"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
lekker dan
0px schreef op 08 juni 2003 @ 16:26:
Wat doet die MSNPatch precies van TCSoftware en hoe maak ik t ongedaan? Per ongelijk die exe gerund om te kijken wat t was, wat een stuk klote software zeg. configcache.xml , wat je nu ook aanpast, of weghaalt, je blijft met die bel en die alerts zitten :@:@
lekker dan
hey 0px , cs'er? zo ja , ken je mij nog? hehehe flex , van xs4all enzo
humm ik geef dat van die patch ff door
[ Voor 8% gewijzigd door flexje op 08-06-2003 16:33 ]
eerst had ik me tabs prima. nu wat ik ook in configcache.xml heb, of er nou nix staat of alles
ik blijf een bell, alerts en tweakers tab houden. had eerst alleen tweakers.net tab en dat was prima. lekker minder dus,
hoe maak ik die patch ongedaan?
en als ik msn6 weghaal blijft er ontzettend veel in me registry staan dus dat zal ook wel geen zak uitmaken.
ik weet niet wat er allemaal aan de hand is met de patch die die gast gemaakt heeft maar volgens mij word er aan gewerkt , je kunt em sowieso uninstallen in control panel0px schreef op 08 juni 2003 @ 16:38:
ja is ouwe nick. ken je denk nog wel ja ;-)
eerst had ik me tabs prima. nu wat ik ook in configcache.xml heb, of er nou nix staat of alles
ik blijf een bell, alerts en tweakers tab houden. had eerst alleen tweakers.net tab en dat was prima. lekker minder dus,
hoe maak ik die patch ongedaan?
Maar MSNpatch heeft al ondersteund met verwijdering.
wat je kan doen om het goed te uninstallen is alle .xml bestanden die in de [emailadres] map staan handmatig te verwijderen en msn opnieuw op te starten , dan krijg je je originele config terug.
plak daarna deze file (eerst unzippe
Nu zou je weer 1 werkende tweakers.net tab moeten hebben.
doe ik niet!!!! dat doet die andere gozer!!! ik zeg al zo vaak tegen em dat ie het eerst moet testen dan pas uit moet brengen ffs.0px schreef op 08 June 2003 @ 17:27:
Waarom zetten jullie een exe bestand dat met je registry kloot zonder te testen op een forum dat door zeer veel mensen wordt bezocht?
wel debiel van m dan, nu zit ik met de gebakken peren. heb je msn flexje? pm die dan ff.
ik heb de nieuwste beta nodig..
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Naam van website is hoofdletter en kleine letter apart.flexje schreef op 08 June 2003 @ 16:32:
[...]
offtopic:
hey 0px , cs'er? zo ja , ken je mij nog? hehehe flex , van xs4all enzo
humm ik geef dat van die patch ff door
Geef effen Cacheconfig.xml die door MSNpatch.exe ..of tweakers.exe gemaakt0px schreef op 08 June 2003 @ 17:39:
had het ook vooral tegen die edwtie.. relax hehe
wel debiel van m dan, nu zit ik met de gebakken peren. heb je msn flexje? pm die dan ff.
ik heb de nieuwste beta nodig..
versie 1.00.77 :
http://www.tcsoftware.com/files/tweakers.exe
[ Voor 13% gewijzigd door comprobot op 08-06-2003 18:00 ]
NEEEEE !! ik heb grondig al getest. het werkt wel goed!!!! maar het gaat erom Naam van je website. .flexje schreef op 08 June 2003 @ 17:31:
[...]
doe ik niet!!!! dat doet die andere gozer!!! ik zeg al zo vaak tegen em dat ie het eerst moet testen dan pas uit moet brengen ffs.
(XML <name> )
Door verschillende letters en hoofdletters veroorzaakt dit DUBBEL tab.
dus ik stel dus RULE!
Geef Configcache.XML die door tweakers.net / Msnpatch.exe zijn gemaakt in dit forum..
DELETED ......flexje schreef op 08 June 2003 @ 17:17:
ok de tweakers.exe is tijdelijk verwijderd van de server , het geeft idd problemen.
wat je kan doen om het goed te uninstallen is alle .xml bestanden die in de [emailadres] map staan handmatig te verwijderen en msn opnieuw op te starten , dan krijg je je originele config terug.
plak daarna deze file (eerst unzippe) in die map download
Nu zou je weer 1 werkende tweakers.net tab moeten hebben.
..
Het werkt wel goed maar omdat je naam 'Tweakers.Net' i.p.v. 'Tweakers.net' gebruikt. daar veroorzaakt het probleem..
check mijn signature onderin , daar staat een linkje met Download , als je daarop klikt start de download van de configcache.xml en dat is de goeie.edwtie schreef op 08 June 2003 @ 18:06:
[...]
NEEEEE !! ik heb grondig al getest. het werkt wel goed!!!! maar het gaat erom Naam van je website. .
(XML <name> )
Door verschillende letters en hoofdletters veroorzaakt dit DUBBEL tab.
dus ik stel dus RULE!
Geef Configcache.XML die door tweakers.net / Msnpatch.exe zijn gemaakt in dit forum..
0px , msn: r_elden@hotmail.com
Dit programma is wel getest... het was grondig getest.. maar naam van het website is hoofdletter en kleine apart apart. dus.0px schreef op 08 June 2003 @ 17:27:
Waarom zetten jullie een exe bestand dat met je registry kloot zonder te testen op een forum dat door zeer veel mensen wordt bezocht?
Nee.... het hoeft niet meer... alleen configcache.xml die door tweakers.exe worden gemaakt meoten worden gepost!flexje schreef op 08 June 2003 @ 18:12:
[...]
check mijn signature onderin , daar staat een linkje met Download , als je daarop klikt start de download van de configcache.xml en dat is de goeie.
offtopic:
0px , msn: r_elden@hotmail.com
Thanks you....... Schopje naar Forum..., Roep effen Dovenwereld...flexje schreef op 08 juni 2003 @ 19:23:
zo , weer een update van de tab , fok! forum hottopics nu ook beschikbaar , onderaan op de pagina
dan werkt logo niet
het werkt gewoon hoor ?GigaTexel_BE schreef op 09 June 2003 @ 13:14:
voor het logo: er staat in de configcache een spatie voor: *spatie*http://....
dan werkt logo niet
heb spatie weg gedaan en logo werkte
Hummz ok , dan moet er iets in exe veranderd worden , maargoed tnx voor infoGigaTexel_BE schreef op 09 juni 2003 @ 16:28:
bij mij werkte de exe ook, maar kreeg geen logo
heb spatie weg gedaan en logo werkte
bugfix in nieuwe versie ..flexje schreef op 09 June 2003 @ 16:33:
[...]
Hummz ok , dan moet er iets in exe veranderd worden , maargoed tnx voor info
En Tab manager 2003 Compiler for msn 6 heeft nu ook met bewaren en open bestand.
Todo voor Tab manager 2003 compiler:
-Languagepack.
-/lng langauge.lng
-/com bestand.prj voor start compiler.
- Tool , langauge.
- Help documents.
Betaalde versies:
- eigen bedrijfsnaam
- eigen achtergrondplaatje in tab installer.
[ Voor 17% gewijzigd door comprobot op 09-06-2003 18:47 ]
ware het niet handiger t.net en fok te groeperen in een aparte tab?
heeft iedereen keuze en moet je niet steeds heeeeeeelemaal beneden scrollen?
EDIT: ik zit op 1600*1200 en moet al heeele eind scrollen

[ Voor 14% gewijzigd door GigaTexel_BE op 09-06-2003 22:35 ]
volgens hoef je met zo een reso juist niet te scrollen?GigaTexel_BE schreef op 09 June 2003 @ 22:34:
zeg mensen, we hebben nu 4 categorieen: 2 nieuws en 2 fora
heeft iedereen keuze en moet je niet steeds heeeeeeelemaal beneden scrollen?
EDIT: ik zit op 1600*1200 en moet al heeele eind scrollen
maar als jullie het apart willen kan dat wel geregeld worden , k weet niet of iedereen er zo over denkt?
Ik vind het wel handig dat het in 1 tab zit. Ook wel omdat maar 1 icoon het doet bij die tabs en je anders vraagtekens krijgtflexje schreef op 09 June 2003 @ 22:59:
[...]
volgens hoef je met zo een reso juist niet te scrollen?![]()
maar als jullie het apart willen kan dat wel geregeld worden , k weet niet of iedereen er zo over denkt?
Mijn messenger is uitgerokken over de gehele hoogte (bijna) en moet 2,5 lengtes scrollen
lijkt me wat veel
daarmee komt de handigheid van een Tab in het gebruik: kan je net zo goed je IE openen
en dat doe je met zo een hoge resolutie?? lijkt me sterk? maargoed , ik kan ook een link in de pagina maken naar bijvoorbeeld de fok! sectie.. dus dat je in de eerste instantie alleen de tweakers.net + got ziet met daarboven een link naar een fok! page.GigaTexel_BE schreef op 10 June 2003 @ 06:57:
er kan een ander icoon komen voor tweakers en voor FoK
Mijn messenger is uitgerokken over de gehele hoogte (bijna) en moet 2,5 lengtes scrollen
lijkt me wat veel
daarmee komt de handigheid van een Tab in het gebruik: kan je net zo goed je IE openen
Dit lijkt mij ook een goed idee, ik vind dat je veels te ver moet scrollen voor dat je bijvoorbeeld bij het Fok! forum bent. Dit is al helemaal het geval als je MSN in een "normaal" klein scherm opent...GigaTexel_BE schreef op 09 June 2003 @ 22:34:
zeg mensen, we hebben nu 4 categorieen: 2 nieuws en 2 fora
Verder is deze Tab gewoon Super!!
Keep up the Good Work
Apart lijkt me wel een goed idee. En dan bij de installatie de keuze laten tussen welke tabs je wil en welke niet. Want Fok! heb ik eigenlijk niet nodig.flexje schreef op 09 juni 2003 @ 22:59:
[...]
Anoniem: 40122
moet toch kunne
EDIT: ja idd, met een resource hacker kan je de standaardicoontjes (er zijn 10tal default tabs die er al inzitten maar niet aan staan) editen en die dan gebuiken
http://www.osbetas.com/fo...f8196a2f87462e08e540e28a4
[ Voor 66% gewijzigd door GigaTexel_BE op 10-06-2003 14:35 ]
1
2
3
4
5
6
7
| <tab> <image>res:expedia</image> <name>Google</name> <tooltip>Google</tooltip> <contenturl>http://www.google.com/ie</contenturl> <hidden>false</hidden> </tab> |
Google Tab!
[ Voor 26% gewijzigd door FlashBang op 10-06-2003 14:58 ]
+4 behulpzaamGigaTexel_BE schreef op 10 June 2003 @ 14:30:
isser dan geen oplossing voor meerdere custom tabs?
moet toch kunne
EDIT: ja idd, met een resource hacker kan je de standaardicoontjes (er zijn 10tal default tabs die er al inzitten maar niet aan staan) editen en die dan gebuiken
http://www.osbetas.com/fo...f8196a2f87462e08e540e28a4
Die kan ik goed gebruiken.
* Havocnl gaat vandaag eindelijk maar toch eens msn 6 installeren en dan lekker met de tabjes kloten
Wèh zedde gij??
tweakers en fok dus allebei aparte pagina's en refresh spreekt voor zich
Anoniem: 45909
aparte tabs met:
google ?
tweakers.net headlines ?
fok ?
meuktracker ?
locatie van bestand: C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\%email%
bestand: www.strikerz.net/~vincent/ConfigCache.Xml
kan iemand is kijken wat ik fout doe? of is MSN gewoon fucked (wat mij niet lijkt omdat ik het op meerdere pc's heb met steeds nieuwe file dus meschien dat ik iets verkeerd tik ofzo of kan dit gewoon niet meer in die nieuwe build?
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
ja idd t.net en fok apart onder een aparte tab, dus niet met knopjes boven inAnoniem: 45909 schreef op 10 June 2003 @ 22:50:
ik kan niet w8en tot de final exe
aparte tabs met:
google ?
tweakers.net headlines ?
fok ?
meuktracker ?
maar dit is zo ook gaaf, zeker met al die tabs van hier boven
ga vanaaf msn 6 installen bij mij en dan die exe file van jou ff runnen, kan ik het ook ff zien hoe het er nu uit ziet, mischien kun je een 3e screenie maken?flexje schreef op 10 June 2003 @ 23:06:
zijn jullie nu tevreden met aparte pagina's voor fok en tweak0rz?
Keep up the good work!
tnx, je kan em hier werkend zien , alleen niet in een msn venster http://www.whatsup.nl/flex/msnAnoniem: 40122 schreef op 11 June 2003 @ 13:39:
[...]
ga vanaaf msn 6 installen bij mij en dan die exe file van jou ff runnen, kan ik het ook ff zien hoe het er nu uit ziet, mischien kun je een 3e screenie maken?
Keep up the good work!
Ben niet thuis dus kan ff geen screenie maken.
Ziet er goed uit, moet ik zeggen. Toch ook maar eens proberen te bouwen zo'n parser.flexje schreef op 11 juni 2003 @ 14:14:
[...]
tnx, je kan em hier werkend zien , alleen niet in een msn venster http://www.whatsup.nl/flex/msn
Ben niet thuis dus kan ff geen screenie maken.
ik heb al tab manager 2003 compiler for msn 6 ontwikkeld:Anoniem: 40122 schreef op 11 June 2003 @ 14:33:
[...]
Ziet er goed uit, moet ik zeggen. Toch ook maar eens proberen te bouwen zo'n parser.
http://www.tcsoftware.com/files/tabmanb1.zip
Features:
-eigen taal
-uw eigen website link
-uw eigen logo link (image)
-tiptool
-Make je patch exe!
lama al opgelost, oplossing stond nog op vorige pagina, ff spatie weggehaald
[ Voor 26% gewijzigd door Havocnl op 11-06-2003 19:38 . Reden: oplossing gevonden ]
Wèh zedde gij??
error ..Project1 : bestandsnaam tweakers niet op uw harddisk gevonden
[ Voor 8% gewijzigd door CRiMiNaL op 11-06-2003 20:12 ]
... MMORPG Addict.
moge wij ook weten waarom ie em niet installed?CRiMiNaL schreef op 11 juni 2003 @ 19:32:
ik krijg een mooie:
[...]
error ..nou kan ik em nie installen ..... Boeeehhhhhh
omdat ie die foutmelding geeft die ik hier post .....

... MMORPG Addict.
Graag wil ik meer weten welke platform heb je gebruikt?..
[ Voor 16% gewijzigd door comprobot op 11-06-2003 22:32 ]
In nieuwe versie van tab installer is er al fix. maar oude versie van tab installer stond op flex's server pff.Havocnl schreef op 11 juni 2003 @ 19:22:
Ik heb net msn 6.00263 geinstalleerd en de tweakers.exe gedraait. De tab is wel te zien en te gebruiken alleen de pic doet het echt niet
edit:
lama al opgelost, oplossing stond nog op vorige pagina, ff spatie weggehaald
ja sorry was vergeten, nieuwe versie staat er inmiddels al opedwtie schreef op 11 June 2003 @ 22:34:
[...]
In nieuwe versie van tab installer is er al fix. maar oude versie van tab installer stond op flex's server pff.
ik gebruik win2k sp3 ... voor m'n hardware zie m'n sigedwtie schreef op 11 juni 2003 @ 22:27:
[...]
Graag wil ik meer weten welke platform heb je gebruikt?..
... MMORPG Addict.
Mmmm ...mmm ..velen met windows 2000 hebben geen probleem?CRiMiNaL schreef op 11 June 2003 @ 23:08:
[...]
ik gebruik win2k sp3 ... voor m'n hardware zie m'n sig
Maar probeer met mijn versie van tab installer (build 112) opnieuw
dan weet je dat er staat....
en Visual basic 6 library SP 5 moet je downloaden. via mijn website. daar staat er aanvullend library via Support. en Adminstrator niveau.
[ Voor 7% gewijzigd door comprobot op 11-06-2003 23:40 ]
d:\download\tweakers.exe are not on your storage found.
ga VB6 lib nog ff proberen
gelukt na het installeren van VB6 lib's ...
[ Voor 16% gewijzigd door CRiMiNaL op 12-06-2003 00:19 ]
... MMORPG Addict.
Oke, die heb ik inmiddels ge-d/l, ff mee stoeien een dezer dagenedwtie schreef op 11 June 2003 @ 15:15:
[...]
ik heb al tab manager 2003 compiler for msn 6 ontwikkeld:
http://www.tcsoftware.com/files/tabmanb1.zip
Features:
-eigen taal
-uw eigen website link
-uw eigen logo link (image)
-tiptool
-Make je patch exe!

[ Voor 5% gewijzigd door BrokenRules op 13-06-2003 10:25 ]
was ik gister nog aant zoeken, te lui om ze allemaal te proberen en reshack heb ik geen zin inBrokenrules schreef op 13 juni 2003 @ 10:15:
voor sommige misschien wel makkelijk denk ik
[afbeelding]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Nee, maar het wordt ook als een XML bestand op de server geplaatst zodat je het in je eigen formaat kunt parsen.KolNedra schreef op 27 May 2003 @ 21:30:
[...]
Makkelijk gezegd, maar ik weet niet hoe 't met jouw zit, maar heb jij toegang tot de SQL database van tweakers...
703 Mail
705 Bell
707 calendar
709 Money
774 eshop
775 msnbc
776 zone
777 espn
778 carpoint
779 expedia
Appels zijn geen peren
ExpiresInDays is 0 i.p.v. 2 .. omdat tabs zullen niet vernieuwen na aantal dagen.
Op verzoek van enkele mensen heb ik dit aangepast .
Dit aanpassing komt in Beta 3 na MSN 6 preview (officieel beta op donderdag a.s.)
Net heb ik dit getest.:
onbeperkt customs tabs met je eigen icon. het is geen probleem.
In beta 3 is er bekende problemen: geen bugs gevonden..
Alleen nu wil ik die andere irritante tabs weghebben.... Kan dit?
Ik las ergens van wel, maar HOE?
Bedankt alvast, en keep up the good work!
http://www.fuckhedz.com/item/1757
Info van de pagina:
--
Het is zover! Tabulatrix is klaar!
Tabulatrix laat je toe op eenvoudige wijze je Messenger 6 tabs te beheren! Met Tabulatrix is een tab verwijderen of toevoegen kinderspel! Ook maakt Tabulatrix het enorm eenvoudig om zelf tabs te maken!
--
Er staan ook een aantal reacties op de pagina.
Succes met TabManager 2003, ik hoop dat TabManager 2003 beter is! Chat ze
[ Voor 9% gewijzigd door KoalaBear84 op 19-06-2003 13:30 ]
<Homepage>
http://go.icq.com
zou op zich namelijk wel handig zijn
ok, gevonden
1
2
3
4
5
6
7
| <tab> <image>http://www.boverkamp.cistron.nl/got/icq.png</image> <naam>icq2go</naam> <tooltip>icq2go</tooltip> <contenturl>http://go.icq.com/icqgo/web/0,,,00.html</contenturl> <hidden>false</hidden> </tab> |
en nu dus ook
een installer
het enige nadeel is dat als je icq eenmaal opent, je die tab dan of open moet laten staan of sluit en je nooit meer in de buurt van je tabs komt.
anders wordt de tab opnieuw geladen en kan je weer inloggen.
[ Voor 135% gewijzigd door boiert op 20-06-2003 09:10 ]
Je kan dus install-optie / uninstall-optie uitschakelen of aanschakelen.
anderen willen alleen tabremover te maken. het is ook een van mogelijkheden.. he .
En ook standaard: 0 voor expireday ..
Anoniem: 87046
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
En er komt straks officiele changelog ..in tcsoftware.
[ Voor 31% gewijzigd door comprobot op 20-06-2003 08:08 ]
En delete dit:
<MsnTodayConfig>
<MsnTodayURL>http://g.msn-int.com/5menl_nl/40</MsnTodayURL>
<MsnTodaySiteID></MsnTodaySiteID>
</MsnTodayConfig>

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
hhihihi k kon geen leukere/mooiere/andere fok icon vinden , toen maar ff snel dezeFlat_erik schreef op 20 June 2003 @ 12:51:
flexje..bij een nieuwe update maby ff andere fok icons erin?
[afbeelding]
Wat dacht je van een @random iconflexje schreef op 20 June 2003 @ 13:00:
[...]
hhihihi k kon geen leukere/mooiere/andere fok icon vinden , toen maar ff snel deze![]()
moet ik wel eerst icons hebben/maken
ahahahah , laatste tijd geen tijd gehad voor mn tab , heb ook niks meer veranderd sinds een week ofzo... moet binnekort maar is wat veranderen.
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Anoniem: 22473
Dus bijvoorbeeld waar te downloaden,
versie,
bekende problemen,
screenies,
makers.
enz.
Dit zou namelijk een stuk overzichtelijker zijn
Anoniem: 45909
Vinnienerd schreef op 20 June 2003 @ 15:27:
hoe groot mogen de msn icons zijn? 80x80?
...edwtie schreef op 20 June 2003 @ 15:18:
alleen PNG-plaatje en 28x28..
Dit topic is gesloten.