Toon posts:

software die hoeveelheid processor gebruik aangeeft?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK zoek een klein programmatje (liefst freeware) die het gebruik van processor power meet en ook bijhoudt. Liefst programma waarbij ik ook terug kan kijken (over uren of dagen) hoe het verloop van het gebruik is gegaan (dus de geschiedenis van gebruik) en dat laat zien i een grafiekje.

Ik gebruik windowsxp

iemand een tip?

dank

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom@GoT!

Dat zit al grotendeels ingebouwd in je OS via de Performance Monitor ;)

Ook staat er wat in de SA FAQ: klik :)

Tenslotte zijn hier al wat discussies over geweest in eerdere topics, te vinden via de search.

Tenslotte geeft bijv. [google=log processor usage] al een leuke tip om het logfile van de standaard performace monitor de gebruiken; in bijv. Excel kan je dan alle rapporten en overzichten maken die je wilt :)

offtopic:
Je merkt dat er met de search/google/FAQ/etc. vaak al heel goed een antwoord kan vinden. Het is dan ook verstandig cq. nodig om de volgende keer eerst even zelf te zoeken - ook hier uitgelegd :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Als Ctrl + del doet krijg je een scherm met enkele tapbladen. Waarschijnlijk staat het onder prestaties.

Een alternatief is het programma Mpower

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:29

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

nog een mogelijkheid is abmon (of uitgebreider taskinfo) van iarsn.com maar dat logt aleen van de huidige sessie, dus na een reboot ben je alles wel kwijt, want hij maakt geen logfiles aan.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr