Hij is alleenmaar promotie aan het maken met zijn site, al zijn topics zijn zo'n beetje gesloten. -> Ask TOM
Who's with me?
Who's with me?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
KIJK OP MIJN VOORHOOFD !!!
Verwijderd
dat kan je de Nederlander niet aan doenOp vrijdag 24 november 2000 17:43 schreef Phantom_ het volgende:
die jongen moet de url van zijn site op zijn voorhoofd laten tatoeeren en dan door het centrum van een grote stadlopen en schreeuwen
[..]
Verwijderd
Verwijderd
Die naam van hem zegt al genoeg, GOT is voor mij een schoolOp vrijdag 24 november 2000 18:59 schreef Simkin het volgende:
geef hem nou gewoon eens wat opbouwende kritiek en niet meteen dat gekanker en hem meteen aanvallen. Er zijn genoeg admins en als hij volgens jou onzin uitkraamt dan NEGEER je zijn posting..dat is gewoon de beste manier om iemand stil te krijgen, lijkt me.
carpe diem
Whehe L:+LOp vrijdag 24 november 2000 18:59 schreef Larkie het volgende:
ja alweer bannen:
gewoon een soort auto ban doen: alle berichten die ongeveer lijken op die van Hasjboer/verslaafde meteen bannen (en alle namen die Hasj er in hebben)>:)
If you are not wiping out you are nog pushing enough...
Verwijderd
Verwijderd
If it ain't broken it doesn't have enough features
Advanced sheep-counting strategies
This message was sent on 100% recyclable electrons.
wel ff kappen met die kleurtjes en lettergrootte ajb.
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq