Niet veel nu. Het is pet food. Misschien wordt het nog geld waard in juni als de pets erzijn, maar ik betwijfel het (te hoge droprate).M@NIC schreef op 27 May 2003 @ 22:25:
Wat kan ik met shoots ?
Heb al een aardig verzameling in m'n merchant z'n storage van het 4leaf hunten.
Verwijderd
Van de week niet in prontera geweest??Kwai_gon_jinn schreef op 28 May 2003 @ 01:23:
[afbeelding]
er brak een hell los op mRO.. zulke events moesten ze ook doen op iRO.. alleen wat minder monsters spawns
http://www.geocities.com/icetdragon/Ragnarok/
Paar screenies van een vriend en mij.
/edit: OMFG.
Ik kan niet eens RO opstarten, hij blijft hangen bij patch_allow.txt - 4/4.
Loki is helemaal leven nu, maar check Chaos:
Alles dood, en 2 laggedGravity's website Good (lagged) Official webpages
PatchServer FTP Good (lagged) Patch Server
LoginServer Dead Login Server
CharSelectServer Dead Character Select Server
GameServer 1 Dead Prontera city
Prontera Field
GameServer 2 Dead Morroc city
Sograt Desert (7, 10, 12)
Morroc Ruins
GameServer 3 Dead Unknown
GameServer 4 Dead Payon city
Archer Village
GameServer 5 Dead Izlude city
GameServer 6 Dead Alberta city
GameServer 7 Dead Al De Baran
GameServer 8 Dead Prontera Culvert (Levels 1, 2, 3 & 4)
Sograt Desert (6)
GameServer 9 Dead Unknown
GameServer 10 Dead Glast Heim
GameServer 11 Dead Unknown
GameServer 12 Dead Unknown
GameServer 13 Dead Unknown
GameServer 14 Dead Prontera Field (07)
GameServer 15 Dead Orc Forrest (Geffen field 02, 03, 10)
Orc Dungeon Lv. 1
Orc Dungeon Lv. 2

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 07:34 ]
Verwijderd
Grote Smurf: dat is normaal op dit moment. Is de standaardtijd waarop patches worden doorgevoerd dus niet smurfen 
En die eerste 2 zijn lagged omdat 10k mensen willen proberen in te loggen
En die eerste 2 zijn lagged omdat 10k mensen willen proberen in te loggen

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 09:05 ]
YEAH! Eindelijk een four leaf clover gevonden met m'n merchant!
Heb nu alleen één probleem, sinds de laatste patch kan ik niet meer 2x RO starten
Heb nu alleen één probleem, sinds de laatste patch kan ik niet meer 2x RO starten

Ik wil dit spel ook eens proberen.
kan iemand mij uitleggen hoe het werkt. er staat veel (te veel) info in deze topics maar dat is erg gevorderd.
ik ben bekend met de "text based" muds... (multi user dungeons)
is dit ongeveel gelijk ?
en is er 1 server ? of heeft ieder land zijn eigen server ??
ik ben nu in edonkey de client aant downen..
btw.. is het helemaal gratis ?
kan iemand mij uitleggen hoe het werkt. er staat veel (te veel) info in deze topics maar dat is erg gevorderd.
ik ben bekend met de "text based" muds... (multi user dungeons)
is dit ongeveel gelijk ?
en is er 1 server ? of heeft ieder land zijn eigen server ??
ik ben nu in edonkey de client aant downen..
btw.. is het helemaal gratis ?
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
Hmm er zijn 2 internationale servers. Loki en Chaos. En ik geloof dat het een beetje verdeeld is over GoT wie op Chaos of op Loki zit.
En ja, het is helemaal gratis.
Manic : Gefeliciflapstaard
En ja, het is helemaal gratis.
Manic : Gefeliciflapstaard
Dacht net, grrmbl, Manic heeft ook altijd geluk
Mep nog een smokie -> cathb
Wel op mRO dus daar heb je 3x zoveel kans erop maar toch
Ja
Dacht dat de economie op mRO irritant ging worden maar dat valt erg mee
En de mensen die op mRO zitten zijn wel erg nice 
examen ging lekker
Makkelijker dan gedacht
examen ging lekker
Verwijderd
Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb namelijk een 'paar' kaarten gevonden en wil ze met me merch gaan verkopen. Maar voor hoeveel ^^ Als iemand er een wil kopen (Loki) meld het dan ff dan krijgen jullie voorrang 
Marina, Thara Frog, Drops, Rocker, PoPoring, Thief Bug, Tarou, Lunatic, Spore, Kukre, Thiefbugg Egg, Female Thiefbug.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Marina, Thara Frog, Drops, Rocker, PoPoring, Thief Bug, Tarou, Lunatic, Spore, Kukre, Thiefbugg Egg, Female Thiefbug.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Verwijderd
OMFG!!! Gisteren een stiletto gevonden in de Culvert Dungeon en dat was zoooo relax. Een heel stuk beter dan m'n cutter 
lvl22/15 thief
lvl22/15 thief
chucky...chucky --> sphinxy chucky? Van kwaknet?
Van ut2k3?
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik heb twee clients van RO op 2 verschillende PC's. Wanneer de lag op iRO te doen is speel ik dus met 2 characters tegelijk. 1 op mRO en 1 op iRO. Das nog es effectief ROen ;-)M@NIC schreef op 28 mei 2003 @ 10:42:
het "spel" bestaat dus 2 keer ?NG schreef op 28 May 2003 @ 13:17:
[...]
Ik heb twee clients van RO op 2 verschillende PC's. Wanneer de lag op iRO te doen is speel ik dus met 2 characters tegelijk. 1 op mRO en 1 op iRO. Das nog es effectief ROen ;-)
of zijn deze servers onderling verbonden ??
en kun je spullen / characters van de ene naar de andere transferren ??
welke server is beter / sneller ?
in de startpost van deze topic staat een hele beknopte uitleg van mRO.xychix schreef op 28 mei 2003 @ 13:28:
[...]
het "spel" bestaat dus 2 keer ?
of zijn deze servers onderling verbonden ??
en kun je spullen / characters van de ene naar de andere transferren ??
welke server is beter / sneller ?
Ragnarok bestaat uit meerdere delen:
iRO is er voor ons, i staat voor International en is in principe voor Amerika+Europa.
dan is er ook nog cRO en kRO voor Azië.
Daarnaast zijn er nog een aantal niet-officiële servers, die dus niet onder het beheer van Gravity staan.
Voorbeelden zijn bRO en mRO. Het voordeel van zulke servers zijn dat ze aardig rustig zijn (200 mensen max op mRO bijv.) en daarmee vrijwel lagloos. Bovendien heeft mRO een admin die ook daadwerkelijk naar de gebruikers luistert. Iets waar Gravity nog nooit van gehoord heeft en het blijkbaar tof vind dat 80% van de spelers op iRO een bot gebruikt.
Een link naar mRO kun je vinden in de startpost.
Bedankt voor de uitleg.. mijn intentie is om na het downen van de client (duurt nog 4 dagen over zonnet-lite op Edonkey) te starten op mRO met een wizzard (tenzij dit te moeilijk lijkt) en dan na bovenstaande uitleg maar op de mRO serverNG schreef op 28 May 2003 @ 13:36:
[...]
in de startpost van deze topic staat een hele beknopte uitleg van mRO.
Ragnarok bestaat uit meerdere delen:
iRO is er voor ons, i staat voor International en is in principe voor Amerika+Europa.
dan is er ook nog cRO en kRO voor Azië.
Daarnaast zijn er nog een aantal niet-officiële servers, die dus niet onder het beheer van Gravity staan.
Voorbeelden zijn bRO en mRO. Het voordeel van zulke servers zijn dat ze aardig rustig zijn (200 mensen max op mRO bijv.) en daarmee vrijwel lagloos. Bovendien heeft mRO een admin die ook daadwerkelijk naar de gebruikers luistert. Iets waar Gravity nog nooit van gehoord heeft en het blijkbaar tof vind dat 80% van de spelers op iRO een bot gebruikt.
Een link naar mRO kun je vinden in de startpost.
Ik vind eerlijk gezegd Henk niet zo geschikt als Guild logo, even een slordig probeersel:

Is dit wat?..

Is dit wat?..
je kan op het moment niet registreren op mRO.. kan ergens in juni pas weer als ze een nieuwe verbinding krijgen..
Verwijderd
De site is ook down, dus zowiezo kan het nietGhostie schreef op 28 May 2003 @ 14:30:
je kan op het moment niet registreren op mRO.. kan ergens in juni pas weer als ze een nieuwe verbinding krijgen..

Vriend van me wou ook spelen.
edit:
Ik ben blind, ik dacht dat je jouw verbinding bedoelde.
Ik ben blind, ik dacht dat je jouw verbinding bedoelde.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 14:40 ]
Das is a.s maandag.Ghostie schreef op 28 May 2003 @ 14:30:
Ze gaat dit weekend verhuizen. en als het goed is heeft ze dan ook een snellere internet verbinding
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
dus dit weekend kan er nie gespeeld worden?
MOOI dus ik kan op mijn gemakkie die 500 mb applicatie downen en daarnaa registreren
en dan bij de GoT clan... vast wel mensen die mij met plezier opweg helpen... ?? 
sjit
ik kan de in de openings post genoemde mRO site nu ook niet bereiken voor extra info
sjit
[ Voor 23% gewijzigd door xychix op 28-05-2003 15:05 ]
Ik vind het er mooi uitzien, maar het heeft in mijn ogen te maken met GoT en het is toch een GoT guild.M a a r t e n schreef op 28 mei 2003 @ 14:12:
Ik vind eerlijk gezegd Henk niet zo geschikt als Guild logo, even een slordig probeersel:
[afbeelding]
Is dit wat?..
wie heeft dan die DPC guild opgericht daaro (mRO)?
hmmz.. wanneer komt die comodo patch in iRO trouwens?
schijnt dat de comodo patch volgende week in mRO wordt "gepatched"
'k zou ze graag willen vergelijken met elkaar..
hmmz.. wanneer komt die comodo patch in iRO trouwens?
schijnt dat de comodo patch volgende week in mRO wordt "gepatched"
'k zou ze graag willen vergelijken met elkaar..
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
KoetjeboeKwai_gon_jinn schreef op 28 mei 2003 @ 15:56:
wie heeft dan die DPC guild opgericht daaro (mRO)?
De patches zullen precies hetzelfde zijn hoor
Verwijderd
mRO zal na iRO gepatched worden 
Overigens lijkt het erop dat de patch van vandaag voor minder lag zorgt. Ik hoor namelijk overal opmerkingen dat het beter speelt (ben helaas niet thuis dus kan het niet bevestigen
)
Overigens lijkt het erop dat de patch van vandaag voor minder lag zorgt. Ik hoor namelijk overal opmerkingen dat het beter speelt (ben helaas niet thuis dus kan het niet bevestigen
Ziet er wel leuk uit, maar om een emperium als "logo" te nemenM a a r t e n schreef op 28 mei 2003 @ 14:12:
[afbeelding]
Is dit wat?..
Ik dacht aan zoiets:

OMFG! Ik zag net iemand voor de ingang van Orc Duegon die zijn Counter-Strike CD-KEY verkocht voor 250k
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Verwijderd
Ik ben nu lvl 28/19 Thief en ik wordt nu toch nog best vaak geraakt. Wanneer zullen de mobs me nauwelijks kunnen raken?
Stats:
20strenth
27agil (bezig met upgraden)
11vit
20dex
dodge op lvl8
Stats:
20strenth
11vit
20dex
dodge op lvl8
ben level 48/36 en als ik wordt aangevallen door meerdere monsters dan raken ze me af en toe wel hoor
je gaat ze niet allemaal kunnen dodgen =p

The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
1 thiefbug zal je wel vaak ontwijken, 2 misschien ook nog wel. Maar daarna krijg je een soort van penalty, elke enemy die jou daarna aanvalt halveert je dodge ofzo.
Verwijderd
Ik ken der zo 10 opnoemen die zelfs een novice nog dodgedAlpha-xp schreef op 28 mei 2003 @ 18:52:
ben level 48/36 en als ik wordt aangevallen door meerdere monsters dan raken ze me af en toe wel hoorje gaat ze niet allemaal kunnen dodgen =p
Nee er zullen altijd beesten zijn die je af en toe raken maar beter equipment zal zeker uiteindelijk een hoop schelen
lol, ik heb echt een suckie suckie wizard 
firebolt lvl 7
sight
colt bolt lvl 5
lightning bolt lvl 5
fireball lvl 5
firewall lvl 9
frostdriver lvl 3
icewall lvl 6
jupitel thunder lvl 6
gust lvl 1
LoV lvl 1
firepillar lvl 3
op zich wel veelzijdig
lvl 58/27 trouwens.
op zich als ik de frostdriver nog 2 lvls hoger doe en de firepillar naar lvl 10(zal nog wel ff duren
) dan heb ik toch best nog wel goede wizz
. Dan heb ik op zich nog paar skillpoints over. Kan ik altijd in andere leuke dingen stoppen
.
firebolt lvl 7
sight
colt bolt lvl 5
lightning bolt lvl 5
fireball lvl 5
firewall lvl 9
frostdriver lvl 3
icewall lvl 6
jupitel thunder lvl 6
gust lvl 1
LoV lvl 1
firepillar lvl 3
op zich wel veelzijdig
lvl 58/27 trouwens.
op zich als ik de frostdriver nog 2 lvls hoger doe en de firepillar naar lvl 10(zal nog wel ff duren
[ Voor 37% gewijzigd door Tripp op 28-05-2003 19:29 ]
Die is downGTA3 schreef op 28 May 2003 @ 19:23:
wie weet wat wer met de mro site is?

Als je in de GoT guild op mRO wilt moet je me ff contacten op Koetje of Eria
Verwijderd
ItSnows?
Morgen Emperium hunt dag he? Misschien als er veel animo voor is, dat er dan een groepje angelring killed onder izlude en een ander bij de Argiopes en nog een ander groepje (van 3 mensen ofzo) bij de Requiem ?
Ben je er morgen lekker vroeg?
Morgen Emperium hunt dag he? Misschien als er veel animo voor is, dat er dan een groepje angelring killed onder izlude en een ander bij de Argiopes en nog een ander groepje (van 3 mensen ofzo) bij de Requiem ?
* Leejow(saait) is morgen hele dag werken en daarna lekker bbqen
ik kan pas laat weer ragnarokken (of ik neem lappy mee moet ik even kijken)
ik kan pas laat weer ragnarokken (of ik neem lappy mee moet ik even kijken)
Ik zit zo bij zo al in Sphinx level1 op die requiem te huntenVerwijderd schreef op 28 May 2003 @ 22:04:
ItSnows?
Zie jullie daar dan wel verschijnen
Ik speel ook RO, mag ik ook bij jullie guide?
Hoe meld ik me bij jullie aan?
Lijkt me wel leuk.
Ik ben swordman op 29/21. Heb nog nooit op de mRO server gespeelt.
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
3318702 or 3543625 = Bibalan Island
Probeer ze gewoon allebei zou ik zeggen
Probeer ze gewoon allebei zou ik zeggen
)
als er nog luitjes bij mij(en YaKuZa L) in de party willen op iRO.
Neem dan ff ingame contact op met Cloak . Das de partyleader. we hebben erg gezellige party. Geen share trouwens, niet omdat we zo krenterig/egoistisch zijn, maar omdat het levelverschil te groot is. Liest 2nd job members, maar 1st job is ook wel ok
Neem dan ff ingame contact op met Cloak . Das de partyleader. we hebben erg gezellige party. Geen share trouwens, niet omdat we zo krenterig/egoistisch zijn, maar omdat het levelverschil te groot is. Liest 2nd job members, maar 1st job is ook wel ok
Verwijderd
Ik wil wel erin Executor, lvl28/19 Thief. Vriend van me ook wel; weet alleen niet welk lvl hij is.
ChuCky1337 en Liu Xu
ChuCky1337 en Liu Xu
Waarom geef je een thief Vitality?Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 18:48:
Ik ben nu lvl 28/19 Thief en ik wordt nu toch nog best vaak geraakt. Wanneer zullen de mobs me nauwelijks kunnen raken?
Stats:
20strenth
11vit
20dex
dodge op lvl8
Verwijderd
Wist ik veel waar ik m'n puntjes in moest pleuren!?! Dit is m'n eerste gastje en toen wist ik echt helemaaaaaaal nix
Verwijderd
Op welke monsters level je nu en waar?Alpha-xp schreef op 28 mei 2003 @ 18:52:
ben level 48/36 en als ik wordt aangevallen door meerdere monsters dan raken ze me af en toe wel hoorje gaat ze niet allemaal kunnen dodgen =p
Als je weer kan registreren voor mRO dan ga ik dat zeker weer doen. Kan niet meer normaal spelen op iRO. Heb vandaag 2 lvl's geUPed. En toen kon ik niet eens meer normaal lopen.
Iemand die ik ken zei dat ie helemaal geen merchants tegenkwam toen ie mRO speelde voordat iRO open beta ging. Klopt dit? Ik vind merchant wel leuk eigenlijk.
Iemand die ik ken zei dat ie helemaal geen merchants tegenkwam toen ie mRO speelde voordat iRO open beta ging. Klopt dit? Ik vind merchant wel leuk eigenlijk.
Assume there are no rules and it's one big free for all
hmmz, het hele registratie process is down dus?
wil ook graag meedoen, maarja, kan nergens geloof ik...
(of ik ben scheel hoor
)
ik kan zowiezo nergens de client downloaden...
wil ook graag meedoen, maarja, kan nergens geloof ik...
(of ik ben scheel hoor

ik kan zowiezo nergens de client downloaden...
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Mededelingen:
- vanaf 30 mei is iRO P2P.
- Sakray server wordt de nieuwe testserver: vanaf de 29ste dient er een extra 1.42 Mb file ged/l te worden.
- Sakray server wordt de nieuwe testserver: vanaf de 29ste dient er een extra 1.42 Mb file ged/l te worden.
Moet je in morroc kijken dat is de drukst bezochte stad van mROAlpha-sphere schreef op 29 mei 2003 @ 02:42:
Als je weer kan registreren voor mRO dan ga ik dat zeker weer doen. Kan niet meer normaal spelen op iRO. Heb vandaag 2 lvl's geUPed. En toen kon ik niet eens meer normaal lopen.
sakray is al jaaaaaaren de kRO test server....Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 06:55:
Mededelingen:
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
*iRO Pay Service Announcement*
Hello this is iRO GM Team.
We would like to thank all of our fans who enjoyed testing
the international Ragnarok Online during the beta testing
period, for your help and support.
During the two years of beta testing,although there were
many incidents, all of you have never disappointed and sent
lots of love and support to the International Ragnarok, Gravity
and GM team.
Finally, International RAgnarok Online is going to be live and turning
into the pay service from June 1.
Even after starting pay service, we here at Gravity and the GM Team
ask for your continuous support and love.
We will try our best to provide the best of services to our paying
customers.
In order to continue to use your beta account,
you will need to sign up for a paying account.
To continue to use your account without any payment problems,
please consider the following instructions for your information.
1.Payment pre-registration period starts : May 30
2.Pay service starts : From June 1
3.Payment methods
***Payment covers access of all servers including Sakray the test server.***
1)Credit card
(Check card with any credit card logo usable)
2)Pay cash through the "Pay By Cash" site
4.Detailed information regarding payment option
1)PayByCash Payment
*Payment option
-PayByCash(Through the mail)
-via e-gold
-check or money order by mail
-via Paypal
-Virtual (electronic) check
-Western Union
*The Price
-Monthly, automatically recurring Direct Debit $15.95
-3-month subscription to Ragnarok Online $39.95
-6-month subscription to Ragnarok Online $69.95
*Additional fees may apply for some payment options, to cover the higher cost
receiving payments via those options
2)Credit Card Payment
*The Price
-1-Month subscription $ 12.00
-2-Month subscription $ 32.00
-6-Month subscription $ 57.00
*Credit Card
-Credit card (VISA,MASTER,JCB<AMEX)
-Check card with VISA/MASTER mark
*Columbia,Discovery and other cards are TEMPORARILY not available.
5.Other conditions:
In cases of falsified personal information submitted, we will terminated the account
without prior notification whether or not it is paid.
Please refer to the Rules of Conduct at the official website.
Underaged(Under 13 year-old) customers use their parents' credit cards with verified permission.
In the meantime, the personal information on the account should of the actual player of the game.
If you are the wrong gender or name we will NOT correct them.
Keep your payment approval number(online receipt number provided by the "Pay by Cash" site)
for future requests.
All beta tersters' information, such as, characters, items and all account information will be kept
without damage even after iRO becomes pay service.
This is for the convenience of beta testers who have shown great support and affection to Ragnarok Online.
We will try our best to provide the best of services even after pay service.
Thank you once again for all your love and support.
iRO GM Team,
Gravity Interactive LLC.
E i n d e l i j k, P2P!
Even voor de mensen die niet doorgaan, ik zou graag jullie items willen. ehm.. bewaren
En jullie cash overnemen als dat mag...
Even voor de mensen die niet doorgaan, ik zou graag jullie items willen. ehm.. bewaren
Verwijderd
er zijn wel meer mensen die het willen bewaren 
de lag is nu echt te erg in porntera
ik ga eerst proberen om aan een CC te komen .... en dan ga ik weer levelen
en wie gaan er allemaal eigenlijk voor betalen? of stappen we over naar mro?
de lag is nu echt te erg in porntera

ik ga eerst proberen om aan een CC te komen .... en dan ga ik weer levelen
en wie gaan er allemaal eigenlijk voor betalen? of stappen we over naar mro?
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 08:40 ]
doe wat de rest ook doet.. mRO XD
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Wat is je ingame name en je levelM a a r t e n schreef op 29 May 2003 @ 08:21:
E i n d e l i j k, P2P!![]()
Verwijderd
Hmmmz... betalen... 12$ voor RO of 10$ voor FF11
Keuze is snel gemaakt imo.
Wat is die mRO eigenlijk ??
Keuze is snel gemaakt imo.
Wat is die mRO eigenlijk ??
Verwijderd
Ik ga wel betalen, eerst voor 3 maanden en stuur denk geld via de post, heb geen creditcard, daardoor kan ik ook geen gewone mmorpg spellen en nu wel 
En ik ben wel benieuwt hoe weinig lag er strax is
En ff kijke of ik nu nog wat items kan scoren
denk dat veel mensen items dumpen omdat ze gaan stoppen.
En ik ben wel benieuwt hoe weinig lag er strax is
En ff kijke of ik nu nog wat items kan scoren
http://mro.sytes.net/ is toch de site van mROAlpha-sphere schreef op 29 May 2003 @ 02:42:
Verwijderd
Iig krijgt niemand mijn kerstman muts, eier hoedje of Orc cards e.d.
Stop ik ermee, dan gaan die items ook verloren
Verwijderd
OMG prontera hebben mensen dead branches
ik heb al een paar items gevonden die mensendropten
rocher card enzo
en het nut ervan is? dat ze verloren gaanVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 09:57:
Iig krijgt niemand mijn kerstman muts, eier hoedje of Orc cards e.d.
YEAH! Eindelijk, nu gaat het stukken beter worden.
Een stuk minder botters/lamers en veeeeel minder lag
Woohoo, * M@NIC pakt z'n creditcard erbij en betaald direct voor een half jaar
Als mensen nog hun items kwijt willen, plz.
En ga ze nou niet "weg gooien".
Een stuk minder botters/lamers en veeeeel minder lag
Woohoo, * M@NIC pakt z'n creditcard erbij en betaald direct voor een half jaar
Als mensen nog hun items kwijt willen, plz.
En ga ze nou niet "weg gooien".
[ Voor 21% gewijzigd door M@NIC op 29-05-2003 10:25 ]
Verwijderd
'k heb hard moeten ploeteren om ze te kunnen bemachtigen en dan zou ik die weggeven aan iemand die erom vraagt en er niks voor heeft moeten doen? No thanks...
Verwijderd
Ik heb alleen een CC nodig 
Anders zou ik wel willen natuurlijk. Maarja... Als ik nog een Credit Card kan vinden zien jullie me nog.
Anders zou ik wel willen natuurlijk. Maarja... Als ik nog een Credit Card kan vinden zien jullie me nog.
Verwijderd
Maar ik las hier wat post terug dat er nog een test server bij zou kommen.
Dat zou dan wel weer nieuwe perspectieve bieden.
Dat zou dan wel weer nieuwe perspectieve bieden.
Voor de mensen met meerdere accounts, niet vergeten om stuff over te zetten.
Ik begin vandaag direct maar om een merchant op dit account te levellen.
Ik begin vandaag direct maar om een merchant op dit account te levellen.
Is benieuwd naarj ouw politieke partij...Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 10:28:
[...]
'k heb hard moeten ploeteren om ze te kunnen bemachtigen en dan zou ik die weggeven aan iemand die erom vraagt en er niks voor heeft moeten doen? No thanks...
PvdA ?
Verwijderd
Hm, dat word dus een paar daagjes (tot maandag wanneer mRO weer up is) zonder RO, dan komen al die nieuwe mensen op mRO en/of andere servers...
Dan gaat het @ mRO laggen 
Weet iemand trouwens het ultime novice level wapen ?
Vroeger gaf je je nieuwe char een tsu en dan was je zo klaar, maar hoe zit het tegenwoordig met die min. levels enzo ?
Weet iemand trouwens het ultime novice level wapen ?
Vroeger gaf je je nieuwe char een tsu en dan was je zo klaar, maar hoe zit het tegenwoordig met die min. levels enzo ?
hmmmm....
* uniquorn twijfelt.....
spelen is wel kewl maar dan moek wel betalen.... maar lag zal minder worden en het zal gezeliger worden (minder mensn die het leuk vinden om de boel gewoon maar te verzieken)
mjah ik kijk nog wel even (als ik niet ga betalen ga ik voor mRo)
* uniquorn twijfelt.....
spelen is wel kewl maar dan moek wel betalen.... maar lag zal minder worden en het zal gezeliger worden (minder mensn die het leuk vinden om de boel gewoon maar te verzieken)
mjah ik kijk nog wel even (als ik niet ga betalen ga ik voor mRo)
It's just a donkey
Verwijderd
bah p2p

naja gaan we weer op zoek naar iets anders...
iemand sugesties (op pristontale na) ?
naja gaan we weer op zoek naar iets anders...
iemand sugesties (op pristontale na) ?
pff tis jou keuze en ik ga geen oorlog starten hier maar dit soort mensen heb ik altijd zo'n hekel aan. Net als mensen op school die zeggen: ja daaaag ik heb veel moeite gedaan dat antwoord te vinden die krijg jij niet or! pfff als je zelf toch al hebt wat voor kwaad kan het het dan aan iemand te geven die het nodig heeft? Nu gaan ze verloren dat is pas zonde...heb jij al die uren lopen ploeteren voor niets..heb je er wel eens zo over nagedacht?Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 10:28:
[...]
Hey Maarten, kom eens online 
Anyway, ik ga dus _niet_ betalen, vink RO niet boeiend genoeg voor maar ik speel wel door op mRO
Ga zo al mijn items aan Maarten geven en die moet maar wat verspreiden ofzo onder mensen die ik ook ken op iRO
Anyway, ik ga dus _niet_ betalen, vink RO niet boeiend genoeg voor maar ik speel wel door op mRO
Ik stop er vanaf vandaag ook mee, als ze maar niet denken dat ik zoveel ga betalen voor een low quality game, in vergelijking met grote MMORPG's that is.
gelukkig ben ik 2 dage geleden begonneh een knight te maken op mRO 
ik ga denk ik ook me stuff op iRO weggeven
ik ga denk ik ook me stuff op iRO weggeven
Ik weet het nog niet, ik denk dat ik maar wacht op World of Warcraft en kijk hoe die gaat worden. Gewoon iig ff doorspelen op mRo en als het dan megaleuk blijft en schijnt te zijn dan kan ik altijd nog beginnen.
dunno, denk dat ik op iRO blijf, maar ff overleggen ;o
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
iedereen geeft het aan maarten ...Koetjeboe schreef op 29 May 2003 @ 11:02:
Hey Maarten, kom eens online
Anyway, ik ga dus _niet_ betalen, vink RO niet boeiend genoeg voor maar ik speel wel door op mROGa zo al mijn items aan Maarten geven en die moet maar wat verspreiden ofzo onder mensen die ik ook ken op iRO

wat is je ingame naam?M a a r t e n schreef op 29 May 2003 @ 08:21:
E i n d e l i j k, P2P!![]()
zeg als je p2p gaat, want ik heb stuff voor een agil knightYakuzA schreef op 29 May 2003 @ 11:15:
dunno, denk dat ik op iRO blijf, maar ff overleggen ;o
[ Voor 27% gewijzigd door GTA3 op 29-05-2003 11:23 ]
Wie gaan er eigenlijk allemaal door?
Als iedereen nou alles aan Maarten geeft, dan kan hij makkelijk een Emperium kopen
Verwijderd
jep ... dan kan er eindelijk een guild komen
iedereen moet het gewoon aan maarten geven ...
dan hoeft de rest het niet meer te doen
iedereen moet het gewoon aan maarten geven ...
dan hoeft de rest het niet meer te doen
Als ie mijn stuff verkoopt heeft ie wel 1 of 1.5 mil gok ik
ik ga prolly wel p2p, maar heb eiglijk meeste agi knight gear al welGTA3 schreef op 29 May 2003 @ 11:22:
[...]
wat is je ingame naam?
[...]
zeg als je p2p gaat, want ik heb stuff voor een agil knight
zeg maar wat je hebt, als ik ut niet nodig heb is iemand anders er vast wel heel blij mee
al:
Quick hood
shoes of hermes
sakkat
full plate
claymore
+8 fire katana
santa hat
(das me belangrijke gear
[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 29-05-2003 11:36 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dit topic is gesloten.