met papier mache kun je alles maken!!
Kan beide.. Het ene is engels het andere amerikaans..
IP Rocks
Ik heb altijd rauwter 'geleerd'
...
hum.. ik vin het persoonlijk vreeeeselijk als mensen het hebben over rauwturrrrr...
pieturrrrrr.... kijk jij eventjes naar de rauwturrrrrrr....
Maarja... tis ROET sixtysix..
pieturrrrrr.... kijk jij eventjes naar de rauwturrrrrrr....
Maarja... tis ROET sixtysix..
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
Route wordt in het engels uitgesproken als "raut", en in het frans als "roet".
Volgens mij is "router" engels bedoeld (zoals de meeste pc-apparatuur), en moet je het daarom als "rauter" uitspreken.
Maarja, de engelsen zeggen bijv. vaak ook "laainux" i.p.v. "linux" (zoals het zou moeten), dus spreek het uit zoals je wil!
Volgens mij is "router" engels bedoeld (zoals de meeste pc-apparatuur), en moet je het daarom als "rauter" uitspreken.
Maarja, de engelsen zeggen bijv. vaak ook "laainux" i.p.v. "linux" (zoals het zou moeten), dus spreek het uit zoals je wil!
Verwijderd
N8w8: Route wordt in het engels uitgesproken als "raut", en in het frans als "roet".
En in brits engels vaak ook als "roet".
Of "roeter" dus.
Amerikanen zijn geen engelsen (die vaak "linnux" zeggen). Volgens Torvalds is het "linnux" (en dus bijv niet "lienux")...
my $cents = 2;
En in brits engels vaak ook als "roet".
Of "roeter" dus.
Amerikanen zijn geen engelsen (die vaak "linnux" zeggen). Volgens Torvalds is het "linnux" (en dus bijv niet "lienux")...
my $cents = 2;
Verwijderd
Euhm, er is al eens eerder deze discussie geweest hiero op GoT weet ik me te heugen.. 
met 50 replys erin ofzo.....
Volgens mij was het aan het einde nog niet helemaal duidelijk..
Maar ik houd het op de rauwter..
met 50 replys erin ofzo.....
Volgens mij was het aan het einde nog niet helemaal duidelijk..
Maar ik houd het op de rauwter..
Pagina: 1