bl!kje schreef op 27 May 2003 @ 11:58:
[...]
In principe is er toch niets mis met zo'n topic.. Het is en blijft de HuisKamer.. SG is toch meer voor de echt serieuze topics.. Of is het beleid van de HK dusdanig veranderd dat zo'n topic niet meer mag?
Nope, het is niet erg dat er wat meer onzinnige topics komen, het probleem was dat serieuze topics niet meer konden. En het is de bedoeling dat sommige serieus bedoelde topics ook in HK kunnen
Totale bullshit is nog steeds niet gewenst.
Zelfs dat niet

Ontopic verder....
Ik vind het wel raar dat als er slechts 180 acces hebben gekregen het dan nog zo lang duurt... 180 mensen en jullie zijn al een aantal maanden bezig. Als je ziet dat iemand in 1 half uur acces krijgt... Maar then again .... Hk is extra en dus is screenen ws. geen prioriteit....
Je moet beter lezen

Ik zei 180 vanaf de nieuwe vorm van screenen, welke nog geen maand bezig is. Met de "oude" vorm van screenen, waar we slechts met een deel van de GC-crew aan het screenen waren, hebben we daar bovenop nog 266 mensen gescreend.
Millennyum schreef op 27 May 2003 @ 12:26:
Als jullie niet alleen naar OW's kijken maar naar het hele postgedrag, dan verwacht ik eigenlijk dat het langer zou duren! (want ik ga er niet vanuit dat ik hier zo bekend ben dat jullie wel weten hoe ik post).
Hebben jullie er inmiddels veel routine in gekregen, of worden alleen de laatste twee pagina's met posts globaal bekeken ofzo?
Niet je hele posthistory wordt bekeken idd, dat zou teveel werk zijn

Er wordt steekproefsgewijs naar posts gekeken, dan krijg je meestal wel een goed beeld van iemand

Voor de rest heb je nog notes (welke inderdaad een erg goede inventarisatie kan zijn van de beoordeling van een user) waar je op kunt letten en je kunt ook nog kijken of als iemand topics opent, of deze aan de policy voldoen en niet constant worden dichtgegooid
En naamsbekendheid kan ook schelen idd

Nee, dat absoluut niet

Er worden redenen aangevoerd om iemand af te wijzen, danwel toe te laten en zoals BalusC al zei wordt dan in de topictitel (evenals in de post) aangegeven wat de conclusie van een screening van een screener over de gescreende is