Ik heb sinds maart 2002 een Napa 380, je weet wel, die ene die hier toen zo populair was. Op zich een prima dingetje, ware het niet zo dat opeens mijn batterijen er binnen anderhalf uur mee uitscheiden. Ik heb echt dure GP 800 batterijien, maar na anderhalf is het echt over en uit. Weet iemand waar het aan ligt en of het vaker voorkomt?
Misschien een slechte lader? Probeer er eens andere batterijen mee op te laden, of probeer je GP batterijen in een ander apparaat en kijk of ze het daar wel lang in doen.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Bedoel je met GP 800 baterijen dat ze 800mA zijn? Wat dat lijkt me hoe dan ook wel wat weinig dan en aan vervanging toe. Maar zoals Johnny hierboven zegt; probeer ze eens in een ander apparaat. Het kan zijn dat als je ze al heel erg vaak op hebt geladen en daarvan heel erg vaak als ze nog niet zo goed als leeg waren dat hun capaciteit afneemt.
Ceci n'est pas une signature!
het zijn AAA batterijen dus dan is 800 mA veel.
Kij keens naar het CD'tje dat je hebt. Is die erg ebkrast? Dan gaan de batterijen idd sneller op. Probeer dan eens met een nieuwe cd.
Kij keens naar het CD'tje dat je hebt. Is die erg ebkrast? Dan gaan de batterijen idd sneller op. Probeer dan eens met een nieuwe cd.
Verwijderd
Al zijn de batterijen goed. Die Napa 380 houdt het zowieso niet lang uit met batterijen. Ik zat op maximaal 2,25 uur. Nu een iPod in bezit en dat is toch wel heel wat prettiger.
Verwijderd
mijn vriendin heeft hem van mij gehad
mijn batterijen gingen 9 minuten mee. bij mijn vriendin ongeveer 2 uur.
wat je moet doen start je cd en zet hem op je afstandsbediening op hold
en ook op het apparaat dat helpt een stuk
mijn batterijen gingen 9 minuten mee. bij mijn vriendin ongeveer 2 uur.
wat je moet doen start je cd en zet hem op je afstandsbediening op hold
en ook op het apparaat dat helpt een stuk
Verwijderd
ik haal 2,5 uur met gp. met standard batterijen zon 1,5 uur. en als je afstandbediening op hold zet gaat ie inderdaag langer mee. verder perfect dingetje.
Verwijderd
hmz, 2,50 uur? ik vind de levensduur van batterijen toch zeker een van de grootste factoren die meespelen bij de aankoop van een dergelijk apparaat.
zit je dan de hele tijd je batterijen te wisselen ofzo?
je moet de cd niet te vaak laten opspinnen--> kost veel energie.
zit je dan de hele tijd je batterijen te wisselen ofzo?
je moet de cd niet te vaak laten opspinnen--> kost veel energie.
Verwijderd
nee. ik heb hem alleen naar school nodig (uurtje totaal per dag ofzo). laad hem geoon 1x in 2 dagen op.
heb voor napa ding gekozen omdat 8cm cds zijn. goedkoper dan geheugenkaartjes, makkelijk branden (cdrw), kleiner dan 12cm mp3cdspelers.
heb trouwens nu na 1,5 jaar wel last van afstandbediening. hij werkt soms niet. pas als ik de stekker van afstandbediening weer wat aandruk doet ie weer. maja. ben ook niet echt zuinig mee ofzo
heb voor napa ding gekozen omdat 8cm cds zijn. goedkoper dan geheugenkaartjes, makkelijk branden (cdrw), kleiner dan 12cm mp3cdspelers.
heb trouwens nu na 1,5 jaar wel last van afstandbediening. hij werkt soms niet. pas als ik de stekker van afstandbediening weer wat aandruk doet ie weer. maja. ben ook niet echt zuinig mee ofzo
Precies de zelfde problemen met die napa
dure gp batterijen die iets meer als een uur mee gaan
remote de vaag doet
dure gp batterijen die iets meer als een uur mee gaan
remote de vaag doet
Ik heb de spiksplinternieuwe GP batterijen en ik gebruik de afstandsbediening niet eens! Daarnaast heb ik zet ik hem aan en spoel ik niet door. Gewoon een voor een afluisteren... Baal er behoorlijk van...
zonder afstandsbediening gaat de NAPA ook langer mee. Zit je nog steeds met batterijeprobleem moet je deze oplossings misschien eens overwegen
laad de batterijen de eerste paar keer zo lang mogelijk op, en als je ze in je napa gebruikt en ze zijn leeg, en dan moet je je batterijen helemaal ontladen (stop ze egens anders in) en dan weer helemaal opladen. Doe dit een paar keer en je batterijen zullen langer meegaan.Aristos schreef op 30 mei 2003 @ 03:35:
Ik heb de spiksplinternieuwe GP batterijen en ik gebruik de afstandsbediening niet eens! Daarnaast heb ik zet ik hem aan en spoel ik niet door. Gewoon een voor een afluisteren... Baal er behoorlijk van...
Betere cd's kan ook helpen.
Mijn mcd380 gaat ongeveer 3 a 4uur mee met varta 800ma
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Kan je ook niet-Napa rechargeables in de MCD380 stoppen en deze dan met de Napa adapter opladen?
Aub geen antwoorden met 'je kan ook een batterij-oplader gebruiken'
, want dat vraag ik niet. Ik wil nl. niet met EN een oplader EN een adapter lopen, want dan ben je niet echt meer portable
Aub geen antwoorden met 'je kan ook een batterij-oplader gebruiken'
Pagina: 1