Toon posts:

ATI Mobility 128 AGP 2X tv out probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn Dell inspiron 5000e een ATI Mobility 128 AGP 2X zitten met TV-Out. Verder WinXP Pro draaien.

Alles werkt perfect, alleen krijg ik met geen mogelijkheid een AVI of MPG filmpje via de Windows Media Player op de TV. Echter wel op mijn laptopscherm.
Mijn resolutie heb ik op 1024x768 staan als ik de TV-Out gebruik, en ik zie op de TV wel netjes de User Interface van de Media Player. Alleen, waar op mijn laptop scherm het filmpje afspeelt, zie ik een zwart vlak op de TV.

Is er een configuratieprobleem? Ik hoop dat iemand dit herkent en een oplossing heeft.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Nope.... Je kan NIET tegelijkertijd beeld op je laptopscherm EN op je tv-scherm hebben als het gaat om filmpjes.

Zorg ervoor dat je alleen beeld op je TV hebt, en je filmpjes zijn netjes te zien.

Overigens valt dit enorm goed te vinden met de search.

Wil je het helemaal snel vinden, dan moet je de zoekterm weten waarnaar je moet zoeken: overlay

Maar ook zonder die term kan je er best uit komen

[search=tv out geen film op beeld]

resultaten:
[rml][ Tv-out] Divx film[/rml]
Geen bewegende beelden op tv??
Tv-Out probleem (zwart beeld alleen bij films)

etc

Maar ook in de TV-OUT-FAQ staat de nodige informatie:

De grote tv-out FAQ

In het vervolg kan je dus beter eerst de FAQ's lezen, daarna de search gebruiken en als je er daarmee niet uitkomt eventueel een topic plaatsen.

[ Voor 41% gewijzigd door WFvN op 30-05-2003 21:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoe krijg ik het scherm van me laptop uit dan ?
dichtklappen helpt niet want dan sluit ie af

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Nope;

Je kan met een toetsencombinatie je tv-scherm activeren. Ik neem aan dat hij het niet zondermeer doet als je een kabel tussen je tv en je pc inhangt; sowiezo moet je tv op het AV-kanaal, maar dan nog zal je waarschijnlijk geen beeld hebben.

Op mijn laptop kan ik de volgende toetsencombinatie inrammen: Fn-F4 om te wisselen tussen bijvoorbeeld:
Laptopscherm - Laptopscherm+TV - TValleen - terug naar Laptopscherm

En alleen bij TV-alleen krijg je de filmpjes echt te zien op je tv-scherm

Maar lees ook m'n vorige bericht nog een keer door; ik heb daar nog wat zaken aan toegevoegd die voor je van belang zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door WFvN op 30-05-2003 21:44 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie de uitgebreide uitleg van wfvn :)

Dit topic is gesloten.