Help mee tegen Tubereuze Sclerosis Complex: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - TSC edition Stats hosted by: griz |
Whoei, wat een flush van DPC_Kippie!! En direct een mooie mijlpaal ook!!! De 80k zal misschien nog net niet lukken voor NC, maar de 90k en de grote 100k moet je toch als nr. 1 van DPC kunnen pakken!!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
oh oh Kippie komt wel erg dichtbij
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Thnk you ppl 
Ben benieuwd hoeveel NC intussen heeft gespaard.
Of hebben jullie zo'n beetje alles op RC staan?
Ik ga in ieder geval door tot de 100k.
Daarna zie ik wel weer, want die 4 pc's die ik thuis heb aanstaan kosten onderhand wel een vermogen (ben ik bang voor)
Ben benieuwd hoeveel NC intussen heeft gespaard.
Of hebben jullie zo'n beetje alles op RC staan?
Ik ga in ieder geval door tot de 100k.
Daarna zie ik wel weer, want die 4 pc's die ik thuis heb aanstaan kosten onderhand wel een vermogen (ben ik bang voor)

geen nieuwe meer binnen neeAnoniem: 58821 schreef op 26 May 2003 @ 12:38:
hey iemand hetzelfde probleem, ik krijg geen candidates
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Nog 8k
dat wordt toch weer iets omzetten eerders
dat wordt toch weer iets omzetten eerders
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Anoniem: 60484
Er komt nu weer spul binnen...Anoniem: 58821 schreef op 26 May 2003 @ 16:33:
[...]
ze staan nog droog ik gooi ze maar weer om naar rc5 zonde
Pagina: 1