Ik bedoel voor MSN zelf, niet voor deze TAB (dan nog zou het geen PNG mogen zijn omdat je in MSN ook GIFjes en BMPs kan selecteren
voor de pagina is de iconformaat: 67x67
Xenanation: Dat doen we in deel 2 dan maar , dit is namelijk niet mijn topic maar wel mijn tab
//edit
trouwens , in de beta versie die nu online staat op messenger.msn.nl werkt de tabblad niet, bij het toevoegen van:
en het daarna opnieuw opstarten van msn overschrijft ie de configcache.xml weer
//edit2
Laat maar , je kan die 2 standaard tabs niet verwijderen , die komen steeds terug , je kan wel gewoon je custom tabs daaronder zetten
Xenanation: Dat doen we in deel 2 dan maar , dit is namelijk niet mijn topic maar wel mijn tab
//edit
trouwens , in de beta versie die nu online staat op messenger.msn.nl werkt de tabblad niet, bij het toevoegen van:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| <tab> <image>http://www.whatsup.nl/flex/msn/logo.png</image> <name>Tweakers.Net</name> <tooltip>Voor Tweakers van Tweakers.</tooltip> <contenturl>http://www.whatsup.nl/flex/msn/index.php</contenturl> <hidden>false</hidden> </tab> |
en het daarna opnieuw opstarten van msn overschrijft ie de configcache.xml weer
//edit2
Laat maar , je kan die 2 standaard tabs niet verwijderen , die komen steeds terug , je kan wel gewoon je custom tabs daaronder zetten

[ Voor 92% gewijzigd door flexje op 20-06-2003 18:50 ]
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Anoniem: 22473
Zou je het dan hier even op een rijtje willen zetten, wat je moet downloaden om de tabs erin te krijgen, want ik vind dit topic maar een rommelig boeltje. Maar het resultaat is geweldig dat moet ik je wel zegge, maar ik denk dat weinig mensen dit weten of nemen de moeite niet. Als je de eerste post leest denken mensen van dit gaat toch niet lukken.
En om nu te wachten op deel 2 dan zijn we weer 13 pagina's verder zowat
Kunt u het dan allemaal op een rijtje zetten dus stap 1, stap 2 etc.
Kan je trouwen die Tabs weghalen met een patch of iets dergelijks:
*Belletje
*grafiekje
*vliegtuigje
*autotje
*boodschappentas
*joystick
*nbc
dit mag van mij betreft allemaal weg, en dan het gezichtje/smiley waar je andere vnadaan kunt helen die mag er wel blijve staan
Aan de rest heb je echt helemaal nix. Ja misschien als je een speeltjes freak bent het joystickje laten staan.
En om nu te wachten op deel 2 dan zijn we weer 13 pagina's verder zowat
Kunt u het dan allemaal op een rijtje zetten dus stap 1, stap 2 etc.
Kan je trouwen die Tabs weghalen met een patch of iets dergelijks:
*Belletje
*grafiekje
*vliegtuigje
*autotje
*boodschappentas
*joystick
*nbc
dit mag van mij betreft allemaal weg, en dan het gezichtje/smiley waar je andere vnadaan kunt helen die mag er wel blijve staan
het is niet echt nodig. In nieuwe msn 6 mag je zelf onbeperkt customs icons van tabs!
Tab manager 2003 compiler Beta 3 is nu uit : Het is build 1.00.148
http://www.tcsoftware.com/files/tabmanb3.zip (new build 148!) Degenen die een gelekte versie hebben gedownload moeten dit officiele build opnieuw downloaden!
http://www.tcsoftware.com/files/tabmanb3.zip (new build 148!) Degenen die een gelekte versie hebben gedownload moeten dit officiele build opnieuw downloaden!
waar heb jij het nou over heheheheedwtie schreef op 20 June 2003 @ 19:35:
het is niet echt nodig. In nieuwe msn 6 mag je zelf onbeperkt customs icons van tabs!
build 268: meerdere customs tabs i.p.v. een custom tab
je kan de standaard tabs wel weghalen, en ik heb gewoon 5 custom tabs.
Beta 3 Refresh:
Bugfix Windows 98 problem
added View Code (xml-code)
Ik roep mensen met windows 98 testen en even emailen naar mijn emailadres: famtie@xs4all.nl
Bugfix Windows 98 problem
added View Code (xml-code)
Ik roep mensen met windows 98 testen en even emailen naar mijn emailadres: famtie@xs4all.nl
[ Voor 41% gewijzigd door comprobot op 21-06-2003 11:00 ]
Anoniem: 48508
Je kan inderdaad de standaard tabs weghalen. Ik had alleen zelf dat ie steeds ConfigCache.Xml overschreef. Gewoon op Alleen lezen zetten nadat je hem gewijzigd hebt en MSN herstarten en je hebt nergen meer last van.Russian Phoenix schreef op 21 June 2003 @ 09:47:
je kan de standaard tabs wel weghalen, en ik heb gewoon 5 custom tabs.
Anoniem: 56472
Ik ben zelf even aan de slag gegaan met die tabs voor mijn eigen site en het is aardig gelukt. Maar uitleggen hoe mijn bezoekers het moeten installeren is nogal onhandig omdat niemand weet hoe ze xml bestandjes moeten bewerken en waar het precies staat enzovoort enzovoort (bezoekers zijn niet zo technisch als de bezoekers op GOT
)
Dus ik denk... yay! Een MSN installer... maar deze werkt dus niet. Bij mij werkt hij wel overigens. Ik draai XP en de laatste versie van MSN. Maar bij iemand anders die ook de laatste versie van MSN heeft, maar op Windows 2k pro zit, werkt het weer niet. Hij krijgt deze error:
Project 1:
C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Received Files\wtd_msn6_tab_install.exe are not on your storage found
Ik hoop dat de maker van dit programmaatje hier iets mee kan en een volgende beta versie kan maken of iets dergelijks
want bij mij werkt het super.
PS: Kan degene die dat error bericht heeft geschreven het misschien veranderen in correct Engels... dit ziet er niet echt uit
Dus ik denk... yay! Een MSN installer... maar deze werkt dus niet. Bij mij werkt hij wel overigens. Ik draai XP en de laatste versie van MSN. Maar bij iemand anders die ook de laatste versie van MSN heeft, maar op Windows 2k pro zit, werkt het weer niet. Hij krijgt deze error:
Project 1:
C:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Received Files\wtd_msn6_tab_install.exe are not on your storage found
Ik hoop dat de maker van dit programmaatje hier iets mee kan en een volgende beta versie kan maken of iets dergelijks
PS: Kan degene die dat error bericht heeft geschreven het misschien veranderen in correct Engels... dit ziet er niet echt uit

Kennen we geen site bouwen. Gwn een simpel siteje met wat uitleg en de downloads 
Ik zal ins ff gaan pielen mee die tabs
kijken wat er terecht van komt
Ik zal ins ff gaan pielen mee die tabs
kijken wat er terecht van komt
Anoniem: 56472
Oh na navragen had die gast die de error kreeg versie 6.0.0250 van MSN 6... ligt het hier aan misschien?
het is niet duidelijk wat je hetzelfde fout krijgt?
http://download.microsoft...98Me/EN-US/VBRun60sp5.exe
je moet eerst library installeren .pff
Voro windows 2000 moet men dit library installeren. het is nu bekende probleem.
Eerder post heb ik al gegeven:
Windows 2000 heeft oudere library VB6. Daarom raden we aan:
dit library VB6 sp 5 moet in windows 2000 installeren of Windows 2000 sp3 installeren!
In Beta 3 Refresh is er bit fix:
Het zal duidelijkere foutmelding met error nummer.
Maar als Windows geen Library VB6 SP 5 heeft ,dan zal hij wel foutmelding:
The library VB6 SP 5 is not installed
je moet eerst library installeren .pff
Voro windows 2000 moet men dit library installeren. het is nu bekende probleem.
Eerder post heb ik al gegeven:
Windows 2000 heeft oudere library VB6. Daarom raden we aan:
dit library VB6 sp 5 moet in windows 2000 installeren of Windows 2000 sp3 installeren!
In Beta 3 Refresh is er bit fix:
Het zal duidelijkere foutmelding met error nummer.
Maar als Windows geen Library VB6 SP 5 heeft ,dan zal hij wel foutmelding:
The library VB6 SP 5 is not installed
[ Voor 142% gewijzigd door comprobot op 21-06-2003 15:45 ]
Kan iemand mij precies uitleggen wat ik moet doen, want ik snap er nix van.
Srry ben hier een beetje n00b in. Zou het graag willen, maar krijg het niet voor elkaar
Hier heb ik een screenie gemaakt en aangepast hoe ik het graag zou willen hebben. Kan iemand mij precies uitleggen hoe dat moet. Ik denk dat veel mensen het zoals mij willen. Van Tab manager 2003 Compiler for MSN 6 Betá 3 [Build 148] en de MSNpatch v1.00.20.exe / tweakers.exe wordt ik ook niet veel wijzer van. Een hulp functie zit er niet in dus daar kan ik géén hulp zoeken.

Ook heb ik die verschrikkelijke banner weggehaald. Wordt niet goed van al die reclame van tegenwoordig. Zal ins een patch ervoor gaan zoeken in Belgie
De tab van GoT/T-Net die wil ik er zo graag uit hebben zien:
*Bookmarks
*Mededelingen
*Hottopics
+Nieuw/Headlines van T-net
De tab van FoK!(forum) die wil ik er zo graag uit hebben zien:
*Bookmarks
*Mededelingen
*Hottopics
+Nieuw/Headlines van FoK!
Ook zou een pop-up berichtje fijn zijn als er weer wat nieuws wordt gestart. Een post of een mededeling. Dit is voor ieder in te stellen
Zou wel fijn zijn als iemand, en die zit hiet zeker ergens op GoT, er een setupje van kan maken
Dat zou het handigst zijn voor iederen
Dit zijn echter maar suggesties. Dit is dus helemaal niet bedoeld om jullie werk af te kraken. Helemaal niet. Ik denk gewoon dat we het met zijn alle het kunnen perfectioneren
. Dus ga door met dit goede werk
Srry ben hier een beetje n00b in. Zou het graag willen, maar krijg het niet voor elkaar

Hier heb ik een screenie gemaakt en aangepast hoe ik het graag zou willen hebben. Kan iemand mij precies uitleggen hoe dat moet. Ik denk dat veel mensen het zoals mij willen. Van Tab manager 2003 Compiler for MSN 6 Betá 3 [Build 148] en de MSNpatch v1.00.20.exe / tweakers.exe wordt ik ook niet veel wijzer van. Een hulp functie zit er niet in dus daar kan ik géén hulp zoeken.

Ook heb ik die verschrikkelijke banner weggehaald. Wordt niet goed van al die reclame van tegenwoordig. Zal ins een patch ervoor gaan zoeken in Belgie
De tab van GoT/T-Net die wil ik er zo graag uit hebben zien:
*Bookmarks
*Mededelingen
*Hottopics
+Nieuw/Headlines van T-net
De tab van FoK!(forum) die wil ik er zo graag uit hebben zien:
*Bookmarks
*Mededelingen
*Hottopics
+Nieuw/Headlines van FoK!
edit:
Als Fok! hetzelfde is opgedeeld is als GoT, ben er namelijk niet zo bekend bij, maar ik denk dat andere mensen dit ook belangrijk vinden
Als Fok! hetzelfde is opgedeeld is als GoT, ben er namelijk niet zo bekend bij, maar ik denk dat andere mensen dit ook belangrijk vinden
Ook zou een pop-up berichtje fijn zijn als er weer wat nieuws wordt gestart. Een post of een mededeling. Dit is voor ieder in te stellen
Zou wel fijn zijn als iemand, en die zit hiet zeker ergens op GoT, er een setupje van kan maken

Dit zijn echter maar suggesties. Dit is dus helemaal niet bedoeld om jullie werk af te kraken. Helemaal niet. Ik denk gewoon dat we het met zijn alle het kunnen perfectioneren
Waar slaat dit nou weer op

Kan iemand uitleg geven over:
*Tab manager 2003 Compiler for MSN 6 Betá 3 [Build 148]
*MSNpatch v1.00.20.exe / tweakers.exe (patch)
Sorry maar ik snap er de ballen niet van en omdat ik in het begin veel problemen heb gehad met MSN 6 durf ik het risico niet te nemen om zomaar wat te doen
ehm.. lees ff het topic vanaf het begin door .. het is vrij duidelijk, kan niet veel fout gaan !!
(zoek ff naar een post over de XML-file die aangepast moet worden)
(zoek ff naar een post over de XML-file die aangepast moet worden)
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Lees goed door in andere berichten van dit topicAnoniem: 22473 schreef op 22 June 2003 @ 03:38:
[...]
Waar slaat dit nou weer opProbeer dan mee te helpen of hou je mond. Aan zo'n post hebben we niet veel
![]()
Kan iemand uitleg geven over:
*Tab manager 2003 Compiler for MSN 6 Betá 3 [Build 148]
*MSNpatch v1.00.20.exe / tweakers.exe (patch)
Sorry maar ik snap er de ballen niet van en omdat ik in het begin veel problemen heb gehad met MSN 6 durf ik het risico niet te nemen om zomaar wat te doen
Even Tab manager 2003 compiler for MSN Beta 3 :
Je kan dus een tabinstaller maken . je vult alleen je icon van tab (het moet PNG formaat zijn Anders krijg je een vraagteken in tab). En verder kan je je naam van website invullen.
en ook inhoud van je website even invullen.
Dan heb je een tabinstaller gemaakt.
http://www.tcsoftware.com
MSNpatch 1.00.20 is nu oud. Het werd door tweakers.exe (build 112) vervangen.
Het is een tabinstaller voor tweakers.net tab!
[ Voor 3% gewijzigd door comprobot op 22-06-2003 11:19 ]
Kijk, edwtie heeft een automatische installer gemaakt voor mijn tweakers.net tab, thats it , anders had je dat xml'tje handmatig moeten aanpassen.
Tja.. The GOT forum is voor ervaren computergebruikers en computerfreakers! dus als n00b moet je verder goed lezen en leren! Als je niet kan dan word je naar Digital Corner in Fok!forum gestuurd. Dit fok!forum is geschikt voor computerbeginners!flexje schreef op 22 June 2003 @ 11:32:
Kijk, edwtie heeft een automatische installer gemaakt voor mijn tweakers.net tab, thats it , anders had je dat xml'tje handmatig moeten aanpassen.
Op veler verzoek heb ik dit extra tropic gezet:
Tab manager (deel 2 )
[ Voor 13% gewijzigd door comprobot op 22-06-2003 17:16 ]
Bedankt, dit maakt het al een stuk duidelijker
Gooi deze dan maar op slot
Dan buurten we daar wel verder LoL
offtopic:
ik heb ermee eens met je ... gooien we maar slotjes in
Slotje spelletje beginnen 
ontopic:
Tja. we gaan ook verder doen.
ik heb ermee eens met je ... gooien we maar slotjes in
ontopic:
Tja. we gaan ook verder doen.
Tab manager (deel 2 ) dus 
Beetje raar moment om met deel 2 verder te gaan maar zo met die topicstart kan ik geen nee zeggen
Beetje raar moment om met deel 2 verder te gaan maar zo met die topicstart kan ik geen nee zeggen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.