UT competitie GoT vs FOK!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 517 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Ik zoek een iCTF team en ik ben een aanvaller. You judge me :P Contact IRC of e-mail

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 11 June 2003 @ 12:42:
[...]

DeppOx, Da_drake, en ik dan maar?
klinkt goed, heb jullie aleen nog nooit in aktie gezien maar jullie zijn vast wel goed ;) (wel iCTF he??)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2003 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

yep, moeten we maar een keer iets afspreken. Even kijken wie t best is in wat.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:25

icecoolsniper

never run from a sniper!

Hmm lijkt me wel leuk om mee te doen, ik weet alleen niet of mijn clan YmB^ hier zo blij mee is. Ik ga dan uiteraard voor DM 2on2 NW :D
ICTF kan ik ook wel, maar ik ben ermee gestopt omdat er teveel gezeik is in de ICTF competitie op CB

[ Voor 28% gewijzigd door icecoolsniper op 12-06-2003 13:35 ]

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er nog wat info op de site over de teams / poules e.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

TrehT schreef op 12 juni 2003 @ 02:04:
Ik zoek een iCTF team en ik ben een aanvaller. You judge me :P Contact IRC of e-mail
Als je wil mag je bij mij (Boba) en Dymlos. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op 27 May 2003 @ 17:17:
* DeMoN vraagt zich af waarom altijd dat k*t UT en geen Quake 3 Arena .... :|

edit:
bij nader inzien wil ik nog even melden geen flamewar te willen starten :P
Kom je wel wat laat mee he Quake-fanboy. Eerst denken dan doen. UT roelt gewoon zwaar (Quake ook, maar dan voor anderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

Ik zoek ook nog een team als het maar insta is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:18
en ik waar zit ik inmiddels in? ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

TrehT schreef op 12 June 2003 @ 02:04:
Zullen jij en ik (Phusion) een eigen teampje maken? :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damm ik wil ook joinen ...??
maar komt als alles klaar is ,weer een match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Topicstarter
als het goed gaat wel ja

Maar ik betwijfel of er uberhaupt een wedstrijd komt..

ik heb 1 a 2 teams gezien die klaar zijn en voor de rest is er nog niks.
En ik ben niet van plan om zelf teams te maken of mensen achter de broek te zitten dat zij dit doen.
GeniusDex heeft de register pages voor de teams strax klaar, die zal 2 week open staan en dan kijken we hoe en wat.

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

De pagina's om teams te maken en te joinen zijn zo goed als af. Er wordt nog wat mee getest etc. en ze zullen waarschijnlijk morgen beschikbaar zijn. Iedereen zal dan waarschijnlijk een mailtje kregen hoe het precies werkt, en dat mailtje zal ik ook hier posten.

En ik zeg alvast: ga nou niet met het systeem spelen, ik heb het erop gebouwd dat het definitieve teams worden, dus teams verwijderen kan alleen in de database, en dan is het nog een kutwerk :o

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

T. van Beek schreef op 15 June 2003 @ 11:35:
[...]

Zullen jij en ik (Phusion) een eigen teampje maken? :)
ok

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper

icecoolsniper

never run from a sniper!

Kan ik nog bij een TDM team 2on2, insta is ook goed alleen dat moet ik weer ff oefenen(ik ben redelijk skilled ik ben iig geen n00b)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is ook nog teamloos. Ik speel alles dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 00:53:
/me is ook nog teamloos. Ik speel alles dus :P
Kom maar bij ons, bij boba en mij voel je je meer PICHT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 01:01:
[...]

Kom maar bij ons, bij boba en mij voel je je meer PICHT.
:D

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat er gewoon teams gemaakt moeten worden van de overgebleven users .. dat lijkt me het makkelijkst, en ben je ook van de problemen en gezeur af. Als users willen ruilen, kan dat onderling. Sim-pel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
nou het maakt mij niet zoveel uit in wat voor/welk team ik terecht kom. Dus wie wil mij nog gewoon in zijn/haar team en speelt voor de lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehmm ik zie nog niks op de site staan hoor Dex..
Ik wil teams zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het waardeloos dat het UT1 is, je gaat toch ook geen DOOM1 competitie meer houden :? :|

:P Quake3 was ook goed geweest... maar kom op zeg, UT1 boven Q3A en UT2K3 verkiezen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 14:23:
ik vind het waardeloos dat het UT1 is, je gaat toch ook geen DOOM1 competitie meer houden :? :|

:P Quake3 was ook goed geweest... maar kom op zeg, UT1 boven Q3A en UT2K3 verkiezen :?
zoals al eerder gezegd, open dan je eigen topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als we nou eens een poll houden ipv een eigen topic en weer allerlij losse projecten en rommel en concurerende competities en geruzie over TV rechten etc. ;)

Een uniforme FOP! vs Tweakers.net league zeg maar, de TFL, of FTL, maar daar kunnen we dan weer een poll over houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 14:42:
maar als we nou eens een poll houden ipv een eigen topic en weer allerlij losse projecten en rommel en concurerende competities en geruzie over TV rechten etc. ;)

Een uniforme FOP! vs Tweakers.net league zeg maar, de TFL, of FTL, maar daar kunnen we dan weer een poll over houden :+
lol ga ergens anders klieren, wat mij betreft mag een modje ingrijpen, wat doe je hier ? :s
Wat ik bedoel Hiro Shima, is dat we het liever on-topic houden (UT1), en we willen geen flame-war starten tussen 2 spellen etc, dus als je animo wil checken suggereer ik dat je een eigen topic opent. (Initiatief nemer is Diaboluzzz ea, zie openingspost)

[ Voor 21% gewijzigd door TrehT op 17-06-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voel je je bedrijgt? ik sugereer enkel, op een wat luchtige manier, om dit project te struktureren en eens te kijken of er niet meer animo is voor een UT2K3 of Q3A competitie... dat jij zo reageerd laat wel zien dat je een beetje bang bent dat dat inderdaat mogelijk is... maar ok, het is allerminst m'n bedoeling om mensen hun pret te bederven, als je zo bang bent dat er dan geen ruimte meer zou zijn voor een UT1 competitie ga ik misschien inderdaat wel m'n eigen topic openen, ik dacht alleen wat voor te leggen aan de originele initiatief nemers.
Mij vragen wat ik hier doe en sugereren dat een modje zou moeten ingrijpen komt enigzins over als een flame, beetje jammer dat je je tot zo'n niveau moet verlagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 15:18:
voel je je bedrijgt? ik sugereer enkel, op een wat luchtige manier, om dit project te struktureren en eens te kijken of er niet meer animo is voor een UT2K3 of Q3A competitie... dat jij zo reageerd laat wel zien dat je een beetje bang bent dat dat inderdaat mogelijk is... maar ok, het is allerminst m'n bedoeling om mensen hun pret te bederven, als je zo bang bent dat er dan geen ruimte meer zou zijn voor een UT1 competitie ga ik misschien inderdaat wel m'n eigen topic openen, ik dacht alleen wat voor te leggen aan de originele initiatief nemers.
Mij vragen wat ik hier doe en sugereren dat een modje zou moeten ingrijpen komt enigzins over als een flame, beetje jammer dat je je tot zo'n niveau moet verlagen
Kijk, het is heel simpel, dit topic is geopend als zijnde "UT competitie GoT vs FOK!."
Als jij denkt dat je liever iets ander wil, of als daar meer animo voor is, dan open je je EIGEN topic. Heel simpel, want als je gelijk hebt, komen er heus vanzelf wel mensen op af.
In dit topic hebben mensen al 10 pagina's lang positief gereageerd op UT1, dus lijkt me jouw reactie vrij overbodig door te zeggen dat we een poll moeten houden |:(

en een cursus Nederlandse taal, lijkt me ook niet overbodig.

(niet als flame bedoeld)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10, 10, voor mij zijn het er drie :P en je opmerking komt wel als flame over...
ik zal eens kijken of ik wat op kan zetten :)
ik moet wel zeggen dat jullie wel erg heftig reageren... is dat UT1 die-hard eigen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 18:51:
ik moet wel zeggen dat jullie wel erg heftig reageren... is dat UT1 die-hard eigen? ;)
Weet je wat het is, er zijn al meerdere users in dit topic voorbij gekomen die met een Q3 of UT2 verhaal aankwamen, die we netjes hebben gevraagd om dan hun eigen topic te starten. Als mensen dus het topic lezen, weten ze dat dit soort reacties niet echt gewenst zijn ...
ik snap wel dat je misschien niet alles serieus bedoeld, en dat je alleen maar verbetering wil, maar goed .. denk dat het wel duidelijk is zo ..
wat bedoel je precies met 10, 10, voor mij zijn het er 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 18:51:
mjah, open een topic voor ut2k3 en dan gaan wij daarin zeuren over een UT1 competitie.

read > comprehend > post

topic gaat over UT dus doe eens een gok waar deze competitie voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Er waren nog wat problemen met de site, maar we zijn nu bezig de database met teams even leeg te gooien etc, zodat we vanavond het nog werkend kunnen krijgen. Er zijn nog wat problemen met de mail ook (iedereen zou een mailtje krijgen ;)), en als die opgelost zijn zal het nog maar even duren voordat je teams kan maken :)

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik heb net alle deelnemers deze mail gestuurd:
MAIL
Hoi <naam>,

Je hebt je ingeschreven voor het GoT vs. Fok! Unreal Tournament kampioenschap aan de kant van <kant (GoT of Fok!)>. Na een paar weken van inschrijven, overleggen bij de organisatie, en scripten aan de site kun je eindelijk teams samenstellen. Tenminste, je kunt je voorkeur opgeven. Als de teams een beetje redelijk zijn blijven ze zo, maar het kan ook nog veranderen als er bijvoorbeeld meer dan 2 mensen uit 1 clan in een 5on5 team zitten.

Om de teams te maken is er een nieuw deel op de site om in te loggen, dat te vinden is op http://gotvsfok.argonhosting.nl/login/ . Hier voer je je nickname in zoals je die hebt opgegeven (zoals je in de registratie-lijst staat) en je opgegeven wachtwoord. Als je je wachtwoord echt niet meer weet kun je naar gotvsfok@argonhosting.nl mailen voor een nieuw wachtwoord, vermeld wel even je nickname in de mail.

Het maken van teams is misschien wat ingewikkeld, dus daarom zal ik het even stap voor stap uitleggen.

Een team maken:
-Klik rechts in het menu onder "Ingelogd" op "Maak een team".
-Voor hier de gegevens in, en geef goed aan of het een 2on2 of 5on5 team wordt. Ingevuld is ingevuld, wijzigen kan niet meer.
-Klik op "Versturen", en je team bestaat, je kunt nu mensen uitnodigen.

Mensen in je team uitnodigen:
-Klik rechts in het menu onder "Ingelogd" op "Beheer je team(s)".
-Als er op een plek "Nodig iemand uit" staat kun je daarop klikken om iemand uit te nodigen.
-Je ziet nu een lijst met alle spelers die je nog kunt kiezen. Kies hier je speler uit die je in het team wil hebben.
-Als je op "Versturen" klikt is de persoon uitgenodigd.

Een uitnodiging afwijzen of accepteren:
-Klik rechts in het menu onder "Ingelogd" op "Bekijk mijn team(s)".
-Hier zie je de spelers en wie al geaccepteerd heeft in het team.
-Als je nog niet geaccepteerd hebt in een team kun je dit doen door op "Accepteer" of "Wijs af" te klikken.
-Je hebt de uitnodigien geaccepteerd of afgewezen. Als je geaccepteerd hebt kan je dat niet ongedaan maken.

De inschrijftermijn voor teams loopt tot 28 juni. Als er nog onduidelijkheden zijn horen we dat graag. Je kunt in 1 van de topics (op GoT of Fok!) posten of een mailtje terug sturen naar gotvsfok@argonhosting.nl

Het GoT vs Fok! UT compo team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tibo-
  • Niet online

-Tibo-

ow = teh

He mensen ik zou mij graag ook nog inschrijven als dat mogelijk is.
Dat kan ik met Mich gaan 2on2'en... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hiro Shima schreef op 17 June 2003 @ te veel posts met teveel gezeur over UT1.
svp ga ergens anders klagen.

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 17-06-2003 22:34 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
niemand wil mij in zijn team? :( :/

zou je niet ook iets kunnen inbouwen dat ik aan een ander team kan requesten om erin te kunnen ofzo....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Tampie schreef op 17 June 2003 @ 23:01:
niemand wil mij in zijn team? :( :/

zou je niet ook iets kunnen inbouwen dat ik aan een ander team kan requesten om erin te kunnen ofzo....?
Dan zou ik de database om moeten gaan gooien, maar dat moet je opzich zelf kunnen regelen. Als er nog mensen teamloos zijn na de inschrijftermijn kijken we daar wel naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:44
Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 06:50:
[...]

klinkt goed, heb jullie aleen nog nooit in aktie gezien maar jullie zijn vast wel goed ;) (wel iCTF he??)
ik ben wel goed maar de vraag is hoe goed ben ik nog :P ik heb het al een tijd niet meer gedaan aangezien ik bijna nu alleen maar mohaa speel

ik speel ut wel al vanaf het begin dat het uitkwam dus ik zal het niet verleerd zijn :P

ik stel voor met elkaar af te spreken op msn me mailaddres kan je terugvinden inme profiel

[ Voor 13% gewijzigd door _Drake_ op 18-06-2003 00:13 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 18:54:
[...]
wat bedoel je precies met 10, 10, voor mij zijn het er 3?
offtopic:
dat ik wat meer posts per page heb ingesteld

verder had ik al besloten en aangegeven dat ik hier weg zou blijfen... mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Topicstarter
_/-\o_ @ geniusdex. dat mag ook best gezegd worden, hij heeft een leuk systeempje geprogged :)

de inschrijf termijn is 10 dagen ! denk hier om, dat je niet strax te laat bent.

invoegen op dit punt is onmogelijk tibo.

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Laatst online: 14-03-2024
-Tibo- schreef op 17 June 2003 @ 22:17:
He mensen ik zou mij graag ook nog inschrijven als dat mogelijk is.
Dat kan ik met Mich gaan 2on2'en... :)
Als dat geregeld kan worden (dat Tibo zich dus kan inschrijven) dan zou dat much appreciated zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:44
nouw ons verlopige teampje

-MaDLiVe
-DeppOx
-Da_drake
-Goldeneye!
-en de broer van Goldeneye! wiens naam ik nog niet weet :P

willen all deze leden contact met mij opnemen via msn of mail dan spreken we wat af en kijken we waar iedereen goed in is

zodat ik ook weet dat ik het team kan aanmaken en onder welke naam 8)

[ Voor 13% gewijzigd door _Drake_ op 18-06-2003 13:18 ]

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tibo-
  • Niet online

-Tibo-

ow = teh

Diaboluzzz schreef op 18 juni 2003 @ 10:06:
_/-\o_ @ geniusdex. dat mag ook best gezegd worden, hij heeft een leuk systeempje geprogged :)

de inschrijf termijn is 10 dagen ! denk hier om, dat je niet strax te laat bent.

invoegen op dit punt is onmogelijk tibo.
INSERT INTO play0rs VALUES (Tibo);
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper

icecoolsniper

never run from a sniper!

Wie wil met mij 2on2 gaan TDM NW spelen want bijna iedereen speelt insta.

edit

Ik zie dat ik niet ingeschreven sta, vreemd mja dat word dus geen GOT vs FOK voor mij waarschijnlijk 8)7 |:( |:( |:( :'( :'(

[ Voor 50% gewijzigd door icecoolsniper op 18-06-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:29
Kan iemand mij eruit halen? :)

Ik heb me eens geregistreerd maar heb er bij nader inzien eigenlijk geen zin in.

Heb vorig jaar trouwens ook meegedaan aan de compo. De helft van de wedstrijden niet kunnen spelen omdat mensen niet kwamen opdagen. En dan spreek je over 1vs1. Dus dames en heren, maar goede afspraken :P. (ik volg de competitie verder wel btw)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecoolsniper

icecoolsniper

never run from a sniper!

Kan ik dan niet met jou wisselen ShittyOldMan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_Drake schreef op 18 juni 2003 @ 13:15:
nouw ons verlopige teampje

-MaDLiVe
-DeppOx
-Da_drake
-Goldeneye!
-en de broer van Goldeneye! wiens naam ik nog niet weet :P

willen all deze leden contact met mij opnemen via msn of mail dan spreken we wat af en kijken we waar iedereen goed in is

zodat ik ook weet dat ik het team kan aanmaken en onder welke naam 8)
Mijn broer heet iktinos......wat is jouw mail adres?? (team looks cool bdw >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Laatst online: 14-03-2024
icecoolsniper schreef op 18 June 2003 @ 21:03:
Kan ik dan niet met jou wisselen ShittyOldMan?
Tibo was eerder ;f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:45

MaDLiVe

.-Observer-.

Crap, ik heb me geregged maaruh, het i niet gelukt ofzo?

Zit wel in een team maar kan niet assembelen :/

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

MaDLiVe schreef op 19 June 2003 @ 00:06:
Crap, ik heb me geregged maaruh, het i niet gelukt ofzo?

Zit wel in een team maar kan niet assembelen :/
Wat bedoel je met assemblen? Als je uitnodigen bedoelt, dat kan alleen 'Speler 1'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 21-09 23:18

Frits Flits

SOUND! Designer

Hmmm... 28 juni is het afgelopen met de teams maken. Ik heb nu een team waarin 2 mensen nog niet hebben geaccepteerd. Word ik straks, samen met de mensen die mijn team wel hebben geaccepteerd automatisch ergens anders ingedeeld?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Kick

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt goed reageren ze ja :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt wel érug!! lang! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hebben jullie ook ervaring met deze update cq site http://www.utpg.com
http://www.utpg.org

[ Voor 18% gewijzigd door gp500 op 03-07-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat het nog wel door ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik ben nog steeds beschikbaar voor Fok, dus ik hoop dat het doorgaat.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Het grootste probleem is dat er welgeteld 0 Fok! 2on2 teams zijn. Hier hebben we nog opgewacht of ze spontaan kwamen, maar ik ga op Fok! nog even posten dat ze dit weekend een 2on2 team moeten (in de zachte zin van het woord) maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Mag je ook 2 teams hebben? een 2on2 en een 5on5? Nu ben ik niet zo goed in UT, maar heb er wel zin in :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Frits Flits schreef op 06 July 2003 @ 14:10:
Mag je ook 2 teams hebben? een 2on2 en een 5on5? Nu ben ik niet zo goed in UT, maar heb er wel zin in :)
Ik ben eigenwijs geweest. :P Ik zag dat GeniusDex ook 2 teams had, dus kon het best.

Zojuist heb ik een 2on2 team gemaakt voor Fok. Als LuieSurinamer de uitnodiging accepteerd, heeft Fok al 1 2on2 team :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l-burna
  • Laatst online: 20-09 22:10

l-burna

2nd place, is the 1st loser

[kickmode]
komt er nog wat van, lijkt zo dood in eens
[/kickmode]

The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l-burna schreef op 21 July 2003 @ 23:21:
[kickmode]
komt er nog wat van, lijkt zo dood in eens
[/kickmode]
Idd, ik wacht ook al. 27 Mei t/m 23 Juli. Hmmm.. :)
Ligt ook aan de teams of ze genoeg mensen in hun team hebben, en alles afgerond is, dan kunnen we beginnen (hoop ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zover ik weet gaat het niet door omdat er niet genoeg 2on2 fok teams waren..
mijn inziens een beetje dom dat ze daar op gewacht hebben, ze hadden beter gewoon 5on5 rooster in mekaar kunnen zetten en beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:37

ErA

* ErA need clan./ Ik heb nu een clan in me eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij komt hier niks meer van terecht .. mede omdat Fok! niet durft niet genoeg teams heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nu moet ik zeggen ...ik keek ff naar de gotfok site..mijn team is het ENIGE met een volledige memberset ...alle andere teams zijn incompleet ;)
ligt absoluut niet aan de organisatie wat dat betreft..luie spelers zijn jullie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 06 August 2003 @ 11:04:
volgens mij komt hier niks meer van terecht .. mede omdat Fok! niet durft niet genoeg teams heeft >:)
GoT heeft maar 1 team, de mijne, dus zoveel beter doet GoT het niet..
Pochen met andermans veren ? :)
gewoon erg jammer dat niemand, noch got noch fok hun best deed om ook maar 1 team te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 06-08-2003 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Denk dat de vakantieperiode ook wel roet in het eten gooit.
Gaat misschien beter in de winter, als iedereen binnen bij de kachel zit :)

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 08:32
add me maar ergens ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het punt is dat er genoeg spelers waren .. maar uiteindelijk allemaal te lui om een team te maken .. dat had de organisatie al redelijk vroeg kunnen zien, dus waarom hebben ze dan niet gewoon alle users in een willekeurig team geflikkert .. dat zou beter geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het misschien leuker is om te weten van de organisatie of dit nog allemaal doorgaat ja of nee?
in principe heeft iedereen met interesse zich aangemeld op de site die daarvoor bestemd was, dus alle emailadressen zijn nog in het bezit van de organisatie. Misschien tijd voor een algemeen updateje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

grep schreef op 06 August 2003 @ 11:37:
Denk dat de vakantieperiode ook wel roet in het eten gooit.
Gaat misschien beter in de winter, als iedereen binnen bij de kachel zit :)
t was hier anders niet echt heet dat t begon :D
Bovendien..je kan als organisatie moeilijk mensen dwingen...alhoewel..misschien hadden ze de overblijver sgewoon in moeten delen na een bepaalde tijd. Zat mensen die amper iemand kennen en dus NIET een team vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn heb jij je ook ingeschreven voor de competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
mm * BasieP is een beetje laat, maar kan ik nog meedoen? (lees dit topique nu pas)

we hebben het toch over normaal ut? of ut2k3?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

normaal ut natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 08:32
2k3 sux lmfd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en meedoen word vanaf nu lastig denk ik .. of ze moeten een nieuwe poging wagen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Laatst online: 10:35

Sponge

Serious Game Developer

Zover ik weet gaat het ook niet meer door, mede dat er te weinig interesse is van de FOK kant, en dat er onderhand meer een clanbase sfeer hing ipv. een sfeer van "FOK vs GoT". (Kijk naar de inschrijvingen lijst en ik denk dat het dan wel duidelijk is).. verder ook nog gedoe van spelers in dezelfde clans, e.d.

Een tijdje terug verloor "de organisatie" al interesse, en dat er nu 3 in de channel zitten waarvan 1 een bot, lijkt het me duidelijk wat de algemene interesse nog is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

41.6C.6D.61.72 schreef op 06 augustus 2003 @ 20:15:
en dat er onderhand meer een clanbase sfeer hing ipv. een sfeer van "FOK vs GoT". (Kijk naar de inschrijvingen lijst en ik denk dat het dan wel duidelijk is).. verder ook nog gedoe van spelers in dezelfde clans, e.d.
ik voel me hier nogal door beledigd, omdat ik 3 jaar op got zit, maar ook op clanbase, is t ineens een cb sfeertje? enige mensen die niks met fok of got hebben waren die lui van MUTE, en daar had ik de organisatie voor gewaarschuwd, er zijn genoeg spelers zonder hun om teams mee te maken, dat de organisatie dat niet doet is een ander punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 06 augustus 2003 @ 15:18:
MaxBurn heb jij je ook ingeschreven voor de competitie?
ja anders zou ik hier niks durven zeggen ;)

zie: UT competitie GoT vs FOK!

halverwege :)

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 06-08-2003 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op 06 August 2003 @ 23:40:
[...]

ja anders zou ik hier niks durven zeggen ;)

zie: UT competitie GoT vs FOK!

halverwege :)
hadden we ff een teampie moeten maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

MaxBurn schreef op 06 August 2003 @ 23:39:
ik voel me hier nogal door beledigd, omdat ik 3 jaar op got zit, maar ook op clanbase, is t ineens een cb sfeertje? enige mensen die niks met fok of got hebben waren die lui van MUTE, en daar had ik de organisatie voor gewaarschuwd, er zijn genoeg spelers zonder hun om teams mee te maken, dat de organisatie dat niet doet is een ander punt.
Zeg ik dat iedereen zich aangesproken moet voelen? :), de sfeer was er allang weg. De meeste spelers in #ut zouden niet eens meer mee doen, omdat het gewoon totaal anders is geworden dan GoT vs. FOK. Overigens zit ik volgens mij niet eens officieel in de leiding, dat zijn Dia en GeiusDex plus nog wat anderen, die aardig wat tijd erin gestoken hebben om een site te maken e.d.

btw: De spelers maken de teams, de organisatie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41.6C.6D.61.72 schreef op 07 August 2003 @ 10:18:
[...]

Zeg ik dat iedereen zich aangesproken moet voelen? :), de sfeer was er allang weg. De meeste spelers in #ut zouden niet eens meer mee doen, omdat het gewoon totaal anders is geworden dan GoT vs. FOK. Overigens zit ik volgens mij niet eens officieel in de leiding, dat zijn Dia en GeiusDex plus nog wat anderen, die aardig wat tijd erin gestoken hebben om een site te maken e.d.

btw: De spelers maken de teams, de organisatie niet.
helemaal mee eens op je laatste zin na,
In eerste instantie zorgen spelers zelf voor teams, mocht dat niet lukken, dan gaat de organisatie zich ermee bemoeien .. spel gaat boven teamkeuze ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik heb nog steeds zin hoor om voor de Fokkers te spelen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 08:57:
[...]

hadden we ff een teampie moeten maken :)
ik had een teampie dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag .. ik las dat er maar 1 team was wat zich had ingeschreven paar posts hierboven??

of was jij dat enige team?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

http://gotvsfok.argonhosting.nl/

Veel meer dan 1 imo :)

eigelijk zou er ook gewoon alelen naar got vs Fok gekeken moeten worden + misschien een skill niveau, en die in een array gooienen randomizen maar.. :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

ik zie er toch echt maar EEN , de rest heeft hooguit 3-4 accepted spelers, een teamnaam + 1-3 spelers maakt nog geen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Verwijderd schreef op 07 augustus 2003 @ 11:25:
vaag .. ik las dat er maar 1 team was wat zich had ingeschreven paar posts hierboven??
of was jij dat enige team?
Ik had dat team ja..en ik had het niet over ingeschreven maar over teams die daadwerkelijk compleet zijn, en dat is er toch echt maar 1 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
wat een gedoe toch allemaal weer..... helaas kan ik niet bij de organisatie meekijken waar het allemaal misgaat......

wat ik vooral vreemd vind is dat ik niet een team-join-request kan doen. Ik bedoel; ik kan alleen een eigen team maken maar wat heeft dat voor nut als de rest van de teams nog halfleeg zijn....... ????

Het zou ook handig zijn als de organisatie alvast een soort ladder had gemaakt, zodat we tenminste weten hoeveel teams we nodig hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Een team moet jou vragen om te joinen, en dan accept jij (of niet), niet andersom. (zover ik weet)

En ik denk dat "de organisatie" er onderhand weinig op zit te wachten, of op vakantie is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

De fout ligt niet echt bij de organisatie zelf alswel de opzet van de competitie: iedereen moet zelf uitzoeken bij wie ze willen horen. Degenen die in een clan zitten kennen mensen van hun clan maar daarmee mag je niet in 1 team. De rest zijn solo'ers die verder niemand goed genoeg kennen om een team mee te willen/kunnen maken. Kortom iedereen word in het diepe gegooid en moet met mensen communiceren die aan de andere kant van de berg zitten en daar een team mee opzetten. Werkt niet echt... en er zijn lui die zich in hebben geschreven maar het na een week alweer vergeten zijn. En er is een tekort aan UT-nerds aan fok-zijde :)
Hoe het dan wel kan? Als je iedereen in een random generator mikt en kijkt of de teams een beetje eerlijk zijn, clanleaders laat kiezen en de clanleaders wars laten arrangen. Anders zou ik t ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me de beste oplossing wat Treht hier zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

TrehT schreef op 07 August 2003 @ 17:02:
Hoe het dan wel kan? Als je iedereen in een random generator mikt en kijkt of de teams een beetje eerlijk zijn, clanleaders laat kiezen en de clanleaders wars laten arrangen. Anders zou ik t ook niet weten.
Hoe het dan wel kan ? een tijd afstellen waar men zelf teams moet maken, daarna de rest van de spelers in teams verdelen (en controleren of deze nog echt beschikbaar zijn via mail)

Pagina: 1 2 3 Laatste