Heel vaak heb ik dat als ik power DVD opstart, en een station selecteer om een DVD / SVCD af te spelen dat me PC spontaan reboot. Zwaar irritant.
Ik zou beginnen met het uitschakelen van automatisch rebooten bij een blauw scherm, in Windows Operated Systems - FAQ staat uitgelegd hoe dat werkt. Kijk dan even din de BSOD guide in WOS wat er over de STOP melding die je dan krijgt kan vinden.
Vervolgens mis ik wat info om je echt te helpen; welke hardware, welk OS en welke versie van PowerDVD
(En evt. extra relevante info kan ook interessant cq. nodig zijn, zie ook SA Policy)
Vervolgens mis ik wat info om je echt te helpen; welke hardware, welk OS en welke versie van PowerDVD
(En evt. extra relevante info kan ook interessant cq. nodig zijn, zie ook SA Policy)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Heb je toevallig een Asus A7V133 moederbord?
Zo ja > Bios updaten
Heb ik ook een tijdje last van gehad met dat mobo, na een bios flash was het verholpen.
Zo ja > Bios updaten
Heb ik ook een tijdje last van gehad met dat mobo, na een bios flash was het verholpen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ik geloof ook dat het gewoon een gaar programma is. Ik had er zelf ook problemen mee, met spontane crashes bij het wisselen van scenes en ik ken iemand anders die hetzelfde probleem heeft.
Nu heb ik een frisse installatie en geeft ie geen fatale crashes meer, maar loopt het programma zelf nog wel eens vast.
Nu heb ik een frisse installatie en geeft ie geen fatale crashes meer, maar loopt het programma zelf nog wel eens vast.
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Verwijderd
Ik heb zo'n klacht ook eens gehad op me stage adres (winkel in ede)....en de Bios updaten en frisse installatie wil regelmatig gewoon werken..maar ik heb gewoon een ander programma gebruikt voor mezelf..vind ik gewoon het handigst..gebruik nu microDVD of Zoomplayer ervoor!