Ik heb via Kazaa Illustrator 10 gedownd met verschillende serials en nu wilde ik em installeren maar dat krijg ik niet voor elkaar omdat de serials elke keer geweigerd worden. Ik heb mn klok al teruggezet naar 2001 maar dat hielp ook geen donder. Heeft er iemand een idee hoe ik het wel geïnstalleerd krijg???
Verwijderd
je moet voor die versie inderdaad je klok terug zetten, maar ik ben bang dat dit request niet helemaal legaal is.
Het kopen, of het niet hier vragen
support@adobe.com - daar kan je een nieuw serial vragen 
edit:
Iets uitgebreider omdat je nieuw bent: lees Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden even door, met name het stukje over minder legale zaken - ik zou meteen Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even doornemen. Welkom@GoT!
Iets uitgebreider omdat je nieuw bent: lees Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden even door, met name het stukje over minder legale zaken - ik zou meteen Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even doornemen. Welkom@GoT!
[ Voor 83% gewijzigd door F_J_K op 29-05-2003 17:45 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()