Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
Dat lijkt mij de beste optie.MikeN schreef op 28 May 2003 @ 22:56:
Mja, of je sloopt gewoon de hele reply optie eruit op het moment dat mensen de last poster zijn en de laatste post minder dan 24 uur geleden is, dan lijkt het probleem me ook opgelost.
Dat is niet altijd gewenst.MikeN schreef op 28 May 2003 @ 22:56:
Mja, of je sloopt gewoon de hele reply optie eruit op het moment dat mensen de last poster zijn en de laatste post minder dan 24 uur geleden is, dan lijkt het probleem me ook opgelost.
Er zijn gevallen waarin je wel binnen 24 uur een extra reply mag/moet geven
Euhm, als er nog niet door iemand anders gepost is?Erkens schreef op 29 mei 2003 @ 12:39:
[...]
Dat is niet altijd gewenst.
Er zijn gevallen waarin je wel binnen 24 uur een extra reply mag/moet geven
Voorbeeldje?
• modjes die eerst een sturende opmerking maken/titel change of whatever en daarna een ontopic post?Osiris schreef op 30 May 2003 @ 03:16:
[...]
Euhm, als er nog niet door iemand anders gepost is?
Voorbeeldje?
• SM
• een oplossing die je uiteindelijk gevonden hebt
• ...
dat kan met een edit van je laatste postErkens schreef op 30 May 2003 @ 08:53:
[...]
• modjes die eerst een sturende opmerking maken/titel change of whatever en daarna een ontopic post?
• SM
dat kan ook met een edit van je laatste post• een oplossing die je uiteindelijk gevonden hebt
overigens ben ik geen voorstander van het idee om dit te introduceren; omdat GoT dan steeds minder een forum wordt... als het nou alleen zou gelden voor mensen die minder dan 3 maanden lid zijn ofzo
[ Voor 21% gewijzigd door Spider.007 op 30-05-2003 09:33 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Volgens mij denk jij dat MikeN overal de replyknop eruit wil slopen, maar hij doelt meer op één topic. Als jij een topic start dan verdwijnt jouw replyknop, maar dan alleen in dát topic. Je kan dus overal nog reageren, behalve in je eigen topic zolang er geen reply's zijn. Als je iets wil toevoegen dan ben je gedwongen de editknop te gebruiken.Erkens schreef op 30 May 2003 @ 08:53:
[...]
• modjes die eerst een sturende opmerking maken/titel change of whatever en daarna een ontopic post?
• SM
• een oplossing die je uiteindelijk gevonden hebt
• ...
Is er een reply geweest, dan is je replyknop er weer en kan je dus reageren
(En dan zou de replyknop ook weer moeten verdwijnen, aangezien mensen ook vaak halverwege topics gaan zitten kicken)
The devil is in the details.
{topic_lastposter_id}
Title: Topic LastPoster ID
Internal: topic::get_topicdata::topic_lastposter_id
Type: Integer
Description:
- The last poster's UserID.The user's ID. Background information: When an account is created, react assigns a unique number to the account, the userID.
UiteraardtJasper schreef op 30 May 2003 @ 10:02:
Template technisch is het in ieder geval makkelijk om te kijken of de laatste poster momenteel de pagina bekijkt en op basis daarvan de reply knop 'onzichtbaar' of inactief te maken op basis van de topic_lastposter_id variabele.
[...]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
maar is dat wel gewenst
het is vaak handiger lijkt mij dat een mod zijn functie en mening in een topic gescheiden kan houden
ja SM ja, een extra melding is vaak irritant om dat te editen aangezien dat niet opvalt
kan maar handig zou ik het niet vinden (als het bijvoorbeeld 12 uur later is ofzo)dat kan ook met een edit van je laatste post
ik begrijp goed wat MikeN voorstelt, echter ik ben daar absoluut geen voorstander vanMaRc0 schreef op 30 May 2003 @ 09:37:
[...]
Volgens mij denk jij dat MikeN overal de replyknop eruit wil slopen, maar hij doelt meer op één topic. Als jij een topic start dan verdwijnt jouw replyknop, maar dan alleen in dát topic. Je kan dus overal nog reageren, behalve in je eigen topic zolang er geen reply's zijn. Als je iets wil toevoegen dan ben je gedwongen de editknop te gebruiken.
Is er een reply geweest, dan is je replyknop er weer en kan je dus reageren
(En dan zou de replyknop ook weer moeten verdwijnen, aangezien mensen ook vaak halverwege topics gaan zitten kicken)
en welke users zjin degene die het meeste topic's kicken?
juist de wat nieuwere users, na een melding van een mod over het kickgedrag doen ze dit vaak niet meer, dus om nu voor die kleine groep users de templates aan te gaan passen...
Juist. Het lijkt mij voor nieuwe gebruikers erg verwarrend.Spider.007 schreef op 30 May 2003 @ 10:19:
[...]
UiteraardtMaar dan nu de vraag waar het topic om draait; is dit wenselijk op GoT..?.. Tenslotte is alles technisch mogelijk; alleen de vraag is of we dit willen implementeren
Maar het leuke is dat de variabele ook beschikbaar is op 'insert message' niveau, dus dat houdt in dat er boven het invoerveld van het reply-scherm en quick reply een melding geplaatst kan worden a-la:
Het kicken van je eigen topic is niet toegestaan
Beste {user_nickname}, jij hebt als laatste gereageerd in deze discussie. Het is op GoT niet wenselijk om in je eigen topic binnen 24 uur te reply'en. Dit wordt gezien als het kicken van een topic en is conform de FAQ niet toegestaan. Je kan je laatste bericht beter wijzigen middels heticoon.
[ Voor 3% gewijzigd door Jasper op 30-05-2003 10:35 ]
dat zou een beter idee zijn, en dan ook de quickreply weg zoals het gebeurd met oudere topics.Jasper schreef op 30 May 2003 @ 10:34:
[...]
Juist. Het lijkt mij voor nieuwe gebruikers erg verwarrend.
Maar het leuke is dat de variabele ook beschikbaar is op 'insert message' niveau, dus dat houdt in dat er boven het invoerveld van het reply-scherm en quick reply een melding geplaatst kan worden a-la:
[...]
Maar dat de mogeljikheid om te reply'en nog gewoon blijft
trouwens het kicken hoeft niet altijd door de topicstarter te gebeuren. Het kan ook zijn dat iemand anders hetzelfde probleem heeft immers
Een reply van iemand anders is geen kicken, vandaar dat zo'n tekstje alleen getoond moet worden wanneer de persoon die als laatste gereageerd heeft een reactie probeert te plaatsen.Erkens schreef op 30 May 2003 @ 10:47:
[...]
trouwens het kicken hoeft niet altijd door de topicstarter te gebeuren. Het kan ook zijn dat iemand anders hetzelfde probleem heeft immers
Dit topic is gesloten.
![]()