Toon posts:

[Kyro II] Resolutie niet hoger dan 800 bij 600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb alles al geprobeerd, directx, detonator, vga kaart en monitor drivers opnieuw in verschillende volgorden geinstaleerd.

Nu is het zo dat ik mijn schermresolutie niet hoger krijg dan 800 bij 600 in 32 bits kleuren met een vernieuwings frequentie van 60 hz.

(hij heeft het voorheen altijd gewoon goed gedaan maar toen ik win eropnieuw op zette dus niet meer)

FF wat gegevens

processor = amd Duron 1,2 Ghz
vga = Hercules Prophet 4000 XT 64 mb met tv out
beelscherm = philips 107S
OS = winxp pro ned

Ik heb ook catalyst geprobeerd te instaleren maar het is dus geen ati kaart dus werkt ook niet. Het vreemde is ik heb geen conflicten met de hardware. Alles staat gewoon zoals het hoort aangegeven en daarom vind ik het ook zo vreemd dat ik geen hogere resolutie aan kan op dit moment.

Iemand enig idee want ik begin er nu na 4 weken wel ziek van te worden 8)7 :?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
beeldkanonnen horen uiteraard in V&B ;)

(av -> vb)

Al eens in een of ander spel geprobeerd of je daar in de resolutie omhoog kan zetten? Of anders andere drivers (zoals een standaard 1024x768 driver) om ff te testen of het daar wel mee lukt.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

heb je ook je monitor "geinstalleerd", als die dus op een unkown staat wil die bij mij ook niet hoger. Gewoon een 1024 compliant monitor selecteren, of evt de echte drivers zoeken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Dan moet je (ik ga er vanuit dat win98 draait) een andere monitor installeren. Een die de hogere resoltie wel aan kan. Dus niet de standaard 640 x 480. Dit doe je bij de eigenschappen van je vga-kaart, oud probleem

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:20

rally

Deyterra Consultancy

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 23:23:
Dan moet je (ik ga er vanuit dat win98 draait) een andere monitor installeren. Een die de hogere resoltie wel aan kan. Dus niet de standaard 640 x 480. Dit doe je bij de eigenschappen van je vga-kaart, oud probleem
LEZEN!!!!
Er staat toch dat hij Win XP Nederlands heeft.
Wat heeft het voor zin om een antwoord te geven als je niet eens de moeite neemt om de vraag goed door te nemen 8)7

http://www.deyterra.com

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Goed, hij zat op de goede weg.
Zorg eens dat er in plaats van een standaard monitor, of wat voor monitor dan ook, een Plug & Play monitor komt te staan.
Meestal gaat het dan wel goed. Staat die er al? Dan ff de originele monitor installeren.

• kravitz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10-2024

kravitz

Are you gonna go my way?????

Kijk eens onder TV out of tv&monitor geselecteerd staat. Zoja, zet eens op TV off.

Verwijderd

Topicstarter
monitor weet ik zeker dat ie goed is, op een andere pc geeft hij namelijk wel de 1024 bij 768 resolutie maar bij mij niet. TV out staat niet aan, ik ga nu even kijken waar ik een standaard 1024 bij 768 driver kan vinden en even kijken of ik in een game het wel kan veranderen. (nu staat er en plug and pree monitor bij)

Heb nu geprobeerd in counter strike mijn resolutie te zetten naar 1024 bij 768 en dit lukt dus wel. Ik krijg natuurlijk niet het hele scherm (als ik zelf 800 bij 600 draai) maar goed dat werkt dus wel. Ik begin er steeds minder van te snappen allemaal moet ik zeggen.

en waar kan ik in hemelsnaam een standaard 1024 bij 768 driver vinden?

Heren/dames ik ben eruit. Ik heb de oude detonator drivers gedowned (29.42_winxp.exe) en hiermee werkt het perfect. Dank iig voor degene die de moeite hebben genomen om mee te denken. Als iemand nog enig idee heeft waar het aan heeft kunnen liggen email me dan op dennishamster@hotmail.com ( en dan niet bijdehand zeggen dat het aan de drivers lag ;) maar hetgeen wat daarachter dan zit)
Topic mag dicht wat mij betreft

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 12:39 ]

Verwijderd

hoe krijg jij in vredesnaam een 4000XT (=kyro kaart) aan de gang met detonators? Of ben ik nou gek?

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
het is hoger DAN en niet hoger ALS. Sorry maar ik kan daar heel slecht tegen. (zie topic titel)

[ Voor 11% gewijzigd door Sneak[3G] op 29-05-2003 20:00 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sneak[3G] schreef op 29 May 2003 @ 19:59:
het is hoger DAN en niet hoger ALS. Sorry maar ik kan daar heel slecht tegen. (zie topic titel)
Meld dit soort dingen als topictitel-aanpassingen ajb in Schop een Modje ipv er in het topic op in te gaan :)

Titel aangepast.
Pagina: 1