Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
En weer op 1 
Alleen jammer dat DPC op nummer 10 staat in de daily.
Zo komen we natuurlijk geen stap verder.
VFRManiac gefelici met je mijlpaal
Alleen jammer dat DPC op nummer 10 staat in de daily.
Zo komen we natuurlijk geen stap verder.

VFRManiac gefelici met je mijlpaal
Verwijderd
blaat 3 Candidates kunne maken
had de heuletijd nix om te doen...maargoed de bufferts zijn weer op 100, dus we gaan er voor 
[/edit] ik was weer te snel ahum, wordt een gewoonte, Fener gefeliet met je pall he
[/edit] ik was weer te snel ahum, wordt een gewoonte, Fener gefeliet met je pall he
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 18:35 ]
Verwijderd
Ik heb gister de client gedownload, die heeft gisternacht een deel en vandaag vanaf ongeveer 12u zitten grazen.
Ben echter nog nergens lid.
Verwijderd
kijk ff hier -->> www.dutchpowercows.org en zoek een team uit waar je goed bij pastVerwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 18:31:
Ik heb gister de client gedownload, die heeft gisternacht een deel en vandaag vanaf ongeveer 12u zitten grazen.
suq6
Wordt eens snel lid van DPC dan!Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 18:31:
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Bedoel je van DPC of van een subteam van DPC?Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 18:31:
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Van mij trouwens de komende dagen wat minder.
Ik ga de computer kamer opknappen en heb daardoor 1 pc minder om te crunchen.
Over een paar dagen misschien zelfs wel nog 1 minder. Dat zou betekenen dat ik maar 2 pc's beschikbaar heb (plus 2 op mn werk, maar daar kan ik niet bij (vrij)).
Ja, ok. En bij mn broertje. Maar die tel ik ff niet mee
Ik ga de computer kamer opknappen en heb daardoor 1 pc minder om te crunchen.
Over een paar dagen misschien zelfs wel nog 1 minder. Dat zou betekenen dat ik maar 2 pc's beschikbaar heb (plus 2 op mn werk, maar daar kan ik niet bij (vrij)).
Ja, ok. En bij mn broertje. Maar die tel ik ff niet mee
16 flushers, dat is volgens mij al lang niet meer voor gekomen.
maar, we zouden best eens wat vers bloed kunnen gebruiken.
Waar zijn trouwens de ruffryders gebleven, ik werd een poosje erg zenuwachtig van ze....
ps. de uurstats van team switch doen het weer, pjabber
heeft ze weer gemaakt.
voor wie ze no niet kent;
http://212.120.111.57/stats/TSC_Top15.html
maar, we zouden best eens wat vers bloed kunnen gebruiken.
Waar zijn trouwens de ruffryders gebleven, ik werd een poosje erg zenuwachtig van ze....
ps. de uurstats van team switch doen het weer, pjabber
voor wie ze no niet kent;
http://212.120.111.57/stats/TSC_Top15.html
[ Voor 29% gewijzigd door DPCquatar op 28-05-2003 00:31 ]
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Pagina: 1