dubbel posting mag niet: maar in het nederlandse wetboek staat nix over trippel posting....
maar echt trippelposten was het niet, aangezien er toch een verschil in zat...
Maar goed, echt een heerlijke en voor mij echt onverwachte flush! Congratz met de kroon enzo!Nee, het heeft niets met ECC2 te maken...
Morgen weer?
"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham
Mooie Flush Dukebox
Op naar Aars!
Hoe zit het eigenlijk met Akra? DIe had toch ook nog 150k liggen ofzo?
w00tE-jey schreef op 28 mei 2003 @ 16:58:
Mooie Flush DukeboxOp naar Aars!
Ga er maar niet van uit... dalek schep je valse verwachtingen hierzo
WheheE-jey schreef op 28 mei 2003 @ 16:58:
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Anoniem: 21944
Dat klopt. Ik zal uitleggen wat er gebeurt is.E-jey schreef op 28 May 2003 @ 16:58:
Die 150k had hij gemaakt op een farmpje van een oud-werkgever (25 x quad xeon 700 MHz), daar werkt hij echter niet meer mee en ze zijn met ruzie uit elkaar gegaan. Nu heeft aKra dus laatst die punten teruggevraagd, maar die man wou er €1500 voor hebben, i.v.m. gemaakte stroomkosten.
Dit is aKra dus niet van plan te betalen. Ook was die man niet bereid zelf te registreren en te flushen of op een andere manier tot een overeenstemming te komen. Dus uiteindelijk is de hele zooi naar de Trash-Can verwezen.
Ff wat anders, Duke, je flush valt me eigenlijk heel eerlijk gezegd een beetje tegen. Je hebt ooit gezegd dat je in princiepe 40k per dag kon doen. Dus dit zou de output van een weekend kunnen zijn. Nu snap ik natuurlijk dat je meer te doen hebt dan alleen ECC2, maar toch. Je hebt er een flinke tijd voor gehad.
Anoniem: 24330
100001?
Volgens mij heeft DukeBox mijn ene DP uit de DPCH van gisteren ook geflushed.
Mooie aktie Duke! Prettige vakantie!
Volgens mij heeft DukeBox mijn ene DP uit de DPCH van gisteren ook geflushed.
Mooie aktie Duke! Prettige vakantie!
Als het goed is komt ie vanavond uit (als ik genoeg tijd heb enzo). Laat ik het anders zeggen: er zijn geen barrieres meer die een release kunnen tegenhouden, behalve de hoeveelheid tijd die ik hebRedFox schreef op 28 mei 2003 @ 15:35:
Mooie flushDukeBox
![]()
En SWfreak, schiet nou is op met die client van je
aKra schreef op 28 May 2003 @ 16:07:
DukeBox, van harte gefeliciteerd met je mega-grote-verwachte-flush.
(I`m gonna get you... Hou me plekje maar warm!).
Duke, namens ToeT... Gefeliciteerd met deze leuke vakantie flush en dat er nog vele flushes bij mogen komen 
Maar hoe zit het nu met dat gedoe met punten meenemen bij overstap naar ander team? Daar wilde je toch eerst duidelijkheid over voordat je nog weer wilde flushen? Of kon het DPC hart in je het niet volhouden om van deze verslaving weg te blijven?
(PS: ff een paar PC's op Seventeen or Bust om daar XDC ook voor te blijven...
)
(PS2: Duke, je 101.101 is nog niet helemaal gelukt
)
Maar hoe zit het nu met dat gedoe met punten meenemen bij overstap naar ander team? Daar wilde je toch eerst duidelijkheid over voordat je nog weer wilde flushen? Of kon het DPC hart in je het niet volhouden om van deze verslaving weg te blijven?
(PS: ff een paar PC's op Seventeen or Bust om daar XDC ook voor te blijven...
(PS2: Duke, je 101.101 is nog niet helemaal gelukt
[ Voor 19% gewijzigd door Murtceps op 28-05-2003 20:35 ]
Anoniem: 42314
Dat was volgens mij weer een sneaky afleidingsmaneuvreMaar hoe zit het nu met dat gedoe met punten meenemen bij overstap naar ander team? Daar wilde je toch eerst duidelijkheid over voordat je nog weer wilde flushen? Of kon het DPC hart in je het niet volhouden om van deze verslaving weg te blijven?
WOW... kom ik een urrtje geleden thuis... ff eten en dan achter de computert...
check ik de DPCH en wat zien mijn ogen???
Ja, dat ie 5!!! pagina's lang is... dus wat denken mijn hersens...
............ ja dat duurde even...... wat is er nu weer gebeurd.... dus ikke lezen.... en wat las ik.....
Dat DukeBox zijn naam nu kan veranderen in KingBox...
Duke...
check ik de DPCH en wat zien mijn ogen???
Ja, dat ie 5!!! pagina's lang is... dus wat denken mijn hersens...
............ ja dat duurde even...... wat is er nu weer gebeurd.... dus ikke lezen.... en wat las ik.....
Dat DukeBox zijn naam nu kan veranderen in KingBox...
Duke...
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
!hulde aan DukeBox da king 
Morgen op TCF L4N maar even de boel onder hun kont schoppen om ECC2 toch weer te laten draaien tijdens te idle uurtjes, die MF kroon moeten wij natuurlijk ook weer terug hebben
We staan nu #3 in de MF lijst, da kan nie natuurlijk
Morgen op TCF L4N maar even de boel onder hun kont schoppen om ECC2 toch weer te laten draaien tijdens te idle uurtjes, die MF kroon moeten wij natuurlijk ook weer terug hebben
Deze plek is te koop.
Anoniem: 52959
Live with itKeeZ schreef op 28 mei 2003 @ 20:59:
!hulde aan DukeBox da king
Morgen op TCF L4N maar even de boel onder hun kont schoppen om ECC2 toch weer te laten draaien tijdens te idle uurtjes, die MF kroon moeten wij natuurlijk ook weer terug hebbenWe staan nu #3 in de MF lijst, da kan nie natuurlijk
Alle vreugde ten spijt (beter nu dan later...)
http://www.ecc2.com/forum/viewtopic.php?t=269
JayB heeft het moeilijk zo te zien......
Deze plek is te koop.
Zie ook hierKeeZ schreef op 28 mei 2003 @ 21:08:
Dukebox heeft al eens aangeboden om het hele project te hosten, misschien wil/kan hij dat wel gaan doen?KeeZ schreef op 28 May 2003 @ 21:08:
Check deze topic
[ Voor 11% gewijzigd door MadMarky op 28-05-2003 23:39 ]
ik lees daar nergens dat DukeBox ECC2 wilde hosten hoor...
JBerg vroeg (sarcastisch) of DukeBox het niet over wilde nemen omdat Duke op/aanmerkingen had op JBergs aanpak...
JBerg vroeg (sarcastisch) of DukeBox het niet over wilde nemen omdat Duke op/aanmerkingen had op JBergs aanpak...
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
En een pagina verder zegt DukeBox dat hij het in principe wel over wil nemen, maar dat hij te weinig verstand heeft van dupes filteren.Phoenixx2K schreef op 28 May 2003 @ 23:51:
ik lees daar nergens dat DukeBox ECC2 wilde hosten hoor...
Heeft hij niet eccp-109 destijds ook gehost?