Ok ik heb alles al geprobeerd, directx, detonator, vga kaart en monitor drivers opnieuw in verschillende volgorden geinstaleerd.
Nu is het zo dat ik mijn schermresolutie niet hoger krijg dan 800 bij 600 in 32 bits kleuren met een vernieuwings frequentie van 60 hz.
(hij heeft het voorheen altijd gewoon goed gedaan maar toen ik win eropnieuw op zette dus niet meer)
FF wat gegevens
processor = amd Duron 1,2 Ghz
vga = Hercules Prophet 4000 XT 64 mb met tv out
beelscherm = philips 107S
OS = winxp pro ned
Ik heb ook catalyst geprobeerd te instaleren maar het is dus geen ati kaart dus werkt ook niet. Het vreemde is ik heb geen conflicten met de hardware. Alles staat gewoon zoals het hoort aangegeven en daarom vind ik het ook zo vreemd dat ik geen hogere resolutie aan kan op dit moment.
Iemand enig idee want ik begin er nu na 4 weken wel ziek van te worden
Nu is het zo dat ik mijn schermresolutie niet hoger krijg dan 800 bij 600 in 32 bits kleuren met een vernieuwings frequentie van 60 hz.
(hij heeft het voorheen altijd gewoon goed gedaan maar toen ik win eropnieuw op zette dus niet meer)
FF wat gegevens
processor = amd Duron 1,2 Ghz
vga = Hercules Prophet 4000 XT 64 mb met tv out
beelscherm = philips 107S
OS = winxp pro ned
Ik heb ook catalyst geprobeerd te instaleren maar het is dus geen ati kaart dus werkt ook niet. Het vreemde is ik heb geen conflicten met de hardware. Alles staat gewoon zoals het hoort aangegeven en daarom vind ik het ook zo vreemd dat ik geen hogere resolutie aan kan op dit moment.
Iemand enig idee want ik begin er nu na 4 weken wel ziek van te worden