HK nieuwe range, kwaliteit HK nog steeds ok?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 426 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

The Dolf schreef op 27 May 2003 @ 14:12:
En hoe lang duurt die poll?
En waarom heeft de persoon in kwestie geen toegang tot het geroddel dat achter zijn rug plaatsvind?
Die poll duurt ongeveer een week , las ik net. Maar dat de user geen toegang tot heeft? GoT is nog net geen democratie... Anders had je ook wel inzicht in je notes kunnen krijgen (wat tegenwoordig volgens mij wel kan :? of nog in ontwikkeling... anywayz , dat staat wel ergens in de search) Maar je krijgt vanzelf een conclusie te horen en dan weet je ook min of meer wat ze gezegd hebben. Het is niet zo dat de mods ineens gaan roddelen van : Wat een stumper die [vul hier naam in]

[ Voor 6% gewijzigd door Raku op 27-05-2003 14:16 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bl!kje schreef op 27 May 2003 @ 11:58:
[...]

In principe is er toch niets mis met zo'n topic.. Het is en blijft de HuisKamer.. SG is toch meer voor de echt serieuze topics.. Of is het beleid van de HK dusdanig veranderd dat zo'n topic niet meer mag?
Nope, het is niet erg dat er wat meer onzinnige topics komen, het probleem was dat serieuze topics niet meer konden. En het is de bedoeling dat sommige serieus bedoelde topics ook in HK kunnen :)

Totale bullshit is nog steeds niet gewenst.
Eth3r3al schreef op 27 mei 2003 @ 13:14:
[...]
Na , durden kan gewoon alleen aan de vrouw via internet ;)
Zelfs dat niet ;( :+
Ontopic verder....
Ik vind het wel raar dat als er slechts 180 acces hebben gekregen het dan nog zo lang duurt... 180 mensen en jullie zijn al een aantal maanden bezig. Als je ziet dat iemand in 1 half uur acces krijgt... Maar then again .... Hk is extra en dus is screenen ws. geen prioriteit....
Je moet beter lezen :P Ik zei 180 vanaf de nieuwe vorm van screenen, welke nog geen maand bezig is. Met de "oude" vorm van screenen, waar we slechts met een deel van de GC-crew aan het screenen waren, hebben we daar bovenop nog 266 mensen gescreend.
Millennyum schreef op 27 May 2003 @ 12:26:
Als jullie niet alleen naar OW's kijken maar naar het hele postgedrag, dan verwacht ik eigenlijk dat het langer zou duren! (want ik ga er niet vanuit dat ik hier zo bekend ben dat jullie wel weten hoe ik post).
Hebben jullie er inmiddels veel routine in gekregen, of worden alleen de laatste twee pagina's met posts globaal bekeken ofzo?
Niet je hele posthistory wordt bekeken idd, dat zou teveel werk zijn :) Er wordt steekproefsgewijs naar posts gekeken, dan krijg je meestal wel een goed beeld van iemand :) Voor de rest heb je nog notes (welke inderdaad een erg goede inventarisatie kan zijn van de beoordeling van een user) waar je op kunt letten en je kunt ook nog kijken of als iemand topics opent, of deze aan de policy voldoen en niet constant worden dichtgegooid :)

En naamsbekendheid kan ook schelen idd :)
Eth3r3al schreef op 27 May 2003 @ 14:15:
[...]
Het is niet zo dat de mods ineens gaan roddelen van : Wat een stumper die [vul hier naam in]
Nee, dat absoluut niet :P Er worden redenen aangevoerd om iemand af te wijzen, danwel toe te laten en zoals BalusC al zei wordt dan in de topictitel (evenals in de post) aangegeven wat de conclusie van een screening van een screener over de gescreende is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

The Dolf schreef op 27 mei 2003 @ 14:12:
En waarom heeft de persoon in kwestie geen toegang tot het geroddel dat achter zijn rug plaatsvind?
omdat het geen geroddel achter de rug om is, net zoals werkgevers bij een vergadering over jou kunnen vergaderen of leraren een rapportvergadering hebben zonder jou erbij etc etc. Het gaat je zegmaar niets aan (bot gezegd als het ware ;)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarvan ik baal is dat me oudste users kwijt ben :( die zat in deze range.. tja maar die @mail adress heb ik niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
JvS schreef op 27 May 2003 @ 14:40:
[...]

omdat het geen geroddel achter de rug om is
Het gaat je zegmaar niets aan (bot gezegd als het ware ;)).
rara wat klopt hier niet.

Als het geen geroddel is dan is er ook geen enkele reden om het het niet openbaar te maken.

* The Dolf denkt dat JvS iets achter mijn naam schrijft

[ Voor 9% gewijzigd door The Dolf op 27-05-2003 14:48 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 14:43:
Waarvan ik baal is dat me oudste users kwijt ben :( die zat in deze range.. tja maar die @mail adress heb ik niet meer :(
Oudste :? Phantasy heeft een hogere ID dan die je nu hebt, Mwee :z

Wist je trouwens dat clones verboden zijn .. ? [FAQ]FAQ[/FAQ] :/

[ Voor 45% gewijzigd door BalusC op 27-05-2003 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 27 May 2003 @ 14:47:
[...]
rara wat klopt hier niet.

Als het geen geroddel is dan is er ook geen enkele reden om het het niet openbaar te maken.
Het gaat je niks aan, er kunnen soms (strekkingen van) notes in gepost worden en daarvoor zijn we met een andere procedure bezig. Daarnaast zullen negatieve oordelen van moderators diegenen ook aangerekend worden, ook al is het geen geroddel of is het niet persoonlijk bedoeld.

Je bent de zaak hier aan het omdraaien, je vraagt om ons een gunst, namelijk de screening. De relevante informatie voor jou krijg je toegestuurd (het al dan niet krijgen van XS). Mocht jij het als ongewenst geroddel zien, prima, dan vraag je toch geen XS aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 14:54:
[...]
Het gaat je niks aan, er kunnen soms (strekkingen van) notes in gepost worden en daarvoor zijn we met een andere procedure bezig. Daarnaast zullen negatieve oordelen van moderators diegenen ook aangerekend worden, ook al is het geen geroddel of is het niet persoonlijk bedoeld.

Je bent de zaak hier aan het omdraaien, je vraagt om ons een gunst, namelijk de screening. De relevante informatie voor jou krijg je toegestuurd (het al dan niet krijgen van XS). Mocht jij het als ongewenst geroddel zien, prima, dan vraag je toch geen XS aan?
afgekoeld?

Het was in eerste instantie een simpele vraag. Dan mag ik er toch wel op in gaan als er in het antwoord tegenspraak is?

Ik zal er maar niet verder op ingaan. Anders wordt ik te bekend ;)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

? Ik ben niet boos ofzo.
Het was in eerste instantie een simpele vraag. Dan mag ik er toch wel op in gaan als er in het antwoord tegenspraak is?
Ja, maar daar mag ik dan ook op ingaan lijkt me? Het is juist mijn punt dat ik me niet in je tegenspraak kan vinden, als ik daar inhoudelijk op inga ben ik je toch niet het zwijgen aan het opleggen ofzo?
Ik zal er maar niet verder op ingaan. Anders wordt ik te bekend ;)
Euhm, mkay? Waarom je "ongewenst" nu vet drukt snap ik ook niet helemaal, want als jij het screenen als ongewenst geroddel ziet (dat is een manier om erna te kijken), dan vraag je toch geen XS aan? Dat is toch niet zo'n vreemde vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 17:23:
Euhm, mkay? Waarom je "ongewenst" nu vet drukt snap ik ook niet helemaal, want als jij het screenen als ongewenst geroddel ziet (dat is een manier om erna te kijken), dan vraag je toch geen XS aan? Dat is toch niet zo'n vreemde vraag?
De reden dat 'ongewenst' vetgedrukt staat is omdat jij er van uit gaat dat ik het heb over ongewenst geroddel. Nergens in mijn post heb ik gezegd dat ik er tegen ben.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Misschien omdat je "geroddel achter zijn rug" schreef, dat heeft een negatieve klank.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-10 14:49

Stoffel

Engineering the impossible

haas schreef op 27 May 2003 @ 17:32:
Misschien omdat je "geroddel achter zijn rug" schreef, dat heeft een negatieve klank.
Ja en geroddel voor iemands neus een paradox :z Point being: mensen moeten andere mensen niet zo op hun woorden pakken, je weet toch waar het over gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlrensen
  • Laatst online: 29-09 23:19

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Nu ik zie dat het zo snel gaat: ik heb een week of 3 geleden HK-XS aangevraagd, maar nog geen mail of pushmessage gezien, wellicht is m'n topic ten onder gegaan in de vaart der volkeren. Is het handig om een nieuwe topic in SEM te openen, of voldoet deze posting ook?

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik denk idd ook niet dat het veel zin heeft om elkaar vliegen af te gaan zitten vangen mbt de betekenis van het woord roddelen, dus dat laat ik maar voor wat het is :P
jlrensen schreef op 27 May 2003 @ 17:40:
Nu ik zie dat het zo snel gaat: ik heb een week of 3 geleden HK-XS aangevraagd, maar nog geen mail of pushmessage gezien, wellicht is m'n topic ten onder gegaan in de vaart der volkeren. Is het handig om een nieuwe topic in SEM te openen, of voldoet deze posting ook?
F5 O-)
Er was blijkbaar ergens iets fout gegaan waardoor je nog geen XS had gekregen, je aanvraag was al wel goedgekeurd :)

edit:
Huh, nu is het nog niet gelukt :? Dit gaan we uitzoeken :)

edit:
En nu is het wel gelukt? Nou ja, je kan er iig in :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlrensen
  • Laatst online: 29-09 23:19

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 17:43:
F5 O-)
Er was blijkbaar ergens iets fout gegaan waardoor je nog geen XS had gekregen, je aanvraag was al wel goedgekeurd :)

edit:
Huh, nu is het nog niet gelukt :? Dit gaan we uitzoeken :)

edit:
En nu is het wel gelukt? Nou ja, je kan er iig in :)
Yep, ik kom erin, en heb de pushmessage gezien.

Thanx voor de snelle service, ga meteen de FAQ aldaar doorlezen ;)

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
dreeke schreef op 27 May 2003 @ 12:19:
Ik heb een OW en een tempban HK achter de rug en ik heb zo'n mod paneeltje onder aan de pagina's staan ... dus zoveel zegt dat helemaal niet :P
Ja wie heeft jou er ooit ingelaten (überhaupt) :/ :/

Komop mensen, vraag die access aan, het is nogal saai in de HK!
Crap posten niet gewenst :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkes
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:00

ikkes

In diepe rouw

Wil ik best doen hoor :) Denk alleen niet dat ze me toelaten.
Maar wat is nu het verschil tussen de HK en GC (die je na zoveel techtpost krijg) ?

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 23-09 17:07
* Azrael paqt de een oude HK faq erbij B)

:? Wat is het verschil tussen HK en SG dan eigenlijk
SG is dus echt voor de serieuze aangelegenheden, voor bv een echte serieuze discussie wat niet echt wetenschappelijk of levensbeschouwelijk is (en dus niet in w&l hoort) of andere echte serieuze aangelegenheden. En de huiskamer moet je meer zien als een gezelligheidsforum. Dus als een huiskamer waar je met mensen zit en waar je dus gezellig over allemaal dingen kan praten. Maar net zoals in een huiskamer moet het wel allemaal gezellig blijven, dus je kan niet flamen ofzo. En echte die-hard onzin draagt ook niet echt bij aan de gezelligheid.

[ Voor 3% gewijzigd door Azrael op 27-05-2003 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Azrael schreef op 27 May 2003 @ 18:44:
Komop mensen, vraag die access aan, het is nogal saai in de HK!
waarom denk je dat ik hem uit mijn AT heb gefilterd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkes

ikkes

In diepe rouw

Oke Bedankt voor de uitleg Azrael.
Denk dat ik persoonlijk harder zou lopen voor de SG als voor de HK.

People who ask, `Can I ask you a question?' don't really give you a choice, do they?
Live long and prosper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikkes schreef op 27 May 2003 @ 19:12:
zou je denken.. tot dat het vrijdag middag is natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkes

ikkes

In diepe rouw

Wat maak nou vrijdag middag uit?. Overdag werk ik en savonds is voor mijn man en kinderen, het huis en de pc. (niet noodzakelijk in deze volgorde)
Wat moet ik dan nog met een onzin forum. Ik kom hier inderdaad voor de tech forums.
Onzin doe ik wel via de mail of icq.

Live long and prosper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

ikkes schreef op 27 mei 2003 @ 18:49:
Wil ik best doen hoor :) Denk alleen niet dat ze me toelaten.
Maar wat is nu het verschil tussen de HK en GC (die je na zoveel techtpost krijg) ?
Laat ik het nog maar een keer zeggen: HK is SG zonder serieuze onderwerpen. (maar waar serieus reageren tegenwoordig wel gewenst is)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ikkes schreef op 27 May 2003 @ 19:45:
Wat moet ik dan nog met een onzin forum. Ik kom hier inderdaad voor de tech forums.
Onzin doe ik wel via de mail of icq.
yup, daarom is het ook een extra'tje, net zoals SG en de rest van GC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 11:21

Dido

heforshe

ikkes schreef op 27 May 2003 @ 19:12:
Kijk, met zo'n opmerking zou ik je bijna instant acces geven :> O-)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 11:21

Dido

heforshe

dreeke schreef op 27 May 2003 @ 12:19:
Ik heb een OW en een tempban HK achter de rug en ik heb zo'n mod paneeltje onder aan de pagina's staan ... dus zoveel zegt dat helemaal niet :P
Is die fout nog niet hersteld dan? :X

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkes

ikkes

In diepe rouw

Dido Kijk, met zo'n opmerking zou ik je bijna instant acces geven

Nee ik wacht wel tot ik aan de beurt ben. Duurt nog wel een poos. En dan ga ik nadenken of ik wel in de HK wil. Maar voorlopig heb ik zoiets van Laat maar.

Live long and prosper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
geldt screening ook voor users zoals mij, "de outcasts" zeg maar :).
of heeft dat geen effect meer?

gewoon voor de informatie.

[ Voor 8% gewijzigd door Zakkenwasser op 28-05-2003 07:02 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 16:56

Pubbert

random gestoord

Kan er misschien voor de user boven de 20.000 geen Trial versie van de HK komen :)?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dond3r schreef op 28 May 2003 @ 08:16:
Kan er misschien voor de user boven de 20.000 geen Trial versie van de HK komen :)?
waarom dat dan?
en hoe had je die in gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 16:56

Pubbert

random gestoord

Erkens schreef op 28 May 2003 @ 08:20:
[...]

waarom dat dan?
en hoe had je die in gedachte?
Die kun je dan downloaden, voor 39,95$ kun je de full versie bestellen :z

Het is al meer dan 10 maanden geleden ofzo dat ik nog in de HK ben geweest, en weet het (lage ;)?) nivo al niet meer 8)7

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Klein dom vraagje waar kan ik mijn id vindn, of ik ben blind of ik ben echt dom, maar ik zie het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:58

momania

iPhone 30! Bam!

BigFast schreef op 28 May 2003 @ 10:55:
Klein dom vraagje waar kan ik mijn id vindn, of ik ben blind of ik ben echt dom, maar ik zie het niet :?
Even met je muis over je naam heen en dan zie in je in de link in de statusbalk van je browser een nummer staan.

BigFast

32636 -> nog even wachten dus ;)

[ Voor 14% gewijzigd door momania op 28-05-2003 10:57 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

BigFast schreef op 28 May 2003 @ 10:55:
Lees je überhaupt wel de bewuste topic in Mededelingenforum :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Ja, anders kom ik hier niet hoor... maar lees alleen de update's... Misschien dat het daar aan ligt :+

[ Voor 7% gewijzigd door BigFast op 28-05-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 00:19

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Mm topic is hard gegaan :)

Volgens mij staat hier nu al heel wat info in over het screenen etc..

Verder wacht ik gewoon wel ff, ik kan mijn offtopic shit ook wel kwijt in het dagelijks leven :D

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Voor ik er ook maar over denk om daar in de toekomst naar te vragen...
Wat moet ik me bij de HK voorstellen?
Is het een soort "onzin voor je leven ála FoK" niveau?
Of meer een thee kransje idee

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 02-10 17:50

Geckoo

Good news, everyone!

Als je bent afgewezen voor de hk zonder dat je een ow of push message heb gehad hoe lang moet je dan wachten tot dat je weer opnieuw mag aan vragen?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je geen PM gehad hebt is er iets foutgegaan, ik zou het dan gewoon nog een keer aanvragen maar wel even duidelijk melden dat je het al een keer gevraagd hebt (meer dan vier weken geleden ofzo wel) en geen antwoord gehad hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Leutje schreef op 29 May 2003 @ 02:15:
Voor ik er ook maar over denk om daar in de toekomst naar te vragen...
Wat moet ik me bij de HK voorstellen?
Is het een soort "onzin voor je leven ála FoK" niveau?
Of meer een thee kransje idee
absoluut geen onzin voor je leven. Gewoon een forum waar je een beetje losse onderwerpen behandelt, maar geen "ik ga nu schijten" topics ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Is er dan nog wel verschil tussen SG en HK ?

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

tweakduke schreef op 29 May 2003 @ 13:37:
Is er dan nog wel verschil tussen SG en HK ?
ja, behoorlijk
het is veel losser zoals JvS zei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
In de Huiskamer heb je ook vaak dat er een leuke link langs komt of een leuk filmpje of gewoon een onzinnige discussie. In SG wordt je dan meestal doorverwezen naar HK dus er is zeker wel verschil :)
Zoals dreeke al eerder aangaf, de topicstarter geeft als het ware het niveau van het topic aan, als de topicstarter iets doms plaats dan kan je veel domme reacties verwachten, als iemand iets serieus plaatst verwacht je serieuze reacties. In SG moet alles boven een bepaald niveau zitten wil het toegelaten worden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 02-10 17:50

Geckoo

Good news, everyone!

JvS schreef op 29 May 2003 @ 09:42:
Als je geen PM gehad hebt is er iets foutgegaan, ik zou het dan gewoon nog een keer aanvragen maar wel even duidelijk melden dat je het al een keer gevraagd hebt (meer dan vier weken geleden ofzo wel) en geen antwoord gehad hebt.
ik heb het al aangevraagd. is afgewezen na maar niet omdat ik een ow oid had.
hoelang moet ik wachten tot dat ik weer opnieuw mag aanvragen?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geckoo schreef op 29 May 2003 @ 18:11:
[...]

ik heb het al aangevraagd. is afgewezen na maar niet omdat ik een ow oid had.
hoelang moet ik wachten tot dat ik weer opnieuw mag aanvragen?
Over een paar maanden en flink wat nuttige tech-reply's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Ik denk dat men ook vooral kijkt naar eventueel post gedrag in SG. Lijkt me een handige maatstaf om te kijken hoe een user zich daar gedraagt. En techposts is natuurlijk ook belangrijk!

Wat is een GoT zonder techposts nou eenmaal?

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Eth3r3al schreef op 29 May 2003 @ 18:37:
Ik denk dat men ook vooral kijkt naar eventueel post gedrag in SG. Lijkt me een handige maatstaf om te kijken hoe een user zich daar gedraagt. En techposts is natuurlijk ook belangrijk!
lijkt me niet, want er zijn heel veel users die nooit in SG komen, mogen die dan automatisch niet in HK komen?
Beetje vreemd niet ;)
Wat is een GoT zonder techposts nou eenmaal?
yup, de hele GC is een extraatje
Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 18:22:
[...]

Over een paar maanden en flink wat nuttige tech-reply's.
offtopic:
wat uiteraard geen vrijbrief is om meteen als een gek overal te posten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Erkens schreef op 29 May 2003 @ 18:49:
[...]

lijkt me niet, want er zijn heel veel users die nooit in SG komen, mogen die dan automatisch niet in HK komen?
Beetje vreemd niet ;)
Daarom zeg ik ook dat ik denk dat er vooral word gekeken naar eventueel posten in SG ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Raku op 29-05-2003 19:01 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

jammer dat ik er nog niet in kan, met een id van 43606 :'(
kunnen jullie er geen script voor maken die alle id's bij langs gaat en dan het aantal techposts afvangen en dan alleen die access geven die aan de eisen voldoen (dus dat jullie niet handmatig het allemaal hoeven te doen) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

eghie schreef op 29 May 2003 @ 20:15:
kunnen jullie er geen script voor maken die alle id's bij langs gaat en dan het aantal techposts afvangen en dan alleen die access geven die aan de eisen voldoen (dus dat jullie niet handmatig het allemaal hoeven te doen) :?
lol, zoals het vroeger was dus, met een x-aantal posts ;)
waarom denk je dat het nu zo gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Precies, het aantal techposts meten heeft weinig nut.

Iemand kan dan in de HK alsnog de boel gaan verzieken...

En dan krijg je weer van die usertjes die zoveel mogelijk posten om maar die HK in te kunnen :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

tweakduke schreef op 29 May 2003 @ 21:39:
Precies, het aantal techposts meten heeft weinig nut.

Iemand kan dan in de HK alsnog de boel gaan verzieken...

En dan krijg je weer van die usertjes die zoveel mogelijk posten om maar die HK in te kunnen :)
ja dat is wel weer zo, maar dan posten ze maar onzin in de hk en dan hoeven ze dat in serieuse topics niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
eghie schreef op 29 May 2003 @ 23:32:
[...]

ja dat is wel weer zo, maar dan posten ze maar onzin in de hk en dan hoeven ze dat in serieuse topics niet meer te doen.
De manier die jij voorstelde was precies de manier waarop het eerst gebeurde. Op die manier kwamen ook de 'mindere' users in de Huiskamer terecht en zorgde er een paar voor een laag niveau en uiteindelijk dus ook voor de sluiting van de HK. Daarom is er over gegaan op dit systeem, het lijkt me nou niet bepaald snugger om dan weer iedereen toe te laten, omdat je, als eerste, veel werk weggegooid en als tweede, het toch weer fout zal gaan.
Je hebt even pech, maar met een beetje geduld heb je er wel een leukere HK voor terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

eghie schreef op 29 May 2003 @ 20:15:
Zo hadden we het vroeger ook gedaan. Deze methode is afgeschaft, omdat een simpel scriptje alleen maar de kwantiteit van de posts kan afgaan en niet de kwaliteit ervan, wat vele malen belangrijker is om HK-XS te mogen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week heb ik HK-XS aangevraagd en ook (heel snel overigens) gekregen.
Ik schrok me alleen rot van die pushmessage :P
Ik zat net een heel verhaal te posten en wou even het resultaat bekijken.
Ik kreeg die PM en wég was mijn posting :(

Ik weet niet of dit normaal is of een bugje?
Als het een bugje is, zal ik dit ook even op de juiste plaats posten.
De search hierover leverde niet veel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:13

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 13:14:
Deze week heb ik HK-XS aangevraagd en ook (heel snel overigens) gekregen.
Ik schrok me alleen rot van die pushmessage :P
Ik zat net een heel verhaal te posten en wou even het resultaat bekijken.
Ik kreeg die PM en wég was mijn posting :(

Ik weet niet of dit normaal is of een bugje?
Als het een bugje is, zal ik dit ook even op de juiste plaats posten.
De search hierover leverde niet veel op.
Is een bekende bug, al kan ik hem ook niet terug vinden met de search. Ik weet wel zeker dat hij al voorbij is gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op GoT is het soweiso verstandig om voor elke post aktie eerst
code:
1
ctr a -> ctr c
te doen. Ook zonder pushmessages wil het regelmatig voorkomen dat een (lap) tekst gewoon kwijt raakt :)

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-05-2003 14:52 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
We Are Borg schreef op 30 May 2003 @ 14:24:
[...]

Is een bekende bug, al kan ik hem ook niet terug vinden met de search. Ik weet wel zeker dat hij al voorbij is gekomen :)
Als je 'm vindt, dan zal je ook zeker deze reactie vinden: IE moet je bericht cachen, maar doet dat niet altijd goed waardoor je het kwijt bent. Dat ligt dus aan je browser en niet aan React :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MaRc0 schreef op 30 mei 2003 @ 14:41:
[...]

Als je 'm vindt, dan zal je ook zeker deze reactie vinden: IE moet je bericht cachen, maar doet dat niet altijd goed waardoor je het kwijt bent. Dat ligt dus aan je browser en niet aan React :)
mja, maar eik moet er na die PM gewoon doorgegaan worden met het posten van je post ;)
dus in zoverre vind ik het wel een bug :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 30 May 2003 @ 14:24:
[...]

Gevonden [rml][ BUG] Pushmessages: Reply weg[/rml] B)

Nou nog dat cache-gedoe van IE uitvogelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 29 May 2003 @ 18:49:

[...]

offtopic:
wat uiteraard geen vrijbrief is om meteen als een gek overal te posten :X
Nee, maar dan zouden het waarschijnlijk ook geen nuttige reply's worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 14:54:
Hier ben ik weer.

Ik ben dus net afgewezen. Krijg ik ook nog een mailtje met de reden? Niet zozeer dat ik de HK nou echt zo belangrijk vind maar meer omdat ik dus iets fout blijk te doen. En dat wil ik graag weten ( indien mogelijk uiteraard)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 31 mei 2003 @ 17:38:
[...]

Hier ben ik weer.

Ik ben dus net afgewezen. Krijg ik ook nog een mailtje met de reden? Niet zozeer dat ik de HK nou echt zo belangrijk vind maar meer omdat ik dus iets fout blijk te doen. En dat wil ik graag weten ( indien mogelijk uiteraard)
De enige manier waarop je afgewezen wordt is via de mail en daarin staat ook de reden, nogal een vreemd verzoek :P Maar goed, waarschijnlijk wil je specifiek weten waarom je geen XS hebt. Je had ook gewoon op het mailtje kunnen reply'en, dan had je ook wel antwoord gekregen hoor.

Anyway, check je mail maar.

edit:
Overige correspondentie hierover ook via de mail svp, het hoort niet in dit topic :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~diebe061/tabel.jpg

Vergeleken met eerst (voordat de rest van de crew kon screenen) gaat het inderdaad een stuk sneller

*ga er nu effe vanuit dat elke +5000 (in range) 19 dagen screenen betekent :)

Nog (70000-15000)/5000*19-6=203++ dagen voordat het mijn beurt is :)

[ Voor 15% gewijzigd door Glashelder op 01-06-2003 02:48 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

sorry , had beetje teveel op :)

[ Voor 148% gewijzigd door Raku op 01-06-2003 11:19 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

dual-zip schreef op 01 June 2003 @ 02:44:
[afbeelding]

Vergeleken met eerst (voordat de rest van de crew kon screenen) gaat het inderdaad een stuk sneller

*ga er nu effe vanuit dat elke +5000 (in range) 19 dagen screenen betekent :)

Nog (70000-15000)/5000*19-6=203++ dagen voordat het mijn beurt is :)
Ik snap geen bal van die grafiek? Ligt dat aan mij of...?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
PromWarMachine schreef op 01 June 2003 @ 05:02:
Hmjah de tijd verticaal had volgensmij duidelijker geweest inderdaad.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/novagamer/tabel.jpg
Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

PromWarMachine schreef op 01 juni 2003 @ 05:02:
[...]

Excell wou niet verticaal, dan liep ie vast... :(

zal het zo nog is een keer proberen :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~diebe061/blaaaaaaaaaat.jpg

:)

[ Voor 120% gewijzigd door Glashelder op 01-06-2003 13:43 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
dual-zip schreef op 01 June 2003 @ 02:44:Vergeleken met eerst (voordat de rest van de crew kon screenen) gaat het inderdaad een stuk sneller
Maar waarschijnlijk gaat het bij de hogere ranges juist weer langer duren, omdat daar meer actieve users inzitten (die immers pas korter geleden geregistreerd hebben)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 15:38:
[...]

Gevonden [rml][ BUG] Pushmessages: Reply weg[/rml] B)

Nou nog dat cache-gedoe van IE uitvogelen ;)
Ik heb me de rot gezocht, maar goed, die idd ;)
MaRc0 schreef op 30 mei 2003 @ 14:41:
[...]

Idd het antwoord. Helaas dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
is er verder een vaste tijd dat de range weer groter wordt????

dus zeg maar over een maand mogen de volgende 5000 users aanvragen??

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
We Are Borg schreef op 01 June 2003 @ 14:41:
Idd het antwoord. Helaas dus
is het je opgevallen dat dat ook MaRc0 was? :)

afijn, met 3 weken per 5000 ID's ben ik over 14 weekjes wel ongeveer aan de beurt denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

BalusC schreef op 30 May 2003 @ 12:06:
[...]
Zo hadden we het vroeger ook gedaan. Deze methode is afgeschaft, omdat een simpel scriptje alleen maar de kwantiteit van de posts kan afgaan en niet de kwaliteit ervan, wat vele malen belangrijker is om HK-XS te mogen krijgen :)
Wat dacht je dan van een soort modsysteem net als op de frontpage maar dan alleen voor mensen in het rood.

-1 overbodig, flame enzo. Of +1 behulpzaam. Dan kan dan script wel de kwaliteit van je posts beoordelen.

erkens: nee dank je :+
edit: en dat komt omdat iedereen mag moderen, het gaat hier alleen om de modjes :o

[ Voor 10% gewijzigd door Glashelder op 02-06-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dual-zip schreef op 02 June 2003 @ 12:22:
[...]

Wat dacht je dan van een soort modsysteem net als op de frontpage maar dan alleen voor mensen in het rood.

-1 overbodig, flame enzo. Of +1 behulpzaam. Dan kan dan script wel de kwaliteit van je posts beoordelen.
moet je hierover voor de grap eens de search aanslingeren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 21:36

bas.kb

BI'er :P

Ik vraag me af of er ook gekeken wordt naar de kwaliteit van je posts op de frontpage van tweakers. Gebruikersnamen van t.net en GoT worden immers samengevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
G33rt schreef op 02 June 2003 @ 10:30:
[...]

is het je opgevallen dat dat ook MaRc0 was? :)
Dat was dan ook niet het topic die hij zocht. In het goede topic reageerde chem met dat het een IE bug was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

bas.kb schreef op 04 June 2003 @ 12:42:
Ik vraag me af of er ook gekeken wordt naar de kwaliteit van je posts op de frontpage van tweakers. Gebruikersnamen van t.net en GoT worden immers samengevoegd.
nee dat wordt niet gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Ik denk dat een hoop oud HK-ers inmiddels wel een andere kotsbox hebben gevonden. Toch vind ik het heel jammer, dat HK dicht gegaan ik door een aantal incidenten, die door een kleine groep gebruikers is veroorzaakt.

De oplossing van het HK-probleem had op een andere manier opgelost moeten worden....

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

FunFactory schreef op 04 June 2003 @ 23:14:
Ik denk dat een hoop oud HK-ers inmiddels wel een andere kotsbox hebben gevonden. Toch vind ik het heel jammer, dat HK dicht gegaan ik door een aantal incidenten, die door een kleine groep gebruikers is veroorzaakt.
mja, ik denk dat het de HK wel goed gedaan heeft dat hij dicht is en dat men niet zo makkelijk xs kan krjigen ;)
De oplossing van het HK-probleem had op een andere manier opgelost moeten worden....
hoe dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

FunFactory schreef op 04 juni 2003 @ 23:14:
En dat is dus niet het geval, ook jij hebt het dus weer verkeerd begrepen. De hk is dichtgegaan omdat iedereen over echt totale onzin ging blaten in ELK topic. Ook semi-serieuze topics werden verpest met |"neuken?" reply's of als iemand ergens een probleempje mee had wat niet echt heel erg diepgaand was, werd er crap op gereageerd etc etc. Maar die discussie is nu echt al ZOOO vaak gevoerd met mensen die er van overtuigd zijn dat het dichtgegaan is door een paar incidenten... Dat begint nu een beetje vermoeiend te worden.
tuurlijk, hoe noemen ze dat ook alweer? Iets met aan wal staan en stuurlui ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Een ban is denk ik zo uitgedeeld? ;)

Weet je hoe irritant het is als er weer eens een link naar de HK gepost wordt, en je dan weer een user not allowed tegen komt :( :(

maarja, krijg je weer het standaard zinnetje; hk is een extratje ... ;)

offtopic, maar moet er effe uit, kwam er net weer 1 tegen :(
/me verlaat LA

[ Voor 12% gewijzigd door Glashelder op 04-06-2003 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

dual-zip schreef op 04 June 2003 @ 23:21:
[...]

Een ban is denk ik zo uitgedeeld? ;)

Weet je hoe irritant het is als er weer eens een link naar de HK gepost wordt, en je dan weer een user not allowed tegen komt :( :(

maarja, krijg je weer het standaard zinnetje; hk is een extratje ... ;)

offtopic, maar moet er effe uit, kwam er net weer 1 tegen :(
/me verlaat LA
Komop zeg, is HK zo belangrijk voor je? Ik kom eigenlijk alleen voor het techgedeelte naar GoT, en ik kom dus echt nooit verwijzingen naar de HK tegen, misschien hoor je hier wel niet thuis ;) (<---)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Laatst online: 02-10 14:35

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Misschien off-topic, maar heb destijds bij het aanmelden bij GoT een probleempje gehad. Hierdoor heb ik later nog een keer moeten proberen (met succes deze keer), maar het nieuwe usernummer ligt een flink stuk hoger dan bij mijn oorspronkelijke aanmelding (71468 tegen 58351).

Zou het zin hebben om (ook in verband met de HK-access die ik van plan ben aan te vragen) een berichtje achter te laten in SM of men de gegevens van deze nieuwere account over te zetten op die andere?

Ik heb dus al een nickchange aangevraagd en gehad

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Allochtoon schreef op 04 juni 2003 @ 23:40:
Komop zeg, is HK zo belangrijk voor je? Ik kom eigenlijk alleen voor het techgedeelte naar GoT, en ik kom dus echt nooit verwijzingen naar de HK tegen, misschien hoor je hier wel niet thuis ;) (<---)
nee, maar het is irritant als je dat soort meldingen tegenkomt, beetje alsof je minderwaardig bent ofzo.. ;)

misschien niet, oordeel zelf maar. Ik vermaak me prima @ PM maar HK zou ook wel leuk zijn

en ik denk dat dat voor veel meer mensen geld, alleen ik zal 1 van de weinigen zijn die het toe durft te geven

als iemand zegt HK is extraatje en boeit het je zoveel krijg ik altijd zo'n gevoel van " ;) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

FunFactory schreef op 04 juni 2003 @ 23:14:
Tuurlijk, alleen is er maar één manier die ervoor zorgt dat de HK gebruikt zal worden zoals het bedoeld is en dat is het toevoegen van users op basis van screens.

Je kunt er nooit iedereen mee gelukkig maken maar dat was ook niet het uitgangspunt geloof ik, op deze manier is wel duidelijk geworden dat de HK iets is dat gewaardeerd moet worden. Wanneer iemand toegang krijgt dan kun je er over het algemeen wel vanuit gaan dat dit persoon het niet wil verprutsen voor zichzelf.

Nee, ik herzie mijn mening, het screenen van users is gewoon de oplossing. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

DUX schreef op 04 juni 2003 @ 23:41:
Misschien off-topic, maar heb destijds bij het aanmelden bij GoT een probleempje gehad. Hierdoor heb ik later nog een keer moeten proberen (met succes deze keer), maar het nieuwe usernummer ligt een flink stuk hoger dan bij mijn oorspronkelijke aanmelding (71468 tegen 58351).

Zou het zin hebben om (ook in verband met de HK-access die ik van plan ben aan te vragen) een berichtje achter te laten in SM of men de gegevens van deze nieuwere account over te zetten op die andere?

Ik heb dus al een nickchange aangevraagd en gehad
Gegevens overzetten gaat gewoon niet :) En het hebben over het oude account met lager nummer en dus eerder acces aanvragen, ik denk persoonlijk dat je weinig kans maakt maar wil je het zeker weten moet je ff crewlid vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Dond3r schreef op 28 May 2003 @ 08:16:
lol, maximaal 3 post per dags zeker, met ads :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuzi
  • Laatst online: 25-02 07:26
Zolang iedereen die HK-XS heeft zich maar realiseert dat het een voorrecht is moet alles goed gaan lijkt me. Het is natuurlijk zonde om je XS te verspelen door off-topic geblaat.

En over die eerste screening. Ik kan idd geloven dat die wat minder zorgvuldig is gegaan. Ik kwam er met 600 posts (waaronder veel oude HK-posts) toch gewoon door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Markuzi schreef op 05 June 2003 @ 14:37:
En over die eerste screening. Ik kan idd geloven dat die wat minder zorgvuldig is gegaan. Ik kwam er met 600 posts (waaronder veel oude HK-posts) toch gewoon door ;)
Het aantal posts is dan ook niet belangrijk. Bij de eerste screening werd gewoon een groep vaste HK bezoekers geselecteerd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op 05 juni 2003 @ 00:05:
[...]

En het hebben over het oude account met lager nummer en dus eerder acces aanvragen, ik denk persoonlijk dat je weinig kans maakt maar wil je het zeker weten moet je ff crewlid vragen ;)
Zo werkt het idd niet. Je kunt niet een oud account gebruiken als een soort kaartje om gescreend te worden, als je met dit account actief post :)
Markuzi schreef op 05 June 2003 @ 14:37:
Het totaal aantal posts is idd geen criterium geweest, het aantal HK-posts wel. Met minder zorgvuldigheid doelde ik op een minder intensieve screening. Er is van lang niet iedereen de postgeschiedenis bekeken bij die screening bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3akz
  • Laatst online: 05-08 13:55
M'n aanvraag is nu zo'n 2 weken oud :) Zouden ze al opschieten?? :D

@HK'ers: Hoe is de HK? Lijkt ie nog een beetje op de oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Huidige HK lijkt nogal wat op de oude. Maar toch wel verbeteringen. Veel minder offtopic geblaat, geen kansloze dingen als FiPo, 600x achter elkaar bla en een stukkie serieuzer, maar toch net zo humorvol.
Och, misschien vind iemand ander het wel stukken slechter of veel beter, dit is mijn idee erover. GoT is vaste route bij mijn gesurf, HK is altijd leuk om te lezen. Ik heb de Hk wel gemist toen die dicht was, maar nu ben ik blij dat'ie er weer is.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harwin schreef op 05 juni 2003 @ 17:39:
Huidige HK lijkt nogal wat op de oude. Maar toch wel verbeteringen. Veel minder offtopic geblaat, geen kansloze dingen als FiPo, 600x achter elkaar bla en een stukkie serieuzer, maar toch net zo humorvol.
Och, misschien vind iemand ander het wel stukken slechter of veel beter, dit is mijn idee erover. GoT is vaste route bij mijn gesurf, HK is altijd leuk om te lezen. Ik heb de Hk wel gemist toen die dicht was, maar nu ben ik blij dat'ie er weer is.
Kortom, eigenlijk een kopie van Stuffis Generalis ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 19:01:
[...]

Nee, is SG is totaal anders dan HK imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 19:01:
[...]

Nee in de HK is het luchtiger zijn er meer grappige topics en dergelijke. Het is gewoon een gezellige plek, zonder de rotzooi die HK1.0 wel bevatte.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Topicstarter
Waar gaat mijn topic heen? :)

Lijkt wel een beetje op een centraal vragen topic over de HK aan het worden..
Verder gewoon lekker techposten en weest happy als je de HK in mag....

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoBody
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

ik zal er met mijn 2 OW's wel niet doorheen komen vrees ik, maar ik ga het toch proberen als de range van mijn usernummer aan de beurt is :)

* NoBody mist het bikkeltopic ;(

[ Voor 7% gewijzigd door NoBody op 07-06-2003 02:40 ]

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Ik heb het gevoel dat ik ook niet in de HK terechtkom, ach zie wel, mis nix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Alfredt schreef op 05 June 2003 @ 19:45:
[...]

Nee in de HK is het luchtiger zijn er meer grappige topics en dergelijke. Het is gewoon een gezellige plek, zonder de rotzooi die HK1.0 wel bevatte.
Nou dan is HK voor mij een stuk interessanter......man wat een onzin onderwerpen kwamen er voorbij....

En hoop een kansje te maken met id.7469........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:20

Jaymz

Keep on moving !

tweakduke schreef op 05 June 2003 @ 19:50:
Waar gaat mijn topic heen? :)

Lijkt wel een beetje op een centraal vragen topic over de HK aan het worden..
Verder gewoon lekker techposten en weest happy als je de HK in mag....
I concur (of weet ik hoe je dat schrijft :P) :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jaymz op 07-06-2003 05:08 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.