Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Er zit geen riemclip aan, het is puur beschermingmessi schreef op 05 juni 2003 @ 21:34:
zit er ook een riemclip aan die iSkins
en is veenendaal in de buurt genoeg
|>
nee zit er niet bijmessi schreef op 05 juni 2003 @ 21:34:
zit er ook een riemclip aan die iSkins
en is veenendaal in de buurt genoeg
de Iskin is pure bescherming...
er zit wel een soort dinkie bij die je op je firewire poort en mini jack kan doen.. zodat die niet vies worden...
k zie nog te weinig animo voor een IA.. dus dat gaat voorlopig niet door...
btw.. voor iedereen die denkt dat een IA die door mij geregelt wordt lang duurt.. die heeft het mis.. vorige IA duurde minder dan 2 week...
als het moet dan kan ik alles regelen binnen een week.. maar dan moet
iedereen die mee doet ook meewerken met overmaken etc..
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 23:30 ]

weet iemand nog een plaats waar ze te koop zijn? ik ben net ff R'dam door gestruint maar of alleen nieuwe of geen
Bier, Whiskey en Metal!!
Tijd dat ik eens vakantiegeld krijg
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
Hier ben ik ook erg geintresseerd inQorne schreef op 05 June 2003 @ 18:05:
[...KNIP...]
edit:
Hoe zit het met die accu? want daar heb ik wel belang bijals er een IA komt
Ey cool, ik heb indd ook SNEL zo'n hoesje nodig zit "gelukkig" alleen nog maar 1 klein krasje achterop (valt niet echt op).Ik ga morgen met mijn leverancier overleggen of hun aan iSkin's kan komen, zoja dan ga ik die dingen gewoon leveren en dan zie ik wel wie ze afneemt. niet echt een inkoop actie, maar gewoon als je er 1 wil bestel ik hem en lever ik hem door
okeVerwijderd schreef op 06 June 2003 @ 00:23:
[...]
Hier ben ik ook erg geintresseerd inaangezien ik mijn ipod HEEL VAAK ga gebruiken
![]()
[...]
Ey cool, ik heb indd ook SNEL zo'n hoesje nodig zit "gelukkig" alleen nog maar 1 klein krasje achterop (valt niet echt op).
ik heb al een dikke voorop hoe die er op komt ?! mij een raadsel ik ga morgen leveranciers bellen, enz!
WAT een mooi ding ! Ben nu aan het opladen !
Ennuh over de verpakking :
Hulde aan apple ! Heel professioneel en stylish gedaan !
//edit
er staat do not disconnect in het scherm, dan laadtie op neem ik aan. Met Ephpod kan ik geen dir structuur maken, klopt dat?
Of moet ik eerst updaten?
//edit2
Updater geeft error over windows installer oid ..
En EphPod zegt: Cannot create :\Ipod_control
//edit3 WAAA De installer van de cd geeft ook Installshield runtime error :!
[ Voor 48% gewijzigd door 418O2 op 06-06-2003 14:37 ]
Ehm ok... Dit soort dingen staan al in diverse topics, maar nog maar een keer:418O2 schreef op 06 juni 2003 @ 14:00:
[...]
Updater geeft error over windows installer oid ..
En EphPod zegt: Cannot create :\Ipod_control
//edit3 WAAA De installer van de cd geeft ook Installshield runtime error :!
formatteren... updaten... als "ipod_control" er al opstaat, eraf gooien, Ephpod runnen. klaar.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
[ Voor 4% gewijzigd door TheWarden op 06-06-2003 18:30 . Reden: Laat maar heb al antwoord van de applestore daaro, actie is afgelopen. btje jammer dat ik weer te laat was :'( ]
Nee, ze hebben niet meer..TheWarden schreef op 06 June 2003 @ 18:14:
Weet iemand of de 5gb apple's nog te koop zijn voor 199? ik kan hem niet meer op de site vinden.....
No production networks were harmed during this posting
die zit er bij mij toch echt wel bij hoorBaSsDruM schreef op 06 June 2003 @ 17:43:
Gistermiddag die iskin bestelt bij apple.nl store, vandaag lag ie al in de bus! Perfect, ziet er mooi uit. Alleen jammer dat er geen dopje bij zit voor de firewire connector, want volgens mij kan dat kleine gaatje aardig wat stof verzamelen
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
De usb2-vuurdraad voor je iPod komt deze zomer.
Deze advertentie, van eind april op monsterboard staat er nog, bij apple is ie al verdwenen van hun site (dus naw. ingevuld).
Voor iedereen die het zelf willen zien en horen wat je dan met je iPod kan doen....:
http://www.apple.com/quicktime/qtv/specialmusicevent/
ga d'r even voor zitten, zoals je hieronder ziet het verlossende stukje zit tegen het eind
Verwijderd
ook voor een iPod !
natuurlijk wel onderhandelen voor een goede prijs!!
je moet ook geen Iskin bij Apple kopen ;PBaSsDruM schreef op 07 June 2003 @ 23:36:
Toch niet, want gisteren iskin van apple.nl binnen gehad, en dopje zat er dus niet bij......
iig..
* delyver ziet nog te weinig belangstelling.. dus een IA gaat voorlopig niet door.......
voor een IA is minimaal een bestelling nodig van 10 Iskins, alleen dan is het te doen met de verzendkosten etc...
[ Voor 17% gewijzigd door delyver op 08-06-2003 00:23 ]
Audi A8 W12 6.0
ik wil eerst een ipod418O2 schreef op 08 June 2003 @ 00:52:
ik wil ook absoluut wel een iskin, ik zie me ipod al bekrast worden

weten jullie nog meer winkels waar hij 199 euro is? ik kan die dingen bijna nergens vinden
Bier, Whiskey en Metal!!
dat klnikt bekend, ik was een dagje te laat voor deze actie en nu is hij nergens te vinden voor deze prijsLord_Mithril schreef op 08 June 2003 @ 10:18:
[...]
ik wil eerst een ipod
weten jullie nog meer winkels waar hij 199 euro is? ik kan die dingen bijna nergens vinden
[edit]linkje is misschien wel handig: link
als deze niet werkt door de sessies: naar apple.com, store, special deals en daar staan ze.
[ Voor 33% gewijzigd door Sebastiaan op 08-06-2003 12:19 ]
En ik uiteraard nog steeds één voor m'n 5 GB iPod!kiddyl schreef op 08 June 2003 @ 11:45:
Ik heb wel interesse in een iSkin voor de 'oude'10 GB iPod
Op de 10 stuks moeten we toch zo zitten voor een IA via Delyver??
Ik vind dat dopje voor de Firewire nl. net zo belangrijk als de iSkin zelf, en nu bekend is dat je hem bij Apple.nl er niet bij krijgt...
Dus de mensen die nog geinteresseerd zijn, laat het even weten, als we er dan minimaal 10 hebben kunnen we de iSkins al snel door Delyver laten bestellen
Neuh, je bent niet gemeen tegen mij hoorBaSsDruM schreef op 05 June 2003 @ 17:47:
Dan kan je 'm t beste via de inkoopactie bestellen, en 3 weken wachten voordat er voldoende mensen zijn om een massale inkoop te realiseren
Je kan ook voor 8 euro meer online bij apple.nl bestellen, en 'm morgen of overmorgen in de bus hebben.....
Of ben ik nu erg gemeen tegen Chris10?
Wellicht een beetje gemeen geweest tegen jezelf door heel snel een iSkin te bestellen, 8 Euro teveel te betalen en er ook geen dopje voor je Firewire bij te krijgen. Best lullig
Of ben ik nu iets te gemeen tegen BaSsDruM?
Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO
Och, mijn ipod kan nu in ieder geval niet meer beschadigen en ik kan m gewoon overal mee naartoe nemen zonder bang te zijn dat ie onder de krassen komt. Ik had ook voor de andere optie kunnen kiezen, en wachten op minstens 9 anderen die een iskin via de inkoopactie willen hebben. Mijn verwachting was en is nog steeds dat dat minstens 3 weken gaat duren voordat je je iskin dan binnen hebt, als die IA zowieso wel doorgaat.Chris10 schreef op 08 June 2003 @ 12:29:
[...]
En ik uiteraard nog steeds één voor m'n 5 GB iPod!
Op de 10 stuks moeten we toch zo zitten voor een IA via Delyver??
Ik vind dat dopje voor de Firewire nl. net zo belangrijk als de iSkin zelf, en nu bekend is dat je hem bij Apple.nl er niet bij krijgt...
Dus de mensen die nog geinteresseerd zijn, laat het even weten, als we er dan minimaal 10 hebben kunnen we de iSkins al snel door Delyver laten bestellen
[...]
Neuh, je bent niet gemeen tegen mij hoor
Wellicht een beetje gemeen geweest tegen jezelf door heel snel een iSkin te bestellen, 8 Euro teveel te betalen en er ook geen dopje voor je Firewire bij te krijgen. Best lullig![]()
Of ben ik nu iets te gemeen tegen BaSsDruM?
Dat duurde mij te lang, en daarom heb ik besloten 'm bij apple.nl te bestellen
kvind die 20gb iPod met AB en tasje eigenlijk wel interessanter voor $299,-seb_ schreef op 08 June 2003 @ 12:18:
hm, ik kwam op de amerikaanse apple store refurbished ipod tegen van 5gb voor $149 (125-130 euro), alleen sturen ze alleen maar op naar amerikaanse adressen, iemand zin om wat te regelen met een IA daarvoor? als we er een aantal bestellen via een amerikaans adres moet het aardig goedkoop uit kunnen komen
[edit]linkje is misschien wel handig: link
als deze niet werkt door de sessies: naar apple.com, store, special deals en daar staan ze.
Tesla Model Y RWD (2024)
The Apple Store sells and ships products only within the United States. No shipments can be made to APO or FPO addresses, U.S. territories, or addresses outside the United States. You may not export products purchased at the Apple Store.
Dit zou wel eens een probleem kunnen opleveren met die export beperking.
[ Voor 53% gewijzigd door maartenvdv737 op 08-06-2003 12:44 ]
Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
1 EUR = 1.16980 USD
299.00 USD = 255.599 EUR
149.00 USD = 127.372 EUR
Dat zouden de bedragen zijn volgens http://www.xe.com/ucc/
Als we het met een aantal kopen zal shipping ook meevallen, binnen amerika is het al gratis volgens de site, dus als we iemand kunnen vinden die het dan daarna wil doorsturen naar een van ons in nederland en dan allemaal apart binnen nederland versturen zit je misschien aan de 20-25 euro shipping, alhoewel dat zal afhangen van het aantal dat we bestellen en de shipping costs van amerika naar nederland. Dus voor plusminus 150 euro kan je dan een 5gb ipod hebben of voor 280 euro de 20gb.
En dat export zal wel meevallen, gewoon in een anonieme grote kartonnen doos vanuit amerika naar nederland sturen en niemand die weet dat het van de apple store komt
[edit] als dit allemaal geregeld kan worden kan je er in ieder geval nog een iskin bij tellen voor die IA, want als ik een ipod heb wil ik wel bescherming ervoor hebben
[ Voor 23% gewijzigd door Sebastiaan op 08-06-2003 13:01 ]
Idd.. en verder is het refurbished.. Kans op gebruikerssporen (krassen e.d.) en (kleine)defecten.. En de garantie is meestal ook korter...BaSsDruM schreef op 08 June 2003 @ 13:04:
Leuk en aardig, maar als de douane een doos van 1 bij 1 meter ziet, willen ze erg graag weten wat erin zit, en krijg je dus invoerrechten, btw en evt. boete eroverheen.
waar kan ik dan een kleur uit zoeken (site)
[ Voor 16% gewijzigd door Qorne op 08-06-2003 18:44 ]
Delyver regelt dat:Qorne schreef op 08 June 2003 @ 18:43:
Wie regelt die IA voor de iSkins? ik wil er dan NU ff 2 bestellen MAar krijg ik ze dan deze week nog? ofzo want Qorne heeft haast
waar kan ik dan een kleur uit zoeken (site)
mail: delyver[at]famsteenmeijer.nl
En op het volgende adres kan je ze uitzoeken (op een hoesje klikken om een vergroting en de naam te kunnen zien):
http://www.iskinprotect.c...5948415&db=products00.db#
Ik heb al een paar mensen gemaild die ook aangaven geïnteresseerd te zijn zodat deze ook snel kunnen reageren. Dan kan het snel besteld worden en hebben we het binnen een week in huis
Dus als er nu nog meer mensen hier zijn die een iSkin willen hebben (ik heb er maar 2 besteld om af te wisselen en voor voorraad
Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Niet twijfelen joh! Gewoon beide bestellenkiddyl schreef op 09 juni 2003 @ 12:52:
Ik wil er 1 bestellen. Morgen geef ik het door aan delyver. Weet iemand misschien een link waar zo'n iSkin over een iPod zit en dan van verschillende hoeken genomen. Ik zit te twijfelen tussen White Frost en Blue Mist.
Wat meer foto's van de iSkin kan staan hier:
http://iskin4ipod.com/iskin_ipod_spc.html
suc6 met je beslissing!
Verwijderd
die vage vrolijke kleuren passen toch niet bij het ontwerp?
of je wil je ipod natuurlijk laten overeenkomen met de kleuren van je kleding..
ik zit ook ff te twijvelen ik denk dat ik ook de snow neem vanavond bestel ik ze denk ik of morgen ochtend
die 10 redden we wel zien ik..
k zat alleen nog ff te twijfelen.. want 'binnenkort' komen ook de Iskins voor de V2 ipod..
ik heb gelijk ff naar Iskin gemailt om te vragen wanneer die precies komen.. want anders is het misschien wel leuk om daar ff op te wachten
mocht dat allemaal te lang duren..
dan open ik morgen een IA op Laupro, als iedereen morgen kan bestellen, en geld over kan maken, dan zou ik zaterdag ongeveer kunnen bestellen bij Iskin, dan zou ik dinsdag/woensdag de iskins hebben.. dat betekent dat jullie op zijn vroegst de iskin volgende week donderdag hebben..
Audi A8 W12 6.0
Ik eigenlijk ook niet... Hoewel die van mij nu nog niet gebruikt wordt, maar vanaf volgende week wel, wil ik hem ook vanaf het begin meteen beschermen...
Van mij mag het dus binnen nu en een paar dagen meteen besteld worden!
Verwijderd
als die skins uitkomen voor de tweede versie zullen er sowieso ook meer mensen met de tweede versie van ipod zitte
Hier staat wat
|>
Kan het niet onder rembours?delyver schreef op 09 juni 2003 @ 16:32:
okay..
k zat alleen nog ff te twijfelen.. want 'binnenkort' komen ook de Iskins voor de V2 ipod..
ik heb gelijk ff naar Iskin gemailt om te vragen wanneer die precies komen.. want anders is het misschien wel leuk om daar ff op te wachten
dan open ik morgen een IA op Laupro, als iedereen morgen kan bestellen, en geld over kan maken, dan zou ik zaterdag ongeveer kunnen bestellen bij Iskin, dan zou ik dinsdag/woensdag de iskins hebben.. dat betekent dat jullie op zijn vroegst de iskin volgende week donderdag hebben..
dat vind ik even wat fijner omdat ik ook voor anderen koop vrienden enzo,
ik koop met hun geld en rembours is dan net even wat veiliger
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Verwijderd
wachten svp.... ik heb er ook een nodig voor mijn nieuwe 10gigdelyver schreef op 09 June 2003 @ 16:32:
okay..
haha tja, ik hem hem al gelukkigL3TUC3 schreef op 10 June 2003 @ 17:02:
Ik wist wel dat hier iets gaande was! Die dingen waren zo snel uitverkocht. Gelukkig gepreorderd, zit nu te swingen. Als iedereen nu niet zo snel de boel op i-net gekwakt had waren er nu nog een paar.
Goed plan. Zo'n nieuwe 10GB wil ik ook wel. Alleen zijn die zo duurFlappiewappie schreef op 10 juni 2003 @ 11:20:
kunnen we echt geen IA doen op i-pods, ik wil er ook eenmaar ze zijn zo duur...
nee dat kan nietQorne schreef op 10 juni 2003 @ 16:28:
[...]
Kan het niet onder rembours?
dat vind ik even wat fijner omdat ik ook voor anderen koop vrienden enzo,
ik koop met hun geld en rembours is dan net even wat veiliger
kwestie van wederzijds vertrouwen.. als jij dat niet hebt.. dan doe je niet mee..
hard, maar in mijn ogen terecht..
(denk je jou serieus dat ik voor 0,3k zielige arme tweakertjes ga beroven.. alleen de gedachte al

Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
en ik moet zeggen het is die €100 extra echt waard...Mooi tasje + hoesje een pracht Ab,en natuurlijk die 5 gig extra....tot nu toe ben ik er heel bij mee.
Nu m'n Acer TM 800 Lci nog en ik kan hem nog gebruiken ook.....
Inderdaad... wil ook niet zolang wachtenkiddyl schreef op 11 June 2003 @ 19:59:
Wordt er zeer binnenkort nog een inkoopactie gestart voor de iSkin? In de 4 weken dat ik hem nu heb komen al aardig wat krassen op. Dit terwijl ik er toch zeer zuinig mee ben.
Waar had je die vandaan?Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 12:07:
Yes !! Heb net mŽn ipod 10 gig binnen...gekocht voor € 300,00
en ik moet zeggen het is die €100 extra echt waard...Mooi tasje + hoesje een pracht Ab,en natuurlijk die 5 gig extra....tot nu toe ben ik er heel bij mee.
Nu mŽn Acer TM 800 Lci nog en ik kan hem nog gebruiken ook.....
Verwijderd
maar hier http://www.htrmailing.nl/cgi-bin/HTRMAILING.storefront kostŽie €315,00
Had ik ook al eerder opgemerkt. Kreeg toen wat commentaar dat deze zo veel duuder was. maar eigenlijk is ie wel relatief gezien voordeliger. 50% duurder 100% meer capaciteit + remote + tasje en heupclip.Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 12:27:
http://www.ssc-nl.nl/ hier heb ik hem gekocht maar zie net dat ie duurder geworden is.
maar hier http://www.htrmailing.nl/cgi-bin/HTRMAILING.storefront kostŽie €315,00
PROnline schreef op 01 June 2003 @ 23:29:
Heb bij HTRmailing de 10GB versie voor € 315,- gekocht. Dat is dus 5GB meer èn de remote voor 115,- euro meer.
Verwijderd
Krijg je echt geen spijt van joh !!PROnline schreef op 12 juni 2003 @ 23:18:
[...]
Had ik ook al eerder opgemerkt. Kreeg toen wat commentaar dat deze zo veel duuder was. maar eigenlijk is ie wel relatief gezien voordeliger. 50% duurder 100% meer capaciteit + remote + tasje en heupclip.
[...]
Die paar extra centen ben je zo vergeten.....geloof me,ik spreek uit ervaring
Om nog even over het ontbreken van mijn firewire dopje terug te komen.... ik heb van apple kostenloos een 2e iskin gehad incl. firewire dopje. Oude iskin mocht ik houden van zedelyver schreef op 08 juni 2003 @ 00:22:
[...]
je moet ook geen Iskin bij Apple kopen ;P
iig..
* delyver ziet nog te weinig belangstelling.. dus een IA gaat voorlopig niet door.......
voor een IA is minimaal een bestelling nodig van 10 Iskins, alleen dan is het te doen met de verzendkosten etc...
[ Voor 3% gewijzigd door BaSsDruM op 19-06-2003 15:10 ]
Maarre, je mag die nieuwe kopen, moet je 'm alleen op komen halen in krimpen a/d ijssel, geen zin om te verzenden
Zeg maar wat je ervoor wilt uitgeven ....
[ Voor 8% gewijzigd door Qorne op 20-06-2003 12:46 ]
Kreeg een mailtje terug van Delyver dat ' ie ze wel kan leveren onder dezelfde voorwaarden, maar er ineen geen tijd meer voor heeftQorne schreef op 20 June 2003 @ 12:40:
kopen jullie de iSkin dan gewoon bij Apple.nl of ergens anders?!

Dus als iemand een alternatief weet op korte termijn? Ik wil wel persee ook het Firewire dopje hebben, dus als dat er bij Apple.nl er niet bij zit is dat geen optie voor mij... Misschien wil iemand anders onder de voorwaarden van Delyver nog een IA organiseren? Gewoon ff Iskin.com mailen
Mailtje naar iSkin is de deur uit.
[ Voor 6% gewijzigd door kiddyl op 20-06-2003 14:41 ]
Als je interesse hebt laat hier dan een berichtje achter of mail op kiddyl2001@hotmail.com
Verwijderd
Want ik heb dan wel interesse in een iskin voor de 10 gig (oude versie)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
was dat nou weer voor een onzin...Chris10 schreef op 20 June 2003 @ 14:03:
[...]
Kreeg een mailtje terug van Delyver dat ' ie ze wel kan leveren onder dezelfde voorwaarden, maar er ineen geen tijd meer voor heeftOnder het motto, eerst lekker maken en dan laten zitten!
sommige mensen hebben ook nog andere dingen te doen dan een beetje achter de PC hangen..
er kwamen de afgelopen 1 a 2 weken gewoon erg veel dingen tussen die ik niet voorzien had.. k neem niet aan dat ik me daar voor bij jou moet verantwoorden...
k had ook liever die IA georganiseert alleen, tjsa.. dat lukte gewoon ff niet..
k heb kiddyl een mail gestuurd dat ik heb eventueel wel zou willen helpen met de IA, maar dat vond hij niet nodig..
Audi A8 W12 6.0
Hij is nu geopend op Laupro, maar ik kan zelf nog geen producten bestellen. Moet even wachten waar het nou aan ligt.
[ Voor 14% gewijzigd door kiddyl op 23-06-2003 14:39 ]
Nee logich dat kiddyl dat niet wil, dan kom je straks weer aan dat je weer geen tijd hebt! Eerst andere mensen verwijten als ze jouw niet vertrouwen, en dan zelf het verwtrouwen van andere beschamen!!Ik zat 2 weken te wachten zonder enige reactie en ik moest er zelf achter komen dat jij ineens geen tijd meer had, je had ook even kunnen mailen toen je daar achter kwam. Dit is hetzelfde gevoel dat andere mensen delen die er vetrouwen in haddne dat jij de IA zou organiseren.delyver schreef op 23 June 2003 @ 14:24:
[...]
was dat nou weer voor een onzin...
sommige mensen hebben ook nog andere dingen te doen dan een beetje achter de PC hangen..
er kwamen de afgelopen 1 a 2 weken gewoon erg veel dingen tussen die ik niet voorzien had.. k neem niet aan dat ik me daar voor bij jou moet verantwoorden...
k had ook liever die IA georganiseert alleen, tjsa.. dat lukte gewoon ff niet..
k heb kiddyl een mail gestuurd dat ik heb eventueel wel zou willen helpen met de IA, maar dat vond hij niet nodig..
Als jij dus zo tegen anderen reageert dan mag je je best ook wel tegen over anderen verantwoorden als je dingen niet kunt waarmaken ja!delyver schreef op 10 June 2003 @ 22:47:
[...]
nee dat kan niet
kwestie van wederzijds vertrouwen.. als jij dat niet hebt.. dan doe je niet mee..
hard, maar in mijn ogen terecht..
(denk je jou serieus dat ik voor 0,3k zielige arme tweakertjes ga beroven.. alleen de gedachte al)

Ik hang gelukkig ook niet dag en nacht achter de pc, maar kan wel dingen waarmaken die ik aan anderen beloof.
jaBaSsDruM schreef op 23 juni 2003 @ 15:02:
Iemand nog die iskin van mij kopen voor een zacht prijsje? Nieuw, nog niet uit de doos geweest.
Sorry hoor, dit is toch echt niet mijn reden. Deze actie is kleinschalig en kan makkelijk door mij alleen afgehandeld worden. Dat jij zo reageerd vind ik niet kunnen. Als ik het goed heb kan iedereen voor zichzelf bepalen of hij / zij iets organiseert of niet. Ook jij staat vrij om iets voor je medetweakers te doen.Chris10 schreef op 23 juni 2003 @ 14:43:
[...]
Nee logich dat kiddyl dat niet wil, dan kom je straks weer aan dat je weer geen tijd hebt! Eerst andere mensen verwijten als ze jouw niet vertrouwen, en dan zelf het verwtrouwen van andere beschamen!!
Probleem met Laupro is verholpen en iedereen kan bestellen. (het was mijn eigen fout
Firewiredopje zit er volgens mij bij voor de 5GB versie.
[ Voor 12% gewijzigd door kiddyl op 23-06-2003 15:10 ]
Verwijderd
*kheb eigenlijk best zin om een stukkie te fietsen ervoor
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 23:35 ]
Effe verder op msn: mspassport at ofzo.comVerwijderd schreef op 23 June 2003 @ 23:30:
op de fiets valt ut dacht ik best tegen, hoeveel tijd kost het me denk je?
*kheb eigenlijk best zin om een stukkie te fietsen ervoor, Hmmz voor 15 euro wil ik hem wel komen halen.
Verwijderd
heey ik kom ook uit alphenVerwijderd schreef op 23 June 2003 @ 23:30:
op de fiets valt ut dacht ik best tegen, hoeveel tijd kost het me denk je?
*kheb eigenlijk best zin om een stukkie te fietsen ervoor, Hmmz voor 15 euro wil ik hem wel komen halen.
ik zie geen enkele reden om me voor jou te verantwoorden..Chris10 schreef op 23 June 2003 @ 14:43:
[...]
Nee logich dat kiddyl dat niet wil, dan kom je straks weer aan dat je weer geen tijd hebt! Eerst andere mensen verwijten als ze jouw niet vertrouwen, en dan zelf het verwtrouwen van andere beschamen!!Ik zat 2 weken te wachten zonder enige reactie en ik moest er zelf achter komen dat jij ineens geen tijd meer had, je had ook even kunnen mailen toen je daar achter kwam. Dit is hetzelfde gevoel dat andere mensen delen die er vetrouwen in haddne dat jij de IA zou organiseren.
[...]
Als jij dus zo tegen anderen reageert dan mag je je best ook wel tegen over anderen verantwoorden als je dingen niet kunt waarmaken ja!
Ik hang gelukkig ook niet dag en nacht achter de pc, maar kan wel dingen waarmaken die ik aan anderen beloof.
als ik zeg dat ik geen tijd heb, dan heb je dat maar aan te nemen..
(ik heb ook al een keer een IA gedaan, dus ik heb best wat over voor de mede tweakers..)
helaas kan ik geen tijd toveren.. als jij in mijn situatie zat, had je ook geen IA georganiseert, geloof me!
k vind jou reactie echt niet kunnen, denk maar eens goed na voordat je wat zegt....
Audi A8 W12 6.0
btw...ik heb wel respect voor mensen die een IA houden, ik heb het zelf ook al een aantal keer georganiseerd en ik weet dat het nog best wel wat werk is
[ Voor 53% gewijzigd door Mooody op 24-06-2003 10:12 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
oeps ik had niet gezien dat dit topic 12 pages groot is, mijn excuses
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 11:52 ]