ECC2 nieuws en nog al belangrijk nieuws zelfs

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.ecc2.com/forum/viewtopic.php?p=2008#2008

is heet van de naald ( voordeel als je in hun irc kanaal zit :D

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
hmmmz, dit ziet er niet goed uit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
:/ er was al eerder zo'n gerucht, maar nu is het officieel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06 16:33
Shit man :/
Snel afronden dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Union
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-11-2023
jep, toch nog maar ff wat harder crunchen, dan kunnen we iig nog op de 2de plek eindigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begrijp het engels wel

maar niet wat ie bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murtceps
  • Laatst online: 23-03-2024
Dat hij geen tijd en geld meer heeft om het project nog lang door te kunnen laten gaan. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:26
Hij geeft 2 opties: hij laat een vriend het doen die pas in november tijd heeft of hij laat het een vreemde doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Als ik zou mogen zeggen...
Die vriend het over laten nemen in september... je weet nooit wat een vreemde zou doen... ennuh we kunnen dan mooi allemaal sparen voor een gigaflush... in september...

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 10:08

My

Ja leuk, kunnen we meteen zijn systemen testen, zodat hij er ook meteen geen zin meer in heeft... :/

Niet echt de bedoeling lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

nee, dat weet ik ook wel, maar dan zou je het wel langzaam kunnen flushen... BV met SWFreaks client...
edit:

een publieke proxy zou ook een mogelijkheid zijn (als iemand die wil hosten) en die dan langzaamaan leeg laten lopen op een snelheid die zij zelf prettig vinden...
Hoewel ik dan toe moet geven dat ik niet weet of je dan eignelijk hetzelfde aan het doen bent als Jay... en dus eigenlijk het project helemaal aan het hosten bent...

[ Voor 65% gewijzigd door Balachmar op 28-05-2003 23:58 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Dit is geen goed nieuws :( Ik zie (nog) geen paypal-button oid staan. Zou dat misschien een ideetje zijn? (er zijn vast wel mensen die de man beter kennen om dit voor te stellen)

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat je geen output meer kan zien weet je ook niet hoeveel een subteam aan het assimileren is in de tussentijd, het kan bijvoorbeeld zo zijn dat tegen september TIMO en XDC ons hebben ingehaald zonder dat we maar ook iets in de gaten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maybe komt 'ie wel bij de d.net groep erbij (bij optie 2)? Dat betekent dus ook dat 'ie in de d.net client erbij komt, zou geen slecht nieuws zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
JR1974 schreef op 28 May 2003 @ 23:56:
Dit is geen goed nieuws :( Ik zie (nog) geen paypal-button oid staan. Zou dat misschien een ideetje zijn? (er zijn vast wel mensen die de man beter kennen om dit voor te stellen)
Hier op http://ecompute.org/ecc2/ staat al een tijdje een paypal button.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Lees deze post van DukeBox eens op het ecc2 forum.

Hij heeft ook eccp gehost, misschien kan/wil hij dit project ook wel doen?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 09:36
Dukedox, hoezeer wij allen zijn inspanningen waarderen, heeft niet eccp gehost. Hij heeft een public proxy gehost en verslavingwekkende stats. Niet het hele project, dat was in handen van Chris, dezelfde Chris als die Jay nu noemt als mogelijke opvolger.
In die discuusie eerder op het ecc2 forum kwam vooral naar voren dat Jay hulp in de zin van alternative oplossingen/mogelijkheden niet echt toejuigde om het maar zwak uit te drukken. Wellicht dat hij nu wel wat opener staat, en er aan de kant van de hulp bieders nog bereidheid is te helpen...

Laten we in elk geval hopen dat dit project niet zo eindigd als GF, het doet me nog pijn in mijn hartje als ik er aan denk... ;(

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Idd.
Chris is een totaal ander peroon dan Jay, en met Chris hebben wij ECCp'ers goede ervaringen. Bovendien gebruikte hij machines van een Universiteit, en het lijkt erop dat dat deze keer weer het geval zal zijn (het gemis van machines was overigens 1 van de redenen dat Chris het niet zelf kon doen deze keer).

Verder zou ik niet meteen gaan wanhopen ofzo.. Gewoon rustig verder flushen. Eventueel goed idee om misschien de buffers te flushen voor Jay de stekker eruit trekt. Dan zijn we daar vast van af..

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Funcracker schreef op 29 mei 2003 @ 08:28:
Idd.
Chris is een totaal ander peroon dan Jay, en met Chris hebben wij ECCp'ers goede ervaringen. Bovendien gebruikte hij machines van een Universiteit, en het lijkt erop dat dat deze keer weer het geval zal zijn (het gemis van machines was overigens 1 van de redenen dat Chris het niet zelf kon doen deze keer).

Verder zou ik niet meteen gaan wanhopen ofzo.. Gewoon rustig verder flushen. Eventueel goed idee om misschien de buffers te flushen voor Jay de stekker eruit trekt. Dan zijn we daar vast van af..
Welke buffers? :P

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het is mogelijk vals alarm! http://www.ecc2.com/forum/viewtopic.php?t=270
Ik snap niet waarom ie niet eerder wat creatief is gaan boekhouden, maar het lijkt erop dat we voorlopig nog kunnen doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akra ... ik weet niet wat ik juist van hem moet denken, maar het wordt toch steeds positiever ...
Gebanned worden hier, ... en toch nog 1001's flushen, en doorgaan ... en nu dit!
Lijkt wel belg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

aKra heeft aangegeven door te willen gaan met DPC.

Hij is idd gebanned op GoT vanwege iets, maar dat had niks met DPC te maken.

Toch erg netjes van hem 8)
Pagina: 1