Pc Prive [tpg] do or don't ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 721 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Ik heb nu de Jewel binnen. Zeer mooie laptop en zeker het extra geld waard (100 euro duurder). Alleen de 15" SXGA is dat waard :)

En over die systemen: de config klopt zo-ie-zo al niet. Ze maken reclame voor HyperThreading, maar leveren dan wel overal XP Home op (en die ondersteund dus geen HT). Tevens vindt ik de software bundel van de laptop ook maar waardeloos. XP Home moet je niet op zo'n snelle laptop installeren, je gooit dan alleen maar performance weg.

Als je vakantiedagen inlevert, dan is het misschien nog wel interessant. Maar bedenk wel dat je voor die vakantiedagen gewoon uitbetaald misschien wel een beter systeem kunt kopen. Korting zou ik het zeker niet voor doen.

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 20:33

Krul

Holodoc

FlamerX schreef op 20 June 2003 @ 01:07:

En over die systemen: de config klopt zo-ie-zo al niet. Ze maken reclame voor HyperThreading, maar leveren dan wel overal XP Home op (en die ondersteund dus geen HT). Tevens vindt ik de software bundel van de laptop ook maar waardeloos. XP Home moet je niet op zo'n snelle laptop installeren, je gooit dan alleen maar performance weg.
Windows XP Home ondersteund wel degelijk hyperthreading: http://www.eweek.com/print_article/0,3668,a=30903,00.asp
Als je vakantiedagen inlevert, dan is het misschien nog wel interessant. Maar bedenk wel dat je voor die vakantiedagen gewoon uitbetaald misschien wel een beter systeem kunt kopen. Korting zou ik het zeker niet voor doen.
Ben ik helemaal mee-eens. Je kan ook je vakantiegeld van volgend jaar eraan opofferen. Dan is het wel aantrekkelijk als je er 40% van de prijs afhaald :9

• Postman
Even a Microsoft Corp. executive admitted he was wrong when he told eWEEK that Windows XP Home Edition would not support hyperthreading, based on the fact that only XP Pro supports multiprocessors.

"Windows XP Home Edition does in fact support hyperthreading," said Greg Sullivan, lead product manager for Microsoft Windows XP. "While Windows XP Home does not support multiple physical processors, it does support the multiple virtual or logical CPUs enabled by Intel's P4 and hyperthreading."
Ik vertrouw geen uitspraken van MS die mensen van MS weer tegen spreken ;)
Ik moet nog maar eens zien of HT op een XP Home editie werkt. :P

• Krul

Krul

Holodoc

FlamerX schreef op 20 juni 2003 @ 22:35:
[...]

[...]

Ik vertrouw geen uitspraken van MS die mensen van MS weer tegen spreken ;)
Ik moet nog maar eens zien of HT op een XP Home editie werkt. :P
Als je verder googled, wat ik gedaan heb, zie je op verschillende plekken/bronnen dat WinXP Home wel meerdere virtuele processoren ondersteund. Maar idd. een gezonde sceptische houding tegenover uitspraken van M$ is natuurlijk wel zo verstandig.

Gelukkig ben ik al in het bezit van WinXP Prof dus heb er zelf weinig last van, moet alleen M$ denk ik bellen om weer te activeren oid. door de andere hardware.

Verwijderd

Die Amilo D met precies dezelfde config is nu te koop bij RAF voor €1599, tegen de tijd dat ie via PC Privé geleverd wordt is ie al voor minder te krijgen :/

• Postman
Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 16:59:
Die Amilo D met precies dezelfde config is nu te koop bij RAF voor €1599, tegen de tijd dat ie via PC Privé geleverd wordt is ie al voor minder te krijgen :/
En voor minder geld koop je een Jewel 2,4Ghz met een 1400x1050 resolutie scherm en een 5400rpm hd. De rest van de config is exact hetzelfde (alleen geen WinXP).

Verwijderd

Jah, tis niet zo'n goede deal vind ik zelf :P, ben blij dat ik de M3700n heb gehaald, wou eerst misschien die Amilo D via TPG kopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 16:59:
Alleen moet je dan alles meteen betalen (cashen). Nu wordt het bedrag gunstig ingehouden... Staat me wel aan 8)

Verwijderd

Al binnen? :P, ik ben inmiddels weg bij TPG, maar in mijn laatste week waren ze al duk bezig met het vervoeren van spullen :)

Ow, bij MM heb je nu voor €1499 die Amilo D, maar dan met een DVD+R/RW brander :P

• Krul

Krul

Holodoc

Nog niets binnen hier :(
Begin ongeduldig te worden...

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 08:19

Scighera

swim-bike-run

Krul schreef op 04 September 2003 @ 22:59:
Nog niets binnen hier :(
Begin ongeduldig te worden...
-ze werken het alfabet af
- het duurt tot uitelijk oktober...

www.triathlete.nl

• Krul

Krul

Holodoc

Scighera schreef op 05 september 2003 @ 05:15:
[...]

-ze werken het alfabet af
- het duurt tot uitelijk oktober...
Shit, dan kan ik nog wel even wachten met letter 'W'...

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 15:29
Me vader heeft z'n pc al binnen de scalo 800 audio/video een week of zo , moet zeggen zit top kwali spul in. Die ati 9800 vid kaart blijk een pro te zijn! hij heeft 8 pipe's in plaats van 4 zoals de non-pro/se ? rivatuner ziet hem ook als een pro dus zal wel goed zijn!. maar die heb ik dus eff omgeruilt tegen mijn 9700 pro :D had alleen tv-out nu dus vivo :)

pc is ook superstil, hdd's van seagate hoor je haast niet. verder loopt dat ding als een trein, alleen jammer dat het intel is >:)

Dinsdag komt de laptop binnen, ben wel benieuwd laptop kost me maar 5 a 600 euro ongeveer :) koopje toch? :P
Krul schreef op 05 September 2003 @ 09:43:
[...]

Shit, dan kan ik nog wel even wachten met letter 'W'...
Idd, me vader heeft B, maar me moeder D, en ze hadden gister pas gebeld :D dus denk nog wel even dat het duurt voor je ;(

[ Voor 22% gewijzigd door console op 05-09-2003 13:04 ]

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 09:00
Wij hebben vandaag de Amilo D 7830 binnen gekregen.
Het enige wat ik vindt tegenvallen is het beeldscherm wat naar mijn
idee iets te licht is (ook na instellen).
Voor de rest is het allemaal mooi spul.

Verwijderd

ik vind het scherm wel goed die tft dan he... verder ga ik zo ff die 9800 ruilen tegen mijn gf4 4600 :) puik machientje mun pa heeft hem van zijn vakantie dagen kunnen nemen en heeft nu nog netzoveel dagen vrij :P hehehe

al met al een goede pc. en ERG STIL!!!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 09:00
Ik heb het wel over de tft van de laptop he, of jij ook? :)

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:42
Ik heb afgelopen zaterdag mijn 2 Scaleo 600 Extra pc's binnengehad en ben er uitermate tevreden mee; lekker snel en stil. :9~

Maar ik had nog een vraagje: Ik heb er een gigabyte GA-SISXT moederbord inzitten. Nou wil ik die eigenlijk gaan overklokken, maar de bios ondersteund het instellen van de FSB en de multiplier niet. Ik heb ook al met google gezocht maar er is weinig info over dit mb te vinden. (misschien een speciaal fujitsu-siemens model??) Ik heb al gekeken voor een progje ofzoiets, maar heb alleen softFSB gevonden, alleen wordt het mb hierbij niet ondersteund. ;(

Weet iemand van jullie hoe ik dit zou kunnen doen? Misschien met een bios update?
Pagina: 1 2 Laatste