Toon posts:

Browser error? ( msinet )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.Erg vaag ( voor mij )

Krijg tijdens het laden van een webpagina deze melding :

Failed to load control "Inet" from MSInet.ocx. You version of MSInet.OCX may be outdated. Make sure you are using the the version of the control that was provided with yuou application.

Heb dus geen idee waar Bill het over heeft

De pagina's lijken wel normaal in te laden en zichtbaar geen problemen.

gebruik ineternet explorer 6.0 ( sp1 ) , onder windows XP ( home ) en kabel (@home) internet verbinding.

systeem AMD2000+/512ddr333/readon8500/soltek mobo

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen
Zie ook de WOS-Policy
En heb je de bestandsnaam al in de search gegooid? Of Google? Of support.microsoft.com :).

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik had hetzelfde met Comdlg32.OCX moest hem steeds opnieuw kopiëren zodat hij werkte (nieuwste versie dan)!!! Maak maar een *.bat aan dat hij die OCX steeds opnieuw kopiëert (als je PC start dan)!!! Hier kun je hem downloaden http://www.zerohack.it/downloads/components/msinet.zip

Verwijderd

Topicstarter
.....mijn vriendelijke dank voor jullie antwoord :-)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03

crisp

Devver

Pixelated

serhat schreef op 24 mei 2003 @ 19:19:
Ik had hetzelfde met Comdlg32.OCX moest hem steeds opnieuw kopiëren zodat hij werkte (nieuwste versie dan)!!! Maak maar een *.bat aan dat hij die OCX steeds opnieuw kopiëert (als je PC start dan)!!! Hier kun je hem downloaden http://www.zerohack.it/downloads/components/msinet.zip
iets zou mij toch weerhouden dit soort files van vage sites te installeren, voor je het weet zit er een trojan ingebakken ofzo (weet niet of dat kan in ocx files)...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
..............geen paniek .
ff checken :)

txs crisp :*)

en tot nu toe nog geen stap verder :-)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 01:10 ]

Pagina: 1