Nieuwe 5gb iPod's van het oude model voor 199,-

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 925 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Staat er geen rekeningnummer bij die IA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De prijzen zijn nog niet helemaal vast. Daarom staat er nog geen rekening nummer bij. Ik zal vandaag kijken hoeveel de koers is op dit moment bij de creditcardmaatschappij (is toch iets anders als www.gwk.nl bijvoorbeeld, maar scheelt niet veel). De prijs gaat waarschijnlijk nog wel wat omlaag :)

We zitten trouwens al redelijk in de richting van de 10+ iSkins, dus als het even meezit kan de IA eerder gestopt worden zodat iedereen het weer een paar dagen eerder binnenkrijgt.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff een vraagje......de 5 en 10 gig oude versie hebben toch twee verschillende maten..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Er zijn 2 10GB versies uitgebracht. Eentje standaard met afstandbediening en eentje zonder. De afmetingen van deze twee versies zijn in dit geval zo verschillend dat je te maken hebt met size A en size B.

Zie bijvoorbeeld in deze FAQ

http://www.iskinprotect.com/faq.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké..ik wil graag een iskin voor mijn 10 gig ipod oud model + ab

dan zou ik dus een iskin voor een oud model size B moeten bestellen..??
En die kan ik dus niet vinden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Een mailtje doet wonderen. Kijk gewoon op Laupro en daar staat alle info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

2 dingen wat is de website van laupro directe link ik kan nu niet bij me e-mail waar die instaat :P

zit er nou wel of geen firewire dopje bij?

ik heb net even de nieuwemac winkel gebeld, die hebben er nog 3 @ 21euro per stuk

2 groene 1 witte :( ik had dus 2 witten willen nemen nu koop ik na de vakantie een iskin

want als ik nu 1 bij apple bestel heb ik hem morgen niet meer in huis denk ik vrijdag ga ik op vakantie

[ Voor 54% gewijzigd door Qorne op 25-06-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dit is de link naar de IA http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=295

De iSkins voor de 5GB versie hebben een firewire dopje er bij. We zitten al bijna op de 10 stuks. Aangezien de animo verder niet meer zo heel groot is wordt denk ik de IA iets eerder getopt dan de planning was. Krijgt iedereen alles ook ietjes eerder binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ik ga dus 5week op vakantie, ik wil ze denk ik toco via een ia bestellen :P lekker makkelijk :)
dus .

ik heb me geregt.

Alleen zit ik er even mee ik ben er dus niet dus ik kan het pakketje niet aanemen, en hoe zit met stukke Iskins als ik er bijvoorbeeld 1 stuk aankomt wat dan? (DOA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Het pakketje past door de brievenbus -> bubbeltjes enveloppe. De iSkins kunnen denk ik niet echt snel kapot gaan door het transport. Ze zijn zelf al heel flexibel en taai. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik heb net trouwens ook een mail terug gehad van de shop die ze verkoopt en ik kan nu 100% bevestigen dat de firewire dopjes er bij zitten. De prijzen zijn nu ook aangepast en definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Zo dra ik in laupro kan moet me aanmeldings mail nog ontvangen, dan ga ik gelijk 2 bestellen :)

een vriend van me handelt het hier in nederland dan af :)

[ Voor 25% gewijzigd door Qorne op 25-06-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Goed dat ik het weet. De actie is een suc6 en wordt waarschijnlijk eerder afgesloten dan de bedoeling was. Met jou 2 stuks er bij zitten we boven de 10 stuks en kan de actie mooi doorgaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
IA loopt morgenavond af. Iedereen die nog wilt bestellen moet dat voor vrijdagavond doen. Ik heb alleen nog niks gezien van iemand die 2 stuks besteld Qorne. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

kiddyl schreef op 26 June 2003 @ 11:41:
IA loopt morgenavond af. Iedereen die nog wilt bestellen moet dat voor vrijdagavond doen. Ik heb alleen nog niks gezien van iemand die 2 stuks besteld Qorne. Klopt dat?
dat klopt want ik ontvang mijn laupro register mail steeds niet ik wacht al langer dan 10uur :( ik had allang willen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik zal bij het einde van de IA dan rekening houden met jou bestelling. Ik denk dat de mailserver van Laupro een beetje van slag is. Mijn e-mail naar de deelnemers is namelijk ook nog steeds niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Omdat ik dus niet kan inloggen kan je er wel 2 wit/transparant voor de 5GIG IPOD bestellen

Anders email maar even voor mijn gegevens kiddyl @ corne@advance-studios.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de titel van deze post niet worden aangepast?

Elke keer hoop ik dat er iets in staat over een nieuwe lading goedkope iPods... Terwijl het eigenlijk alleen nog maar gaat over de IA voor skins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Als het goed is kun je nog steeds de 10GB versie kopen met AB en tasje voor iets meer dan 300 euro. Dat vind ik een veel betere aanbieding van 199 voor een 5GB iPod. Meer ruimte een een ab is dat prijsverschil meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
kiddyl schreef op 26 June 2003 @ 14:06:
Als het goed is kun je nog steeds de 10GB versie kopen met AB en tasje voor iets meer dan 300 euro. Dat vind ik een veel betere aanbieding van 199 voor een 5GB iPod. Meer ruimte een een ab is dat prijsverschil meer dan waard.
Als meer als 300 euro te besteden hebt misschien wel. Ik had bijvoorbeeld maar 200 euro te besteden en zit niet te wachten op een ab, dus het was de Ipod of de Ibead. Keuze natuurlijk snel gemaakt en voor dat geld een mooie aanbieding!
Ik kan me best voorstellen dat er meer mensen zo maximaal 200 euro willen neertellen voor een MP3-speler. Voor die mensen is er nu helaas geen Ipod aanbieding meer.

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris10 schreef op 26 June 2003 @ 14:44:
[...]
Als meer als 300 euro te besteden hebt misschien wel. Ik had bijvoorbeeld maar 200 euro te besteden en zit niet te wachten op een ab, dus het was de Ipod of de Ibead. Keuze natuurlijk snel gemaakt en voor dat geld een mooie aanbieding!
Ik kan me best voorstellen dat er meer mensen zo maximaal 200 euro willen neertellen voor een MP3-speler. Voor die mensen is er nu helaas geen Ipod aanbieding meer.
Tja dat is idd jammer.....misschien als je geduld hebt komt er nog weer een aanbieding....
Ik heb ook de 10 gig gekocht om dat de 5 gig er niet meer was,toen was ik ook flauw,maar nu ben ik er toch heel blij mee,want je hebt dus niet alleen een AB....
maar ook nog een heel leuk tasje,hoesje,5gig meer,en de 10 gig versie heeft wél een firewire dopje....dus heb je voor €100 meer wel een heel compleet app... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 16:45:
[...]

Tja dat is idd jammer.....misschien als je geduld hebt komt er nog weer een aanbieding....
Ik heb ook de 10 gig gekocht om dat de 5 gig er niet meer was,toen was ik ook flauw,maar nu ben ik er toch heel blij mee,want je hebt dus niet alleen een AB....
maar ook nog een heel leuk tasje,hoesje,5gig meer,en de 10 gig versie heeft wél een firewire dopje....dus heb je voor €100 meer wel een heel compleet app... _/-\o_
Klopt dat is wel zo maar ik vond 200euro een mooi bedrag, ik was helemaal niet van plan om iets te kopen nu heb ik hem vindt ik het een mooi dinkie :)

Krijg ik vandaag net de nieuwste MP3 speler van Sony gratis :P NW-MS70D met 256mb ram, oke wel veel minder als een ipod (sony is wel weer 4keer zo klein)
maar deze is gratis :P

agja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Waar krijg je een gratis mp3 speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

kiddyl schreef op 27 June 2003 @ 17:30:
Waar krijg je een gratis mp3 speler :P
ik krijg wel vaker zulk soort dingen van sony europa, zijn presentjes van hun :D
dit is de 2e al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Toch niet ook die clie die in je sig staat he??? Waarom is dat zo?

Voor degenen die nog een iSkin willen hebben: Vanavond sluit de IA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

kiddyl schreef op 27 June 2003 @ 19:52:
Toch niet ook die clie die in je sig staat he??? Waarom is dat zo?

Voor degenen die nog een iSkin willen hebben: Vanavond sluit de IA.
clie heb ik wel gekocht :P

Ja heb je mijne al bestelt? ik ga straks het geld overmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Zou deze aanbieding nog gelden?
Helaas kan ik niets vinden op de website http://www.denieuwemacwinkel.nl/ over deze aanbieding. Ik heb ze al gemaild maar mischien konden jullie mij het antwoord geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

de aanbieding is al een hele tijd afgelopen, de gehele voorraad was verkocht vertelde hij me toen ik hem mailde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De iSkins zijn binnen:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/iskin_binnen.JPG

Ik ga zo enveloppen kopen en doe ze vandaag nog op de bus :)

En de 5GB versies hebben allemaal een firewire plug

[ Voor 16% gewijzigd door kiddyl op 04-07-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 29 juni 2003 @ 01:51:
Zou deze aanbieding nog gelden?
Helaas kan ik niets vinden op de website http://www.denieuwemacwinkel.nl/ over deze aanbieding. Ik heb ze al gemaild maar mischien konden jullie mij het antwoord geven?
Nee geld niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op 28 May 2003 @ 10:56:
Let wel op dat bij de nieuwe oude 5GB iPod ook geen AB + tasje zitten, deze zaten pas bij de 10GB versie. Maar ik ga er dus vanuit dat deze een touchpad heeft? (Omdat het een nieuwe oude is :P toch?)
Nee, alleen de 10 en 20GB hadden touchpad. De 5 GB had nog steeds een 'echt' wieltje.

/edit: oh woeps ik zie dat het gequote bericht al meer dan een maand oud is. Kan ik het niet meer deleten?

[ Voor 14% gewijzigd door Wortelsoep op 04-07-2003 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op 04 July 2003 @ 14:57:
De iSkins zijn binnen:

[afbeelding]

Ha......mooi werk man!!!!
Ben net terug van vakantie....blijf ik morgen mooi de hele dag thuis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
kiddyl schreef op 04 July 2003 @ 14:57:
De iSkins zijn binnen:

[afbeelding]

Ik heb ze binnen! Eindelijk bescherming voor m'n Ipod.
Hulde aan kiddyl voor het op zo'n korte termijn organiseren en de zeer snelle en nette aflevering van de Iskins!! _/-\o_ :Y)

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris10 schreef op 05 July 2003 @ 12:37:
[...]
Ik heb ze binnen! Eindelijk bescherming voor m'n Ipod.
Hulde aan kiddyl voor het op zo'n korte termijn organiseren en de zeer snelle en nette aflevering van de Iskins!! _/-\o_ :Y)
Yep...helemaal mee eens.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik heb 'm ook binnen! Thanks kiddyl, perfect gedaan _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Mooi om te horen dat ze binnen zijn gekomen. De TPG wilt dus ook wel eens meewerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
Ik heb hem ook binnen _/-\o_
Fantastisch geregeld, kiddyl _/-\o_

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze aanbieding is nog leuker!!!

De 10 gig met alles er op en er aan (oude versie) voor € 199,00 ex btw

http://www.x-alt.nl/pagesNederland/NLindex.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 16:08:

Déze aanbieding is ook leuk. Net zoals 2,5 maand geleden die 5GB voor 199 Euro leuk was. Toen was er nog geen aanbieding van 10 GB voor 236,81 Euro...

Nu is een Athlon XP 3000+ voor 260 Euro leuk, maar dat betekend niet dan de 3200 + over 2 maanden voor diezelfde prijs leuker is. :)

Ben blij dat ik in de vele en mooie zomeruurtjes al lekker gebruik heb kunnen maken van m'n poddie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 16:21
Hear, hear, moest even kort slikken, maar toen ik me dat laatste realiseerde had ik er weer geen problemen mee :) Trouwens, hij's nog steeds niet vol, dus 10gig heb ik denk ik dus ook niet nodig :D

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nou niet begrijp, waarom maken ze dit soort Mp3Spelers met zon hardeschijf en dan maar 10 Uur batterij duur, geef hem dan minstens 30 uur, verder mooi ding en mooie prijs, als hij de afmetingen van mijn Mpio had , had ik hem zeker weten gekocht ;) Aah er komt nog wel een tijd dat ze die afmeting hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:58
Verwijderd schreef op 09 augustus 2003 @ 16:08:

hmm dat is wel erg aantrekkelijk. Dit is de 1e ipod, zonder ab en dockingstation enzo, is dit een goeie keus, of kan ik toch beter doorsparen voor de nieuwe ipod? Is er een wezenlijk voordeel van de nieuwe versie tov de oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle waar naar z'n geld, ik vind 199 ex niet gek... ongeveer 237 euri's.
Heb je wel een ipod...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Zeker, ik heb die 10 gig ook besteld omdat hij maar 199 euro excl. was, maar anders ook niet. Maar ja de 3e gen heeft maar 8 uur batterij.
En komt er nog een inkoopactie voor de iSkin, ben net te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
Dr_Frickin_Evil schreef op 10 August 2003 @ 13:21:
[...]

hmm dat is wel erg aantrekkelijk. Dit is de 1e ipod, zonder ab en dockingstation enzo, is dit een goeie keus, of kan ik toch beter doorsparen voor de nieuwe ipod? Is er een wezenlijk voordeel van de nieuwe versie tov de oude?
Ik heb de nieuwe vast gehad, maar vind hem niet per definitie mooier. Ik kan alleen maar 2 grote nadelen noemen:
- Hij is duurder (zeker als je nu van zo'n aanbieding gebruik maakt)
- Batterij gaat een stuk minder lang mee

Mijn 5 GB versie gaat nog weleens 12 uur mee, maar een collega (met z'n nieuwe versie) mag soms blij zijn als 'ie een uur of 8 mee gaat...

Ik heb persoonlijk de afstandsbeiding nog geen een moment gemist (kan ik altijd nog eens kopen als ik er behoefte aan heb). Als bescherming heb ik 3 Iskins (van de IA :P). Dus met zo'n aanbieding krijg je (in mijn ogen) een stuk meer waar voor je geld :)

Ik zou persoonlijk nooit meer als 200 Euro voor zo'n ding uitgeven...

[ Voor 2% gewijzigd door Chris10 op 10-08-2003 18:19 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Chris10 schreef op 10 August 2003 @ 18:18:
[...]
Ik heb de nieuwe vast gehad, maar vind hem niet per definitie mooier. Ik kan alleen maar 2 grote nadelen noemen:
- Hij is duurder (zeker als je nu van zo'n aanbieding gebruik maakt)
- Batterij gaat een stuk minder lang mee

Mijn 5 GB versie gaat nog weleens 12 uur mee, maar een collega (met z'n nieuwe versie) mag soms blij zijn als 'ie een uur of 8 mee gaat...

Ik heb persoonlijk de afstandsbeiding nog geen een moment gemist (kan ik altijd nog eens kopen als ik er behoefte aan heb). Als bescherming heb ik 3 Iskins (van de IA :P). Dus met zo'n aanbieding krijg je (in mijn ogen) een stuk meer waar voor je geld :)

Ik zou persoonlijk nooit meer als 200 Euro voor zo'n ding uitgeven...
Kan je niet een van die 3 iSkins aan mij verpatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

[...]

Ik dacht dat de 10- en 20GB uitvoeringen van de oude versie wel een ab hadden?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Gutteguttegut schreef op 11 augustus 2003 @ 15:07:
[...]
Ik dacht dat de 10- en 20GB uitvoeringen van de oude versie wel een ab hadden?
Dat is correct.

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:48
wazige site, hoe kun je online bestellen ? moet je bellen ernaar ?
Ik wil die 10GB kopen, maar vraag me af, kun je die goed meedragen als je gaat joggen ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 16:58
C00P schreef op 12 August 2003 @ 09:44:
wazige site, hoe kun je online bestellen ? moet je bellen ernaar ?
Ik wil die 10GB kopen, maar vraag me af, kun je die goed meedragen als je gaat joggen ?
vraag ik me ook af. Ik wil hem oa voor sporten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

En kun je hm zo aan een windows machine hangen of is het Mac only?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
en hoe bestel je die op die site ? ganse site ondersteboven gezocht, maar geen enkel knopje : VOEG TOE AAN WINKELKARRETJE ????

Hoe bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 16:21
Gutteguttegut schreef op 12 augustus 2003 @ 11:16:
En kun je hm zo aan een windows machine hangen of is het Mac only?
Kan je zelf heel makkelijk veranderen via update vanaf Windows c.q. Apple.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

heb hem net binnen. zit wel een afstandsbediening bij. het is zelfs een windows versie. effe chargen dat ding en volblazen met mp3's en testen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00P schreef op 12 August 2003 @ 11:27:
en hoe bestel je die op die site ? ganse site ondersteboven gezocht, maar geen enkel knopje : VOEG TOE AAN WINKELKARRETJE ????

Hoe bestellen ?
en als je x-alt bedoelt moet je gewoon effe bellen. is het zo geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Heb een mailtje gestuurd naar die site.
Stuurden me direkt erna een email terug van een Belgiche keten, die die ook voor die prijs aanbiedt, heb em dan maar besteld, zou em donderdag krijgen met de post voor 215 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00P kun je me vertellen welke belgische keten dat is? url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, net effe 7gb naar de ipod gekopieerd via firewire maar dat ging echt snel. mooi spul. en nu op mijn gemakkie naar alle iron maiden cd's luisteren :)

morgen wel effe een nieuwe koptelefoon halen want oordopjes vind ik niks. (niet dat ze slecht zijn, maar bij alle oordoppen gaan mijn oren zeer doen na een minuut of 10. heb wel een sennheiser koptelefoon liggen maar das hd202 en die is een beetje groot)

ik vind het in ieder geval een hele goeie deal! mooi spul.

overigens geen enkel probleem om hem aan te sluiten op windows.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik weet niet of dit al gezegd is, maar voor zover ik kan vinden niet (dacht dat dit topic nog over de 5GB iPods ging), maar zijn dit de windows versies?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Verwijderd schreef op 12 augustus 2003 @ 19:42:
C00P kun je me vertellen welke belgische keten dat is? url?
nee, maar kan je wel zijn email geven : tom@x-alt.be
heeft nergens melding gemaakt van zijn zaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

http://www.x-alt.be/pagesBelgie/Bindex.html

zelfde zaak, zelfde prijs, alleen dan in belgie, makkelijk voor alle belgen hier.

EDIT: weet iemand trouwens of je ook gewoon bij x-alt langs kan gaan? zoetermeer is maar een halfuurtje rijden, das dat gaat sneller dan postorder, maar ik kon op de site nergens openingstijden vinden.

En anders zal ik morgen ze ff op moeten bellen om te vragen of afhalen ook mogelijk is

[ Voor 54% gewijzigd door Sebastiaan op 12-08-2003 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Hoe snel gaat het kopieren bij jullie? Bij mij meestal 4 á 5 mb/s dit moet volgens mij makkelijk hoger kunnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op 12 August 2003 @ 20:45:
Ik weet niet of dit al gezegd is, maar voor zover ik kan vinden niet (dacht dat dit topic nog over de 5GB iPods ging), maar zijn dit de windows versies?
de versie die ik gehad heb was in ieder geval de windows versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-alt mail:

De voorraad is helaas binnen 1 week uitverkocht,er komt deze week een nieuwe partij binnen
maar die gaat helaas 249 Euro kosten wat nog steeds een hele mooie prijs is

Bas Dorst
X-Alt Systems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mjah, 249, da's alweer 49 euro = 110 gulden duurder, jammer dat ik dan achter het 199-euro-net vis :(

Naja, dan is de keus weer makkelijker: kijk ik toch ff verder of ik geen RCA RD2840 (40GB) wil voor wat meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

ja, ik heb inderdaad nu net hetzelfde gehoord over de telefoon, jammer, ik was van plan om hem vandaag anders gelijk daar op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 09:35:
X-alt mail:

De voorraad is helaas binnen 1 week uitverkocht,er komt deze week een nieuwe partij binnen

Bas Dorst
X-Alt Systems
K*T ...nouja...nu maar hopen dat er ergens anders nog zo'n aanbieding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

niemand die toevallig nog een leuke aanbieding weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
seb_ schreef op 13 August 2003 @ 10:07:
ja, ik heb inderdaad nu net hetzelfde gehoord over de telefoon, jammer, ik was van plan om hem vandaag anders gelijk daar op te halen
Sjongejonge, leer jij niet van je fouten ofzo?! 8)7
seb_ schreef op 04 June 2003 @ 10:48:
ah, best wel shit, ik heb te lang gewacht en nu zijn ze allemaal uitverkocht bij de winkel :(
Je moet vooral bij dit soort aanbiedingen lekker af blijven wachten, en vooral niet meteen bellen om er een appart te laten leggen. Dan kan je fijn naast het net blijven vissen.... Niet te geloven... |:(
Je avatar doet je echt eer aan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Chris10 op 13-08-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

tja, maandag een email sturen met de vraag of er een apart gelegd kan worden en dan woensdag net na openingstijd bellen om te vragen hoe het staat en dan horen dat ze hem niet hebben.

Volgende keer (als die nog komt) toch inderdaad maar gelijk bellen :)

• C00P
heb em net ontvangen, valt me op dat hij zo klein is, ziet er echt gaaf uit !
Ben em nu aan het opladen, ik heb em ff aangezet om te zien wat die geeft, maar de toetsen reageren heel laat of niet ??? is dat normaal ? (batterij is niet helemaal opgeladen).

Hoe zet je die eigenlijk terug uit ? vind er niet zo direkt een optie voor ???

• C00P
heb gemertk dat je over die ronde toets in het midden moet strelen om omhoog of omlaag te scrollen ?
erg onhandig, of is mijne stuk ?

• C00P
ah heb het door, je moet strelen over de oppervlakte langs de middelste toets, morgen firewire kaartje kopen :)

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 13 August 2003 @ 09:35:
X-alt mail:

Bas Dorst
X-Alt Systems
prijzen zijn wel ex btw he :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Grrrrrene
  • Niet online
Meen je dat? Dat maakt het nog minder interessant, 300 euro wordt dat dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00P schreef op 14 August 2003 @ 14:54:
heb em net ontvangen, valt me op dat hij zo klein is, ziet er echt gaaf uit !
Ben em nu aan het opladen, ik heb em ff aangezet om te zien wat die geeft, maar de toetsen reageren heel laat of niet ??? is dat normaal ? (batterij is niet helemaal opgeladen).

Hoe zet je die eigenlijk terug uit ? vind er niet zo direkt een optie voor ???
uit zet je hem door de play knop ingedrukt te houden een tijdje.

toetsen reageren verder bij mij niet langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die 5gb oude modellen nog ergens gezien voor 199?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 16 augustus 2003 @ 08:35:
iemand die 5gb oude modellen nog ergens gezien voor 199?
Nope zijn op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor diegene die nog opzoek zijn naar een iskin:
http://atstore.nl/store/

daar hebben ze er redelijk wat voor een redelijke prijs volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

redelijke prijs voor een nederlandse winkel, maar als je bijvoorbeeld op ebay kijkt daar kan je een nieuwe kopen voor $13.50. Verzendkosten zijn nog best wel hoog dan, maar als je nog wat anders erbij neemt, of met een paar mensen besteld kom je heel wat goedkoper uit.

Je zou bijvoorbeeld een itrip voor $35 erbij kunnen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klinkt leuk. maar ik heb geen itrip nodig... alleen een iskin. nadeel van dit bedrijf is dat er 10 euro verzendkosten bij komt. ik heb ze al gemaild of ik het op kan halen. ik woon toch om de hoek. dan is het 22 euro . vind ik best redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itrip....oh ja??...en waar is dat dan.... :D :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

hier

Hij heeft er nog 960 :)

Misschien zou het leuk zijn om een deal met die verkoper te maken en er een IA van te maken met allemaal ipod accesoires

[ Voor 36% gewijzigd door Sebastiaan op 17-08-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zijn er nergens 10 of 20GB modellen voor weinig tekoop? Die van 199 (was dat nou wel of niet ex BTW?) waren op toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

Die 199 was ex btw en waren gerefurbished.
Goedkoopste nu is dus nog steeds x-alt met 249 ex btw voor de 10gb versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Na een belletje met Apple zelf. Kreeg ik van die gasten te horen, dat Apple helemaal geen refurbished iPod's verkopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

apple nederland niet nee, misschien een partijtje uit het buitenland? Bijv. de amerikaanse apple store heeft geregeld refurbs op de site staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

GVD, nou maar hopen dat ze bij mijnes de accu hebben vervangen. Naar mijn gevoel loopt mijnes nu veels te snel op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seb_ schreef op 17 augustus 2003 @ 23:26:
Die 199 was ex btw en waren gerefurbished.
Goedkoopste nu is dus nog steeds x-alt met 249 ex btw voor de 10gb versie
hoe kom je erbij dat ze gerefurbished zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:59
Ik heb die van mij afgelopen week binnen gekregenvan x-alt, maar wil nu eigenlijk toch richting de XClef te gaan :). Nog andere mensen met dezelfde neigingen?
offtopic:
Iemand die nog een gloed nieuwe iPod 10G wilt overnemen? Mail me op dan maar op -

[ Voor 3% gewijzigd door wAizz op 01-07-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 09:46:
[...]

hoe kom je erbij dat ze gerefurbished zijn??
Het grote (oude/nieuwe) IPod topic/

op de laatste blz staat een quote van O.D. Smolik met een email die hij kreeg van x-alt. Daarin word gezegd dat de ipod van 199 gerefurbished zijn. Verder toen ik opbelde werd mij ook verteld dat de voorraad van 199 op was en dat ze nu alleen nog maar geheel nieuwe hadden voor 249.

Ik kom er trouwens nu net vandaan, ik heb hem toch maar gehaald, ook al is hij nu iets duurder, kreeg nog wel 10 euro korting omdat ik al eerder had gevraagd naar die van 199.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm dan vraag ik me af hoe dat zit met garantie, want ze hebben mij hier niks over verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Je hebt gewoon 1 garantie, ik heb er ook naar X-alt gebeld. Maar die beweren: nopez zijn gewoon nieuwe. :S En terwijl X-alt Belgieland zegt refurbished per email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay... mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
wat wilt refurbished zeggen ?

Ik merk dat mijn IPOD ietwat beschadigd is, hij is gevallen geweest, die ronde hoeken hebben een tikgehad.
(ik heb die niet laten vallen en merkte het pas de volgende dag toen ik hem had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

refurbishen = het opknappen van gebruikte spullen. met andere woorden het apparaat zou 2de hands zijn en na opknap beurt / format etc. weer verkocht worden.

die van mij was overigens nergens beschadigd, geen enkel krasje, vinger afdruk. alles was compleet zelfs het "geen illegale muziel folie" zat er nog op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan

Sebastiaan

....

het refurbishen kan door apple zelf gedaan zijn en als dan iets beschadigd is aan de behuizing vervangen ze die ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou inderdaad mogelijk zijn. in dat geval vind ik het persoonlijk niet echt meer refurbishen.... zo goed als alles is nieuw.

en als er 1 jaar garantie op zit en de battery is nie lekker, effe aanmelden bij apple. voorzover ik weet zijn die erg meewerkend qua garantie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
heb net rekening ontvangen van X-ALT Belgie...

199 euro moet je wel met korreltje zout nemen, met BTW en brengen ben ik 258,94 euro kwijt :(

Mijne is ook refurbished, na een dag merkte ik dat die op zijn 2 hoeken is gevallen geweest, nu kan ik dat zelf zijn geweest(broertjes of zusjes ?) ofnee was dat al zo als die aankwam ? (je ziet het nouwelijks hoor)

[ Voor 5% gewijzigd door C00P op 19-08-2003 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:01
Refurbished bij apple houdt in dat de behuizing gewoon compleet vernieuwd wordt, dus ik zou toch je broertje of zusje even kennis laten maken de trap, van boven naar beneden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seb_ schreef op 17 August 2003 @ 18:48:
hier

Hij heeft er nog 960 :)

Misschien zou het leuk zijn om een deal met die verkoper te maken en er een IA van te maken met allemaal ipod accesoires
lijkt mij geen gek idee..... :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste