Toon posts:

winkel voor russisch toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
wie kent in nederland (of directe omgeving) een winkel waar ze russische toetsenborden op voorraad hebben, of binnen een week kunnen leveren? er is namelijk een beetje haast bij.

ik heb de search en google gebruikt, maar het levert vooral achterhaalde info en dode links op.

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Wat is daar het verschil mee, ik neem aan andere plaatsing van de letters.
Maar ik denk dat je weinig kans hebt, probreer hier zelfs maar aan een engels of duits toetsenbord te komen, laat staan russisch :P

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Je kan ook ff op google zoeken naar stickers die je op een normaal toetsenbord kan plakken. Dat zijn transparante stickers met alleen die letters in 1 van de hoeken. Is een stuk goedkoper dan een nieuw toetsenbord denk ik.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

Topicstarter
jah, die stickers had ik ook al gezien, maar het tobo is bedoeld om hele boekwerken mee te vertalen. die stickers slijten als de pest en je krijgt er vieze handen van.

en het is trouwens voor mega opdracht bij een bedrijf, dus een nieuw tobo kan wel uit.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

na 3 x gebruiken zitten de stickers zeker aan je vingers geplakt :P
heb wel een keer een arab plankje van ebay geplukt

[ Voor 28% gewijzigd door PipoDeClown op 23-05-2003 20:29 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
schop

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-08 18:44
http://www.fingertipsoft.com/kbd/btc.html

Laat maar opsturen, als 't een mega project is boeie die verzendkosten toch niet imho.

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op 25 May 2003 @ 11:13:
http://www.fingertipsoft.com/kbd/btc.html

Laat maar opsturen, als 't een mega project is boeie die verzendkosten toch niet imho.
mja, site had ik al eens eerder gezien, maar het probleem is dat ik het echt deze week hebben moet.

Verwijderd

mischien heb je hier wat aan
Russische toetsenborden zijn denk ik wel bij AT Service te krijgen.
Tel. 0522-441908
http://groups.google.nl/g...ehh%241q1%40ats.xs4all.nl

Verwijderd

Topicstarter
kewl! thx.

maar waar heb jij op gezocht? alle combinaties van russisch/cyrillisch/keyboard/toetsenbord leverde bij mij niets op in de google groups

Verwijderd

via google news groups..... :)

query = te koop russische toetsenborden

ik denk dat ik gewoon geluk had

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 11:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
aha, groups had ik zelf ook al gezocht, maar ik had niet aan 'te koop' gedacht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:27:
via google news groups..... :)

query = te koop russische toetsenborden

ik denk dat ik gewoon geluk had
http://groups.google.nl/g...ehh%241q1%40ats.xs4all.nl
Topic Datum:1996/01/23 ......
Nu moet de topicstarter geluk hebben...of ze er nog zijn ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 11:37 ]

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02
Je hebt pech, want onze Russische medewerkster heeft vorige week net voor ons 1 exemplaar meegenomen uit Moskou. :) Maar dat was dat wel een mooie witte Apple USB variant.

No production networks were harmed during this posting

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-08 15:08

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

paella schreef op 25 mei 2003 @ 12:48:
Je hebt pech, want onze Russische medewerkster heeft vorige week net voor ons 1 exemplaar meegenomen uit Moskou. :) Maar dat was dat wel een mooie witte Apple USB variant.
Binnen een week zou je toch wel even heen en weer kunnen? Als het toch een mega project is...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op 25 May 2003 @ 13:17:
[...]

Binnen een week zou je toch wel even heen en weer kunnen? Als het toch een mega project is...
oh dat klopt ja. als we deze week niet zo'n tobo vinden gaat er komend weekend iemand van dat bedrijf naar kaliningrad (een of andere russische enclave boven polen). alleen als het niet hoeft gaat hij liever niet. vandaar.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:23
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 14:13:
[...]

oh dat klopt ja. als we deze week niet zo'n tobo vinden gaat er komend weekend iemand van dat bedrijf naar kaliningrad (een of andere russische enclave boven polen). alleen als het niet hoeft gaat hij liever niet. vandaar.
Dus je stuurt iemand helemaal naar polen voor een tobo :?

Probeer eens grote computer winkels in rusland te krijgen, in grote steden als moskou, leningrad :? die grote stad bij finland :P. Goed rusland is nog echt super digitaal , maar zal heus wel ergens een site zijn , waar je kan ordenene, en dan via UPS kan opsturen, zal wel flinke duit kosten maar goed :P.

Verwijderd

Topicstarter
Termi schreef op 25 May 2003 @ 14:51:
[...]

Probeer eens grote computer winkels in rusland te krijgen, in grote steden als moskou, leningrad :? die grote stad bij finland :P. Goed rusland is nog echt super digitaal , maar zal heus wel ergens een site zijn , waar je kan ordenene, en dan via UPS kan opsturen, zal wel flinke duit kosten maar goed :P.
probleem is dat we de absolute garantie moeten hebben dat we dat ding op tijd hebben. en zelfs met ups heb je geen absolute zekerheid.

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-07 16:20

Goku33

Ownage!

Misschien kan je proberen gewoon logitech te benaderen. Zij maken vast ook wel russische toetsenborden, misschien dat je het voor mekaar kan krijgen om voor een leuk prijsje zo'n toetsenbord te krijgen... het helpt vooral goed als je erbij vermeld dat je al jaren een zeer tevreden logitech gebruiker bent :P

• Burner13
  • Laatst online: 09-10-2024
oeps.. sorry |:(

[ Voor 94% gewijzigd door Burner13 op 25-05-2003 15:13 ]

• Burner13
[quote]Burner13 schreef op 25 May 2003 @ 15:12:
deze is in het russisch:

http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

2e bord van boven: Logitech® Internet Navigator™ Keyboard

[ Voor 14% gewijzigd door Burner13 op 25-05-2003 15:14 ]

Verwijderd

Misschien is dit iets?

België komt al iets dichter bij NL dan Rusland zelf:
http://www.cybercom.be/pdetail.asp?id=15249

http://www.c-ware.net/shop/articleinfo.html.asp?artid=797973

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Kan je misschien ergens bij een PC markt kijken :? Zo'n Discount feest :?

Heb hier namelijk 2 italiaanse bordjes liggen en een keer zag ik paar stuks uit bulgarije ofzo :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Goku33

Goku33

Ownage!

Russisch Logitech Toetsenbord. Je kan hem op de logitech website bestellen voor €42,50 en ze hebben hem op voorraad.
Je moet echter wel voor een expresse zending kiezen om hem snel te krijgen (1 á 2 dagen), want als je voor een normale zending kiest duurt het 4 tot 7 dagen... kost je alleen wel €25,- aan verzendkosten.

[ Voor 29% gewijzigd door Goku33 op 25-05-2003 15:34 ]

• Burner13
jatter...

Verwijderd

Topicstarter
ok, dit ga ik doen. hartstikke bedankt iedereen!

edit: om de 1 of andere reden vertrouw ik webbestellingen via logitech wel...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 18:01 ]

• Goku33

Goku33

Ownage!

Nou wil ik eigenlijk ook wel weten of alles op tijd is gelukt, en of dat keyboardje een beetje goed werkt...

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Termi schreef op 25 mei 2003 @ 14:51:
[...]

Leningrad??? |:( Ga je schamen, die stad heet al weer 10 jaar St. Petersburg. :/

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
Goku333 schreef op 31 mei 2003 @ 20:03:
Nou wil ik eigenlijk ook wel weten of alles op tijd is gelukt, en of dat keyboardje een beetje goed werkt...
oh sorry ja. nou voordat ik keyboard kon bestellen kreeg ik nog een mailtje van iemand van een universiteit (ik had ook wat mailtjes rondgestuurd). en die had er nog wel 1 voor me.

iedereen toch bedankt :)
Pagina: 1