hallo wil myn pc upgraden kies voor amdxp 2200 512mb333mhz ati9500pro 128mb hardeschyf 80gb 8mb wat is hier een goed mobo
Hallo,
je moet eerst even de FAQ lezen voor je een topic opent.
De vraag die je stelt is hier te vinden:
Technische PMG FAQ : Moederborden
Ook MOET je eerst dit even doorlezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
je moet eerst even de FAQ lezen voor je een topic opent.
De vraag die je stelt is hier te vinden:
Technische PMG FAQ : Moederborden
Ook MOET je eerst dit even doorlezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
[ Voor 20% gewijzigd door Hoyden op 27-05-2003 22:04 ]
Voor AMD zou ik een Epox 8RDA3+ nemen, of een ander bord met nForce2 chipset. En beter zoeken de volgende keer, dit is in de FAQ te vinden
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Dat is ieder zijn keuze, ik raad je echter wel aan om een nForce 2 moederbord aan te schaffen. Lekker snel en Dual Channel DDR functie (moet je wel 2x 256 MB of 2x 512 MB hebben en niet 1 latje, ander blijf je op single channel)
Kijk gewoon eens op sites van fabrikanten, Asus, MSI, Abit, Gigabyte, Chaintech, Epox, ...
keuze genoeg.
Kijk gewoon eens op sites van fabrikanten, Asus, MSI, Abit, Gigabyte, Chaintech, Epox, ...
keuze genoeg.
Een beetje verlies heb je altijd...
Lees de FAQ's die SandeR je al gaf en zoek zelf een goed
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Asus A7N8X (Deluxe) OwNaGeKaMiKaZe schreef op 27 mei 2003 @ 22:07:
yup Nforce all the way
Het nForce2 topic
Groot Asus A7N8X Topic
Een beetje verlies heb je altijd...
Wat helpt deze nuttige bijdrage in dit topic
Geef de jongen wat tips of reageer niet zou ik zeggen
Dit graag lezen eer je post, check de laatste posting 
) en je hiermee aantoont de [FAQ]FAQ[/FAQ]registratievoorwaarden helemaal niet (goed?) te hebben doorgenomen, raad ik je aan om deze alsnog door te nemen. Met name het Forumgedrag gedeelte is belangrijk. Hiermee voorkom je dat je in de toekomst weer goed de plank misslaat qua het gebruik van GoT
edit:
Omdat dit jouw 1e post op GoT is (Welkom op GoT [ Voor 66% gewijzigd door BalusC op 27-05-2003 22:15 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()