(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit verhelpt het probleem dus niet. Ik heb geprobeerd;
English - United States
English - United States-International
English - United States-Drovak (of zoiets)
Dutch - met bovenstaande 3 us locales
Werken allemaal niet...
[ Voor 8% gewijzigd door Masch op 26-05-2003 11:35 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Heb je d'r ook 1 van als DEFAULT gezet? En desnoods ge-reboot? Moet toch echt werken...Masch schreef op 26 mei 2003 @ 11:27:
Tsja hallo, ik vertel net dat ik daar al mee gepruts heb. (lezen voordat je post! -- ook in SeM!)
Dit verhelpt het probleem dus niet. Ik heb geprobeerd;
English - United States
English - United States-International
English - United States-Drovak (of zoiets)
Dutch - met bovenstaande 3 us locales
Werken allemaal niet...
...zo staat 'ie bij mij, zonder jouw probleem dus:
[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 26-05-2003 11:42 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Als ik het goed lees heb je US locales met een Dutch toetsenbord ingesteld. Dat gaat idd niet werken, nee
[ Voor 42% gewijzigd door Rataplan op 26-05-2003 11:46 . Reden: yada yada ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
1. Ja natuurlijk.RobIII schreef op 26 May 2003 @ 11:40:
[...]
Heb je d'r ook 1 van als DEFAULT gezet? En desnoods ge-reboot? Moet toch echt werken...
2. Nee, ik heb geen reboot geprobeerd, maar volgens mij ligt het daar niet aan...
3. Dat hoopte ik dus ook al.
Dit is wel heel erg vreemd... heb ik weer.
Edit --> Hij lijkt helemaal niks te doen als ik een andere input locale kies. Ik ga ff toch maar een reboot proberen. Ik laat weten of dat helpt (ik denk het niet... je moet toch kunnen switchen??).
btw.. ik ben geen newbie, ik had gezocht, de faq gelezen, ik wist jullie oplossingen ook al, maar gaf in de eerste post al aan dat die oplossing dus niet werkte, dus lees aub eerst ff wat beter voordat je op mij gaat flamen
[ Voor 38% gewijzigd door Masch op 26-05-2003 11:47 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik geloof je graag, maar als je je eigenwijs opstelt (volgens mij ligt het daar niet aan> hoe weet je dat?) en je vooronderzoek volgens jouw eigen post bestaat uit "prutsen", dan roep je zoiets wel over jezelf af - overigens heb ik nog geen flames gezien. Post eens een screenshot? edit: en wat voor een toetsenbord gebruik je? Speciale drivers? Alleen in bepaalde apps of overal? Info! Info! Info!Masch schreef op 26 May 2003 @ 11:43:
2. Nee, ik heb geen reboot geprobeerd, maar volgens mij ligt het daar niet aan...
(...)
btw.. ik ben geen newbie, ik had gezocht, de faq gelezen, ik wist jullie oplossingen ook al, maar gaf in de eerste post al aan dat die oplossing dus niet werkte, dus lees aub eerst ff wat beter voordat je op mij gaat flamen
[ Voor 9% gewijzigd door Rataplan op 26-05-2003 11:51 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
schaam.....
Na een reboot werkte het dus wel. Ik wou toch weten waarom je niet gewoon kon switchen en dat ligt hier aan;
- De wijziging treedt pas op in nieuwe windows (dus werkten al mijn testen niet, omdat ik die allemaal in Wordpad typte...)
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Dit is toch echt FAQ werk... echter zal ik voor de zekerheid die reboot nog even vermelden in de FAQ
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()