Het verhaal, de frustraties...
Iemand enig idee of ik die word, etc files nog kan redden, heb al geprobeerd om met rename programma's alle bestanden de extensies te veranderen naar doc, txt, mp3, etc. Maar alleen mp3's en avi's werden herkend, rest werd allemaal wartaal.
Snap hier niets van. Tis een gloednieuwe Maxtor 160GB (DiamondMax Plus 9, 7200rpm 8MB), zit nog geen week in me pc en nu dit?Ik zat vandaag tijdens het examen leren een beetje te klooien op me pc. Was met Kazaa wat muziek aan het downloaden, leechftp stond wat nieuwe anime's binnen te halen en Ragnarok (MMORPG) stond ook aan.
Maar er kwam visite, dus ik naar beneden, pc liet ik gewoon aan staan als altijd.
Ik kom terug, wil iets openen met m'n rechtermuisknop. Verschijnt het menutje niet.
Maar als ik met me muis bewoog zag je wel de letters van het menutje verschijnen.
Ik vertrouwde het niet, dus windows gelijk gerestart. En jah hoor. Scandisk of hoe het ook mag heten bij Windows 2000 had fouten aangetroffen op me D schijf.
Na een flinke controle kwam ik weer in windows en trof ik op me D schijf een FOUND.000 mappie aan van Scandisk, met een grote van 11GB!!!
Bleek opeens al me muziek, me anime's en al me persoonlijke word, mails, tekstbestanden etc te zijn verdwenen. Rest op de schijf was nog intact.
Heb gelukkig alle anime's en wat muziek kunnen redden door de extensies te veranderen, maar alle werkstukken voor school van de afgelopen 7 jaar, alle mailtjes met belangrijke info, etc kan ik wel vergeten...
Was net van plan deze week een backup te gaan maken...
Ik kan wel huilen.
Iemand enig idee of ik die word, etc files nog kan redden, heb al geprobeerd om met rename programma's alle bestanden de extensies te veranderen naar doc, txt, mp3, etc. Maar alleen mp3's en avi's werden herkend, rest werd allemaal wartaal.
[ Voor 7% gewijzigd door Mesh op 25-05-2003 23:13 . Reden: typo's ]
Signature?