Toon posts:

Geen bewegende beelden op tv??

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn tv-out ik heb opzich normaal beeld gewoon alles netjes kleur en alles maar zodra ik media player (of een ander proggie) start om een filmpje te kijken zie ik op de tv alleen een zwart vlak waar normaal de film zou moeten draaien..

Ik heb de search gebruikt maar daar kon ik alleen maar topics vinden over tv-out die het helemaal niet doen of zwart wit geven dit is bij mij dus niet het geval..

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:22

Klippy

Still Game

Klinkt alsof hij om 1 of andere reden overlay niet laat zien.

Welk programma gebruik je voor TV out?
Of misschien wordt dat nog naar je monitor gestuurd ofzo, moet je die eens eruit halen.

Welke videokaart btw?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

je moet hem als hoofdmonitor instellen had ik dat thuis ook

en brrr ik heb het koud de kachel is stuk.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Heb ik ook als ik een film laat draaien en dan pas de TVout aanzet, dan komt de overlay niet mee. Zo zet ik een film op mn TVout aan:
1. TVout activeren dmv tabblad in de geavanceerde beeldschermeigenschappen
2. Windows Media Player (of een andere player) opstarten
3. Film aanzetten en kijken :)

Verwijderd

Je moet idd zorgen dat de tv-out alleen aanstaat. Of als primary-beeldapparaat aangevinkt staat. Je kunt geen film afdraaien op je beeldscherm en je tv te gelijk.
In ieder geval mij lukt het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ff specs vergeten (jah weet het daar zijn de edit knopjes voor hehe :P )
Uhhh
Gf2 mx-400 met dus tv-out DUH!!!
Ik gebruik gewoon detonator tv-out...welke weet ik zo niet.. hoe kan je dat na kijken???

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nu zo ver dat ik films kan bekijken op de tv als ik die als primary scherm instel..
Maar ik heb voor dat ik die pc opnieuw heb moeten installeren ook gewoon op bijde schermen te gelijk film kunnen kijken...

Iemand nog een id??

Verwijderd

Brumpje: dat zal dan wel per pc verschillend zijn, want bij mij lukt dat wel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar hier kon het ook er is alleen iets mis waardoor het nu niet meer kan en daar probeer ik achter te komen... 8)7

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 15:18
Gebruik Tv-tool ;)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Pagina: 1