spel ook nog spelenSysteemeisen:
1000Mhz Athlon/Pentium CPU.
256MB of RAM
GeForce 1
De special edition is toch eigenlijk alleen dat beeldje extra?
Toch wel grappig dat er een deel 2 van dit topic is terwijl het spel nog niet eens uit is
Ik heb het spel ook maar besteld. Ik denk maar zo: óf het wordt _het_ spel, of het wordt een gigantische flop, maar in beide iets waarover je later kunt zeggen: "kijk dat spel heb ik toen ook gekocht"

Bovendien kom ik er achter dat ik zo ongeveer alle ID-spellen (vanaf commander keen) wel gespeeld heb, maar nooit gekocht... dus deze ene keer hebben ze nog wel van mij tegoed, vooral omdat mijn programmeerinteresse met het modden van quake begonnen is
[ Voor 61% gewijzigd door Infinitive op 15-07-2004 17:33 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Infinitive schreef op 15 juli 2004 @ 16:15:
Vanaf de website van bol.com:
[...]
offtopic:
Toch wel grappig dat er een deel 2 van dit topic is terwijl het spel nog niet eens uit is
Wat dacht je dan van HL@ daar zijn al kweenie hoeveel topics al over en dat spel is nog niet eens gold
Verder is er goed nieuws voor iedereen die nog niet helemaal onder de indruk is van Doom 3 of eens willen testen of hun PC de game uberhaupt kan draaien. Id zal zo spoedig mogelijk beginnen met de demo. Naar alle waarschijnlijkheid komt deze dan ook rond 5 augustus uit, de datum wanneer Doom 3 gereleased wordt in de Verenigde Staten.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Hij werkt bij mij juist perfect, alleen liep hij nog iets soepeler met oudere drivers.curry684 schreef op 15 juli 2004 @ 10:14:
Bij mij werkte de alpha gewoon compleet niet, weet ik veel dat ie zo slecht was
Damn kan nie w88 ... Pc-tje is klaargestoomd ervoor ! Pinky ff voor zun flikker schieten ...
Kzal ut ook nie kunnnen laten m eerst te downen, maar heb hem al gepreorderd bij Bol.com de SE. Met pinky beeldje dus ?? lol ..
Ben egt benieuwd hoe het spel gaat voelen, maar mede dankzij de vette muziek en sounds zal het sfeertje wel goed worden neergezet lijkt me .. Maar we shall see !
Dus....ik download hem eerst, ik kijk of mijn systeem het aankan en dan kijk ik of ik hem ga kopen.....
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Volgens de allereerste review, die van PCgamer US, neemt hat spel minimaal 20 uur speeltijd in beslag.Hardcore_gamer schreef op 15 juli 2004 @ 18:54:
Ik denk (net zoals de meeste in dit Topic), dat ik hem ook maar eerst download, want (zoals al werd gezegt) €60,- voor een spel dat je binnen een paar uur weer hebt uitgespeeld is ook belachelijk...
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 19:22 . Reden: spelling ]
Verwijderd
Eigenlijk is het volgens Id 30 uur speelplezier maar de mensen van de reviews deden er zelfs nog langer om en dat op makkelijkste stand.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 19:15:
[...]
Volgens de allereesrte review, die van PCgamer US, neemt hat spel minimaal 2o uur speeltijud in beslag.
Van die 30 uur moet je maar met een korreltje zout nemen, ik denk dat de gemiddelde gamer het wel uitspeelt binnen 20 uur!
edit: of was het toch 20 uur?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 19:20 ]
Verwijderd
Toch wel knap van jou om te weten dat de multiplayer niet 'super' is omdat het maar max. 6 spelers aan kanHardcore_gamer schreef op 15 juli 2004 @ 18:54:
Ik denk (net zoals de meeste in dit Topic), dat ik hem ook maar eerst download, want (zoals al werd gezegt) €60,- voor een spel dat je binnen een paar uur weer hebt uitgespeeld is ook belachelijk....en het schijnt (zoals mij werd vertelt) dat de Multiplayer ook niet echt super is, max. 6 spelers....
Dus....ik download hem eerst, ik kijk of mijn systeem het aankan en dan kijk ik of ik hem ga kopen.....
Wie ben jij om voor mij te bepalen waar ik me druk over moet makenMeelobee schreef op 15 juli 2004 @ 10:11:
[...]
Gewoon een kosten issue. Een DVD maken kost nou eenmaal meer als een aantal CD's dus kiezen ze voor de 'cheap' way en maken alleen CD's. En wat maakt dat nou uit, het gaat toch om het spel en niet om het medium waar het op staat. Mensen moeten zich es niet zo druk maken om kleine bullshit als dit..
We leven in 2004 en het is gewoon StoneAge om zo'n spel alleen op 4 CD's te gaan uitbrengen.
Ben bereid om een evt. extra bedrag te betalen voor een DVD.
Maar ja, bij jou gaat het immers alleen om het spel dus waarom niet gewoon op floppies uitbrengen. Vervelende wijsneus.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 15-07-2004 19:33 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
20 uurVerwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 19:18:
[...]
Eigenlijk is het volgens Id 30 uur speelplezier maar de mensen van de reviews deden er zelfs nog langer om en dat op makkelijkste stand.![]()
Van die 30 uur moet je maar met een korreltje zout nemen, ik denk dat de gemiddelde gamer het wel uitspeelt binnen 20 uur!
edit: of was het toch 20 uur?

* Imperium denkt terug aan vroeger... *zucht*
Verwijderd
Verwijderd
En als ik kijk naar de tools die gebruikt worden om de levels te bouwen, dan zijn ze wat basic functionaliteit betreft niet veel verschillend met hun voorgangers (level designer van duke 3d bijv).
Vooral bij een shooter waarin je redelijk snel door level heen loopt, heb je toch veel ruimte nodig. Daar wordt dan soms wel slim op ingespeeld door bijvoorbeeld driedimensionaal te denken en zo verschillende routes door dezelfde ruimte te laten lopen die dan toch weer net iets anders zijn, of door de speler dezelfde route terug te laten lopen. Of het creëren van buitenlevels (die lijken me relatief snel te maken i.c.m. terein generatoren) en de speler maar een eind laten lopen.
Bovendien merk je aan de kwaliteit van een level vaak wel of 'ie door de ontwikkelaar zelf of door een hobbyist is gemaakt. Net dat ene beetje extra (waar veel tijd in gaat zitten). Dus ik kan best geloven dat het ontwikkelteam niet uit zijn neus heeft zitten eten.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Blij dat het veel langer is
I second that.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 21:47:
ID Software heeft MIJ nog nooit teleurgesteld met hun games, waarom nu wel?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Ja hoor, 2 pagina's of wat terug in dit topic.Jedi Geub schreef op 15 juli 2004 @ 23:38:
Ik weet niet of ik dit mag vragen, maar kan ik nog ergens die review lezen online van de PC GAMER. Blad is hier namelijk helemaal nergends te koop...
Daarnaast rond Explorer in tiles-mode niet af op GB's of MB's maar vermeld ie de totale hoeveelheid in KB, dus "2.456.789 KB" oidJayVee schreef op 16 juli 2004 @ 00:45:
IPXsetup.txt? Yeah right...
Verwijderd
Pwned by Currycurry684 schreef op 16 juli 2004 @ 00:59:
[...]
Daarnaast rond Explorer in tiles-mode niet af op GB's of MB's maar vermeld ie de totale hoeveelheid in KB, dus "2.456.789 KB" oid
Verwijderd
Half Life 2 ziet er echt lelijk uit in vergelijking met dit meesterwerkje
oohhhh... zeg dat nou niet...Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 01:31:
Eindelijk Doom 3
Half Life 2 ziet er echt lelijk uit in vergelijking met dit meesterwerkjeDit was dan ook de titel waarop ik wachte, HL2 kan me gestolen worden
.
ik hoop dat ze voor de release van de demo het bittorrent netwerk gaan gebruiken om de mirrors wat te ontlasen.. maar ja dat zal wel niet
Hordo,, ik weet niet of jij ruzie wilt maar dit vind ik wel een erg ongefundeerd argument. Begrijp mij niet verkeerd maar doom 3 engine is niet een 'meesterwerkje' Het is een zeer degelijke engine die erg mooie plaatjes op het beeld neer kan zetten maar dat alleen in kleine tot zeer kleine ruimtes..
Hl2 kan zeer nette plaatjes neer zetten in zeer grote ruimtes...
Verwijderd
Vroegah... Maar even serieus, dit soort spellen worden nog steeds gemaakt. Ik denk bijvoorbeeld aan Morrowind, waar ik toch zeker enkele 100en uren lol aan heb beleeft (en Morrowind is SP-only). Dus dat ze alleen vroeger spellen maakten die je lang kon spelen is onzin. Daar komt nog bij dat ik vroeger veel langer 1 spel bleef spelen. Zo deed ik zonder moeite 5-8 uur over de wat latere levels van het originele C&C. Tegenwoordig zou ik daar het geduld niet meer voor hebben als het spel zo langzaam zou gaan. Je zou dus ook kunnen zeggen dat jij verandert bent (ik iig wel), en dat je daarom anders een spel speelt dan vroeger.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 19:50:
ach ik herrinder nog de tijden dat ik meer dan 9 maanden bezig was om donkey kong op de snes uit te spelen (ik had 98% van alles geheimen, totdat een vriend van me me safegame wiste). En spellen als driver waar ik volgens mij ook ruim over de 50 uur mee bezig ben geweest. Maar of dat nou was omdat ik toen nog jong was en niet alles snapte of de skills had of dat die games gewoon een stuk beter waren.
Ik hoop dat de demo inderdaad snel na de US release uitkomt, dan ga ik de demo wel spelen in plaats van een rip, heb je ook geen geklooi met de juiste versie te vinden om te downloaden en cracks vinden. En verder vind ik 20 uur om het spel uit te spelen een heel nette speelduur voor een fps. Even een zondag of zaterdag vrij roosteren en dan even een DooM 3 marathon.
Nee je bedoelt HL2 kan leuke plaatjes neerzetten en D3 zet bijna perfecte plaatjes neer en heeft een aantal nieuwe mogelijkheden die baanbrekend zijn.( realistische schaduwen, fel verbeterde een precies kogel impact systeem op mannetjes etc)Webgnome schreef op 16 juli 2004 @ 03:14:
offtopic:
ik hoop dat ze voor de release van de demo het bittorrent netwerk gaan gebruiken om de mirrors wat te ontlasen.. maar ja dat zal wel niet
Hordo,, ik weet niet of jij ruzie wilt maar dit vind ik wel een erg ongefundeerd argument. Begrijp mij niet verkeerd maar doom 3 engine is niet een 'meesterwerkje' Het is een zeer degelijke engine die erg mooie plaatjes op het beeld neer kan zetten maar dat alleen in kleine tot zeer kleine ruimtes..
Hl2 kan zeer nette plaatjes neer zetten in zeer grote ruimtes...
Er is een reden waarom je de multiplay maar met zo winig mensen tegelijk kan doen, Anders trekt geen pc al dat grafisch geweld.
Heb best vertrouwen in HL2 hoor maar als ik naar die demo's kijk dan zie ik gewoon farcry in een HL jasje NOFI. Tuurlijk heeft HL2 ook mooie dingen maar bespreek die dan in dat topic daar is deze niet voor bedoelt.
Ik bepaal helemaal niets voor jou, maar blijkbaar voel je je aangesproken.Help!!!! schreef op 15 juli 2004 @ 19:28:
[...]
Wie ben jij om voor mij te bepalen waar ik me druk over moet maken![]()
We leven in 2004 en het is gewoon StoneAge om zo'n spel alleen op 4 CD's te gaan uitbrengen.
Ben bereid om een evt. extra bedrag te betalen voor een DVD.
Maar ja, bij jou gaat het immers alleen om het spel dus waarom niet gewoon op floppies uitbrengen. Vervelende wijsneus.
Dus niks vervelende wijsneus. Wat is het nou voor onzin om te zeuren op welk medium een bepaald spel staat. Het gaat toch om het spel, als het eenmaal geinstalleerd is kijk je niet meer om naar de cd/dvd. En ik voel er weinig voor om extra te betalen voor hetzelfde spel alleen omdat het op dvd staat.
[ Voor 8% gewijzigd door Meelobee op 16-07-2004 10:19 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
ik wordt moe van mensen zoals jij die de eeuwige dooddoener "het gaat toch om het spel" overal maar blijven rondsmijten.Meelobee schreef op 16 juli 2004 @ 10:13:
[...]
Ik bepaal helemaal niets voor jou, maar blijkbaar voel je je aangesproken.
Dus niks vervelende wijsneus. Wat is het nou voor onzin om te zeuren op welk medium een bepaald spel staat. Het gaat toch om het spel, als het eenmaal geinstalleerd is kijk je niet meer om naar de cd/dvd. En ik voel er weinig voor om extra te betalen voor hetzelfde spel alleen omdat het op dvd staat.

Dat het spel het belangrijkst is daar gaat het hier niet om.
PC's = continue technische vernieuwing.
Waarom kan ik het spel dan alleen op 4/5 CD's krijgen terwijl er al laaaaaaaaaang een efficienter medium is waarbij het op 1 schijfje past. Wat volgensmij niet eens duurder hoeft te zijn. Terwijl andere publishers ook gewoon met DVD komen.
Maar goed JIJ hoeft die DVD versie toch niet te kopen.
Neem jij toch gewoon de CD rom versie.
Er zijn meer dan genoeg mensen die desnoods wel een kleine meerprijs voor DVD over hebben. Niet iedereen hoeft of wil op elke cent letten.
Het is overigens maar de vraag of het duurder is en hoeveel bij een zeer veel verkochte game als Doom3.
Verder wisselen sommige mensen wat vaker van hardware en moeten dus regelmatig herinstalleren.
Ik installeer dus liever 5 spellen met 5 DVD's dan 20CD's.
Maar goed ik zal wel weer zeuren volgens jou.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Tis idd bedenkelijk dat de game alleen op CD komt, maar daar hoeft nog niet een complete flamewar over te worden gestart... take a chillpill!
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Lekker belangrijkl allemaal, hijs gold en we kunnen snel spelen, is dat niet het belangrijkste?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik ga alvast voor de deuren van de Fr**rec*rdsh*p liggen, om de eerste CD's te bemachtigen (als ik genoeg geld heb that is

Verwijderd
http://www.gamer.nl/nieuws/22794
hum dat is dan wel weer jammer als zelfs Duitsland het niet gewelddadig vind, nah ja als het maar spannend is met veel schrikeffecten
Dat zal wel komen omdat je niet op mensen schiet maar op monsters.Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 13:55:
Doom 3 niet gewelddadig genoeg voor Duits verbod
http://www.gamer.nl/nieuws/22794
hum dat is dan wel weer jammer als zelfs Duitsland het niet gewelddadig vind, nah ja als het maar spannend is met veel schrikeffecten
Daarbij is het niet zoals bij Sof2 dat je een lichaam volledig kan dismeberen.
copyright hier, copyright daar. Ik denk dat veel mensen dit willen lezen, ik weet zelf niet eens waar ik een pc gamer moet halen. Oja, een modje heeft een post onder mij is weggehaald dus dit zal wel goed zijnWillybubba schreef op 16 juli 2004 @ 12:52:
Hee Niels88... volgens mij is dat niet helemaal 100% legaal enzo
Included among them is Edge2, a Doom 3-engine remake of the brilliant Quake 2 deathmatch map The Edge.
Mijn dag is weer goed
Ik kan echt niet meer wachten op Doom3, heb er al helemaal zin in.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik heb het uiteraard ook eerst ff doorgelezen enzoniels88 schreef op 16 juli 2004 @ 14:14:
[...]
copyright hier, copyright daar. Ik denk dat veel mensen dit willen lezen, ik weet zelf niet eens waar ik een pc gamer moet halen. Oja, een modje heeft een post onder mij is weggehaald dus dit zal wel goed zijn![]()
m0nk schreef op 16 juli 2004 @ 12:08:
Lekker belangrijkl allemaal, hijs gold en we kunnen snel spelen, is dat niet het belangrijkste?
Volgens Help!!!! nietHelp!!!! schreef op 16 juli 2004 @ 11:16:
Dat het spel het belangrijkst is daar gaat het hier niet om.
Ehm waar heb je het over?? Geflame waar? mag een discussie niet? en een meningsverschil is niet per defenitie een flame.....Fuelke schreef op 16 juli 2004
Help!!!! & Meelobee kunnen we het rustig aan doen qua flames en dergelijke. Dank u

[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 16-07-2004 15:11 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
omg dude jij geilt echt enorm op alles wat in de verste verte ook maar met Nvidia te maken heeft of niet soms? Dingen die baanbrekend zijn? die dingen die jij noemt zijn niet baanbrekend maar logish omdat de tech steeds beter word het pc's nu wel snel genoeg zijn om het te berekenen. Dingen zoals IA en pysics vind ik baanbrekender als het toevoegd aan de gameplay. Mooie plaatjes zijn niet alles.sjek schreef op 16 juli 2004 @ 08:56:
[...]
Nee je bedoelt HL2 kan leuke plaatjes neerzetten en D3 zet bijna perfecte plaatjes neer en heeft een aantal nieuwe mogelijkheden die baanbrekend zijn.( realistische schaduwen, fel verbeterde een precies kogel impact systeem op mannetjes etc)
Er is een reden waarom je de multiplay maar met zo winig mensen tegelijk kan doen, Anders trekt geen pc al dat grafisch geweld.
Heb best vertrouwen in HL2 hoor maar als ik naar die demo's kijk dan zie ik gewoon farcry in een HL jasje NOFI. Tuurlijk heeft HL2 ook mooie dingen maar bespreek die dan in dat topic daar is deze niet voor bedoelt.
EN hoe kan je nou zeggen dat hl2 farcry is met een hl jasje? ik vind hl2 er ''echter'' uitzien terwijl d3 en far cry allebei die ''plastic'' look hebben.
OMG iddMr_UnAnimouS schreef op 16 juli 2004 @ 14:45:
![]()
Mijn dag is weer goed. Wat heb ik deze map vaak gespeeld met Quake 2
.
f.k.a D³
Verwijderd
Inderdaad! zo voel ik het dus ooksjek schreef op 16 juli 2004 @ 08:56:
[...]
Nee je bedoelt HL2 kan leuke plaatjes neerzetten en D3 zet bijna perfecte plaatjes neer en heeft een aantal nieuwe mogelijkheden die baanbrekend zijn.( realistische schaduwen, fel verbeterde een precies kogel impact systeem op mannetjes etc)
(ook nog Stalker in de preorder gedaan (niet bij Dynabyte)- E28.99
[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 16-07-2004 16:06 ]
Verwijderd
Da's grappig. Ik heb net dus precies hetzelde gedaan bij de Dynabyte Ceintuurbaan ASD.Wildfire schreef op 16 juli 2004 @ 16:06:
Ik heb 'm toch maar gauw bij Dynabyte gepreordered... verjaardagsgeld opzij leggen en dan begin augustus Doom3 ophalen...
(ook nog Stalker in de preorder gedaan (niet bij Dynabyte)- E28.99)
Ze claimen trouwens hem 6 augustus al te zullen hebben.
Bij GCshop.nl.
Hopen dat ik op tijd was!De vroege bestellers worden beloond met een limited edition en een klein beeldje. Er is een beperkte oplage, dus wees er snel bij!
Great minds think alike, etc etc etcVerwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 16:08:
[...]
Da's grappig. Ik heb net dus precies hetzelde gedaan bij de Dynabyte Ceintuurbaan ASD.
Maakt me op zich niet zoveel uit, ik download 'm vantevoren toch al. Wil het gewoonweg zo snel mogelijk kunnen spelen... en m'n warez-Doom3 kan worden weggekeild als ik m'n legale heb...Ze claimen trouwens hem 6 augustus al te zullen hebben.

Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 15:18:
[...]
omg dude jij geilt echt enorm op alles wat in de verste verte ook maar met Nvidia te maken heeft of niet soms? Dingen die baanbrekend zijn? die dingen die jij noemt zijn niet baanbrekend maar logish omdat de tech steeds beter word het pc's nu wel snel genoeg zijn om het te berekenen. Dingen zoals IA en pysics vind ik baanbrekender als het toevoegd aan de gameplay. Mooie plaatjes zijn niet alles.
EN hoe kan je nou zeggen dat hl2 farcry is met een hl jasje? ik vind hl2 er ''echter'' uitzien terwijl d3 en far cry allebei die ''plastic'' look hebben.
Wat heeft dit trouwens is hemelsnaam met nvidia te maken man??? Ik denk daar niet eens aan bij dit spel. Dat jij bij alles gelijk een link maakt naar vga kaarten is jouw probleem hoor.

Ik kijk uit naar de remake van de moeder van alle fisrt person shooters die mij toen het eerste deel uitkwam op het puntje van mij stoel had. Volgens mij was jij toen nog te klein ofzo en begon jij pas bij HL ofzo.
Hl trekt mij gewoon niet en deze serie wel punt, jij vind het niks nou prima ga dan lekker op het hl2 topic hangen ipv mensen het hier zuur proberen te maken met je fanboy gedrag.
Let it go!
[ Voor 3% gewijzigd door sjekneck op 16-07-2004 17:21 ]
Thanks, die heb ik gemaaktHellBeast schreef op 16 juli 2004 @ 16:29:
Ik weet niet of dit al eens voorbij gekomen is, maar er zijn zeer mooie Doom3 avatars in omloop;
Vrij te gebruiken, wel zelf hosten.
f.k.a D³
Een petitie tekenen om Doom 3 niet uit te brengen? Die mensen zijn ziek! Wie brengt er nu een spel in verband met het geloof? En we roeien de demonen toch uit! Degene die deze petitie aangemaakt heeft spoort niet...
[ Voor 78% gewijzigd door Nik op 16-07-2004 16:40 ]
1
2
3
4
5
| 4. retard Yeah, stop the corruption of our children. 3. JESUS 2. satan MWAHAHAHA ALL YUOR SOUL ARE TEH BELONG TO ME 1. Peter I sure don't want my kids to play this satan woreshipping game! As the first two wasn't bad enough |
[ Voor 5% gewijzigd door JayVee op 16-07-2004 16:45 ]
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Momenteel hebben maar liefst vier, ja je leest het goed, vier mensen de petitie ondertekend...proller schreef op 16 juli 2004 @ 16:38:
^^^ Waar slaat dat nou weer op?
Een petitie tekenen om Doom 3 niet uit te brengen? Die mensen zijn ziek! Wie brengt er nu een spel in verband met het geloof? En we roeien de demonen toch uit! Degene die deze petitie aangemaakt heeft spoort niet...
Duivelsverering? We moorden al het duivelsgebroed juist uit, precies zoals je al zei proller...I sure don't want my kids to play this satan woreshipping game! As the first two wasn't bad enough
Kijk, als we nou de good guys gingen afslachten en lekker feest gingen vieren met de demonen...

[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 16-07-2004 16:59 ]
Verwijderd
Ik zeg niet dat doom3 slecht is ik zeg alleen dat ik het niet eens ben met wat jij zegt. Ik kijk ook echt wel uit naar doom 3 hoor! En ja ik heb ook alle doom spellen gespeeld alleen wat later dan jij omdat we toen doom uitkwam nog geen pc hadden. Maar ik vind dat je d3 en hl2 niet moet vergelijken ik vind dat beide games en ander doel hebben. Doom moet je vooral laten schrikken vind ik en bij hl gaat het wat meer om het verhaal.sjek schreef op 16 juli 2004 @ 16:32:
[...]
OMG waar slaat dat nou weer op man. Het is een FEIT dat deze 3d engine op veel vlakke zeer geavanceerd is en boven alle andere engines staat. Ik zeg niet dat hl2 dit niet is maar wel op andere punten.
Wat heeft dit trouwens is hemelsnaam met nvidia te maken man??? Ik denk daar niet eens aan bij dit spel. Dat jij bij alles gelijk een link maakt naar vga kaarten is jouw probleem hoor.![]()
Ik kijk uit naar de remake van de moeder van alle fisrt person shooters die mij toen het eerste deel uitkwam op het puntje van mij stoel had. Volgens mij was jij toen nog te klein ofzo en begon jij pas bij HL ofzo.
Hl trekt mij gewoon niet en deze serie wel punt, jij vind het niks nou prima ga dan lekker op het hl2 topic hangen ipv mensen het hier zuur proberen te maken met je fanboy gedrag.
Let it go!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 17:10 ]
Dit ben ik niet met je eens, dat is nog altijd Wolf3d
Dit spel wordt creepy
[ Voor 16% gewijzigd door bAdmuTs op 16-07-2004 17:17 ]
Ja maar die kon ik nou niet echt 3d noemen, nou goed doom ook niet maar je had al wel meer vrijheid.bAdmuTs schreef op 16 juli 2004 @ 17:15:
[...]
Dit ben ik niet met je eens, dat is nog altijd Wolf3d
Dit spel wordt creepy![]()
Julie hebben beide niet te oordelen over hl2 en d3 looks & feel aangezien julie geen van beide het echte spel hebben.EN hoe kan je nou zeggen dat hl2 farcry is met een hl jasje? ik vind hl2 er ''echter'' uitzien terwijl d3 en far cry allebei die ''plastic'' look hebben.

K zo kan je het ook ziensjek schreef op 16 juli 2004 @ 17:20:
[...]
Ja maar die kon ik nou niet echt 3d noemen, nou goed doom ook niet maar je had al wel meer vrijheid.Wolf vindt ik niet echt de moeder meer de voorloper om eraan te wennen.
Netjes gedaan dan! (Ik heb er al eentje in gebruik bij een ander foumD³ schreef op 16 juli 2004 @ 16:36:
[...]
Thanks, die heb ik gemaaktZijn alweer een jaar oud denk ik.
Vrij te gebruiken, wel zelf hosten.
Beauty is in the eye of the beerholder
Hmmm die van mij heb ik zelf gemaakt en zit gewoon een avond werk inHellBeast schreef op 16 juli 2004 @ 16:29:
Ik weet niet of dit al eens voorbij gekomen is, maar er zijn zeer mooie Doom3 avatars in omloop;

Verwijderd
Maar ik heb hem ook gepreorderd bij de Dynabyte, kan niet wachten om hem op te halen
Hier komt 'ie: http://www.ua-corp.com/
Wat denken jullie wat dit voor site is? Wat komt er zoal op te staan? Nu is het de counter tot de release (lijkt mij?) van Doom III.
In die review wordt gesproken over het feit dat je buiten het spel om een code moet zien te krijgen. Mischien heeft het daar mee te maken?The spam gag actually becomes a puzzle that requires you jump out of the game and use you web browser to find a code. Huh?)
Verwijderd
goh einstein, zou die site misschien niet door ID gemaakt zijnproller schreef op 16 juli 2004 @ 18:35:
Dat zou best wel eens kunnen! En die zal je daar kunnen vinden misschien. Best wel interessant zo'n dagje GoogelenToch wel vaag dat de UAC door ID(?) bedacht(?) is, en dat die website er dan toevallig zo bij past! Tja, games en werkelijkheid komen steeds dichter bij elkaar

toevallig noemt ie dat

PSN: DutchTrickle PVoutput
lol iddMaverick schreef op 16 juli 2004 @ 20:14:
[...]
goh einstein, zou die site misschien niet door ID gemaakt zijn
toevallig noemt ie dat

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Zal voortaan m'n mond wel houden in dit topic.
Zal doom3 ook pixel shader 3.0 ondersteunen?Hardcore_gamer schreef op 16 juli 2004 @ 23:26:
Ze kunnen er gewoon niet tegen dat jij hem hebt gevonden![]()
Verwijderd
Je moet je commentaar gewoon voor je houden-Terr
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 00:23 ]
*Edit: Ik heb inmiddels gezien, dat Terr het commentaar van Epo heeft weggehaald...dus mijn verhaal kan ook weg...en laten we snel weer ontopic gaan*
[ Voor 56% gewijzigd door Yonix op 17-07-2004 00:49 ]
PS 3.0 is beschikbaar in sommige hardware. De definities komen overeen met de DX specificaties, en dmv drivers en DX kun je die hw features gebruiken, maar bv ook via een OpenGL extension.Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 00:01:
[...]
PS3.0 Is DirectX
Doom3 is alleen in OpenGL rendering mogelijk.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
De tijd tussen Gold en release is overigens wel vrij lang; 14-07 >> 05-08
Boeie ... er komt toch een demo uit ... als de demo goed is ga ik hem zeker al kopen ... en ik denk idd dat er StarForce 3 protection op zit, maar die zal wel gekraakt worden in een korte tijdVerwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 11:05:
Zal de illegale versie overigens wel voor de release date er zijn? Doom 3 zal toch worden uitgebracht ism de nog niet gekraakte StarForce 3?
De tijd tussen Gold en release is overigens wel vrij lang; 14-07 >> 05-08
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Nou?? DTM2 heeft ook Starforce 3 protection, en die is nog steeds niet gekraakt, en dan moet je nagaan hoelang hij al uit is...Timocos schreef op 17 juli 2004 @ 11:10:
[...]
............... en ik denk idd dat er StarForce 3 protection op zit, maar die zal wel gekraakt worden in een korte tijd
Ach waren idd best een paar stevige posts, maar waren ook gewoon inhoudelijk vind ik.Fuelke schreef op 16 juli 2004 @ 12:45:
<span style="color: blue;">Help!!!! & Meelobee kunnen we het rustig aan doen qua flames en dergelijke. Dank u</span>
Denk dat Meelobee en ik daar best tegen kunnen.

PC Specs
Verwijderd
En toegegeven, momenteel heb ik nog geen flauw idee op wat voor een manier dan ook Doom 3 vernieuwend kan zijn, toch ben ik lichtjes geïnteresseerd geraakt. Want het lijkt me wel een typisch spel dat een dusdanig sterke sfeer neerzet dat je er volledig in opgezogen wordt. Ik vrees alleen dat mijn videokaartje dit niet gaat trekken (Geforce 4 Ti 4200 128mb)...
EDIT:
Alleen maar lepe reacties:
MY GAME SHALL BE TEH RELEASED,AND I WILL PWN YUR SOULUS!!!
450. KIC Don't release this game until my GF6800 meet my box
449. bollocks I say burn the bible bashers!
448. Stephen Bowman
447. estranged SAVE THE CHILDREN. GIVE THEM PORN WITH ANIMALS INSTEAD!!
446. DoctorGordon religion is for weaklings
445. LISDFJ for every time someone wants to cancel doom 3, a retarded child gets molested. Think of the retarded Children. T3H D0P3F1SH SHALL 0WNZ J00
444. Conway Titty where my souljas at?
443. John Clark
442. Chris I sold my soul to get this game before it was released! It was definatly worth it.
441. DOOM 3 OWNZ U Whoever started this is a complete idiot. Dont be surprised if you have an angry mob at your door one day for this gay ass petition.
440. Duke Nukem Forever Was there a petition to ban my game too?? SUCK IT DOWN!!!!!!!!!!!
439. bob marley sure cydian...... cydian is actually satan herself because all white women are the devil. and I should know, I'm in heaven
438. Cydian DOOM 3 WILL NOT TURN YOUR CHILDERN INTO DEVIL WORESHIPERS. IT WILL TEACH THEM HOW TO KILL A DEMON IF THEY EVER COME ACROSS ONE. THIS GAME WILL HELP OUR CHILDERN. DOOM 3 WILL HELP US PROTECT OURSELVE. LET IT COME OUT.
437. anticipation i can't wait to see what the person who has the 666th post types XD
436. 666 I love the symbols, muhahahaha
435. US CONGRESSMAN IN DISGIZE satan, do you eat the balls of retarded children while they are having surgery. because I am mysteriously missing a testicle.
434. Devil D0N4T LET TEH K1DS WORSH111PP S4T4N88!!!!!! †666†
433. G0D G0T PWN3D BY SATAN Your caps lock key appears to be stuck. Might I suggest shoving your keyboard up your ass as that might fix the problem.
432. Corrin I shall eat all of your balls for I am Satan in disguise...like a Transformer
431. gordon freeman too bad half life is going to suck worse than satan's gay mouth
430. Valve Software yea,, doom3 needs to be banned, half life 2 is better.
[ Voor 97% gewijzigd door FlashBang op 17-07-2004 12:26 ]
Dit topic is gesloten.