Toon posts:

[XP] Probleem met mapeigenschappen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

sinds kort heb ik een probleem. Als ik in de verkenner mijn C: schijf open, dan zie ik iets heel eigenaardig. Rechtsonderaan de map staat er een tekening, een muzieknoot als een soort van watermerk. Links in mijn infobalk staat er helemaal bovenaan "Muziektaken", gevolgd door een reeks van opdrachten die je kan uitvoeren. Normaal gezien heb je dit voor muziekmappen, of mappen die je aangeeft als muziekmappen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan wegkrijgen? Voor een gewone map is dit vrij eenvoudig, maar voor een station... Als men dan op eigenschappen klikt in c: zelf, aangezien het probleem zich hier situeert, krijgt man de eigenschappen van de HDD.

Mijn uitleg is misschien nogal vaag, daarom heb ik een screenshot gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/ArnoVanHove/Screenshot1.JPG

(http://users.pandora.be/ArnoVanHove/Screenshot1.JPG)

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

M.v.g

Arno

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Misschien even onder Extra --> Mapopties daar Standaardinstellingen herstellen doen. Ik zou zo inderdaad niet weten hoe je het voor een geheel station kan oplossen, weet ook wel hoe het voor een bepaalde map moet, maar voor een station :?

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

By folder opties ->general -> classic windows folders ofzoiets aanvinken.

[toevoeging:

Bij view-> apply to all folders doen.

[ Voor 33% gewijzigd door thejoker80 op 26-05-2003 22:13 ]

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

thejoker80 schreef op 26 mei 2003 @ 22:13:
By folder opties ->general -> classic windows folders ofzoiets aanvinken.
.
Nee. want daardoor verdwijnt ook die zijbalk met algemene taken

[ Voor 4% gewijzigd door Red op 26-05-2003 22:15 . Reden: leren quoten :P ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Waarschijnlijk heeft daar ooit eens een MP3-tje in gestaan ofzo en heb je die verwijderd? Als je klikt op "Alles afspelen", wat speelt hij dan precies af?

OS toegevoegd aan de topictitel, zie ook de WOS-Policy :).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties. ALs ik dus klik op alles afspelen speelt hij alles af wat er op mijn C: schijf de vinden is aan mp3's. Ik denk trouwens niet dat dat het geval is. De 2 andere oplossingen werken niet. Ikzelf vind het een héél raar probleem!

Bedankt !

Arno

Verwijderd

even het vinkje weghalen bij extra>mapoties>weergave>de inhoud van systeemmappen weergeven

Verwijderd

Topicstarter
Deze oplossing werkt ook niet echt, ik vraag mijzelf af of er wel een oplossing bestaat. Ze is in ieder geval wel moeilijk te vinden. Uit pure miserie en omdat ik een paar ongekende virussen heb die ik niet kan verwijderen en omdat deze steeds meer bestanden ben zijn aan het besmetten, heb ik dan maar geformatteerd. Nu is het probleem ook van de baan :)

M.v.g.

Arno
Pagina: 1