Ik zou graag willen weten welke mobieltjes er zijn die tevens MP3 speler zijn. Uiteraard heb ik wat vooronderzoek gedaan en ik heb gezien dat in ieder geval de Siemens SL45, SL55 en de Sony/Ericcson P800 dit bieden. Dat was vrij lastig uitzoeken overigens, omdat je alle mobieltjes op de diverse sites moet bekijken en/of vergelijken om dit te kunnen achterhalen. In de GOT search vind ik wel wat details maar geen opsommingen van mobieltjes die dit bieden en/of ervaringen hiermee.
Naast de vraag of er nog meer mobieltjes zijn die tevens mp3 speler zijn vraag ik mij af:
- Indien de data op een memorystick/compactflash moet worden geplaatst, kan het dan zijn dat het mobieltje slechts een XXX MB memorystick/compactflash ondersteund? M.a.w. dat je aan een maximum gebonden bent en niet de card met de hoogste opslagcapaciteit kan gebruiken?
- Heeft Nokia geen enkel MP3 mobieltje?
- Hebben jullie ervaringen met een MP3 toestel?
- Zijn er wellicht MP3 mobieltjes in ontwikkeliing; en zo ja eventueel op de korte termijn leverbaar?
Naast de vraag of er nog meer mobieltjes zijn die tevens mp3 speler zijn vraag ik mij af:
- Indien de data op een memorystick/compactflash moet worden geplaatst, kan het dan zijn dat het mobieltje slechts een XXX MB memorystick/compactflash ondersteund? M.a.w. dat je aan een maximum gebonden bent en niet de card met de hoogste opslagcapaciteit kan gebruiken?
- Heeft Nokia geen enkel MP3 mobieltje?
- Hebben jullie ervaringen met een MP3 toestel?
- Zijn er wellicht MP3 mobieltjes in ontwikkeliing; en zo ja eventueel op de korte termijn leverbaar?