Wie is de party leader van de got guild @ MRO?
Oh mooi, dat red ie dan makkelijkKoetjeboe schreef op 29 May 2003 @ 11:31:
Als ie mijn stuff verkoopt heeft ie wel 1 of 1.5 mil gok ik
Woei
Geweldig jongens, allemaal heel erg bedankt!
np
weet niet, ongeveer, khad meer items dan zeny, gewoon zeny had ik 25k gegeven, 2 dagen geleden door trade hack gescammed voor 50k. Items waarde ongever 1 -1.5 mil zeny.M@NIC schreef op 29 mei 2003 @ 11:43:
Hoeveel zeny ?
Thara card is vor 350k-500k zeny te verkopen
Verwijderd
Hmmm, de tijd is aangekomen dat er betaald moet worden dus 
Is mRO nog steeds gratis dan en waarom?
mRO is niet officieel en blijft altijd gratis, er kunnen alleen niet zoveel mensen op.Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 11:55:
Hmmm, de tijd is aangekomen dat er betaald moet worden dus
Verwijderd
hmmz 12dollar per maand voor iRO gaat me net iets te ver
hoe kom ik aan mRO want http://mro.sytes.net/ is een beetje dood
hoe kom ik aan mRO want http://mro.sytes.net/ is een beetje dood
Verwijderd
ik wil wel wat ^_^SCIxX schreef op 29 May 2003 @ 11:55:
Ik heb nog wat items, wie wil. :d
watis je ingame name?
Verwijderd
Ow ligt dat zo, dus het kan ook zijn dat je er niet in kan omdatie vol zit?Apocrypha schreef op 29 May 2003 @ 11:57:
[...]
mRO is niet officieel en blijft altijd gratis, er kunnen alleen niet zoveel mensen op.
Zeroms (sphinx) en hodes (moc_fild18)

The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Als het mogelijk is te betalen (je weer maar nooit met Gravity
) ga ik zeker nog een 1/2 jaar door 

Ze zijn nu bezig met migreren naar een andere lijn meen ik en dan wordt registratie weer opengegooit. Op dit moment zitten er 100 man. Wat wel leuk is: mini-bosses kun je solo'en want der zijn der bijna net zoveel als usersVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 12:03:
[...]
Ow ligt dat zo, dus het kan ook zijn dat je er niet in kan omdatie vol zit?
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 12:26 ]
je had nooit iRO moeten doen --> whats the point ,het is toch p2p binnen de maand3CLipZ schreef op 29 May 2003 @ 09:30:
doe wat de rest ook doet.. mRO XD

Verwijderd
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ragnarok gaat weer betaald worden
Weer een hobby kwijt.
En als 't nou eens niet zo duur zou zijn, zou ik wel betalen, maar dit...
Prijzen:
Maarja, hoe kan ik dan mRO op?
Kan ik gewoon mij RO patchen? (zo kom je wel op sommige andere servers toch?)
Ragnarok gaat weer betaald worden
Weer een hobby kwijt.
En als 't nou eens niet zo duur zou zijn, zou ik wel betalen, maar dit...
Prijzen:
Zwaar ziek dus2)Credit Card Payment
*The Price
-1-Month subscription $ 12.00
-2-Month subscription $ 32.00
-6-Month subscription $ 57.00

Maarja, hoe kan ik dan mRO op?
Kan ik gewoon mij RO patchen? (zo kom je wel op sommige andere servers toch?)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 12:43 ]
Verwijderd
hmm ik heb nog 2000 fire arrows, 2000 gewone arrows en crossbow met nog een standaart uitrusting op Chaos, dus als iemand ze wil moet je het ff zeggen
mijn character heet 'Ligaya' en 'k zit in pron
ohja ook nog 2 poring cards en 1 willow card
mijn character heet 'Ligaya' en 'k zit in pron
ohja ook nog 2 poring cards en 1 willow card
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 12:47 ]
ik wil die willow en crossbow wel
alleen je bent niet on nu? ^^
Degene die accounts kan regelen voor mRO krijgt al mijn items.
das dus een hele hoop crap van een merchant plus nog 70k on hand
das dus een hele hoop crap van een merchant plus nog 70k on hand
Assume there are no rules and it's one big free for all
In payon zit er iemand random mensen te telporteren 
In orc duegon zit iemand iedereen te healen, zelfs al vragen ze het niet
Dead branches kosten nu 500z
In steden durf ik niet meer binnen omdat iemand voor 250k branches heeft gekocht
Zucht, het is gewoon te duur!
Andere, graphish betere MMPORG's (F11, AC2, EQ, enz...) kosten vaak maar 10 EURO!
In orc duegon zit iemand iedereen te healen, zelfs al vragen ze het niet

Dead branches kosten nu 500z
In steden durf ik niet meer binnen omdat iemand voor 250k branches heeft gekocht
Zucht, het is gewoon te duur!
Andere, graphish betere MMPORG's (F11, AC2, EQ, enz...) kosten vaak maar 10 EURO!

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
maarten ... het valt me zwaar van je tegen
je neemt al het geld aan van de Gotters (3 a 4mil)
en dat hou je al voor je zelf
en dan peer je hem ook nog snel naar een andere guild :\
-edit-
-edit-

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 13:15 ]
Ik kan wel janken, ben veelste laat ingestapt met het testen. Ik ga er niet voor betalen dan, maar als ik nog op mRO server kan spelen doe ik dat.
Nou mensen, ik ga me spullen weggeven. Alleen aan mensen die er dankbaar voor zijn, en die ze kunnen gebruiken.

Ik heb:
1 hat
1 flu mask
1 bastard sword
1 mantle
1 shoes
En 18 056 zeny.
Iemand interesse?
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Je hoefd je toch alleen maar op die site aan te melden? Anders denk ik er ook zo over.sv3n schreef op 29 May 2003 @ 13:04:
Ik heb nog full plate armor, bastard sword, +4 battle axe, boots en een hele zooi andere troep (moet kijken wat precies) ik weet nog niet aan wie ik et ga geven, maar als iemand mij aan een mRO account kan helpen krijgt diegene het
Kan dat dan????Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 13:11:
Kan misschien iemand mij helpen om wat $$$ te transferen van iRO naar mRO?
[ Voor 20% gewijzigd door xtreme_lunatic op 29-05-2003 13:13 ]
Verwijderd
ik speel vandaag en morgen overdag nog ff, en dan krijg je ze morgen avond van me ok?Alpha-xp schreef op 29 May 2003 @ 12:49:
ik wil die willow en crossbow welalleen je bent niet on nu? ^^
volgens mij kan dat niet. mRO valt niet onder de gravity serversVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 13:11:
Kan misschien iemand mij helpen om wat $$$ te transferen van iRO naar mRO?
Hm.. valt me zwaar van jou tegen dat je hierover oordeelt, ten eerste heb ik lang niet zoveel geld, ik loop rond met 500k cash en heb ongeveer 1/1.5m aan items, misschien meer, maar dat valt nog te bezien aangezien er nu een overvloed van rares is zullen de prijzen drastisch dalen. Ook heb ik al gezegd dat ik graag een bijdrage wil doen aan de emperium voor de GoT guild. Ik heb me ongeveer 2 weken geleden opgegeven bij de Imperial Dragoons, het was naar mijn weten ook al bekend dat ik een bijdrage zou maken ondanks mijn absentie in de GoT guild.Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 13:10:
maarten ... het valt me zwaar van je tegen
-edit-
stel dat ik inderdaad uitkom op 3m+, maak ik maar al te graag een gulle donatie aan mijn (voorheen) erg plezierige, behulpzame en vriendelijke GoT party vriendjes.
(In alle gevallen een donatie, hoogte weet ik dus nog niet..)
het geld dat je van de spullen krijgt die je van mij kreeg, mag je lekker zelf houdenM a a r t e n schreef op 29 mei 2003 @ 13:24:
[...]
Hm.. valt me zwaar van jou tegen dat je hierover oordeelt, ten eerste heb ik lang niet zoveel geld, ik loop rond met 500k cash en heb ongeveer 1/1.5m aan items, misschien meer, maar dat valt nog te bezien aangezien er nu een overvloed van rares is zullen de prijzen drastisch dalen. Ook heb ik al gezegd dat ik graag een bijdrage wil doen aan de emperium voor de GoT guild. Ik heb me ongeveer 2 weken geleden opgegeven bij de Imperial Dragoons, het was naar mijn weten ook al bekend dat ik een bijdrage zou maken ondanks mijn absentie in de GoT guild.
stel dat ik inderdaad uitkom op 3m+, maak ik maar al te graag een gulle donatie aan mijn (voorheen) erg plezierige, behulpzame en vriendelijke GoT party vriendjes.
(In alle gevallen een donatie, hoogte weet ik dus nog niet..)
Dat doet hij ook hoor.
Wie gaan er van de GoT party allemaal door met P2P ?
lijstje dat ik tot nu toe heb:
- M@NIC
- Agressor / Fatality
- ItSnows
- Smurf
- M@NIC
- Agressor / Fatality
- ItSnows
- Smurf
Btw, ik hoor van verschillende mensen dat RO eerst al eens P2P was.
Maar later hebben ze dat weer ingetrokken. Dus maybe, gaat het wel helemaal niet door.
Ik voel me even aangesproken, maar dat komt waarschijnlijk vanwege m'n stemming op dit moment. Wat bedoel je precies met die bovenste regel?M@NIC schreef op 29 May 2003 @ 13:36:
Dat doet hij ook hoor.
- M@NIC
- Agressor / Fatality
- ItSnows
- Smurf
Verwijderd
Hmm, denk het wel. Vorige keer was het Beta nu is het officieel.xtreme_lunatic schreef op 29 May 2003 @ 13:38:
Btw, ik hoor van verschillende mensen dat RO eerst al eens P2P was.Maar later hebben ze dat weer ingetrokken. Dus maybe, gaat het wel helemaal niet door.
Verwijderd
ik zou ook blij wezen met zo veel geldM a a r t e n schreef op 29 mei 2003 @ 13:39:
[...]
Ik voel me even aangesproken, maar dat komt waarschijnlijk vanwege m'n stemming op dit moment. Wat bedoel je precies met die bovenste regel?
en kan je ook via de post geld versturen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 13:42 ]
Verwijderd
Vraagje, ik ga zeker weten P2P maar mag ik dan in de Got party "Guild"M@NIC schreef op 29 May 2003 @ 13:36:
Dat doet hij ook hoor.
- M@NIC
- Agressor / Fatality
- ItSnows
- Smurf
Heerlijk gevoel, omgeven te zijn door mensen die telepatisch en/of empatisch begaafd zijn en exact weten wat ik wil/moet/kan en voel.....Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 13:42:
[...]
ik zou ook blij wezen met zo veel geld
en kan je ook via de post geld versturen?
-edit-
Dit kan wel, maar het is dan even de vraag tot wanneer je mag betalen. Aangezien de postbode niet zo snel naar de US kan (water-)fietsen.
[ Voor 19% gewijzigd door M a a r t e n op 29-05-2003 13:45 ]
Nou er gaat een nieuwe party komen want Maarten gaat weg.Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 13:42:
[...]
Vraagje, ik ga zeker weten P2P maar mag ik dan in de Got party "Guild"
Maar ik weet niet over er een guild komt, en Agressor en ik zijn nu aan het "onderhandelen" met een andere guild
edit:
Iedereen wil m'n Bunny hairband hebben.
Om de 5min word er gevraagt of ik door speel of niet
Iedereen wil m'n Bunny hairband hebben.
Om de 5min word er gevraagt of ik door speel of niet
[ Voor 14% gewijzigd door M@NIC op 29-05-2003 13:46 ]
Dunno hoe leeg ons guild word, zijn aantal toch wel inactive, denk nie dat je gaat dokken als je inactive bent
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Neenee, ik vroeg me af of iemand op iRO rijker wil worden en dat hij/zij me op mRO kan terugbetalenAlpha-sphere schreef op 29 May 2003 @ 13:23:
[...]
volgens mij kan dat niet. mRO valt niet onder de gravity servers
grr ik heb net een clip en een sohee card in shoes en dan word het P2P
Woot Woot thnx _Graphix
Dat vind ik ook een hele goeie, iemand interrese? Ik wil dat ook zo dan doen met mijn stuff.Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:00:
[...]
Neenee, ik vroeg me af of iemand op iRO rijker wil worden en dat hij/zij me op mRO kan terugbetalen
Op 1 Juni betalen en op die zelfde dag gaat de registratie voor mRO weer open. Volgens mij wordt mRO nu ook zo enorm druk als iRO. Gaat de registratie van mRO ook dit jaar weer stoppen?
Anders speel je alsnog met lag op mRO.
Ik denk er trouwens nog wel over om te gaan dokken. 57 dollar voor 6 maanden is wel ok, vooral nu de dollarkoers niet zo hoog is.
Anders speel je alsnog met lag op mRO.
Ik denk er trouwens nog wel over om te gaan dokken. 57 dollar voor 6 maanden is wel ok, vooral nu de dollarkoers niet zo hoog is.
aaaargh ik hoop dat Jessica de registratie op een bepaalde hoogte zal dichtgooien

Verwijderd
Met items gaat dat moeilijk. Ik hoef alleen wat Z's te traden. Niemand hier die dat voor me kan doen?xtreme_lunatic schreef op 29 May 2003 @ 14:16:
[...]
Dat vind ik ook een hele goeie, iemand interrese? Ik wil dat ook zo dan doen met mijn stuff.
kheb net de link van bRO van iemand doorgekregen en ga misschien bROen in plaats van mRO. Welke is beter volgens jullie?
Wat is bRO dan precies, net zoiets als mRO?
Heeft iemand daar toevallig een link van?
Heeft iemand daar toevallig een link van?
edit:
Even het oude topic doorgespit; URL gevonden (http://ro.beyondirc.net/main.html)
Even het oude topic doorgespit; URL gevonden (http://ro.beyondirc.net/main.html)
[ Voor 36% gewijzigd door Laurent op 29-05-2003 15:10 ]
ik geloof dat mRo net down is gegaan, en jess gaat de registratie stoppen zodra er ongeveer 400-600 mensen op de server zijngeemfriek schreef op 29 May 2003 @ 14:27:
aaaargh ik hoop dat Jessica de registratie op een bepaalde hoogte zal dichtgooien
kehb nu op mRO :
thief lvl 42/31
swordy lvl 35/25
mage lvl 14/9
Het zijn dagen als dit dat ik er van baal dat ik geen credit card heb... naja, dan maar iets anders op zoeken... (PS. ik heb RO al geuninstalled, dus kom niet zeuren om geld/items
)
Verwijderd
omfg zeg!Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 10:28:
[...]
'k heb hard moeten ploeteren om ze te kunnen bemachtigen en dan zou ik die weggeven aan iemand die erom vraagt en er niks voor heeft moeten doen? No thanks...
Sorrie hoor maar dat klinkt eigenlijk bestwel triest.
Het geeft jou dus een slecht gevoel om dingen weg te geven waar je zelf nul komma nul meer aan hebt. Ik vind dat juist een fijn gevoel, om je mede-mens blij te maken. Zeker als het nederlanders zijn die de p2p online RO nl community moeten gaan vormen.
Volgens mij ben je gewoon (net als ik en vele anderen) teleurgesteld dat Gravity nu ineens p2p aankondigd en dat het allemaal zo snel moet. En is het een soort anti-reactie vanje. Althans dat HOOP ik want zeg nou zelf, het komt vrij triest over wat je zei.
Ennieweej, ik was BIJNA assassin en nu gaat het feestje voor mij ook niet door. Jammer maar helaas. Ik doneer al mijn spullen aan de mede Gotters dus wie wil wat hebben?!
Verwijderd
ik .. heel erg graag!
ingamename: Agressor
zit je op loki?
zit je op loki?
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 14:52 ]
Ik kan wel wat gebruiken , maar bij de vorige pay beta was ik ook BIJNA knight, en toen 1 dag later server closedVerwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 14:44:
[...]
omfg zeg!
Sorrie hoor maar dat klinkt eigenlijk bestwel triest.
Het geeft jou dus een slecht gevoel om dingen weg te geven waar je zelf nul komma nul meer aan hebt. Ik vind dat juist een fijn gevoel, om je mede-mens blij te maken. Zeker als het nederlanders zijn die de p2p online RO nl community moeten gaan vormen.
Volgens mij ben je gewoon (net als ik en vele anderen) teleurgesteld dat Gravity nu ineens p2p aankondigd en dat het allemaal zo snel moet. En is het een soort anti-reactie vanje. Althans dat HOOP ik want zeg nou zelf, het komt vrij triest over wat je zei.
Ennieweej, ik was BIJNA assassin en nu gaat het feestje voor mij ook niet door. Jammer maar helaas. Ik doneer al mijn spullen aan de mede Gotters dus wie wil wat hebben?!

Btw, ik snap de reactie van Rei wel, het is niet echt eerlijk dat mensen niks ervoor doen en toch wat ervoor krijgen. Maar aan de andere kant, IK ben blijer als ik toch die mensen help, ook al is het niet eerlijk, alles zelf houden maak je niemand blij mee, ook jezelf niet...
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
User/password dan?White Dust schreef op 29 May 2003 @ 14:42:
Het zijn dagen als dit dat ik er van baal dat ik geen credit card heb... naja, dan maar iets anders op zoeken... (PS. ik heb RO al geuninstalled, dus kom niet zeuren om geld/items)
Mischien dat ik mRO of iets anders ga spelen, maar ik speelde al een tijdje geen iRO meer omdat het ongelooflijk druk was.
Moet ik bij mRO alleen wel een nieuwe validation code krijgen, die oude is nog steeds invalid
Verwijderd
zanac .. ik ga nu ff weg ...Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:51:
ik .. heel erg graag!
zit je op loki?
zou je AUB wat voor mij kunnen bewaren? (zeny ofzo) of items
hmmz plz niet allemaal bedelen ofso, prijzen zullen toch wel vaag gaan doen omdat nu items van 12k peepz verdwijnen in een stuk of 5 k ??????
dus ach zien wel wat ut word, zijn iig stuk meer rijke mensen...
owjah hoogste knight uit mijn guild stopt iig, hij was lvl 76
dus ach zien wel wat ut word, zijn iig stuk meer rijke mensen...
owjah hoogste knight uit mijn guild stopt iig, hij was lvl 76
[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 29-05-2003 15:09 ]
PSN
Ik heb even gezocht in het oude topic. Dit is de link van bRO.Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:57:
Wat is precies bRO en kan iemand mij misschien een link daarvan geven?
Gaar !! zijn nu al +2k registraties @ mRO.. komen straks nog meer 
eergisteraaf lagde ut al met 220 lui erop... Naja hopen dat de nieuwe host het beter kan vol houden dan deze huidige..
we shall see na het weekend.
GoT guild @ mRO ?? emp kost geloof ik maar 150k zeny
eergisteraaf lagde ut al met 220 lui erop... Naja hopen dat de nieuwe host het beter kan vol houden dan deze huidige..
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Verwijderd
Is hier echt niemand die me kan helpen met een trade van zeny's?
Ik geef je 48K op iRO en ik hoef maar 40k terug op mRO of bRO
Ik geef je 48K op iRO en ik hoef maar 40k terug op mRO of bRO
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 15:26 ]
Verwijderd
Ja, loki Prontera. nu komen danVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 14:51:
ik .. heel erg graag!
zit je op loki?
ingame names: Green Leaves en Greenleaf
Ik ben nu weer wat anders doen. Hopelijk ben ik later nog in RO..
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 15:42 ]
Op die bRO site, krijg ik de patch niet gedownload.
Iemand van jullie wel? Hij zou 450mb zijn. O ja, wat is daar zo goed aan? Xie nog nergens het antwoord?

Verwijderd
wat is de mro site dan?Kwai_gon_jinn schreef op 29 May 2003 @ 15:22:
Gaar !! zijn nu al +2k registraties @ mRO.. komen straks nog meer
die is toch down
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 15:51 ]
Ok, ik geef ook maar spullen weg.
Zit op Loki, in prontera.
Wie wil.
Veel spullen en ongeveer 25k zeny.
Wie wil.
mRO site is niet down. Je kan je alleen niet aanmelden.
Verwijderd
Wat is je ingame naam? ik zoek namelijk nog wat spulletjes voor P2PTha_Freak schreef op 29 mei 2003 @ 15:56:
Ok, ik geef ook maar spullen weg.
Wie wil.
Kan iemand nou ff uit leggen wat bRO server is?
Of hij goed doet?
Heeft iemand ervaringen ermee? Kan iemand even antwoorden? Vraag is al vaker voorbij gekomen.

Hoe kom je trouwens op mro ?
Ik heb al een account, maar de site mro.sytes.net is down, want dan kom ik op www.lop.com.
Dus ik weet niet wat ik moet veranderen etc.
Ik heb al een account, maar de site mro.sytes.net is down, want dan kom ik op www.lop.com.
Verwijderd
Download: http://home.kabelfoon.nl/~frouwkje/mRO.zipTha_Freak schreef op 29 May 2003 @ 16:17:
Hoe kom je trouwens op mro ?
En zet die files in je Ragnarok folder, en je kan op mRO
Dit werkt gewoon met de nieuwe RO maar je kan daarna niet meer op iRO, of je maakt ff een backup van je ragexe.exe.
Edit: mag ik dit posten of is dit niet legaal?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 16:38 ]
is down ja...
btw je kan ook op iRO een mRO account kopen
(chat maken enzo)
werkt ook prima
btw je kan ook op iRO een mRO account kopen
werkt ook prima
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
No shit sherlock
Maar mRO was dus gewoon legaal ofzo omdat gravity iets vergeten was of iets in die vage richting

Bij de nieuwste zip file die op de mRO site stond kon je trouwens kiezen tussen mRO en iRO (zodat het dus beide werkte met 1 client zonder verdere rotzooi)
Lezen ChuCky...ze closen de registratie weer bij 600 mensen online oid
Op mRO zit een gm die dat soort zaken _wel_ boeien. (was al eerder gezegd
)
Verder, volgens mij werkt dit ook:
Dir aanmaken in je iRO dir genaamd 'data'. Daarin file maken genaamd 'Clientinfo.xml' en daar bovenstaand stukje code inzetten
mRO is nu down maar test het later maar eens
Verder, volgens mij werkt dit ook:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <?xml version="1.0" encoding="windows-874" ?> <clientinfo> <desc>Ragnarok Client Information</desc> <connection> <display>Moonlight RO</display> <desc>Moonlight RO</desc> <address>66.26.54.107</address> <port>6900</port> <version>00</version> <langtype>1</langtype> <registrationweb>http://localhost</registrationweb> </connection> <connection> <display>International RO</display> <desc>iRO</desc> <address>38.144.194.2</address> <port>6900</port> </connection> </clientinfo> |
Dir aanmaken in je iRO dir genaamd 'data'. Daarin file maken genaamd 'Clientinfo.xml' en daar bovenstaand stukje code inzetten

[ Voor 20% gewijzigd door Koetjeboe op 29-05-2003 16:43 ]
klopt.. dat werkt.. kheb er nu 3 instaan
(AnimeRO)
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
lol .. dat lukt je toch nooit 
op mRO is alles al goedkoop ...
1 glove = 20k
en op iro kost dat wel een miljoentje
op mRO is alles al goedkoop ...
1 glove = 20k
en op iro kost dat wel een miljoentje
Nee, daar is een 3x zo hoge droprate en een kleine community met een gebrek aan al te domme mensen die ontzettend hoge bedragen betalen
Ook spawnen minibosses instant en is bijvoorbeeld de hidden temple overspoeld door bosses en weet ik veel wat. Met als resultaat dat je na een tijdje spelen vanzelf wel veel rares hebt en alles minder waard is
Verwijderd
Aha! Zo zit het dus
Klinkt dit misschien beter?
Aanbod: 224K Zeny's + fun stuff voor iemand op iRO
Vraag: Iemand die me helpt met het opbouwen van een thief/assassin (items) op mRO/bRO?
Vraag: Iemand die me helpt met het opbouwen van een thief/assassin (items) op mRO/bRO?
mRO is _NIET_ legaal, het is net zo legaal als die gelekte windows longhorn. (voorbeeldje)Koetjeboe schreef op 29 May 2003 @ 16:40:
[...]
No shit sherlock![]()
Maar mRO was dus gewoon legaal ofzo omdat gravity iets vergeten was of iets in die vage richting, Dus lijkt me dat links naar de files die ook op de mRO staan gewoon mogen
Bij de nieuwste zip file die op de mRO site stond kon je trouwens kiezen tussen mRO en iRO (zodat het dus beide werkte met 1 client zonder verdere rotzooi)
was een programmeur uit hun team die illegaal source van server had laten lekkern.
wil ik wel hebben hoorVerwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 17:16:
Aha! Zo zit het dusKlinkt dit misschien beter?
heb ik weer wat te doen met mijn merch
owjah heb nog binnenkort van een retirende hunter equip
[ Voor 25% gewijzigd door YakuzA op 29-05-2003 17:34 ]
PSN
Yakkie en ik nog in party, zijn de enige die overblijven 
zullen we overstappen naar GoT party yak?
zullen we overstappen naar GoT party yak?
* uniquorn hakt de knoop door
ik ga op mRo door (had al een char maar die's foqued up)
denk dat ik daar ook maar een thief doe
en dan een asasin... (de comodo patch doet iets met criticals toch?? kan dan denk beter voor een perfect dodge gaan...)
als iemand mijn stuffie wil hebben moet ie dat hier even aangeven dan regelen we wel wat...
en als iemand me op mRo (later) wil helpen graag want alleen is ook maar alleen
ik ga op mRo door (had al een char maar die's foqued up)
denk dat ik daar ook maar een thief doe
als iemand mijn stuffie wil hebben moet ie dat hier even aangeven dan regelen we wel wat...
en als iemand me op mRo (later) wil helpen graag want alleen is ook maar alleen
It's just a donkey
Verwijderd
Je mag mijn spullen ook nog wel hebbeVerwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 15:58:
[...]
Wat is je ingame naam? ik zoek namelijk nog wat spulletjes voor P2P
kheb 300k
s.arcwand, s.coat, stopbord en nog zo een vaag brilletje van 100k
Dit topic is gesloten.